MY.UAНовини
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший український тест «максуса» супроводжувався безліччю запитань, часом абсолютно несподіваних. Я взяла його на тест буквально на тому ж тижні, коли на вен встановили номери, тому він спантеличував навіть охорону автосалону. Не кажучи вже про співробітників поліції та сусідів по зарядній станції. Звідки стільки пафосу у китайської маршрутки? Що це взагалі таке? Кого ховаємо? Якої протяжності подовжувач? І хоча численні шильдики на кшталт SAIC MOTORS, MAXUS і MIFA9 нашим всезнайкам ні про що не говорили, китайське походження всі вони виявляли на льоту.

Зміст

  • 1 Оксюморон у квадраті
  • 2 Що таке SAIC та чому Maxus?
  • 3 Що таке Maxus?
  • 4 Що таке MIFA?
  • 5 Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?
  • 6 Корабельні манери
  • 7 Каюта люкс-класу
  • 8 Про комплектації
  • 9 Ціна питання
  • 10 Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?
  • 11 Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Оксюморон у квадраті

Що ж, подібний різновид MPV — дійсно суто китайська екзотика. Започаткована ще наприкінці 80-х у Японії, мода на преміальні однооб’ємники розквітла бурхливим цвітом у Південній Кореї, Малайзії, Сінгапурі, Гонконзі та Таїланді. Але піку своєї популярності вона досягла саме в Піднебесній. Для місцевих бізнесменів преміальні версії венів стали альтернативою лімузинам — завдяки незрівнянному простору в салоні та можливості входу-виходу не пригинаючись. Успіх настільки ж розкішного всередині, наскільки й химерного зовні Lexus LM на тлі рівних продажів Mercedes V-Class і VW Multivan показав, що і ринок ЄС цілком дозрів для подібного роду «шатлів».

Можливо, тому, що в політкоректному Євросоюзі все частіше поглядають на представницькі седани, в той час, як MPV за визначенням не викликають соціального роздратування. Що зауважиш «маршрутці», нехай і наглухо затонованій? Хто ж знає, що за рівнем комфорту MIFA9 на одному рівні з Mercedes S-Class? Хоча, звісно, звучить це не менш претензійно, ніж словосполучення «китайський преміум». Але це поки що.

«З Mifa 9 ми вперше переносимо наш досвід у галузі електричної мобільності в сегмент легкових автомобілів, — презентував новинку в листопаді 2021 року на автосалоні в Гуанчжоу глава Maxus Карстен Дорнхейм. — 7-місний вен не йде на жодні компроміси та завдяки потужному електроприводу та високоякісному обладнанню підходить, як для повсякденного життя великої родини, так і для VIP-поїздок».

Що таке SAIC та чому Maxus?

Давайте чесно — для більшості з нас це типовий китайський виріб з суперечливою зовнішністю, сумнівною якістю і безіменним родоводом, попри розлогу «вивіску» SAIC Maxus MIFA 9. Навіть досвідченим автомобілістам цей набір слів не говорить ні про що, хоча насправді в ньому зашифровано більш ніж достатньо інформації. Що ж, нумо знайомитися.

За абревіатурою SAIC ховається один з провідних виробників автомобілів у КНР, на частку якого припадає чверть (!) всіх продажів найбільшого ринку світу. Щобільше, оскільки це концерн державний, то він слухняно втілює в життя волю керуючої компартії, яка вимагає від китайського автопрому більше працювати на зовнішні ринки. Тому SAIC ще й головний автомобільний експортер КНР. Кожен третій «китаєць», проданий поза Піднебесною, із сузір’я SAIC.

Оскільки в концерні з десяток марок і суббрендів (найвідоміші — Baojun, IM, Maxus, MG, Rising Roewe) плюс колаборації з виробниками рівня Volkswagen і GM, за давньою китайською традицією всередині концерну відбувається справжня бейдж-маркетингова вакханалія.

Говорити про перспективи на європейських ринках поки зарано. Важливо, що MIFA 9 вже активно продається як на ринках ЄС, так і майже «рідної» Великобританії. Не кажучи вже за схиблену на електричках Норвегію.

І те, що йде на експорт під брендом MG, на внутрішньому ринку продається ще під п’ятьма марками, які нам взагалі не відомі. Своєю чергою в Азії під брендом MG продаються навіть комерційні фургони. До того ж вже років двадцять основний прибуток SAIC приносять примітивні мікро- і компактвени Wuling, популярні в провінції у фермерів і торговців. В Україні MIFA 9 продається під брендом, поки що не знайомим, і на це є пояснення.

