Про це заявив генеральний директор Макото Учіда, повідомляє АР, передає Укрінформ.
Він додав, що до 2030 фінансового року витрати на електричні моделі будуть приблизно такими ж, як і на моделі з бензиновими двигунами, а світові продажі за цей період зростуть на мільйон автомобілів.
Компанія планує випустити 30 нових моделей протягом наступних трьох років, 16 з них - електромобілі. Всього з 2024 по 2030 фінансовий рік Nissan планує випустити 34 моделі електромобілів, так що до 2026 фінансового року електрокари становитимуть 40% від її глобальних пропозицій, а до кінця десятиліття - 60%.
Пропозиція нових електромобілів, плагінів та гібридів Nissan збільшиться на всіх світових ринках, включаючи США, Європу, Японію, решту Азії, Австралію та Африку, додав Учіда.
Щоб скоротити витрати, Nissan почне співпрацювати з постачальниками ще на стадії розробки, модернізує виробництво, додавши робототехніку і штучний інтелект, а також забезпечить спільне використання компонентів моделей. Компанія також пообіцяла інновації в автономних авто, щоб зробити водіння безпечнішим.
Nissan буде використовувати свої партнерські зв'язки по всьому світу, в тому числі з меншим японським виробником Mitsubishi Motors Corp., з китайською компанією Dongfeng Nissan і в альянсі з французьким автовиробником Renault.
Nissan, автовиробник №2 в Японії, був одним із перших, хто перейшов на електромобілі, випустивши електромобіль Leaf наприкінці 2010 року. В останні роки японські автовиробники відстали від американської Tesla та китайських виробників, таких як BYD.
Минулого року Nissan Motor Co. продала майже 3,4 мільйона автомобілів по всьому світу, що приблизно на 5% більше, ніж у попередньому році.
Як повідомляв Укрінформ, два провідні японські автовиробники Honda та Nissan домовилися разом працювати над розробкою електромобілів і над тим, що вони називають «інтелектуальною мобільністю».