MY.UAНовини
Тест-драйв LEXUS RZ: хороший LEXUS чи електромобіль?
Тест-драйв LEXUS RZ: хороший LEXUS чи електромобіль?

Тест-драйв LEXUS RZ: хороший LEXUS чи електромобіль?

Перший електромобіль від LEXUS! Схоже, навіть лише це одне формулювання вже здатне привернути увагу та частину грошовитих клієнтів-фанатів бренду. Що вони отримають за своїх гроші? Які переваги та недоліки є у нового електромобіля LEXUS RZ 450e? Зараз все розповім.

Зміст

  • 1 Позиціювання LEXUS RZ
  • 2 Як їде електромобіль LEXUS RZ
  • 3 Технології LEXUS RZ
  • 4 Вартість LEXUS RZ 450e в Україні та можливі суперники
  • 5 Запас ходу LEXUS RZ 450e та споживання енергії
  • 6 Безпека LEXUS RZ
  • 7 Підсумки тест-драйву LEXUS RZ
  • 8 Автомобіль надано – LEXUS Україна

Позиціювання LEXUS RZ

Загальне позиціювання LEXUS RZ вже було вказано вище: це перший електромобіль від LEXUS, причому одразу у форматі доволі великого кросовера та ще й з динамічним дизайном. Можна згадати про існування LEXUS UX 300e – але це була проміжна модель, створена перетворенням звичного бензинового/гібридного кросовера на електромобіль, ще й запропонована на обмеженій кількості ринків. Натомість кросовер LEXUS RZ від початку свого створення був електромобіль, плюс він має стати більш глобальним з погляду географії.

Перші фотографії LEXUS RZ з’явились ще наприкінці 2021 року, але повний дебют електромобілі відбувся вже у 2022 році. Саме тоді була оголошена вся інформація та характеристики для версії LEXUS RZ 450e з двома електромоторами та повним приводом – саме такий став героєм матеріалу.

Як їде електромобіль LEXUS RZ

Так, як ви очікуєте від LEXUS: дуже м’яко та обережно навіть на поганих дорогах, дуже тихо під час руху містом. Лише за умови високої швидкості на трасах в салоні з’являється помітний гул, але в решті випадків – феноменальна тиша! Взагалі електромобіль LEXUS RZ 450e налаштовує на спокійний рух, чому також сприяє його легке кермо з середньою гостротою: близько 2,7 оберту від упора до упора. Крени доволі помітні, що пояснюється м’якою підвіскою, а в напруженому повороті кросовер LEXUS RZ 450e інколи намагається вислизнути назовні. Через це хочеться скинути темп і дещо розслабитись – так виходить краще.

Проте ось в чому нюанс: це саме той випадок, коли «спокійний не означає повільний». Адже кросовер LEXUS RZ 450e демонструє гарне прискорення навіть в режимі ЕСО, причому це прискорення дуже плавне, що чудово відповідає загальним налаштуванням підвіски. В нормальному або спортивному режимах додається ще більша інтенсивність відгуків на педаль акселератора, однак все одно LEXUS RZ 450e не втрачає своєї м’якості та плавності в поведінці, він й не думає перетворюватись на жорсткий «гарячий хетчбек». Хоча за цифрами демонструє таку динаміку прискорення, якій може позаздрити той самий «гарячий хетчбек». Ось вам проміжні підсумки того, як їде LEXUS RZ 450e: він не поспішає, але всюди встигає.

Як на мене, останнім часом в нових моделях LEXUS дизайн явно вдавався – й електромобіль LEXUS RZ не виключення: стрімкий кросовер з динамічним нахилом заднього скла, багато гострих кутів, численні насічки та прорізи, два «плавця» позаду, суцільний ліхтар з написом LEXUS на кришці багажника. Виглядає справжнім космічним кораблем з майбутнього! Тестовий електромобіль було представлено у виконанні двоколірному Bi-Tone: зверніть увагу на чорне фарбування не лише верхньої частини кузова, але й капоту. Плюс розкішні 20-дюймові колісні диски з різно-широкою гумою: 235 мм попереду та 255 мм позаду. Прискорення до «сотні» вкладається у 5,3 секунди – супер! Але так відбувається лише за умови повністю або майже повністю зарядженого акумулятора. Коли рівень заряду падає до половини ємності акумулятора, кросовер втрачає майже секунду. Зарядний порт (CCS2 Type2 Mennekes) розміщено в передньому крилі.