«У концерні SAIC хочуть уникнути канібалізму між MG i Maxus, — пояснює політику партії Ярослав Гураль, бренд-менеджер Maxus по Центральній і Східній Європі. — Тому там, де ідеологічно «закінчується» модельний ряд першої марки, починається другий».

Що таке Maxus?

Трохи більш знайомим нам є бренд Maxus. Саме так називали сімейство середньотоннажних фургонів компанії Leyland DAF Vans, що збанкрутувало. Спочатку це було спільне підприємство з Daewoo, яке мало штампувати в Любліні по 15 тисяч вантажівок на рік.

Однак спочатку, в кризу 1998 року, крякнув другий за розміром корейський «чеболь» і все обладнання з Польщі вирушило до Великої Британії, а друга криза, яка настала точнісінько через 10 років, добила і сам LDV. Китайці обережно вивезли все обладнання, техдокументацію і права на бренди з Бірмінгема в Шанхай і буквально до минулого року штампували те, що корейці  конструювали ще наприкінці минулого століття.

Для англомовних ринків (Австралія та Нова Зеландія) китайці зберегли «британську» марку LDV, а назву Maxus перетворили на суббренд для своєї комерційної лінійки фургонів і пікапів. Хоча, поклавши руку на серце, наш герой до неї прямого стосунку не має — творці позиціюють «дев’ятку», як першу пасажирську модель марки. Хоча в габарити S-класу легко вмістився трирядний мінівен M-сегмента.

Що таке MIFA?

Це абревіатура від Maxus Intelligent Flexible Architecture — так називається новітня модульна платформа, що покладена в основу героя нашої розповіді, і його бензинової версії Maxus G90 MPV. До речі, іноді нова архітектура розшифровується інакше — Maximum Intelligent Friendly Artistic.

Наприклад, зовнішність шаттла — атрацитово-чорний кузов із підкреслено масивним силуетом і наглухо затонованими панорамним дахом і склом — навіяна образом «космічної капсули». А задня оптика (вона повністю світлодіодна), на їхню думку, повинна нагадувати нам «галактичну алебарду», хоч би що це значило. Зі свого боку комплектації вигукують колоритними назвами: «Хмари на луках», «Великий ліс» і «Чудова гора».

Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?

У рух MIFA9 призводить 245-сильний електромотор (180 кВт, 350 Нм), який обертає передні колеса. І як обертає! За паспортом вен розганяється «до сотні» за 9 секунд. Для когось це забагато, але для такого велетня це добрий показник. Мені ж, судячи з GPS-навігатора, спурт вдався за 8,7. Але тільки «по сухому» — на мокрому асфальті при старті «в підлогу» шини пробуксовують. Явно відпрацьовують всі 350 Нм крутного моменту. 

До речі, ємність батареї — 90 кВт·год. Для порівняння, у спорткара Audi e-tron GT вона лише на 3 кВт·год більша. Максимальна швидкість, від гріха подалі, обмежена на позначці 180 км/год, тому що за такої ваги і спортивного налаштування водіння на «двохстах» шаттл проїхав би з натяжкою кілометрів сто.

Попри удавану «аеродинаміку цегли», коефіцієнт супротиву повітря (Сх) однооб’ємника цілком пристойний — 0,29. А так в економічному режимі легко вичавити трохи більше обіцяних у місті 440 км за методикою WLTP. У нас вийшло майже 470 км, і це не все: в запасі залишалося ще кілометрів 15 — 20. За містом літій-іонна батарея CATL ємністю 90 кВт*год обіцяє запас ходу в 595 км, а середня витрата складе 17,9 кВт*год/100 км.

Якщо не розряджати батарею «в нуль», а залишити хоча б 5%, то швидкість зарядки змінним струмом при температурі +25 градусів на вулиці складе 8,5 год. Тобто за ніч в домашніх умовах від бортового 11-кіловатного пристрою батарея зарядиться повністю. А ось на станціях швидкої зарядки (CCS Combo 2) високовольтна батарея за паспортом зобов’язана зарядитися з 30% до 80% за пів години.

