РНБО про "Майдан-3": Росіяни дуже серйозно працюють на американському полі. Загрозу несе наратив про "мир за будь-яку ціну"
Керівник Центру протидії дезінформації Андрій Коваленко розповів, що Росія вже проводить інформаційну спецоперацію проти України "Майдан-3", використовуючи наративи про відсутність виборів (коли у Росії знову "переміг" Владімір Путін), про мир за будь-яку ціну, а також дискредитуючи головкома ЗСУ Олександра Сирського. У коментарі Liga.net Коваленко розповів, що є меседжі, розраховані на українців, але "дуже серйозно працюють росіяни на американському полі".
"Влада пояснила, що є 108 стаття Конституції, що президент виконує свої повноваження до вступу на пост нового президента, що вибори провести безпечно зараз неможливо. Зараз пішов спад в нашому інформполі", — наголосив він, додаючи, що сплеск активності наративів щодо відсутності виборів припав на січень-лютий.
Та у Києві очікують, що в травні росіяни знову активізуються навколо цієї теми, а основні інформаційні удари, ймовірно, будуть влітку та восени цього року. Зараз тема нелегітимності президента Володимира Зеленського неактуальна, адже українці зреагували на пояснення та аргументи влади.
"Думаю, навіть друга хвиля кампанії провалиться", — зауважив Коваленко.
Що стосується дискредитації головкома Сирського, то мета цього інструменту — розкол всередині армії. Аби цього досягти, росіяни навіть часто одягають українську форму й намагаються так "качати" відповідні наративи.
"Інша тема, яку Росія качає зараз — мир за будь-яку ціну, — зауважив Коваленко. — Це велика загроза. І ворог буде робити влітку-ближче до осені на неї ставку".
Нагадаємо, ще у листопаді 2023-го президент України Володимир Зеленський розповів, що росіяни готуються розгорнути дезінформаційну кампанію в Україні під назвою "Майдан-3", аби організувати переворот та скинути чинну владу. У лютому СБУ попередила, що кампанія ворога досягне своєї кульмінації у березні-травні. Там зауважили, що це – найдорожча "акція" російських спецслужб в історії, адже вона вже обійшлася Кремлю в 1,5 млрд доларів, з яких 250 млн пішло на роботу лише з Tg-сегментом.