За своїм класом руху електромобіль LEXUS RZ гарно відповідає тому, що хочуть бачити клієнти LEXUS: комфорт та м’якість, потужність та динаміка. Ось з салоном виходить аналогічно: всередині водія та пасажирів зустрічає гарний запас простору, чудові матеріали оздоблення, сучасна архітектура передньої панелі з великими дисплеями. Хочете знайти зауваження? Легко: тут відсутній звичний «бардачок», цифрова панель приладів насправді побудована навколо відносно невеликого екрана, а до центрального 14-дюймового дисплея хочеться додати кілька фізичних кнопок.

Проте також не забувайте про аналогічні дрібниці-переваги: двоповерхову центральну консоль-нішу, зручний круглий джойстик встановлений поверх неї, виділені кільця регулювання температури. Для задніх пасажирів пропонуються дефлектори вентиляції та регулювання нахилу спинки, а бонусом додано підігрів сидінь. Для водія та пасажира попереду встановлено інфрачервоний обігрівач для ніг. Нарешті, відзначу багатофункціональні сенсорно-фізичні кнопки на кермі: вони спрацьовують при доторканні, їх піктограми з’являються на проєкційному дисплеї, але для остаточного перемикання ці кнопки потрібно натиснути.

Внутрішній світ LEXUS RZ 450e виявляється непростим, але тут багато пунктів, що пропрацьовано для комфорту водія та пасажирів; він наче піклується про людей в салоні. Молочно-блакитний колір з оздобленням замшею – це черговий космос! А ось багажник повністю земний: великий та зручно-прямокутний, з практичними гачками та нішами.

Технології LEXUS RZ

Електромобіль побудовано на основі платформи e-TNGA: вона є наче електрифікованим варіантом відомої платформи TNGA, що вже добре відома по японськім автомобілям. Головними особливостями платформи e-TNGA можна назвати інтеграцію акумулятора в силову структуру кузова, а також два модулі e-Axle (електромотор, інвертор, редуктор) попереду та позаду. Завдяки цим двом електромоторам реалізовано постійний повний привод DIRECT4. Плюс додамо несучий кузов та повністю незалежні підвіски коліс – попереду МакФерсон та позаду багатоважільна.

Загалом конструкція сучасна, але технореволюції або надвисоких характеристик тут немає. Акумулятор типу Li-Ion має номінальну ємність 71,4 кВт*год. та складається з 96 блоків, він працює зі звичною для електрокарів напругою 355 вольтів. Амортизатори можуть змінювати жорсткість залежно від частоти/величини вібрацій кузова та підвіски, однак повноцінна «пневма» відсутня. Кузов в основному зроблений зі сталей різних сортів, алюміній зустрічається лише епізодично: наприклад, з нього виконаний капот. Передній електромотор розвиває потужність 150 кВт, задній електромотор видає 80 кВт – разом виходить 230 кВт або 313 к.с. потужності. Крутний момент переднього електромотора дорівнює 266,3 Нм, задній електромотор видає 168,5 Нм – разом виходить 435 Нм крутного моменту. Непогано, але теж не рекордні показники потужності/моменту.

Нарешті, відзначу можливості заряджання та рекуперації. Так, електромобіль LEXUS RZ 450e може приймати трифазний змінний струм (АС) потужністю до 11 кВт – в цьому випадку для повного заряджання акумулятора потрібно 6,5 годин. Також присутня можливість зарядки постійним струмом (DC) потужністю до 150 кВт: в цьому випадку акумулятор можна зарядити до 80% своєї ємності за пів години. Це непогані показники, але не революційні.