Корабельні манери

Міркувати про будь-які нюанси пілотажу немає сенсу. Семимісний «вен» не приткий родстер і завдання підкорити водія «прозорим» кермом і задньопривідними манерами точно не ставилось. На перший план в MIFA 9 висунуто комфорт пасажирів, а з плавністю ходу в електричок за замовчуванням все гаразд.

Важко уявити, що керувати таким громіздким MPV не менш приємно, ніж лежати в кріслі другого ряду. Здавалося б м’якотіла на догоду комфорту підвіска і розпливчасте рульове управління не залишають водійському щастю жодного шансу. Так, кермо практично позбавлене зворотного зв’язку, і водій, як капітан, радше задає напрямок руху, ніж пілотує. Але педалювання в спортивному налаштуванні оживляє вен.

Попри помітні крени кузова з приводу і без, MIFA9 приємно дивує стабільністю на високій швидкості в затяжних дугах завдяки наднизькому центру тяжіння і всупереч величезній парусності. Окремої похвали заслуговують гальма, за тонко підібраний баланс між рекуперативним і фрикційним уповільненнями. Звісно, ще не Mercedes EV EVQ300, але на голову вище за «стеллантівське» тріо.

Управляється шатл швидше як катер, настільки ж антидинамічно і з «запасом маневру». Головне — уникати лежачих поліціянтів на кшталт тих, якими багаті спальні райони. Тому що шкрябнути перешкоду хромованим дзьобом — що звичайному рибалці раз плюнути. Річ у тім, що гальмує ця «шафа» так само жваво, як і розганяється. І до того ж помітно клює носом.

На допомогу водію споряджено сонм електронних помічників. Головна фішка напівавтономної системи допомоги Maxus-Pilot — функція автоматичного проїзду вузьких місць. Орієнтуючись по камерах кругового огляду, вона долає складні ділянки з точністю хірурга-офтольмолога. Не кажучи вже за вміння паркуватися в умовах обмеженого простору, змінювати смугу і підлаштовуватися під манеру водіння. З усім цим впоратися з такою махиною простіше простого — 90% асістансів керуються через 12,3-дюймовий сенсорний екран. Включаючи деактивацію паркувального гальма і запуск електромотора. Іншими словами, вимикається автомобіль точнісінько, як ваш планшет.

Каюта люкс-класу

Якщо в плані керованості це цілком передбачуваний, згідно з габаритами і вагою, автомобіль, то в плані комфорту все куди цікавіше. Доступ в пасажирську частину салону відкривають просто-таки величезні зсувні двері з притягувачами. Біометрична система запам’ятовує бажані налаштування сидінь, клімат-контролю і навіть музики, як для водія, так і пасажирів, і переносить їх із крісла в крісло.

Фірмова інформаційно-розважальна система радує чіткістю зображення, але перевантажена підменю і звуковими сигналами. І, традиційно для китайців, не дуже дружить з Android Auto і особливо з Apple CarPlay. А ось саме компонування лаунж-зони продумано дуже ретельно. Біля кожного крісла по парі USB-зарядок і розкладних підсклянників плюс між передніми сидіннями повноцінна розетка на 220 В.

Погодьтеся, ідеальне рішення для далекої дороги, коли за кермо можуть сідати одразу кілька людей. Зазвичай в авто такого класу найкомфортніше пасажирам другого ряду. А на «капітанському містку» і «гальорці» підбирають крихти комфорту з панського столу. У нашому ж випадку водієві вільно і просторо, як у кабіні далекобійної вантажівки.

Місця для поцілунків так само мають свої переваги. Якщо немає поклажі (зарядні кабелі та перехідники легко вміщаються у фронтальному багажнику), то третій ряд одним рухом зсувається максимально назад, а його спинки мають кілька варіантів нахилу.

Салон такої форми — далеко не ідеальне приміщення з погляду озвучування. Проте він пристойно шумоізольований і аудіосистема JBL звучить вельми соковито.

Виробник запевняє, що MIFA 9 першою в класі отримала електрорегулювання всіх сидінь. І першою взагалі в галузі, у кого розкладка салону між кількома варіаціями змінюється однією кнопкою, зокрема синхронно зсуваються вперед два задніх ряди, щоб звільнити максимум простору під багаж. Але це стосується тільки топової версії з парою крісел на задньому ряду (посадкова формула 2 + 2 + 2), в той час, як у нас доступна комплектація з 3-місцевим диваном, що зсувається, як говорилося вище, вручну.

