MY.UAНовини
Тест-драйв LEXUS RZ: хороший LEXUS чи електромобіль?
Тест-драйв LEXUS RZ: хороший LEXUS чи електромобіль?

Тест-драйв LEXUS RZ: хороший LEXUS чи електромобіль?

Перший електромобіль від LEXUS! Схоже, навіть лише це одне формулювання вже здатне привернути увагу та частину грошовитих клієнтів-фанатів бренду. Що вони отримають за своїх гроші? Які переваги та недоліки є у нового електромобіля LEXUS RZ 450e? Зараз все розповім.

Зміст

  • 1 Позиціювання LEXUS RZ
  • 2 Як їде електромобіль LEXUS RZ
  • 3 Технології LEXUS RZ
  • 4 Вартість LEXUS RZ 450e в Україні та можливі суперники
  • 5 Запас ходу LEXUS RZ 450e та споживання енергії
  • 6 Безпека LEXUS RZ
  • 7 Підсумки тест-драйву LEXUS RZ
  • 8 Автомобіль надано – LEXUS Україна

Позиціювання LEXUS RZ

Загальне позиціювання LEXUS RZ вже було вказано вище: це перший електромобіль від LEXUS, причому одразу у форматі доволі великого кросовера та ще й з динамічним дизайном. Можна згадати про існування LEXUS UX 300e – але це була проміжна модель, створена перетворенням звичного бензинового/гібридного кросовера на електромобіль, ще й запропонована на обмеженій кількості ринків. Натомість кросовер LEXUS RZ від початку свого створення був електромобіль, плюс він має стати більш глобальним з погляду географії.

Перші фотографії LEXUS RZ з’явились ще наприкінці 2021 року, але повний дебют електромобілі відбувся вже у 2022 році. Саме тоді була оголошена вся інформація та характеристики для версії LEXUS RZ 450e з двома електромоторами та повним приводом – саме такий став героєм матеріалу.

Як їде електромобіль LEXUS RZ

Так, як ви очікуєте від LEXUS: дуже м’яко та обережно навіть на поганих дорогах, дуже тихо під час руху містом. Лише за умови високої швидкості на трасах в салоні з’являється помітний гул, але в решті випадків – феноменальна тиша! Взагалі електромобіль LEXUS RZ 450e налаштовує на спокійний рух, чому також сприяє його легке кермо з середньою гостротою: близько 2,7 оберту від упора до упора. Крени доволі помітні, що пояснюється м’якою підвіскою, а в напруженому повороті кросовер LEXUS RZ 450e інколи намагається вислизнути назовні. Через це хочеться скинути темп і дещо розслабитись – так виходить краще.

Проте ось в чому нюанс: це саме той випадок, коли «спокійний не означає повільний». Адже кросовер LEXUS RZ 450e демонструє гарне прискорення навіть в режимі ЕСО, причому це прискорення дуже плавне, що чудово відповідає загальним налаштуванням підвіски. В нормальному або спортивному режимах додається ще більша інтенсивність відгуків на педаль акселератора, однак все одно LEXUS RZ 450e не втрачає своєї м’якості та плавності в поведінці, він й не думає перетворюватись на жорсткий «гарячий хетчбек». Хоча за цифрами демонструє таку динаміку прискорення, якій може позаздрити той самий «гарячий хетчбек». Ось вам проміжні підсумки того, як їде LEXUS RZ 450e: він не поспішає, але всюди встигає.