Загальна конструкція очікувана та зрозуміла: несучий кузов та акумулятор в базі, повний привод з двома електромоторами (попереду та позаду), незалежні підвіски коліс. Деталі вже розглянули вище, проте важливо додати ще одне: нещодавно було представлено кросовер LEXUS RZ 300e – він має передній привод (один електромотор потужність 150 кВт або 204 к.с.) та аналогічний акумулятор. Звісно, такий електромобіль програє в динаміці, але виграє в загальному полегшенні та в запасі ходу: мінус 100 кг та плюс близько 100 км відповідно. Проте такий електромобіль LEXUS RZ 300e в Україні не представлено; сподіваюсь поки не представлено. А що представлено вже зараз?

Вартість LEXUS RZ 450e в Україні та можливі суперники

Електричний кросовер LEXUS RZ пропонується в Україні лише у виконанні RZ 450e (два електромотори, повний привод) та лише у комплектації Luxury; плюс додатковий варіант двоколірного виконання Bi-Tone.

Але ж комплектація Luxury максимальна: адаптивні LED-фари, панорамний скляний дах, система кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, електропривод регулювань та підігрів керма, електроприводи регулювань передніх сидінь з функцією пам’яті положення, підігрів та вентиляція передніх сидінь, підігрів задніх сидінь, сенсорний 14-дюймовий дисплей LEXUS LINK PRO, роздільний клімат-контроль, аудіо Mark Levinson на 13 динаміків, легкосплавні 20-дюймові колісні диски, замшеве оздоблення салону, фонове 64-кольорове підсвічування салону, моніторинг «сліпих зон» дзеркал, система запобігання фронтальним зіткненням, розпізнавання дорожніх знаків, підтримка смуги руху, система виявлення перехресного руху та автоматичного гальмування, фронтальні та бокові подушки безпеки, надувні шторки безпеки, центральна подушка безпеки між водієм/пасажиром, замки дверцят E-Latch та безключовий доступ тощо. Вартість LEXUS RZ 450e Luxury – від 2,75 млн грн або $71 тис.

Електричний кросовер LEXUS RZ пропонує лише одну комплектацію, але максимально наповнену: круговий огляд PVM з функцією «напівпрозорого автомобіля», система проєкції на лобове скло, адаптивні фари, багато систем безпеки та допомоги водію, панорамний скляний дах з можливістю регулювання прозорості, преміальний звук Mark Levinson, підігріви та вентиляція передніх сидінь, підігріви задніх сидінь та інше.

Тепер про конкурентів. Першим суперником одразу варто відзначити кросовер Tesla Model Y: пізнаваний динамічний силует, достатньо просторий салон, гарна динаміка та запас ходу. Далі обов’язково згадаю класичних представників преміального світу – наприклад, Audi e-tron (Audi Q8 e-tron) або Jaguar i-Pace: вони пропонують більше акумулятор та потужність, порівняний або більший запас ходу, пневматичну підвіску, просторі салони з гарним оздобленням.

Нарешті, якщо цікавить більше оригінальності за менші гроші, то в Україні можна знайти електромобілі Audi Q4 e-tron, Volvo C40 (Volvo EC40), Hyundai IONIQ 5. Попри те, що вони номінально на клас нижче, все одно можуть запропонувати чималі акумулятори та запас ходу, достатню потужність та простір салону. При цьому – будуть помітно дешевші.

Майже всі суперники електромобіля LEXUS RZ виявляються «в роках» проти нього. Проте з погляду техніки – ємності акумуляторів, потужності електромоторів, можливостей підвіски, переліку обладнання – вони явно не поступаються, а деякі можуть навіть перевершувати новачка. Тому у випадку кросовера LEXUS RZ варто робити акцент саме на відчутті новизни моделі. А ще – дуже бажано привезти більш доступну версію з переднім приводом та більшим запасом ходу.