Найкрутіше — сидіти в другому ряду. До послуг пасажирів вбудовані в підлокітники екрани, на кшталт iPhone5, які регулюють, як положення крісел, так і вентиляцію, підігрів, масаж тощо. Китайці запевняють, що тут найбільше поздовжнє регулювання в сегменті, але конкретних даних не наводять. Але спинки, за типом літакових, розкладаються «в горизонталь», а з під подушок виїжджають валики підпору голені.

Орієнтований на бізнесменів автомобіль не може бути посереднім у мультимедійному плані. За високошвидкісний зв’язок відповідає 2-ядерна система на базі чипів MediaTek 8666 і Qualcomm 8155. На жаль, про китайський достаток із десятка екранів доводиться тільки мріяти. 

Про комплектації

Як заведено в преміумі, навіть стандартна комплектація вельми щедра. Тут тобі і безключовий доступ, і світлодіодна оптика, і адаптивний круїз-контроль, і асистент дальнього світла, і дві точки «роздачі» клімат-контролю, і задні датчики паркування, і дзеркала з електропідігрівом.

Знову-таки в базі у MIFA 9 системи автоматичного екстреного гальмування, попередження про перехресний рух, розпізнавання дорожніх знаків і контролю смуги руху. Які, в нашому дорожньому хаосі, раз у раз чимось незадоволені. Чим конкретно — не завжди зрозуміло, тому що українська прошивка очікується не раніше осені. Найімовірніше, справа в матеріалах нанесення розмітки. Але найнеприємніше — в таких випадках електроніка не давала ввімкнути поворотник і блокувала кермо, заважаючи спокійній зміні смуги. Благо, що цю дещо нав’язливу функцію можна відключити. 

Комплектація для нашого ринку зібрана із серединної для Європи: Luxury (€7 000) і топової Premium (€14 000). Від першої у неї — електрорегулювання сидінь попереду і люк над ними, панорамний дах над майстер-салоном, система камер з оглядом на 360 градусів, індуктивна зарядка для смартфонів плюс зовнішні дзеркала з електрорегулюванням і функцією складання. У версії Premium запозичені опції масажу, підігріву і вентиляція сидінь спереду, функція розкладання крісел другого ряду і підігріву керма.

Приємна несподіванка — 19-дюймові «легкосплави» з дуже пристойними «самоущільнювальними» шинами Conti, що для китайських автомобілів — велика рідкість. Зазвичай вони обмежуються покришками Made in China, на які можна звалити 50% провини за посередні характеристики керованості.

А ось інша преміальна опція MIFA 9 — шкіряні сидіння — не може не викликати скепсису. Хоча, наприклад, у Zeekr 009 це не просто «шкіра по колу», а й Nappa. Не вистачає хіба що розсипу дисплеїв в салоні. Річ у тім, що в КНР працюють виключно свої сервіси, а з глобальними платформами на кшталт Spotify, Youtube і Netflix виробник поки не домовився…

Ціна питання

Якщо на домашньому ринку прайс-лист на «дев’ятку» стартує з позначки 269,9 тисяч юанів ($42,4 тисячі), то у нас офіційний дилер оцінює електрокар у 2,77 млн гривень ($71,7 тисяч). Декілька сірих дилерів пропонують SAIC Maxus MIFA 9 з прайсом $44 — 56 тисяч, залежно від комплектації, але вже з доставленням в Київ. Щоправда, це буде практично максимально оснащена версія Luxury MPV. До якої можна «докупити» хіба що інший колір кузова (59,3 тисяч гривень), тому що базовий білий має вельми скромний вигляд. І воно того варте. Наш антрацитово-чорний шатл мав такий авторитетний вигляд, що йому поступалися дорогою не тільки таксисти.

Конкурентів у MIFA9 — вагон і маленький візок. Тут і законодавці жанру Mercedes V-Klasse і VW Miltivan, і нинішні лідери Toyota Alphard і Lexus LM. І, звісно ж, розсип шатлів від преміумних брендів найбільших концернів КНР: Hongqi HQ9 (FAW), Zeekr 009 (Geely), Wey Alpine/High Mountain (Great Wall), Denza D9 EV (Daimler/BYD), Voyah Dreamer (Dongfeng). Але європейські та японські конкуренти не пропонуються в електричних версіях (Volvo EM90 не береться до уваги — він тільки для Китаю), а «піднебесні» до середини Дніпра поки так і не долетіли.

