/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2b8ad80f303599d85f5cc3449e5b6ab4.jpg)
Працівниця круїзного лайнера розповіла, які дивні вчинки роблять пасажири
Вона вирішила поділитися найкумеднішими, а подекуди й дивними випадками поведінки пасажирів.
Так, за її словами, деякі люди відмовляються взуватися та ходять по судну босоніж протягом усього часу, поки перебувають на борту.
Члени екіпажу зазвичай сміються з пасажирів, які вважають прийнятним ходити по круїзному судну без взуття. Гості пробиратимуться в магазини та виходитимуть із них босоніж. Вони навіть вважатимуть доречним піти в театр без взуття, бо формально вони перебувають у приміщенні. Це огидно,
– заявила вона.
Люсі Саутертон також поділилася своєю порадою для тих, хто збирається вирушити в круїз у відкрите море.
"Я думаю, що найбільша помилка, яку люди можуть зробити під час круїзу, — це не бути ввічливими з кожним членом екіпажу. Ви не знаєте, що вам знадобиться та хто з членів екіпажу зможе розв'язати ваші проблеми. Раніше вже траплялося, що пасажир був неймовірно грубий із членом екіпажу, який згодом знадобився йому під час круїзу", — додала британка.
За словами працівниці "корабля мрії", у людей буде більше шансів отримати бонус або підвищення класу обслуговування, якщо вони підтримуватимуть дружні стосунки з персоналом.
Раніше пасажира круїзного лайнера Viking Cruises обурили ціни на предмети першої потреби. Очевидно, що товари можуть коштувати дорожче, але такого повороту подій не очікував ніхто з туристів.