Вимоги до прозорості рекламодавців, які створюють соціальні кампанії у фейсбуці, орвєнтовані на українську аудиторію, стануть чіткішими. Нововведення почнуть діяти 4 березня, повідомила пресслужба компанії «Мета».
Починаючи з 4 березня 2024 року Центр реклами «Фейсбуку» зобов’яже рекламодавців, які бажають запустити рекламу у соцмережі, пов’язану з вирішенням соціальних проблем в Україні, проходити верифікацію та підтверджувати передоплату оголошення.
У «Мета» повідомили, що рекламні публікації політичного спрямування та ті, що пов’язані із виборами, перевіряються аналогічним способом для української аудиторії з 2019 року. Після оновлення, вимоги до прозорості реклами у фейсбуці застосовуватимуться однаково у всіх трьох тематичних категоріях. У компанії додали, що аналогічним чином уже перевіряється соціальна, політична та предвиборча реклама у багатьох країнах Європи.
Правила поширюватимуться на ініціативи, що відносять до тем:
- Громадянські та політичні права
- Імміграція
- Політичні цінності та урядування
- Злочинність
- Економіка
- Питання безпеки та зовнішня політика
- Екологічна політика
- Вогнепальна зброя
- Здоров'я.
Зазначено, що для розміщення соціальної реклами адміністратори сторінок проходитимуть верифікацію особи.
У компанії також повідомили, що схвалені рекламні оголошення будуть зберігатися у Meta’s Ad Library упродовж семи років для того, щоб громадськість мала доступ до цих даних.
- Читайте також: «Помилки, емоції, упередження, міфи. Все, що треба знати про модерацію фейсбуку в Україні»
Нагадаємо, в українському сегменті соцмеремеж упродовж 2023 року виявляли широкий спект шахрайств, пов'язаних із соціальною проблематикою. Ці теми, масовані з допомогою рекламування, використовувалися як у дезінформаційних кампаніях, так і зловмисниками з метою заволодіння коштами та персональними даними.
Фото: ілюстративне / Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.