Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Як зазначається, компанія має 59 автомагазинів у 29 містах КНР, які від 28 березня прийматимуть замовлення на електрокари Xiaomi.
Після цього оголошення акції компанії на ранкових торгах зросли на 7%.
Виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь під час презентації седана Speed Ultra 7 (SU7) у грудні минулого року заявив, що компанія планує увійти до п’ятірки провідних автовиробників світу.
За його словами, SU7 має технологію «суперелектричного двигуна», здатну розганяти електрокар швидше, ніж Tesla чи електромобілі Porsche.
Аналітики ринку прогнозують, що спільна операційна система електрокара з популярними смартфонами й іншими електронними пристроями Xiaomi може здобути популярність у покупців.
На тлі стагнації попиту на смартфони Xiaomi намагається диверсифікувати свою діяльність за межі основного бізнесу та розвинути напрям електромобілів, про що вона вперше оголосила у 2021 році.
Компанія планує щороку виробляти не менше 200 000 електрокарів на заводі китайського автовиробника BAIC Group у Пекіні.
Xiaomi планує інвестувати 10 мільярдів доларів в автовиробництво протягом десяти років і є одним із небагатьох нових гравців на найбільшому у світі китайському ринку електромобілів, який отримав згоду влади Китаю, попри її зусилля жорстко регулювати галузь, аби уникнути зростання надлишку пропонування.
Продажі електромобілів у Китаї зросли на 18% у січні-лютому, що корелюється зі зростанням на 21%, яке спостерігалося торік.
Як повідомляв Укрінформ, англійський автовиробник Aston Martin заявив про перенесення на один рік випуск свого першого електричного автомобіля через слабкий попит на електрокари на акумуляторі.