Як на мене, останнім часом в нових моделях LEXUS дизайн явно вдавався – й електромобіль LEXUS RZ не виключення: стрімкий кросовер з динамічним нахилом заднього скла, багато гострих кутів, численні насічки та прорізи, два «плавця» позаду, суцільний ліхтар з написом LEXUS на кришці багажника. Виглядає справжнім космічним кораблем з майбутнього! Тестовий електромобіль було представлено у виконанні двоколірному Bi-Tone: зверніть увагу на чорне фарбування не лише верхньої частини кузова, але й капоту. Плюс розкішні 20-дюймові колісні диски з різно-широкою гумою: 235 мм попереду та 255 мм позаду. Прискорення до «сотні» вкладається у 5,3 секунди – супер! Але так відбувається лише за умови повністю або майже повністю зарядженого акумулятора. Коли рівень заряду падає до половини ємності акумулятора, кросовер втрачає майже секунду. Зарядний порт (CCS2 Type2 Mennekes) розміщено в передньому крилі.

За своїм класом руху електромобіль LEXUS RZ гарно відповідає тому, що хочуть бачити клієнти LEXUS: комфорт та м’якість, потужність та динаміка. Ось з салоном виходить аналогічно: всередині водія та пасажирів зустрічає гарний запас простору, чудові матеріали оздоблення, сучасна архітектура передньої панелі з великими дисплеями. Хочете знайти зауваження? Легко: тут відсутній звичний «бардачок», цифрова панель приладів насправді побудована навколо відносно невеликого екрана, а до центрального 14-дюймового дисплея хочеться додати кілька фізичних кнопок.

Проте також не забувайте про аналогічні дрібниці-переваги: двоповерхову центральну консоль-нішу, зручний круглий джойстик встановлений поверх неї, виділені кільця регулювання температури. Для задніх пасажирів пропонуються дефлектори вентиляції та регулювання нахилу спинки, а бонусом додано підігрів сидінь. Для водія та пасажира попереду встановлено інфрачервоний обігрівач для ніг. Нарешті, відзначу багатофункціональні сенсорно-фізичні кнопки на кермі: вони спрацьовують при доторканні, їх піктограми з’являються на проєкційному дисплеї, але для остаточного перемикання ці кнопки потрібно натиснути.

Внутрішній світ LEXUS RZ 450e виявляється непростим, але тут багато пунктів, що пропрацьовано для комфорту водія та пасажирів; він наче піклується про людей в салоні. Молочно-блакитний колір з оздобленням замшею – це черговий космос! А ось багажник повністю земний: великий та зручно-прямокутний, з практичними гачками та нішами.

Технології LEXUS RZ

Електромобіль побудовано на основі платформи e-TNGA: вона є наче електрифікованим варіантом відомої платформи TNGA, що вже добре відома по японськім автомобілям. Головними особливостями платформи e-TNGA можна назвати інтеграцію акумулятора в силову структуру кузова, а також два модулі e-Axle (електромотор, інвертор, редуктор) попереду та позаду. Завдяки цим двом електромоторам реалізовано постійний повний привод DIRECT4. Плюс додамо несучий кузов та повністю незалежні підвіски коліс – попереду МакФерсон та позаду багатоважільна.

Загалом конструкція сучасна, але технореволюції або надвисоких характеристик тут немає. Акумулятор типу Li-Ion має номінальну ємність 71,4 кВт*год. та складається з 96 блоків, він працює зі звичною для електрокарів напругою 355 вольтів. Амортизатори можуть змінювати жорсткість залежно від частоти/величини вібрацій кузова та підвіски, однак повноцінна «пневма» відсутня. Кузов в основному зроблений зі сталей різних сортів, алюміній зустрічається лише епізодично: наприклад, з нього виконаний капот. Передній електромотор розвиває потужність 150 кВт, задній електромотор видає 80 кВт – разом виходить 230 кВт або 313 к.с. потужності. Крутний момент переднього електромотора дорівнює 266,3 Нм, задній електромотор видає 168,5 Нм – разом виходить 435 Нм крутного моменту. Непогано, але теж не рекордні показники потужності/моменту.

Нарешті, відзначу можливості заряджання та рекуперації. Так, електромобіль LEXUS RZ 450e може приймати трифазний змінний струм (АС) потужністю до 11 кВт – в цьому випадку для повного заряджання акумулятора потрібно 6,5 годин. Також присутня можливість зарядки постійним струмом (DC) потужністю до 150 кВт: в цьому випадку акумулятор можна зарядити до 80% своєї ємності за пів години. Це непогані показники, але не революційні.