Запас ходу LEXUS RZ 450e та споживання енергії

Напевно, ось це найбільш болюче питання для LEXUS RX 450e. Так, у фірмовому буклеті до електромобіля можна знайти показник запасу ходу 470 км та споживання енергії 15,2 кВт*год. на 100 км; але це за вимірювальним циклом NEDC, який зазвичай був дуже оптимістичний. Інші джерела інформації дають нам показники 435 км (версія на 18-дюймових колесах) або 395 км (версія на 20-дюймових колесах). Це вже за вимірювальним циклом WLTP, який більш реалістичний. Споживання енергії заявлено на рівні 16,8-18,7 кВт*год. на 100 км за аналогічним вимірювальним циклом. Тепер рахуємо далі – ємність акумулятора заявлена на рівні 71,4 кВт*год.; однак враховуйте, що акумулятор зазвичай ніколи не розряджається повністю. Навіть коли лічильник запасу ходу написав «0», насправді в акумуляторі ще залишається близько 8% заряду: виходить, реально використовується 92% його ємності або 65-66 кВт*год.

До речі, під час зарядки реально використовувана потужність заряджання теж відрізняється від заявленої: максимум у 150 кВт може бути лише за умови зарядки акумулятора в певних межах його ємності, а далі потужність поступово спадає – щоб не перегрівати акумуляторну батарею. Такий обережний та безпечний режим роботи акумулятора має суттєво подовжити термін служби та стан «здоров’я» через багато років. Компанія LEXUS гарантує збереження ємності 70% від номіналу через 10 років служби та уточнює, що цей показник напевно буде ближче до 90% він номіналу – непогано!

Але враховуйте, що маємо доволі важкий (2100 кг мінімум) та потужний кросовер – з відповідним споживанням енергії. Мій мінімум по місту був близько 19-20 кВт*год., максимум я бачив 32 кВт*год. на 100 км пробігу. Якщо казати в середньому, то по місту можна орієнтуватись на 22-25 кВт*год. на 100 км пробігу – тобто, реально можна розраховувати на 250-260 км, в ідеалі можна дотягнути до приблизно 300 км пробігу. На трасі під час руху зі швидкістю 80-90 км/год споживання енергії становило в середньому 23 кВт*год. на 100 км – це дає нам трошки менше ніж 300 км пробігу. Під час руху зі швидкістю 110-120 км/год. споживання енергії становило вже близько 30 кВт*год. на 100 км – це дає нам трошки більше ніж 200 км пробігу.

Що стосується рекуперації, то вона змінюється залежно від обраного режиму руху, або інтенсивність її спрацювання можна налаштовувати пелюстками під кермом – загалом доступно чотири позиції. На великому затяжному спуску (вул. Олени Теліги у Києві) можна збирати 1-2 км запасу пробігу: не рекорд для електромобілів, але непоганий показник для великого та важкого кросовера з чималим споживанням енергії.

Цікава фотографія: середнє споживання енергії 15,2 кВт*год., повний заряд акумулятора, лічильник мав би написати 400 км запасу ходу. Але він знає, що реальність близька до 300 км пробігу. Та й то з нюансами: увімкнув кондиціонер або обігрівач для комфортних умов – й одразу поплатився за це 70 км пробігу: на лічильнику вже 230 км запасу ходу. Передбачено чотири рівні рекуперації, що змінюються пелюстками під кермом. Реально-мінімальне споживання енергії становить близько 19-20 кВт*год. на 100 км; якщо дозволити собі розслабитись та їхати в нормальному темпі – то буде вже 22-23-25 кВт*год. на 100 км; а якщо взагалі забути про споживання енергії та поїхати максимально динамічно – то вийде 30+ кВт*год. на 100 км пробігу. З урахуванням реально використовуваної ємності акумулятора виходить, що LEXUS RX 450e може проїжджати 200-250-300 км залежно від стилю керування, швидкості та умов руху (місто/траса).

Безпека LEXUS RZ

Краш-тести Euro NCAP для електромобіля LEXUS RZ завершились максимальною п’ятизірковою оцінкою. Були зауваження щодо посереднього захисту водія при боковому ударі та слабкого захисту заднього пасажира при фронтальному ударі, проте решта – загалом захист дорослих, рівень захисту дітей, спрацювання систем допомоги водію – на високому рівні.

