/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fd5b578258a30475ad69233937ee152eb.jpg)
Заступник Кличка показав, якою має бути реклама на будинках у столиці
Реклама у столиці має відповідати правилам оформлення рекламних конструкцій та вписуватися у загальні фасади будівель. Про це повідомив заступник мера Валентин Мондриївський.
Він тож навів приклад того, який вигляд має мати рекламний стенд і наголосив, що правила єдині для всіх.
«Наведу приклад чергової рекламної конструкції, яку облаштували відповідно до правил на вимогу Управління з питань реклами. Друга форматна зона, вулиця Миколи Грінченка. Спершу рекламний засіб був у вигляді суцільного стенда, утім у цій зоні подібне розміщення не допускається.
На вимогу Управління з питань реклами власник закладу усунув порушення. Тепер реклама закладу відповідає правилам, має акуратний вигляд та естетично вписується у фасад будинку», – написав Мондирівський.
Заступник мера також нагадав правила оформлення рекламних конструкцій і наголосив, що на розміщення рекламних конструкцій і вивісок також необхідно отримати дозвільний документ від Управління з питань реклами.