Саме ось такі троянські коні та проникнуть у найбажаніші для китайських брендів ринки — ЄС і США. Адже конструктивно всі електрички, якщо порівнювати їх з автомобілями з ДВЗ, майже брати-близнюки. І через, мінімум деталей, відносно надійні. Тобто автоматично виключаються три найбільші проблеми автомобілів з Піднебесної: недосконалість конструкції, вкрай низька якість і погані ходові якості. У той час як залишаються головні козирі: сучасна зовнішність, багата комплектація, безліч електронних асистансів і приваблива ціна. На жаль, рівень надійності не в змозі виявити жоден тест-драйв.

Але у MIFA9 офіційна європейська сертифікація і 5-річна гарантія на сам автомобіль (до 100 тисяч км) плюс 8-річна (до 200 тисяч км) — на батарею. Яку, до речі, виробляють на спільному з CATL підприємстві.

Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?

«Ми очікуємо, що пропорція юридичних і фізичних осіб буде приблизно 40:60, — ділиться планами Євгенія Смірнова, директор першого в Україні дилерського центру Maxus. — У першому випадку це сім’ї мінімум із трьома дітьми, які звикли подорожувати з комфортом. У другому — готельєри, прокатні контори та транспортні компанії, що здійснюють доставлення last mile delivery».

Директор ПП «АЙДЖИ», офіційного дилера Maxus в Україні.

ПЛЮСИ: комфортабельний салон класу люкс, масаж, підігріви, простір, максимально обладнаний сучасними системами безпеки та допомоги, тиха та м’яка їзда.

МІНУСИ: іноді нав’язливі функції активної безпеки, розкочує на нерівних дорогах, витрата енергії в реальності більше ніж заявлена.

Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Кузов, тип MPV
Габарити (Д/Ш/В), мм 5270/2000/1840
Колісна база, мм 3200
Заявлений кліренс, мм
Об’єм багажника, л. 55/466/2179
Споряджена маса, кг 2385
Батарея кВт*год 90
Потужність, к.с./кВт 245/183
Крутний момент, Нм 350
Запас ходу, км 595
Тип приводу передній
Підвіска
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 9
Максимальна швидкість, км/год 180
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,9
Вартість, грн 2 770 000
Вартість тестового авто, грн 2 770 000
Конкуренти серед електричних MPV немає