Підсумки тест-драйву LEXUS RZ

Якщо однією фразою, то кросовер LEXUS RZ – це дуже гарний LEXUS, але не дуже гарний електромобіль. Адже з погляду сьогодення світу електромобілів, йому явно не вистачає більшого акумулятора та меншого споживання енергії. Частково відповіддю на це зауваження може бути поява в Україні версії з переднім приводом, яка ще й попутно знизить ціну. Але до того часу більшість конкурентів-електромобілів виграють, як мінімум, з погляду запасу ходу.

Водночас кросовер LEXUS RZ – це, безумовно, дуже класний LEXUS: комфортний та м’який на ходу, просторий та зручний в салоні, з максимально повною комплектацією та гарними матеріалами оздоблення. Але чому тоді не взяти LEXUS RX? Він пропонує схожі переваги та коштує аналогічних грошей, при цьому не вимагає компромісів щодо запасу ходу.

Ось вам і загальний висновок: запит на кросовер LEXUS RZ спрацьовує лише в тому випадку, коли потрібен саме LEXUS з усіма його характерними перевагами, та при цьому потрібен саме електромобіль (навіть не HEV або PHEV-гібрид). Напевно, така ніша дуже невелика; проте запити від клієнтів все одно можуть бути. І тепер їм є що запропонувати – у вигляді LEXUS RZ.

Плюси:

+ Просторий салон та гарні матеріали оздоблення

+ Висока потужність та гарні показники максимального прискорення

+ Максимальна комплектація за принципом «все включено»

Мінуси:

— Невеликий акумулятор та водночас доволі велике споживання енергії

— Немає вибору версій/комплектацій – треба додати

LEXUS RZ 450e

Кузов, тип Кросовер, 5 дверей, 5 місць
Габарити (Д х Ш х В) 4,805 x 1,895 x 1,635 м
Колісна база 2,85 м
Заявлений кліренс 200 мм
Об’єм багажника Від 522 літрів (5 місць) до 1451 літр (2 місця)
Мінімальна споряджена маса 2100 кг
Двигун Два електромотори
Потужність окремо моторів Передній мотор – 150 кВт; задній мотор – 80 к.с.
Потужність сумарна 230 кВт або 313 к.с.
Питома потужність 149 к.с. на 1 тону
Тип приводу Повний привод DIRECT4
Тип трансмісії Редуктори для електромоторів
Динаміка 0-100 км/год. 5,3-5,6 секунди
Максимальна швидкість 160 км/год.
Ємність акумулятора 71,4 кВт*год.
Запас ходу 395 км (WLTP) або 470 км (NEDC)
Мінімальна вартість Від 2,75 млн грн або $71 тис.