Загальна конструкція очікувана та зрозуміла: несучий кузов та акумулятор в базі, повний привод з двома електромоторами (попереду та позаду), незалежні підвіски коліс. Деталі вже розглянули вище, проте важливо додати ще одне: нещодавно було представлено кросовер LEXUS RZ 300e – він має передній привод (один електромотор потужність 150 кВт або 204 к.с.) та аналогічний акумулятор. Звісно, такий електромобіль програє в динаміці, але виграє в загальному полегшенні та в запасі ходу: мінус 100 кг та плюс близько 100 км відповідно. Проте такий електромобіль LEXUS RZ 300e в Україні не представлено; сподіваюсь поки не представлено. А що представлено вже зараз?

Вартість LEXUS RZ 450e в Україні та можливі суперники

Електричний кросовер LEXUS RZ пропонується в Україні лише у виконанні RZ 450e (два електромотори, повний привод) та лише у комплектації Luxury; плюс додатковий варіант двоколірного виконання Bi-Tone.

Але ж комплектація Luxury максимальна: адаптивні LED-фари, панорамний скляний дах, система кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, електропривод регулювань та підігрів керма, електроприводи регулювань передніх сидінь з функцією пам’яті положення, підігрів та вентиляція передніх сидінь, підігрів задніх сидінь, сенсорний 14-дюймовий дисплей LEXUS LINK PRO, роздільний клімат-контроль, аудіо Mark Levinson на 13 динаміків, легкосплавні 20-дюймові колісні диски, замшеве оздоблення салону, фонове 64-кольорове підсвічування салону, моніторинг «сліпих зон» дзеркал, система запобігання фронтальним зіткненням, розпізнавання дорожніх знаків, підтримка смуги руху, система виявлення перехресного руху та автоматичного гальмування, фронтальні та бокові подушки безпеки, надувні шторки безпеки, центральна подушка безпеки між водієм/пасажиром, замки дверцят E-Latch та безключовий доступ тощо. Вартість LEXUS RZ 450e Luxury – від 2,75 млн грн або $71 тис.

Електричний кросовер LEXUS RZ пропонує лише одну комплектацію, але максимально наповнену: круговий огляд PVM з функцією «напівпрозорого автомобіля», система проєкції на лобове скло, адаптивні фари, багато систем безпеки та допомоги водію, панорамний скляний дах з можливістю регулювання прозорості, преміальний звук Mark Levinson, підігріви та вентиляція передніх сидінь, підігріви задніх сидінь та інше.

Тепер про конкурентів. Першим суперником одразу варто відзначити кросовер Tesla Model Y: пізнаваний динамічний силует, достатньо просторий салон, гарна динаміка та запас ходу. Далі обов’язково згадаю класичних представників преміального світу – наприклад, Audi e-tron (Audi Q8 e-tron) або Jaguar i-Pace: вони пропонують більше акумулятор та потужність, порівняний або більший запас ходу, пневматичну підвіску, просторі салони з гарним оздобленням.

Нарешті, якщо цікавить більше оригінальності за менші гроші, то в Україні можна знайти електромобілі Audi Q4 e-tron, Volvo C40 (Volvo EC40), Hyundai IONIQ 5. Попри те, що вони номінально на клас нижче, все одно можуть запропонувати чималі акумулятори та запас ходу, достатню потужність та простір салону. При цьому – будуть помітно дешевші.

Майже всі суперники електромобіля LEXUS RZ виявляються «в роках» проти нього. Проте з погляду техніки – ємності акумуляторів, потужності електромоторів, можливостей підвіски, переліку обладнання – вони явно не поступаються, а деякі можуть навіть перевершувати новачка. Тому у випадку кросовера LEXUS RZ варто робити акцент саме на відчутті новизни моделі. А ще – дуже бажано привезти більш доступну версію з переднім приводом та більшим запасом ходу.

