Укрзалізниця опинилася у новому скандалі через обслуговування. Пасажирка, яка подорожувала поїздом №194 з Ясіні до Кривого Рогу, висловила в Фейсбук своє незадоволення тим, що їй були продані квитки на покращене купе, яке фактично не відповідало зазначеному стандарту. Крім того, у купе були проблеми з шторою та наявність сміття та це не все.
Пасажирка поіменно Каріна Тищенко стикнулася з питанням, хто відповідає за помилку під час формування поїзда, де вагон 1-го класу виявився на рівні нижчого класу. Вона показала лампу, що ледь трималась на болтах та торхкотіла всю дорогу - а це 22 години подорожі. Показала вентилятор, з якого віє холодом, його заліпили картоном, щоб було тепліше.
"І тут я була в шоці. Все брудне та зламане. Відпала штора, сміття на стінах. І це називається покращення", - розповіла пасажирка.
18 лютого 2024 року жінка придбала квиток на купейний вагон першого класу, витративши на нього 800 гривень. Однак, після посадки, вона зрозуміла, що умови в цьому вагоні ніяк не перевищували стандарт купейного вагону, вартість місця в якому складала 600 гривень, що було на 200 гривень дешевше.
Звернувшись за роз'ясненнями на гарячу лінію Укрзалізниці, їй повідомили, що обраний вагон вважається фірмовим першим класом, і порекомендували оформити у начальника поїзда запис про несоответствие класу вагону, вказаного в квитку.
Незважаючи на обіцянки про можливість відшкодування різниці в коштах, жінка не змогла отримати компенсацію. Під час спроби узгодити ситуацію, начальник поїзда поінформував її, що згідно з офіційними документами перед ним вагон другого класу, і відтак відмовився робити будь-які позначки на квитку.
Останні новини України:
Також Politeka писала, працівники "Укрзалізниці" ледь не зірвали постачання для ЗСУ, що відомо про злочин.