ПриватБанк встановлює обмеження на платіжні картки, залишаючи українців на деякий час без грошей. Про це свідчить відгук клієнта на порталі "Мінфін".
Українець розповів, що йому надійшов дзвінок із ПриватБанку із попередженням про прострочену заборгованість. Вже за кілька годин він вніс на рахунок усю суму, а наступного дня не зміг скористатися карткою. Як виявилося, на його карту встановили обмеження.
"Виходить я можу кидати по 20 грн кожен місяць і карта буде відкрита, а коли закриваєш всю суму твою карту блокують. Чому так? Ніхто так і не відповів", - написав чоловік.
Фахівці ПриватБанку відповіли клієнту та пояснили, що обмеження дійсно вводяться, якщо допущено прострочення кредиту. Втім, такі заходи є тимчасовими та автоматично скасовуються протягом трьох днів після погашення боргу.
"Протягом 3-х робочих днів після погашення простроченого платежу автоматично обмеження знімається. Дуже рекомендуємо не допускати прострочення платежів, адже це впливає як на кредитну історію, так і на встановлення ось таких обмежень", - пояснили в банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк зробив важливе оголошення: стосується всіх власників платіжних карток.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, заблокував карту без пояснень: ПриватБанк залишив вдову військового з дитиною без копійки на існування.