Журналістка і редакторка Ірина Андрейців повідомила на своїй фейсбук-сторінці, що залишає посаду шеф-редакторки напряму тематичних медіа Агенції медійного росту «Або». Цю інформацію Ірина підтвердила у коментарі «Детектору медіа», а також поділилася своїм баченням того, які виклики чекають на її наступницю чи наступника.
«Часом слід відпускати тих, кого любиш. Я вирішила піти з команди «Вечора», оскільки відчуваю, шо дала їй все, що могла. Далі потрібен інший керівник на інші задачі, аби проект досягнув заслуженого успіху.
Люблю прощатися так – з усмішками, піцою і обіймами. Цю команду журналістів збирала понад пів року, тож вболіватиму всім серцем. Чи шкодую, що пішла на цю авантюру понад рік тому? Ні разу», — написала Ірина.
Відповідаючи на уточнююче питання «Детектора медіа» про те, що спонукало її завершити роботу в редакції «Вечора», Ірина дала зрозуміти, що для неї підійшов час вчергове визначитись, чим саме вона хоче займатися в межах журналістики.
«Я не відчуваю в собі сил і компетенцій у питаннях продажів та маркетингу в медіа, — сказала Ірина, назвавши це головною причиною свого рішення звільнитися. — Всі роки до цього я займалася виключно контентом та роботою з командами журналістів. І зрештою зрозуміла, що саме цими цільово і хочу займатись».
Андрейців також назвала кілька цінних уроків, які отримала під час запуску з нуля видання «Вечір» та щоденної роботи над його розвитком.
«Надважливий урок: якщо я коли-небудь ще створюватиму медіа з нуля, там точно зі старту будуть не тільки журналісти й SMM, але й одразу ті, хто відповідатиме за його монетизацію, маркетинг, тощо. Рік існування проекту чітко показав, що класні журналісти в команді і креаторка — це круто, але цього замало, аби проект вижив», — сказала Ірина.
Вона висловила вдячність агенції «Або» за можливість креативити, але зауважила, що «креатив має балансуватися цифрами та аналізом ринку».
«Ми цього не зробили, хоча про це думали. У “Вечорі” ми давали величезний простір для експериментів, але не поєднали це з даними. Дарма», — вважає Ірина.
У коментарі нашій редакції вона також окреслила своє бачення того, які задачі доведеться розв’язувати тому, хто прийде на її посаду.
«Побудувати бренд “Вечора”, який стане завдяки цьому впізнаваний і приваблюватиме партнерів та аудиторію, яка буде готова платити за сервіс, — так Ірина бачить головний виклик для свого наступника. — Зробити це не лише на основі інтуїції, а таки провести відповідні дослідження і відштовхуватися від них. Думати набагато ширше, аніж “класний контент на сайт і соцмережі”. Для бізнес-успіху цього замало».
Що ж до свого наступного місця роботи, Ірина відповіла, що остаточного рішення ще не ухвалила.
Читайте також:
- Ірина Андрейців, Liga.Life: «Я принципово не даватиму слово людям, які несуть дурню з точки зору сучасної науки»
- Про що зазвичай не говорять у День журналіста
- Таня Павліченко очолила новий медіапроєкт «Вечір»: допомагатиме українцям робити свої вечори кращими
Ірина Андрейців — журналістка, редакторка. Працювала у «Детекторі медіа», «Українській правді. Життя». У вересні 2020 року очолила проєкт Liga.Life, який запустило інтернет-видання Liga.net. У грудні 2022-го через особисті причини та професійні розбіжності з редакцією залишила Liga.net і того ж місяця стала шеф-редакторкою напряму тематичних медіа Агенції медійного росту «Або».
У березні 2023 року під керівництвом Ірини Андрейців агенція «Або» запустила нове медіа «Вечір», присвячене всьому, що стосується життя після 18:00.
Фото: фейсбук-сторінка Ірини Андрейців
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.