Запас ходу LEXUS RZ 450e та споживання енергії

Напевно, ось це найбільш болюче питання для LEXUS RX 450e. Так, у фірмовому буклеті до електромобіля можна знайти показник запасу ходу 470 км та споживання енергії 15,2 кВт*год. на 100 км; але це за вимірювальним циклом NEDC, який зазвичай був дуже оптимістичний. Інші джерела інформації дають нам показники 435 км (версія на 18-дюймових колесах) або 395 км (версія на 20-дюймових колесах). Це вже за вимірювальним циклом WLTP, який більш реалістичний. Споживання енергії заявлено на рівні 16,8-18,7 кВт*год. на 100 км за аналогічним вимірювальним циклом. Тепер рахуємо далі – ємність акумулятора заявлена на рівні 71,4 кВт*год.; однак враховуйте, що акумулятор зазвичай ніколи не розряджається повністю. Навіть коли лічильник запасу ходу написав «0», насправді в акумуляторі ще залишається близько 8% заряду: виходить, реально використовується 92% його ємності або 65-66 кВт*год.

До речі, під час зарядки реально використовувана потужність заряджання теж відрізняється від заявленої: максимум у 150 кВт може бути лише за умови зарядки акумулятора в певних межах його ємності, а далі потужність поступово спадає – щоб не перегрівати акумуляторну батарею. Такий обережний та безпечний режим роботи акумулятора має суттєво подовжити термін служби та стан «здоров’я» через багато років. Компанія LEXUS гарантує збереження ємності 70% від номіналу через 10 років служби та уточнює, що цей показник напевно буде ближче до 90% він номіналу – непогано!

Але враховуйте, що маємо доволі важкий (2100 кг мінімум) та потужний кросовер – з відповідним споживанням енергії. Мій мінімум по місту був близько 19-20 кВт*год., максимум я бачив 32 кВт*год. на 100 км пробігу. Якщо казати в середньому, то по місту можна орієнтуватись на 22-25 кВт*год. на 100 км пробігу – тобто, реально можна розраховувати на 250-260 км, в ідеалі можна дотягнути до приблизно 300 км пробігу. На трасі під час руху зі швидкістю 80-90 км/год споживання енергії становило в середньому 23 кВт*год. на 100 км – це дає нам трошки менше ніж 300 км пробігу. Під час руху зі швидкістю 110-120 км/год. споживання енергії становило вже близько 30 кВт*год. на 100 км – це дає нам трошки більше ніж 200 км пробігу.

Що стосується рекуперації, то вона змінюється залежно від обраного режиму руху, або інтенсивність її спрацювання можна налаштовувати пелюстками під кермом – загалом доступно чотири позиції. На великому затяжному спуску (вул. Олени Теліги у Києві) можна збирати 1-2 км запасу пробігу: не рекорд для електромобілів, але непоганий показник для великого та важкого кросовера з чималим споживанням енергії.

Цікава фотографія: середнє споживання енергії 15,2 кВт*год., повний заряд акумулятора, лічильник мав би написати 400 км запасу ходу. Але він знає, що реальність близька до 300 км пробігу. Та й то з нюансами: увімкнув кондиціонер або обігрівач для комфортних умов – й одразу поплатився за це 70 км пробігу: на лічильнику вже 230 км запасу ходу. Передбачено чотири рівні рекуперації, що змінюються пелюстками під кермом. Реально-мінімальне споживання енергії становить близько 19-20 кВт*год. на 100 км; якщо дозволити собі розслабитись та їхати в нормальному темпі – то буде вже 22-23-25 кВт*год. на 100 км; а якщо взагалі забути про споживання енергії та поїхати максимально динамічно – то вийде 30+ кВт*год. на 100 км пробігу. З урахуванням реально використовуваної ємності акумулятора виходить, що LEXUS RX 450e може проїжджати 200-250-300 км залежно від стилю керування, швидкості та умов руху (місто/траса).

