Журналісти з Донеччини запустили нове медіа «Новини Краматорського району»
На Донеччині з лютого 2024 року запрацювало нове локальне видання «Новини Краматорського району». До складу команди увійшли журналісти з Краматорська, Слов’янська та Маріуполя. Про це «Детектору медіа» розповів головний редактор медіа Андрій Гринь.
У штаті видання працюють троє журналістів. Окрім Гриня, до команди долучилися журналіст Дмитро Браславський, який поєднує роботу в «РБК-Украина» та «Новинах Краматорського району», та редакторка і журналістка Анастасія Гришкова, яка раніше працювала в інформаційному агентстві «Українські національні новини».
Наразі члени редакції працюють на волонтерських засадах. Фінансування в медіа поки що немає, однак згодом команда планує подаватися на гранти.
Видання висвітлює суспільно-політичну ситуацію Краматорська, району та України. Пізніше, за словами головного редактора, журналісти також публікуватимуть більші формати.
«Це будуть не лише новини. Наразі ми вже моніторимо сайти закупівель, як-от Prozzoro, та сповіщаємо про це мешканців Краматорського району. Згодом також плануємо працювати над більшими текстами, розслідуваннями тощо», — розповів Андрій Гринь.
На запитання про те, як виникла ідея медіа, журналіст пояснив: «Ідея виникла у той час, коли я працював ще у виданні "Новини Краматорська". До мене звернулися мешканці Андріївської громади, тож я поїхав у це селище, поспілкувався з людьми і зрозумів, що деякі жителі не поінформовані навіть щодо питання про те, до якого району вони відносяться. На їхню думку, вони досі мешкають у Слов'янському, тоді як реформування районного рівня вже давно відбулося, і нині Андріївка — це Краматорський район».
Гринь зауважив, що редакція не хоче обмежуватися лише сайтом. Серед амбітних планів команди в майбутньому — створення безкоштовної газети для мешканців віддалених куточків Краматорського району, які мають труднощі з доступом до інформації.
Зараз за роботою медіа можна стежити як на сайті, так і в соціальних мережах — у фейсбуці та інстаграмі.
Раніше «Детектор медіа» повідомляв про те, що в Україні з'явилося нове онлайн-медіа про Донеччину та Луганщину «Точка Сходу». Його основна цільова аудиторія — люди зі сходу й ті, хто «цікавиться долею регіону, захищає рідну землю, волонтерить, відновлює та робить усе можливе не тільки для звільнення всіх територій, а й для пришвидшення перемоги в усіх її можливих аспектах».
Фото: логотип видання «Новини Краматорського району»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.