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Зірка шоу «Україна має талант» доєднався до лав ЗСУ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:45:04Z
Тейлор Свіфт оголосила про заручини з футболістом
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:48:17Z
Скандали і прем'єри тижня в шоу-бізнесі! Sunday news з Софією Єгоровою!
FM-TV
2025-08-26T18:06:49Z
Відомий саксофоніст, який співпрацював з Ziferblat, доєднався до ЗСУ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:30:32Z
Актор Артур Логай втратив палець через обручку
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T10:57:21Z
«Ти можеш все!». Кричевський зворушливо привітав маму з днем народження
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T08:27:19Z
Вуді Аллен відкидає звинувачення України в «відбілюванні» російських злочинів
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T00:24:48Z
Потап і Настя повертаються? Репер розкрив подробиці
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T16:06:42Z
Куди сходити у Києві 25-31 серпня: дайджест культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T14:54:43Z
Росіяни обстріляли енергетичні та газові об’єкти в шести областях
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T08:12:37Z
Поголів'я ВРХ в Україні за рік скоротилось майже на 200 тисяч
AgroPortal
2025-08-27T08:00:39Z
США запровадили 50% мита проти Індії через купівлю російської нафти
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:57:29Z
Світове тваринництво зросте на 14% у найближчі 10 років
Agravery
2025-08-27T07:51:13Z
Де купувати товари для відбудови? Глава Держаудитслужби нагадала чиновникам та бізнесу ключову умову
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:21:21Z
Через електромобілі та тарифи німецький автопром втратив понад 50 тис. робочих місць
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:09:22Z
Названо регіони, де зареєстровано найбільше агрокомпаній
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:06:52Z
Урожай кукурудзи в Україні очікується більший, ніж торік
AgroPortal
2025-08-27T07:00:34Z
Як відрізнити справжню гривню від фальшивки: пояснення Нацбанку
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T06:45:53Z
ЗМІ: Литва пропонує розпочати переговори про вступ України до ЄС без участі Угорщини
Европейская правда
2025-08-27T08:09:44Z
Чи маємо «програму на завтра»?
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T08:06:23Z
Український журналіст втратив роботу в Польщі через порівняння Навроцького з «паханом»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:57:52Z
Україна розробила новий Митний кодекс для інтеграції з ЄС, його передадуть в Брюссель
Европейская правда
2025-08-27T07:30:10Z
Переговори з Путіним неможливі? Що диктує указ Зеленського трирічної давнини
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:27:19Z
Німеччина схвалить законопроєкт про розширення Бундесверу
Европейская правда
2025-08-27T07:24:44Z
FT: західні партнери пропонують три рівні оборони України після війни
Европейская правда
2025-08-27T07:12:21Z
У Навроцького вимагають покарати журналіста-українця, який назвав президента "паханом"
Европейская правда
2025-08-27T07:12:07Z
Данія викликала дипломата США через викриття діяльності людей Трампа в Гренландії
Европейская правда
2025-08-27T07:01:49Z
Наводив удари по військових обʼєктах у пʼятьох областях. СБУ затримала російського агента
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T08:06:14Z
В Парижі біля Ейфелевої вежі зґвалтували українку
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T22:27:54Z
Популярний курорт Іспанії сколихнули напади на туристок
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T22:12:01Z
У Ростові-на-Дону пролунали вибухи, виникла пожежа
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T21:54:32Z
У швейцарській Лозанні – заворушення після смерті підлітка, що тікав від поліції
Европейская правда
2025-08-26T16:27:34Z
Смерть військовозобов’язаного в ТЦК на Рівненщині: розпочато розслідування
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T15:45:29Z
На Новошахтинському НПЗ пожежу ліквідовано лише через п’ять днів: фото, відео наслідків
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T15:27:42Z
У В’єтнамі через потужний шторм загинули люди, пошкоджено тисячі будинків
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:54:37Z
Уряд Іспанії: нинішні лісові пожежі стали однією з найгірших катастроф
Европейская правда
2025-08-26T14:52:42Z
Прикордонники розповіли, що потрібно мати чоловікам до 22 років для виїзду за кордон
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T07:57:25Z
Німеччина відмовила у в’їзді майже 12 тисячам осіб після посилення прикордонного контролю
Европейская правда
2025-08-27T07:36:30Z
Міністерство освіти повідомило, скільки вступників на магістратуру пройшли на бюджет
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T06:54:14Z
Британія почала боротися з музикою без навушників у громадському транспорті
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T06:33:12Z
У «Дії» з'являться шість сервісів, які скоро змінять життя кожного українця
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T06:09:44Z
Мінцифри анонсувало шість нових сервісів у «Дії»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T03:36:18Z
Чеські волонтери придбали для України бойовий вертоліт
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T03:21:44Z
У Єрусалимі знайдено особливу золоту монету з обличчям цариці Єгипту
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T01:36:49Z
Літній наступ Росії провалився – Bild
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T23:48:22Z
Укусив кліщ – що робити? Алгоритм дій від інфекціоніста
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:03:37Z
Синдром хронічної втоми чому ми постійно виснажені
Comments UA
2025-08-26T17:49:41Z
Ріжуть якнайшвидше. Київська невідкладна допомога позбавляється 25% хірургів
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T11:12:29Z
Відкриття вчених: у мозку людини знайдено «секретну GPS-систему»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T06:33:43Z