Безпека LEXUS RZ

Краш-тести Euro NCAP для електромобіля LEXUS RZ завершились максимальною п’ятизірковою оцінкою. Були зауваження щодо посереднього захисту водія при боковому ударі та слабкого захисту заднього пасажира при фронтальному ударі, проте решта – загалом захист дорослих, рівень захисту дітей, спрацювання систем допомоги водію – на високому рівні.

Підсумки тест-драйву LEXUS RZ

Якщо однією фразою, то кросовер LEXUS RZ – це дуже гарний LEXUS, але не дуже гарний електромобіль. Адже з погляду сьогодення світу електромобілів, йому явно не вистачає більшого акумулятора та меншого споживання енергії. Частково відповіддю на це зауваження може бути поява в Україні версії з переднім приводом, яка ще й попутно знизить ціну. Але до того часу більшість конкурентів-електромобілів виграють, як мінімум, з погляду запасу ходу.

Водночас кросовер LEXUS RZ – це, безумовно, дуже класний LEXUS: комфортний та м’який на ходу, просторий та зручний в салоні, з максимально повною комплектацією та гарними матеріалами оздоблення. Але чому тоді не взяти LEXUS RX? Він пропонує схожі переваги та коштує аналогічних грошей, при цьому не вимагає компромісів щодо запасу ходу.

Ось вам і загальний висновок: запит на кросовер LEXUS RZ спрацьовує лише в тому випадку, коли потрібен саме LEXUS з усіма його характерними перевагами, та при цьому потрібен саме електромобіль (навіть не HEV або PHEV-гібрид). Напевно, така ніша дуже невелика; проте запити від клієнтів все одно можуть бути. І тепер їм є що запропонувати – у вигляді LEXUS RZ.

Плюси:

+ Просторий салон та гарні матеріали оздоблення

+ Висока потужність та гарні показники максимального прискорення

+ Максимальна комплектація за принципом «все включено»

Мінуси:

— Невеликий акумулятор та водночас доволі велике споживання енергії

— Немає вибору версій/комплектацій – треба додати

LEXUS RZ 450e

Кузов, тип Кросовер, 5 дверей, 5 місць
Габарити (Д х Ш х В) 4,805 x 1,895 x 1,635 м
Колісна база 2,85 м
Заявлений кліренс 200 мм
Об’єм багажника Від 522 літрів (5 місць) до 1451 літр (2 місця)
Мінімальна споряджена маса 2100 кг
Двигун Два електромотори
Потужність окремо моторів Передній мотор – 150 кВт; задній мотор – 80 к.с.
Потужність сумарна 230 кВт або 313 к.с.
Питома потужність 149 к.с. на 1 тону
Тип приводу Повний привод DIRECT4
Тип трансмісії Редуктори для електромоторів
Динаміка 0-100 км/год. 5,3-5,6 секунди
Максимальна швидкість 160 км/год.
Ємність акумулятора 71,4 кВт*год.
Запас ходу 395 км (WLTP) або 470 км (NEDC)
Мінімальна вартість Від 2,75 млн грн або $71 тис.