Автомобіль надано – LEXUS Україна

Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Главный обувной тренд осени 2025 года: лоферы с 90-х — как их носить и с чем лучше сочетать
TSN
2025-09-19T12:33:53Z
Моника Беллуччи разорвала отношения с 67-летним режиссером Тимом Бертоном после двух лет романа
TSN
2025-09-19T12:33:38Z
Звезда группы "Аква Вита" раскрыл правду о смерти 34-летней дочери: "Это был ад"
TSN
2025-09-19T12:27:56Z
Неделя критики представила украинскую ретроспективу и «Фокус: Украина – Дания»
Кино-Театр
2025-09-19T12:12:10Z
Камалия показалась без макияжа и устроила зажигательные танцы со звездой 90-ых
TSN
2025-09-19T12:06:03Z
"Материалисты" стали первым независимым фильмом 2025 года, собравшим более 100 миллионов долларов
ZN UA
2025-09-19T11:21:32Z
Наталка Карпа ответила на слухи о разводе с мужем после 9 лет брака: "Были непростые времена"
TSN
2025-09-19T11:03:42Z
Звезды Тим Бертон и Моника Беллуччи объявили о расставании
Comments UA
2025-09-19T11:03:30Z
МИД привез "Иконы на ящиках" в Африку
Комсомольская правда
2025-09-19T11:03:05Z
Зростання сільського господарства підняло темпи приросту ВВП у серпні до 8%
AgroNews
2025-09-19T12:16:54Z
Цены на молочку растут: украинцам придется платить больше
Фокус
2025-09-19T12:00:33Z
PlayCity вводит прозрачную систему контроля игорного бизнеса
Хвиля
2025-09-19T11:27:39Z
В России заговорили о повышении НДС
Корреспондент
2025-09-19T11:03:11Z
Депозиты бьют рекорды: украинцы массово хранят деньги в банках
Фокус
2025-09-19T11:00:00Z
Роботы и ИИ всех не заменят: в каких сферах в Украине больше не хватает рабочих рук
Telegraf
2025-09-19T10:54:05Z
Цены на золото резко пошли вниз - что случилось
Gazeta UA
2025-09-19T10:51:35Z
В Украине готовят масштабную индексацию пенсий: кому повысят выплаты
Знай
2025-09-19T10:30:50Z
Суммы за коммуналку взлетят к небесам: этот прибор на кухне "жрет" электроэнергии больше, чем 65 холодильников
Знай
2025-09-19T10:12:56Z
Марченко: Есть вероятность, что мы будем менять бюджет 2025 года еще раз
Лига
2025-09-19T12:39:39Z
Умеров резко высказался в адрес ГПК из-за расследования недвижимости в США: детали
Comments UA
2025-09-19T12:39:15Z
"Россиянам откроется путь": Безуглая заявила, что в Купянске "назревает катастрофа"
Фокус
2025-09-19T12:36:03Z
Британская MI6: нет никаких признаков, что Путин заинтересован в мирных переговорах с Украиной
Европейская правда
2025-09-19T12:36:00Z
НАТО в очередной раз показало свой страх перед Путиным: обнародован шокирующий факт
Comments UA
2025-09-19T12:33:45Z
Палач с комплиментами от Трампа. Запад сохраняет Лукашенко как задний проход в Кремль
Лига
2025-09-19T12:33:09Z
До конца года РФ расширит атаки по Украине - Умеров
Gazeta UA
2025-09-19T12:24:12Z
Украину некому будет защищать: в ВР предупредили о страшной перспективе уже скоро
Comments UA
2025-09-19T12:18:22Z
Рада начала рассмотрение госбюджета-2026 год
Корреспондент
2025-09-19T12:09:52Z
Работники предприятия в Ковеле противостояли военным ТЦК
Новости Украины
2025-09-19T12:39:04Z
"Выбисил": как оправдывается эксработник ТЦК, избивший учителя в Харькове
TSN
2025-09-19T12:33:52Z
В Житомире прокурор погиб в ДТП
Корреспондент
2025-09-19T12:33:17Z
В РФ подтвердили гибель 17 офицеров на Запорожье
Корреспондент
2025-09-19T11:09:13Z
В Петербурге нашли 1,5 тонны кокаина на корабле с бананами
Корреспондент
2025-09-19T09:51:33Z
В Киеве нашли неразорванный российский дрон
Новости Украины
2025-09-19T09:33:07Z