У Києві збільшилася кількість хворих на коронавірус
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T13:27:50Z
Загроза, яку не можна ігнорувати. Інфекціоніст пояснює як реагувати, коли вас вкусив кліщ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T11:45:39Z
АЧС охопила 51 країну світу
AgroPortal
2025-08-25T11:30:26Z
Нова технологія з ШІ може врятувати мільйони людей від харчових отруєнь
AgroPortal
2025-08-24T13:00:25Z
Британські науковці вперше здійснили квантову телепортацію у лабораторних умовах
InternetUA
2025-08-23T06:55:47Z
На Полтавщині власник покинув просто неба рідкісний спорткар
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T15:12:52Z
Jeep представив онлайн-конфігуратор та повний перелік комплектацій для моделі Cherokee
Топ Жир
2025-08-23T01:06:45Z
GM наказує дилерам призупинити продаж моделей ZR1 та Z06 до з’ясування причин несправностей
Топ Жир
2025-08-23T00:21:43Z
Nissan нарешті позбувся цієї жахливої мультимедійної системи
Топ Жир
2025-08-22T23:36:36Z
Цей рестомод Alfa Romeo сміється з можливостей Giulia Quadrifoglio Verde
Топ Жир
2025-08-22T22:50:12Z
Пункт призначення по-українськи: у Рівному помітили ризикового водія
Telegraf
2025-08-22T22:36:47Z
Volkswagen перетворила Golf R на справжнього монстра доріг
Топ Жир
2025-08-22T22:06:47Z
Subaru вже використовує твердотільні акумулятори, але не для того, що ви уявляєте
Топ Жир
2025-08-22T21:21:51Z
Lexus представив нову доступнішу гібридну модель з можливістю підзарядки
Топ Жир
2025-08-22T20:36:36Z
Експеримент у Криму. Що пропонують російські ліберали
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T06:24:07Z
26-річний командир вертольота загинув на Київщині. Згадаймо Івана Беззуба
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T06:00:16Z
У Чернігівській області запрацювала диференційована система повітряної тривоги
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T05:51:20Z
Окупанти вдарили по енергетичному підприємству на Полтавщині
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T05:36:07Z
Карта бойових дій в Україні станом на 27 серпня 2025 року
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T05:18:44Z
Водпостачання на Донбасі відсутнє, не очікується і навіть не планується
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T04:51:57Z
Втрати ворога станом на 27 серпня 2025 – Генштаб ЗСУ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T04:03:45Z
В Україні без опадів: прогноз погоди на 27 серпня
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T03:03:13Z
Лінія фронту станом на 26 серпня 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T20:51:50Z
Іспанський експрес: один маршрут потягом став хітом сезону у європейців
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:15:31Z
Туристи знову обирають «старий» формат відпочинку – Financial Times
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T10:36:58Z
На відомому курорті продають морозиво, що світиться у темряві
AgroPortal
2025-08-25T13:00:36Z
ЄС забороняє важливий компонент для манікюру
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T12:15:24Z
Найкращі міста світу для віддаленої роботи: рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T08:21:35Z
У боротьбі за квиток: мем та прості поради, як купити місце в потязі в Україні
Telegraf
2025-08-23T06:39:10Z
Цікава задача на уважність: потрібно відшукати одну незвичну лілію серед 15 квіток
Фокус
2025-08-23T06:30:06Z
Як легко замаринувати томати: базовий рецепт маринаду
Telegraf
2025-08-23T06:18:39Z
Найкращі місця в Європі для осінньої подорожі: рейтинг Lonely Planet
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T05:42:04Z
SpaceX успішно запустила ракету Starship після декількох невдалих спроб
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T03:54:16Z
TikTok робить ставку на ШІ: сотні модераторів втратять роботу у Великій Британії
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T00:15:44Z
Онлайн vs офлайн? Місце знайомства впливає на щастя пари – дослідження
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:03:51Z
Готуємось до навчального року: експертний гайд з вибору техніки для школярів та студентів від Telemart
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:45:34Z
ТОП-5 найкращих месенджерів: SENDS, WhatsApp, Telegram, Signal, Briar
Корреспондент
2025-08-26T15:42:15Z
Хакер знайшов спосіб безкоштовно харчуватися в McDonald's
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T08:00:52Z
У небі над Україною помічено незвичайне явище
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T21:54:03Z
Telegram тестує оновлення: що відомо про «музичні профілі»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T18:06:08Z
Маск відкрив вихідний код моделі свого штучного інтелекту Grok
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T16:57:37Z
«Чорноморець» шукає лікаря для команди через сервіс безкоштовних оголошень
ГЛАВКОМ NET
2025-08-27T08:12:18Z
Костюк єдиною з українок пробилась у друге коло US Open
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:27:09Z
Нагорний продовжить роботу з «Черкаськими Мавпами» в новому сезоні
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:21:13Z
П'ятиразовий переможець Ліги чемпіонів продовжить кар'єру у «Байєрі»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:09:38Z
Україна вперше в історії вийшла у плей-оф молодіжного чемпіонату світу з волейболу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:18:33Z
Відбір до чемпіонату світу з футболу: визначилося місце проведення гри Україна – Азербайджан
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:15:54Z
Визначився склад молодіжної збірної України з футболу на матч із Литвою
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:36:22Z
«Нас винесуть». Російський футболіст оцінив рівень клубів з РФ у єврокубках
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:30:38Z
Працівники стадіону «ПСЖ» намагалася вигнати військового з українським прапором
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:19:22Z