Автомобіль надано – LEXUS Україна

Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Алла Пугачева решилась на резкий и неприятный шаг
Comments UA
2025-08-14T20:42:08Z
Вуди Аллен попал в базу Миротворца
Корреспондент
2025-08-25T20:30:10Z
Леся Никитюк ошеломила эффектным видом фигуры в купальнике спустя два месяца после родов
TSN
2025-08-16T14:57:48Z
Киркоров ошарашил новым фото со своей скандальной дочкой
GlavRed
2025-08-15T12:57:42Z
Рэпер Френч Монтана сделал предложение принцессе Дубая
Корреспондент
2025-08-28T08:33:19Z
Энрике Иглесиас и его жена ждут пополнения в семье
Корреспондент
2025-08-28T08:00:31Z
Украина осудила участие Вуди Аллена в Московской неделе кино
Корреспондент
2025-08-25T11:51:35Z
Анна Кошмал после рождения второго ребенка не может похудеть и объяснила почему: "Все безрезультатно"
TSN
2025-08-16T16:06:52Z
Съемки клипа Макса Барских сорвались из-за баллистического обстрела
TSN
2025-08-15T14:21:32Z
Американская компания Keurig Dr Pepper приобретет производителя кофе Jacobs
Корреспондент
2025-08-25T18:30:10Z
Доплаты к пенсии: кто может получить и как оформить
Знай
2025-08-23T07:07:08Z
Курс валют на выходные, 23-24 августа: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-08-23T04:21:41Z
РФ планирует увеличить производство "шахедов" до 6000 единиц в месяц - CNN
Корреспондент
2025-08-23T19:03:00Z
Укрэнерго заявило о локальных отключениях после атаки России
Корреспондент
2025-08-28T08:24:26Z
Укрзалізниця показала поезд Интерсити после атаки
Корреспондент
2025-08-28T07:48:21Z
Курс валют в Украине 23 августа 2025: сколько стоит доллар и евро
VGorode
2025-08-23T08:33:37Z
Rheinmetall построит пороховой завод недалеко от Украины
Корреспондент
2025-08-28T03:00:27Z
Украинская памятная монета - одна из лучших в мире
Корреспондент
2025-08-27T21:54:12Z
В документах Кремля прописана дата окончания войны: ГУР рассказали, когда россия отступит
Знай
2025-08-18T20:30:13Z
Лидер КНР обратился к Украине в День Независимости
Корреспондент
2025-08-24T10:27:23Z
Лукашенко решил передать власть: СМИ пишут о резком ухудшении его здоровья
UAToday
2025-08-23T18:06:21Z
Зеленский ответил Вэнсу по поводу "уступок" России
Корреспондент
2025-08-25T13:33:00Z
Россия намеренно атакует жилые дома - ОП
Корреспондент
2025-08-28T09:33:17Z
ЕС не введет серьезных ограничений на энергоносители из РФ
Корреспондент
2025-08-28T09:00:04Z
Мелания Трамп передала Путину тайное письмо
TSN
2025-08-16T04:31:36Z
Трамп оценил саммит и высказался о санкциях для РФ
Корреспондент
2025-08-16T03:36:58Z
Президент ответил на запрет на удары вглубь РФ
Корреспондент
2025-08-24T15:00:09Z
Самолет с российскими туристами экстренно сел в Таллинне из-за атаки украинских дронов
Европейская правда
2025-08-24T18:00:06Z
В Виннице толпа "отбивала" мужчину, который был в розыске ТЦК: что произошло
UAToday
2025-08-23T10:03:44Z
Взрыв завода в РФ: резко увеличилось число пострадавших
Корреспондент
2025-08-15T14:06:46Z
Сумы почти сутки под атакой РФ: бушуют пожары
Корреспондент
2025-08-25T04:03:21Z
Момент прилета в жилой дом в Киеве попал на видео
Корреспондент
2025-08-28T10:06:49Z
Атака на Киев: увеличилось число жертв среди детей
Корреспондент
2025-08-28T09:54:05Z
Каджики приближается: Вьетнам эвакуирует более полумиллиона человек