Машину прошило пополам: в Киеве на Окружной авто въехало в отбойник
TSN
2025-09-19T08:06:51Z
Ночной обстрел Киева: упали обломки дрона, повреждена троллейбусная сеть
Новости Украины
2025-09-19T08:03:44Z
После российской дроновой атаки в Киеве обнаружили беспилотник, который не взорвался - КГВА
ZN UA
2025-09-19T06:06:33Z
Целых 13 килограммов удачи: рыбак вытащил трофейную рыбу на озере в Киевской области
Telegraf
2025-09-19T12:33:41Z
Убийство кота Бегемота возле "Форы": появились новые детали, в Ирпене готовят пикет
TSN
2025-09-19T12:33:16Z
Конец сентября изменит все: у кого из знаков Зодиака начнется новый этап жизни
Comments UA
2025-09-19T12:21:39Z
Дэн Браун женится на одной из своих "любовниц", которая на 27 лет моложе его
Фокус
2025-09-19T12:06:44Z
Под С-400 и бетонным укрытием: возможно ли уничтожать "Шахеды" еще до их запуска
Фокус
2025-09-19T12:00:23Z
Поднимает успеваемость и мотивацию: почему Wi-Fi в школах стал необходимостью
Знай
2025-09-19T11:51:53Z
В пограничных Сумах создали мощную сеть помощи эвакуированным
Хвиля
2025-09-19T11:51:03Z
Лай этой собаки слышно за километр: от какой породы будет болеть голова
Telegraf
2025-09-19T11:48:10Z
Хотели назвать сына "Brfxxccxxmnp…", но закон их остановил: родители получили крупный штраф
Фокус
2025-09-19T11:45:56Z
Почему индекс массы тела устарел: что на самом деле говорит о здоровье
UAToday
2025-09-19T12:06:52Z
Как соль влияет на давление: врачи назвали главную опасность
UAToday
2025-09-19T12:03:39Z
Настоящая витаминная бомба в начале осени: шесть причин добавить молодые грецкие орехи в рацион
Gazeta UA
2025-09-19T11:06:11Z
В Украине планируют производить 3D-протезы и экзоскелеты по японскому проекту
Хвиля
2025-09-19T07:42:15Z
Гипертоникам стоит забыть о соли: названа поразительная опасность
Comments UA
2025-09-19T06:18:22Z
Минус 30 лет: как женщина смогла "омолодить" себя без хирургического вмешательства
Comments UA
2025-09-19T05:39:02Z
Родинки на теле: что приводит к их частому возникновению
Comments UA
2025-09-19T05:06:27Z
Проект EU4ResilientRegions: украинцы прифронтовых громад получили лучший доступ к соцуслугам
Хвиля
2025-09-19T01:30:10Z
Справка для посещения бассейна: нужна ли она
ZN UA
2025-09-18T22:21:38Z
Xiaomi отзывает 116,8 тыс. электромобилей SU7
Корреспондент
2025-09-19T12:39:28Z
Заброшенный раритет: в Киеве обнаружили спортивный седан с двигателем Ferrari
Фокус
2025-09-19T10:51:09Z
Революционные изменения: тест-драйв нового кроссовера Opel Grandland
Фокус
2025-09-19T09:51:19Z
7 мифов о Kia и Hyundai, в которые мы верим даром: моторист с 20-летним стажем раскрывает правду
Знай
2025-09-19T02:51:20Z
Модель YU7 GT от Xiaomi может скрывать более 1000 лошадиных сил мощности
Топ Жир
2025-09-18T22:09:44Z
Автопилот Tesla испытывает проблемы на железнодорожных переездах - СМИ
Корреспондент
2025-09-18T18:30:37Z
В Эстонии начнут распродавать автомобили россиян: что происходит
Новости Украины
2025-09-18T16:57:21Z
Дизайн ручек Tesla не позволил спасти людей после ДТП
Фокус
2025-09-18T16:15:55Z
Tesla скрывает большинство деталей о авариях Robotaxi - СМИ
Корреспондент
2025-09-18T14:57:16Z
Підземні маневри росіян: окупанти ховаються в газових трубах від ЗСУ
Новости Украины
2025-09-19T12:36:53Z
Ожидается ухудшение ситуации: в одной из областей Украины мелеют реки и пересыхают колодцы
Telegraf
2025-09-19T12:33:51Z
Оккупантам приказали расстреливать гражданских: в ВСУ раскрыли планы ВС РФ на Купянск
Фокус
