Кожен автомобіліст знає, що спека та довгі поїздки важко переносяться автомобілями . Ще б пак, саме влітку трапляються тріщини в патрубках, протікання радіаторів, спущені шини і брудні фільтри, які не тільки значно підвищують витрату палива, а й призводять до поломки. Саме тому кожен автомобіль потрібно правильно підготувати до літа та спеки.
Існує кілька основних правил підготовки машини до літніх подорожей.
Заміна гуми
Почнемо з обов'язкового і очевидного – заміни гуми. Експерти радять міняти колеса, коли середня температура повітря перевищуватиме +7 °C. Найкраще замінювати власне колеса, тобто мати два комплекти дисків та гуми. Це суттєво заощадить на послугах шиномотажу та дозволить знизити "навантаження" на гуму.
Заміна двірників
Як правило лід, сніг, сіль та низькі зимові температури призводять до утворення тріщин та зношування гумового покриття двірників, що знижує їх ефективність. Якщо під час перевірки двірники залишають видимі потіки або не відразу очищають скло навіть за слабкого дощу, краще їх замінити.
Чищення акумулятора
Про це мало хто замислюється, але літня спека прискорює хімічні реакції, що протікають в акумуляторі, що призводить до його надмірної зарядки. Внаслідок цього термін служби акумулятора значно скорочується. Так, у спеку акумулятор може стати непридатним через випаровування електроліту.
Саме тому, якщо здається, що акумулятор зайвий або не тримає заряд, потрібно віднести його в майстерню для перевірки. А ще рекомендується періодично знімати дроти та протирати клеми.
Фахівці радять перевірити рівень електроліту, і у разі його недоліків – долити дистильовану воду.
Перевірка системи охолодження
Влітку без кондиціонера не обійтись. Потрібно перевірити, чи система охолодження справна - можливо, їй знадобиться діагностика або дозаправка.
Перевірити якість роботи кондиціонера просто - якщо температура на вулиці 30 ° C, кондиціонер повинен підтримувати в салоні температуру на 10 ° C нижче, тобто 20 ° C при мінімальних налаштуваннях температури та максимальному повітряному потоці. Якщо цього немає, потрібна діагностика.
Важливо також замінити фільтри, адже в холодний сезон вони накопичують багато бруду та вологи, створюючи ідеальне середовище для розмноження бактерій. Крім того, експерти радять:
- почистити систему кондиціювання;
- промити зовні радіатор охолодження;
- перевірити рівень охолоджуючої рідини та герметичність системи.
Перевірка стан кузова та ЛКП
Через сіль, дощ і сніг на кузові автомобіля за зиму може з'явитися корозія, подряпини або відшарування лаку. Інтенсивність експлуатації в теплу пору року ускладнює проблему та впливає на стан лакофарбового покриття, тому перед потеплінням рекомендуємо відремонтувати пошкодження кузова.
Чистка багажника та салону
Салон слід ретельно вимити, а з багажника прибрати все зимове приладдя: щітки для снігу та льоду, віники, лопати, ланцюги на колеса тощо.
Гальмівна система
Після оцінки стану гальмівних дисків, колодок та магістралей необхідно додатково перевірити стан гальмівної рідини. Міняти її необхідно щонайменше раз на два роки.
Ось деякі моменти, які говорять про те, що гальма настав час міняти:
- педаль гальма натискається дуже легко;
- педаль гальма натискається дуже важко;
- педаль гальма розташовується дуже низько або високо;
- світлове оповіщення на панелі приладів;
- постійні гучні скрипучі звуки при натисканні на гальмо.
Підвіска
Важливо зробити діагностику ходової та за необхідності провести ремонтні роботи. Насамперед потрібно замінити деталі, що вимагають негайного втручання.
Читайте також:
Витрата палива вас здивує: секрети економії, про які знають не всі автомобілісти
Як підключити смартфон до машини, щоб слухати музику
Як знизити витрату палива автомобіля: секрети, про які знають не всі