Корреспондент
2025-08-24T23:48:56Z
Ракетная атака на Днепр: что известно о последствиях
TSN
2025-08-15T14:21:54Z
В Запорожье в результате атаки РФ погибли три человека, много раненых. ФОТО
Новости Украины
2025-08-18T10:33:02Z
Военнослужащим, которые воюют на фронте, стали приходить штрафы: местами размер санкций превышает 50 тысяч
UAToday
2025-08-23T17:06:23Z
Место силы и веры. Где в Украине находится украинский Иерусалим
Telegraf
2025-08-22T23:30:45Z
Почему сегодняшний день несчастливый: приметы в народный праздник 24 августа
UAToday
2025-08-24T05:03:15Z
Как украинцы относятся к ТЦК - опрос
UAToday
2025-08-25T15:39:48Z
В России поражены два НПЗ - Генштаб
Корреспондент
2025-08-28T08:00:02Z
Меган Маркл высказалась о странном королевском дресс-коде
Корреспондент
2025-08-28T06:51:42Z
17 августа: церковный праздник сегодня, что выбросить из дома, чтобы ушли болезни и печали
UAToday
2025-08-17T04:00:46Z
Какой завтра, 22 августа, праздник — все об этом дне, какой церковный праздник, что нельзя делать
TSN
2025-08-21T06:03:54Z
15 млн за жизнь: Кабмин утвердил выплаты семьям погибших в плену
Gazeta UA
2025-08-16T03:00:19Z
Диетологи раскрыли неожиданную пользу чернослива для организма, но есть важный нюанс
UAToday
2025-08-23T12:06:50Z
Эти «сеточки» на теле сигнализируют о болезнях
Comments UA
2025-08-22T15:57:59Z
В Украине снова свирепствует коронавирус: какие симптомы новых подвидов и будет ли карантин
TSN
2025-08-22T18:36:18Z
Почему нельзя разбивать яйца ножом: даже опытные хозяйки об этом не знают
UAToday
2025-08-23T14:03:10Z
Учёные доказали, что тепловые волны ускоряют старение
Корреспондент
2025-08-26T15:12:51Z
10 000 шагов в день — миф или реальный ключ к здоровью: как ходить без стресса и с удовольствием
UAToday
2025-08-26T12:03:49Z
Что можно пить, когда худеешь: диетологи назвали 5 напитков, которые вас удивят
UAToday
2025-08-26T09:00:51Z
Гороскоп для всех знаков зодиака на 27 августа 2025 года
Корреспондент
2025-08-26T08:18:24Z
Магнитные бури 26 августа: прогноз для метеозависимых
UAToday
2025-08-26T08:03:47Z
Кабмин упростил продажу подержанных авто: от чего избавили украинцев
Знай
2025-08-16T15:51:16Z
Вводят новый синий сигнал светофора: водители в шоке, штрафов станет больше
Знай
2025-08-16T12:30:45Z
Stellantis заморозила разработку собственной системы автономного вождения
Корреспондент
2025-08-27T19:12:28Z
Suzuki инвестирует $8 млрд в Индию для производства электромобилей
Корреспондент
2025-08-27T18:39:01Z
Peugeot представила рестайлинг 308
Корреспондент
2025-08-27T17:21:54Z
Ford отзывает в США более 355 000 грузовиков - СМИ
Корреспондент
2025-08-27T16:36:41Z
Audi представила обновленный Q3 Sportback
Корреспондент
2025-08-26T18:09:30Z
BYD Yangwang U9 установил мировой рекорд скорости для электромобилей
Корреспондент
2025-08-26T17:00:32Z
В Кадиллак представили состав на дебют в чемпионате Формулы-1
Корреспондент
2025-08-26T13:00:27Z
Осень уже близко: синоптик назвал точную дату, когда погода изменится в Украине
Telegraf
2025-08-22T17:57:17Z
В Карпатах выпал снег в августе
Корреспондент
2025-08-24T09:09:50Z
Оракул Ленорман на 16 августа 2025 года для всех знаков зодиака: Близнецам – вдохновение, Козорогам – стабильность
