/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F49c9d0675c4babc0d35998e78a0a44df.jpg)
McDonald’s об'єднався з британським б'юті-брендом і створив колекцію манікюру
Чому компанії вирішили об'єднатися
Компанії об'єднали зусилля, аби створити ексклюзивну колекцію лаків для нігтів, стікерів та накладних нігтів.
Ми любимо робити такі несподівані, нестандартні колаборації. У сфері краси та моди може бути багато колаборацій, тому я думаю, що якщо ви хочете освоїти цей простір, вам потрібно створити щось таке, що змусить клієнта сказати: "О, я б ніколи до цього не додумався",
— розповідає засновниця Nails.Inc Теа Грін.
До прикладу, комплект штучних нігтів у класичному нюдовому кольорі можна купити за 6,99 доларів. А набір з міні-лаків червоного та коричневого кольорів та стандартного червоного лаку разом зі стікерами у формі бургерів, картоплі фрі та золотих арок продається за 8,99 доларів.
Для колекції також створили блискучий лак для нігтів із золотими сердечками за 8 доларів, що є посиланням на слоган McDonald’s I’m Lovin' It.
Шанувальники McDonald’s завжди знаходять різні способи висловити свою любов до бренду, в тому числі за допомогою нейл-арту,
— каже старша директорка з глобального бренду, контенту та культури McDonald’s Дженніфер Дельвеккіо.
Ця колекція стала першим кроком ресторанної мережі у світі косметики.