Класика назавжди залишається класикою. Таку ідею закладено у кампанію, покликану вшанувати культурну спадщину adidas Originals і віддати шану спільнотам, які носили культові моделі Gazelle, Samba та Handball Spezial впродовж багатьох років і роблять це сьогодні.
Samba, Gazelle та Handball Spezial – три знакові моделі кросівок футбольної культури. Вперше розроблені для різних видів спорту: від звичайних тренувань до футболу та гандболу, з моменту свого створення кожна з цих класичних моделей продовжила впливати на різні регіони, культуру та напрямки.
До кампанії увійшов відеоролик, який створили відомий режисер Вінсент Хейкок та професійний скейтбордист Карлайл Ейкенс. Унікальність відео полягає в тому, що воно зняте одним дублем та показує життя через історію тисячі унікальних людей. Головний герой ролика прямує вулицею, висвітлюючи при цьому людей, спільноти, ідентичності та субкультури, які зробили "Трилисник" своїм власним брендом.
Тим часом серія фотографій віддає данину поваги безлічі людей та особистостей, які носять ці кросівки сьогодні – кожен з них стилізує їх по-своєму, пишучи нові глави для цих знакових силуетів. Історія кампанії, що охоплює Samba, Gazelle та Handball Spezial у різноманітних локаціях та контекстах, оживає завдяки єдиному взуттю, яке носять тисячами різних способів.
Окрім фільму та фотографій, adidas Originals святкує дух класичних кросівок та людей, які надають їм нового значення сьогодні, за допомогою спеціальної цифрової платформи, що демонструє контент, створений користувачами. Платформа об’єднала історії відомих співаків, акторів, продюсерів, футболістів, тренерів та багатьох інших. Серед зірок, що долучилися до кампанії: Девід Бекхем, Дженна Ортега та Зінедін Зідан.