MY.UAНовини
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший український тест «максуса» супроводжувався безліччю запитань, часом абсолютно несподіваних. Я взяла його на тест буквально на тому ж тижні, коли на вен встановили номери, тому він спантеличував навіть охорону автосалону. Не кажучи вже про співробітників поліції та сусідів по зарядній станції. Звідки стільки пафосу у китайської маршрутки? Що це взагалі таке? Кого ховаємо? Якої протяжності подовжувач? І хоча численні шильдики на кшталт SAIC MOTORS, MAXUS і MIFA9 нашим всезнайкам ні про що не говорили, китайське походження всі вони виявляли на льоту.

Зміст

  • 1 Оксюморон у квадраті
  • 2 Що таке SAIC та чому Maxus?
  • 3 Що таке Maxus?
  • 4 Що таке MIFA?
  • 5 Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?
  • 6 Корабельні манери
  • 7 Каюта люкс-класу
  • 8 Про комплектації
  • 9 Ціна питання
  • 10 Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?
  • 11 Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Оксюморон у квадраті

Що ж, подібний різновид MPV — дійсно суто китайська екзотика. Започаткована ще наприкінці 80-х у Японії, мода на преміальні однооб’ємники розквітла бурхливим цвітом у Південній Кореї, Малайзії, Сінгапурі, Гонконзі та Таїланді. Але піку своєї популярності вона досягла саме в Піднебесній. Для місцевих бізнесменів преміальні версії венів стали альтернативою лімузинам — завдяки незрівнянному простору в салоні та можливості входу-виходу не пригинаючись. Успіх настільки ж розкішного всередині, наскільки й химерного зовні Lexus LM на тлі рівних продажів Mercedes V-Class і VW Multivan показав, що і ринок ЄС цілком дозрів для подібного роду «шатлів».

Можливо, тому, що в політкоректному Євросоюзі все частіше поглядають на представницькі седани, в той час, як MPV за визначенням не викликають соціального роздратування. Що зауважиш «маршрутці», нехай і наглухо затонованій? Хто ж знає, що за рівнем комфорту MIFA9 на одному рівні з Mercedes S-Class? Хоча, звісно, звучить це не менш претензійно, ніж словосполучення «китайський преміум». Але це поки що.

«З Mifa 9 ми вперше переносимо наш досвід у галузі електричної мобільності в сегмент легкових автомобілів, — презентував новинку в листопаді 2021 року на автосалоні в Гуанчжоу глава Maxus Карстен Дорнхейм. — 7-місний вен не йде на жодні компроміси та завдяки потужному електроприводу та високоякісному обладнанню підходить, як для повсякденного життя великої родини, так і для VIP-поїздок».

Що таке SAIC та чому Maxus?

Давайте чесно — для більшості з нас це типовий китайський виріб з суперечливою зовнішністю, сумнівною якістю і безіменним родоводом, попри розлогу «вивіску» SAIC Maxus MIFA 9. Навіть досвідченим автомобілістам цей набір слів не говорить ні про що, хоча насправді в ньому зашифровано більш ніж достатньо інформації. Що ж, нумо знайомитися.

За абревіатурою SAIC ховається один з провідних виробників автомобілів у КНР, на частку якого припадає чверть (!) всіх продажів найбільшого ринку світу. Щобільше, оскільки це концерн державний, то він слухняно втілює в життя волю керуючої компартії, яка вимагає від китайського автопрому більше працювати на зовнішні ринки. Тому SAIC ще й головний автомобільний експортер КНР. Кожен третій «китаєць», проданий поза Піднебесною, із сузір’я SAIC.

Оскільки в концерні з десяток марок і суббрендів (найвідоміші — Baojun, IM, Maxus, MG, Rising Roewe) плюс колаборації з виробниками рівня Volkswagen і GM, за давньою китайською традицією всередині концерну відбувається справжня бейдж-маркетингова вакханалія.

Говорити про перспективи на європейських ринках поки зарано. Важливо, що MIFA 9 вже активно продається як на ринках ЄС, так і майже «рідної» Великобританії. Не кажучи вже за схиблену на електричках Норвегію.

І те, що йде на експорт під брендом MG, на внутрішньому ринку продається ще під п’ятьма марками, які нам взагалі не відомі. Своєю чергою в Азії під брендом MG продаються навіть комерційні фургони. До того ж вже років двадцять основний прибуток SAIC приносять примітивні мікро- і компактвени Wuling, популярні в провінції у фермерів і торговців. В Україні MIFA 9 продається під брендом, поки що не знайомим, і на це є пояснення.

«У концерні SAIC хочуть уникнути канібалізму між MG i Maxus, — пояснює політику партії Ярослав Гураль, бренд-менеджер Maxus по Центральній і Східній Європі. — Тому там, де ідеологічно «закінчується» модельний ряд першої марки, починається другий».

Що таке Maxus?

Трохи більш знайомим нам є бренд Maxus. Саме так називали сімейство середньотоннажних фургонів компанії Leyland DAF Vans, що збанкрутувало. Спочатку це було спільне підприємство з Daewoo, яке мало штампувати в Любліні по 15 тисяч вантажівок на рік.

Однак спочатку, в кризу 1998 року, крякнув другий за розміром корейський «чеболь» і все обладнання з Польщі вирушило до Великої Британії, а друга криза, яка настала точнісінько через 10 років, добила і сам LDV. Китайці обережно вивезли все обладнання, техдокументацію і права на бренди з Бірмінгема в Шанхай і буквально до минулого року штампували те, що корейці  конструювали ще наприкінці минулого століття.

