З нового року українські залізничні приміські перевезення отримали нову окрему філію, яка все ще формується, але обіцяє стати ефективним організатором перевезень.
Він об'єднуватиме всі аспекти, що відповідають за залізничні приміські маршрути: від центрального та регіональних адміністративних апаратів до депо та рухомого складу.
Нещодавно журналісти розмовляли з Олександром Болдовим, директором нової філії "Приміська пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця", щоб розповісти про її перспективи.
Яка ситуація із компенсаціями проїздів?
Минулого року "Укрзалізниця" отримала компенсацію менш як половину витрат на пільгові перевезення пасажирів у приміському сполученні.
Це означає, що кошти, які б піти на поліпшення умов перевезення, так і не надійшли. Проте є надія на покращення ситуації, оскільки відсоток відшкодування поступово зростає.
"Місцеві органи влади йдуть назустріч, але не всі. І серед лідерів за боргами, на жаль, великі міста", – каже Олександр.
Якщо компенсації досягнуть 100% це значно зменшить збитки філії. Однак, навіть при повному відшкодуванні збитків від приміських перевезень залишаться, тому що тарифи нижчі від собівартості.
Робота зі взаємодії з місцевими органами влади, систематизації проектів та кураторства буде тепер у компетенції нової філії.
Як створення нової філії відіб'ється на пасажирах?
По-перше, зміниться сервіс: зручніші розклади, чітка інформація про затримки, сучасні канали продажу. По-друге, покращаться умови перевезення: чистота, освітлення, навігація.
"Ну і третій показник, над яким будемо працювати - це своєчасність руху поїздів. Пасажир повинен бути впевнений, що у певний час він приїде у певне місце", - сказав Олександр.
Крім того, Знай.ua повідомляв про квітневе підвищення тарифів: скільки доведеться платити за проїзд в електротранспорті