2025-09-19T12:27:35Z
Россияне значительно продвинулись на Лиманском направлении - DeepState
Корреспондент
2025-09-19T12:27:18Z
Россия заявляет о продвижении в двух областях: пишут о больших потерях ВСУ
Comments UA
2025-09-19T12:18:18Z
DeepState показал новые карты с наступлением армии РФ на Лиманском направлении
Gazeta UA
2025-09-19T12:18:03Z
"Не впервые удается подрезать клешню": ВС РФ оказались в трех котлах, — обозреватель
Фокус
2025-09-19T12:06:57Z
Google Maps показал руины Мариуполя на новых спутниковых снимках
Gazeta UA
2025-09-19T11:54:24Z
Ветеран АТО Дикий анонсировал решающую битву за Славянск и Краматорск и назвал сроки
Gazeta UA
2025-09-19T11:27:42Z
Мужчина отказался от овощей и 700 дней ел McDonald's: итог оказался неожиданным
Фокус
2025-09-19T12:12:16Z
Виктор Мандзяк рассказал, как изменить свою жизнь: «Просто мотивации недостаточно»
Знай
2025-09-19T11:42:49Z
Бохо, лофт или японский стиль: как создать уют в маленькой спальне
Gazeta UA
2025-09-19T10:33:55Z
Теплый минимализм – как сочетать нейтральные цвета, дерево и текстуры
Знай
2025-09-19T09:51:53Z
Эта морская рыба наиболее недооценена, а зря: она недорогая, очень вкусная и невероятно полезная
TSN
2025-09-19T09:51:06Z
Слышны всем: сотрудница круизного лайнера раскрыла новые кодовые слова
Фокус
2025-09-19T09:36:46Z
Когда сажать фруктовые деревья осенью: селекционер назвал условия
Gazeta UA
2025-09-19T09:06:04Z
Болеет и погибают: какие растения категорически нельзя сажать в горшках
Знай
2025-09-19T08:51:59Z
Сделайте это действие за 5 минут до готовности: фарш станет воздушным и нежным, как пух
TSN
2025-09-19T08:33:56Z
У смартфонов Xiaomi появился конкурент: люди готовы тратить на него сотни тысяч долларов
Фокус
2025-09-19T12:15:45Z
Как выбрать портативную зарядную станцию для квартиры: мощность, емкость и другие параметры
Фокус
2025-09-19T12:12:14Z
Окно в меловой период: окаменелость возрастом 112 млн лет сохранила древнюю экосистему
Фокус
2025-09-19T12:06:17Z
В камерах новых iPhone 17 нашли серьезный дефект: фотографировать нельзя
Фокус
2025-09-19T11:51:46Z
Как не промахнуться и правильно купить Айфон 17 Про Макс? Ваш гид по выбору Apple iPhone 17
InternetUA
2025-09-19T11:42:57Z
Обзор смартфона OPPO Reno 14: когда средний класс претендует на премиум
ITC
2025-09-19T11:12:21Z
Сюрприз для астрономов: неожиданный "Крест Эйнштейна" показал скрытую темную материю
Фокус
2025-09-19T11:06:55Z
Металопрокат для сучасного будівництва та машинобудування
AgroNews
2025-09-19T10:57:14Z
Как звучали неандертальцы: у ученых есть ответ
Фокус
2025-09-19T10:51:53Z
Взятки и трансфер Блэнуцэ: "Динамо" отреагировало на скандальное интервью Кравца
Telegraf
2025-09-19T12:39:09Z
Тренер прокомментировал участие Миколенко в предстоящем дерби
Корреспондент
2025-09-19T12:03:11Z
Бывший советник Суркиса назвал главную проблему "Динамо"
Telegraf
2025-09-19T11:09:00Z
После смерти Жоты: МЮ нацелился на его лучшего друга
Корреспондент
2025-09-19T10:00:17Z
Украинская Премьер-лига: расписание и результаты всех матчей шестого тура, видео голов
ZN UA
2025-09-19T09:36:15Z
Известный украинский футболист сменил клуб на Кипре
ZN UA
2025-09-19T09:21:51Z
Скандальный трансфер в Динамо: Кравец сделал громкое заявление
Корреспондент
2025-09-19T09:15:30Z
Экс-соперник Усика назвал главную угрозу для украинца
Корреспондент
2025-09-19T09:00:17Z
Экс-игрок сборной Украины нашел новый клуб в Европе - Transfermarkt
Корреспондент
2025-09-19T08:15:38Z