Невдоволена клієнтка "Ощадбанку" висловила свої образи у Facebook, звинувативши банк у нелояльній політиці. За її словами, вона отримала картку у банку для оформлення "Карти киянина" у січні 2022 року, але, евакуюючись за кордон у лютому того ж року, не взяла картку із собою.
В результаті карту заблокували, а доступ до програми втратила. Вона стверджує , що не користувалася цим рахунком та кредитною карткою, але при цьому змушена платити комісію вже два роки.
Вона також розповіла про те, що їй просто складно закрити рахунок через відсутність можливості відвідати банк особисто або виписати довіреність консулу, який має величезну чергу.
У відповідь на скаргу банк пояснив свою політику, стверджуючи, що комісія за неактивний рахунок стягується лише у разі відсутності операцій на рахунку протягом останніх 12 місяців.
Вони також сказали, що для закриття рахунку потрібно звернутися до відділення банку або використати довірену особу. Незважаючи на це, клієнтка залишилася незадоволеною та висловила своє розчарування у подальшому спілкуванні з банком:
"З таким ставленням до клієнтів ще під час війни, які не можуть приїхати не з власної волі, щоб закрити рахунок у вашому банку особисто, зв'язуватися з такими установами більше не виникне бажання. Ще й рахунок можна закрити тільки у регіоні, де відкривали. Це маразм, вибачте."
Банк відповів, що наразі немає можливості закрити рахунок дистанційно, але обіцяв поінформувати про доступність такої послуги у майбутньому.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що вистачить на продукти і навіть комуналку: ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку