Про це повідомив співзасновник громадської організації "Пасажири Києва" Олександр Гречко у коментарі ТСН у п'ятницю, 23 лютого.
Нестача робочої сили в "Київпастрансі"
Гречка розповів, що навіть автобусному парку не вистачає водіїв через відсутність бронювання спеціалістів. Загалом ситуація з персоналом у "Київпастрансі" погіршується, оскільки багато працівників було мобілізовано або пішло добровольцями до ЗСУ з початку військових дій.
"Зараз, наприклад, спостерігається критичний дефіцит фахівців з ремонту контактної мережі. Але замість розв'язання проблеми, водіям електротранспорту рекомендують зменшувати швидкість, щоб не пошкодити контактну або трамвайну мережу. Це робиться, щоб зайвий раз не викликати бригаду з ремонту, яка виїжджатиме лише на великі аварії", — розповів Гречко.
Експерт додав, що нестача кваліфікованих кадрів погіршить ситуацію. Це означає, що через шість місяців контактні енергетичні мережі почнуть руйнуватися, що своєю чергою вплине на функціонування міського громадського транспорту.
Гречко вважає, що жінки могли б зайняти місця мобілізованих чоловіків на деяких посадах, якби їм створили відповідні умови роботи.
Що кажуть у "Київпастрансі"
Директор із транспорту "Київпастрансу" Сергій Литвинов повідомив, що мобілізація серйозно вплинула на склад співробітників, як і в багатьох інших підприємствах у місті. Більшість водіїв була мобілізована.
"Станом на сьогодні у нас заброньовано 539 осіб, залучено до лав ЗСУ — 560 осіб", — сказав Литвинов.
Раніше повідомлялось наступне: «Київпастрансу» не вистачає кваліфікованих кадрів і ця проблема стає критичною — що це значить?