![ПриватБанк поділився інструкцією, яка врятує багаьох](https://thumbor.my.ua/7dzeAK7YgGaxCkigKFSek3gxNaY=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F51e477ce5ca66fbe3651a71f1ba2ffbf.jpg)
ПриватБанк поділився інструкцією, яка врятує багаьох
Нерідко українці стикаються з труднощами під час проведення онлайн-платежів із банківської картки. Фахівці "Привату" поділилися інструкцією, яка допоможе вирішити проблему.
Клієнт ПриватБанку залишив скаргу на порталі "Мінфін" через те, що не може провести платежі при онлайн-покупках. Він зазначив, що ситуація не вирішується вже давно, при цьому всі ліміти на карті налаштовані правильно.
"Платежі не проходять. Доводиться гроші заганяти на картку іншого банку для оплати. Проблема тільки з моїми картками у приваті. Проблем у банкоматі, оплати офлайн — ні. Хлопці, ця петрушка два роки тягнеться, як я став вашим клієнтом", - поскаржився українець. .
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта та запропонували вирішення проблеми з онлайн-платежами.
"Ви можете підтвердити телефонний номер у новій версії Приват24, у меню: Фото — Управління — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер)", - йдеться у повідомленні.
У банку заявили, що після підтвердження номера труднощів із проведенням оплат виникати не буде.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ гроші перерахував - банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, 8000 грн – не гарантія подолання бідності: що чекає на українців після підвищення мінімальної зарплати.