Документальний фільм 20 днів у Маріуполі режисера Мстислава Чернова став рекордсменом стримінгових платформ. За перший вікенд стрічка отримала найвищі показники по всіх сервісах, що надали доступ до її перегляду.
Фільм 20 днів у Маріуполі – скільки українців подивилося стрічку
На стримінгу Takflix у свій премʼєрний вікенд фільм показав абсолютний рекорд за кількістю переглядів. 20 днів у Маріуполі залишили позаду картини Думки мої тихі Антоніо Лукіча, а також Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго Надії Парфан.
На Київстар ТБ робота команди Мстислава Чернова отримала рекордні продажі за всю історію платформи. Вона обійшла хіти світового та українського кінематографа та увійшла до першої десятки за кількістю переглядів серед усього VOD-контенту, тобто відео на вимогу абонента.
На Megogo до стрічки відкрили доступ понад 21 тис. раз. Це рекорд серед документалок і одна з лідерських позицій у загальному рейтингу.
На Volia TV документальний проєкт переглянуло приблизно 18% від загальної кількості користувачів. Протягом трьох днів фільм переглянули уп’ятеро більше разів ніж всі інші стрічки, що доступні в онлайн-кінотеатрі.
Чому варто переглянути 20 днів у Маріуполі
Документальна стрічка режисера Мстислава Чернова отримала перший Оскар для України та перемогла у номінації Найкращий документальний фільм.
Фільм розповідає про облогу Маріуполя російськими окупантами та показує жахи війни, зокрема бомбардування пологового будинку. Разом із Мстиславом Черновим над стрічкою працювали фотограф Євген Малолєтка та продюсерка Василіса Степаненко.
Вони як команда інформагенції Associated Press приїхали у Маріуполь за годину до повномасштабного вторгнення РФ, і провели там в умовах облоги майже місяць.
Ризикуючи життям, Чернов та команда змогли показати всьому світу, що окупанти зробили з Маріуполем.
Фото: Sundance Film Festival