TSN
2025-08-16T00:33:08Z
Атака на Краматорск: погибли двое полицейских из Ивано-Франковска
Корреспондент
2025-08-23T18:42:47Z
Стало известно о последствиях российского удара на Винниччине
Корреспондент
2025-08-28T09:18:51Z
В Киеве число жертв атаки РФ выросло до 14 человек
Корреспондент
2025-08-28T08:42:25Z
Тревожная ночь: вражеские Шахеды атаковали Сумы
Корреспондент
2025-08-24T01:36:11Z
Гороскоп на воскресенье 24 августа 2025 года
UAToday
2025-08-23T17:03:57Z
В районе Доброполья россияне в окружении - ВСУ
Корреспондент
2025-08-24T11:51:58Z
Гороскоп на сегодня 16 августа: финансы овнов, обман близнецов и разочарование рыб
Знай
2025-08-16T02:06:53Z
Лапша быстрого приготовления как элемент повседневного рациона
Gazeta UA
2025-08-28T07:34:57Z
Гороскоп на среду 27 августа 2025 года
UAToday
2025-08-26T14:57:07Z
Не только вкус: что еще отличает арабику от робусты
UAToday
2025-08-26T13:06:42Z
Только с этими тремя ингредиентами может быть качественное мороженное: узнайте, о чем речь
Comments UA
2025-08-23T07:12:15Z
Всего четыре ингредиента – и ваша кухня пахнет домашним уютом: простой рецепт яблок в тесте
Telegraf
2025-08-23T07:00:19Z
Развлекать или развивать? Дилемма украинских музеев и замков
ZN UA
2025-08-23T05:43:11Z
Знаки-миллионеры: кого ждет лучшая осень в их жизни
Gazeta UA
2025-08-23T05:42:02Z
Дорогие семена или дешевые? Украинка сравнила, какие огурцы дали хороший урожай, а какие — разочаровали
Telegraf
2025-08-23T04:42:25Z
Больше всего "мотают" электроэнергии: эксперты назвали разоряющие вас приборы
Знай
2025-08-16T20:12:38Z
Конец эпохи ветряных турбин: что такое Hercules, производящий 5000 кВтч в домашних условиях
Фокус
2025-08-21T09:57:46Z
Цифровая головоломка, которая захватила сеть: найдите число 16 за 7 секунд
Gazeta UA
2025-08-15T14:15:23Z
На Хортице нашли чугунное пушечное ядро XVIII века
Корреспондент
2025-08-28T07:12:57Z
Обмен международным опытом помогает Украине формировать политику ответственной игры: первые результаты
Depo UA
2025-08-27T18:36:57Z
Apple официально объявила дату презентации iPhone 17
Корреспондент
2025-08-27T18:33:13Z
Samsung подтвердила выход One UI 8 в сентябре
Корреспондент
2025-08-27T17:12:36Z
СМИ назвали крупнейшие вызовы для кибербезопасности в финсекторе
Корреспондент
2025-08-27T11:15:26Z
SpaceX успешно запустила корабль Starship
Корреспондент
2025-08-27T07:54:47Z
Владислав Ванат может открыть для себя страницу европейского футбола
Корреспондент
2025-08-24T14:27:41Z
Дочь функционера ФБУ выиграла чемпионат Европы в составе сборной Испании
Корреспондент
2025-08-24T00:00:57Z
Где будет Зинченко: возникает вопрос к Артете, который не берет его играть
Корреспондент
2025-08-23T16:18:54Z
Ибеабучи триумфально вернулся на ринг и бросил вызов Усику
Корреспондент
2025-08-24T08:12:20Z
Месси поделился эмоциями после победного матча
Корреспондент
2025-08-28T10:09:19Z
Месси пока не решил, будет ли играть на ЧМ-2026
Корреспондент
2025-08-28T09:42:31Z
Шахтер планирует трансфер 18-летнего нападающего из Бразилии
Корреспондент
2025-08-23T18:48:02Z
Украинские гребчихи стали чемпионами мира
Корреспондент
2025-08-23T13:51:10Z
Свитолина раскрыла причины отказа от участия в миксте на US Open-2025
Корреспондент
2025-08-23T11:27:39Z