Компанія Ілона Маска X наступного тижня запускає застосунок для смарттелевізорів Amazon і Samsung, який матиме «ідентичний» вигляд з телевізійним додатком YouTube. Про це виданню Fortune повідомило джерело в компанії.
Бізнесмен прагне залучити користувачів до перегляду «довгих відео на великому екрані», щоб зробити X більш привабливим для блогерів і рекламодавців.
За словами співрозмовника видання у компанії, Маск «налаштований конкурувати з YouTube». Окрім цього, власник X розглядає як конкурентів платформу для прямих трансляцій Twitch, додаток Signal і соціальний медіафорум Reddit.
Coming soon https://t.co/JlnlSL7eS9
Ще у червні 2023 року гендиректорка платформи Лінда Яккаріно повідомляла, що компанія веде переговори з політиками та діячами індустрії розваг, платіжними службами та представниками медіа про потенційні партнерства щодо відеоконтенту.
Раніше користувачі X з платною підпискою отримали можливість публікувати двогодинні відео. Їхній розмір не має перевищувати 8 гігабайтів.
Фото: TED Conference / Flickr
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.