Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Як пише видання Financial Times з посиланням на людей, знайомих із планами компанії, Google розглядає різноманітні варіанти, включно з інтеграцією функцій пошуку на основі ШІ до своїх преміальних служб підписки, які вже надають доступ до його нового помічника Gemini у Gmail і Docs.
Цей крок стане першим випадком, коли Google запровадить платний доступ для будь-якого зі своїх основних продуктів, оскільки компанія прагне завоювати позиції у швидкозмінному просторі ШІ.
Водночас наголошується, що традиційна пошукова система Google залишатиметься безкоштовною, а реклама продовжуватиме з’являтися поряд із результатами пошуку навіть для передплатників.
«Ми не працюємо над пошуком без реклами та не розглядаємо таку можливість. Як ми робили багато разів раніше, ми продовжимо створювати нові преміум можливості та сервіси, щоб розширити наші пропозиції підписки в Google», — повідомила компанія у коментарі Reuters.
Як повідомляв Укрінформ, американська компанія Apple веде з Google переговори про інтеграцію в свої продукти її найдосконалішої моделі на основі штучного інтелекту (ШІ) під назвою Gemini.