Для англомовних ринків (Австралія та Нова Зеландія) китайці зберегли «британську» марку LDV, а назву Maxus перетворили на суббренд для своєї комерційної лінійки фургонів і пікапів. Хоча, поклавши руку на серце, наш герой до неї прямого стосунку не має — творці позиціюють «дев’ятку», як першу пасажирську модель марки. Хоча в габарити S-класу легко вмістився трирядний мінівен M-сегмента.

Що таке MIFA?

Це абревіатура від Maxus Intelligent Flexible Architecture — так називається новітня модульна платформа, що покладена в основу героя нашої розповіді, і його бензинової версії Maxus G90 MPV. До речі, іноді нова архітектура розшифровується інакше — Maximum Intelligent Friendly Artistic.

Наприклад, зовнішність шаттла — атрацитово-чорний кузов із підкреслено масивним силуетом і наглухо затонованими панорамним дахом і склом — навіяна образом «космічної капсули». А задня оптика (вона повністю світлодіодна), на їхню думку, повинна нагадувати нам «галактичну алебарду», хоч би що це значило. Зі свого боку комплектації вигукують колоритними назвами: «Хмари на луках», «Великий ліс» і «Чудова гора».

Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?

У рух MIFA9 призводить 245-сильний електромотор (180 кВт, 350 Нм), який обертає передні колеса. І як обертає! За паспортом вен розганяється «до сотні» за 9 секунд. Для когось це забагато, але для такого велетня це добрий показник. Мені ж, судячи з GPS-навігатора, спурт вдався за 8,7. Але тільки «по сухому» — на мокрому асфальті при старті «в підлогу» шини пробуксовують. Явно відпрацьовують всі 350 Нм крутного моменту. 

До речі, ємність батареї — 90 кВт·год. Для порівняння, у спорткара Audi e-tron GT вона лише на 3 кВт·год більша. Максимальна швидкість, від гріха подалі, обмежена на позначці 180 км/год, тому що за такої ваги і спортивного налаштування водіння на «двохстах» шаттл проїхав би з натяжкою кілометрів сто.

Попри удавану «аеродинаміку цегли», коефіцієнт супротиву повітря (Сх) однооб’ємника цілком пристойний — 0,29. А так в економічному режимі легко вичавити трохи більше обіцяних у місті 440 км за методикою WLTP. У нас вийшло майже 470 км, і це не все: в запасі залишалося ще кілометрів 15 — 20. За містом літій-іонна батарея CATL ємністю 90 кВт*год обіцяє запас ходу в 595 км, а середня витрата складе 17,9 кВт*год/100 км.

Якщо не розряджати батарею «в нуль», а залишити хоча б 5%, то швидкість зарядки змінним струмом при температурі +25 градусів на вулиці складе 8,5 год. Тобто за ніч в домашніх умовах від бортового 11-кіловатного пристрою батарея зарядиться повністю. А ось на станціях швидкої зарядки (CCS Combo 2) високовольтна батарея за паспортом зобов’язана зарядитися з 30% до 80% за пів години.

Корабельні манери

Міркувати про будь-які нюанси пілотажу немає сенсу. Семимісний «вен» не приткий родстер і завдання підкорити водія «прозорим» кермом і задньопривідними манерами точно не ставилось. На перший план в MIFA 9 висунуто комфорт пасажирів, а з плавністю ходу в електричок за замовчуванням все гаразд.

Важко уявити, що керувати таким громіздким MPV не менш приємно, ніж лежати в кріслі другого ряду. Здавалося б м’якотіла на догоду комфорту підвіска і розпливчасте рульове управління не залишають водійському щастю жодного шансу. Так, кермо практично позбавлене зворотного зв’язку, і водій, як капітан, радше задає напрямок руху, ніж пілотує. Але педалювання в спортивному налаштуванні оживляє вен.

Попри помітні крени кузова з приводу і без, MIFA9 приємно дивує стабільністю на високій швидкості в затяжних дугах завдяки наднизькому центру тяжіння і всупереч величезній парусності. Окремої похвали заслуговують гальма, за тонко підібраний баланс між рекуперативним і фрикційним уповільненнями. Звісно, ще не Mercedes EV EVQ300, але на голову вище за «стеллантівське» тріо.

Управляється шатл швидше як катер, настільки ж антидинамічно і з «запасом маневру». Головне — уникати лежачих поліціянтів на кшталт тих, якими багаті спальні райони. Тому що шкрябнути перешкоду хромованим дзьобом — що звичайному рибалці раз плюнути. Річ у тім, що гальмує ця «шафа» так само жваво, як і розганяється. І до того ж помітно клює носом.

На допомогу водію споряджено сонм електронних помічників. Головна фішка напівавтономної системи допомоги Maxus-Pilot — функція автоматичного проїзду вузьких місць. Орієнтуючись по камерах кругового огляду, вона долає складні ділянки з точністю хірурга-офтольмолога. Не кажучи вже за вміння паркуватися в умовах обмеженого простору, змінювати смугу і підлаштовуватися під манеру водіння. З усім цим впоратися з такою махиною простіше простого — 90% асістансів керуються через 12,3-дюймовий сенсорний екран. Включаючи деактивацію паркувального гальма і запуск електромотора. Іншими словами, вимикається автомобіль точнісінько, як ваш планшет.

Каюта люкс-класу

Якщо в плані керованості це цілком передбачуваний, згідно з габаритами і вагою, автомобіль, то в плані комфорту все куди цікавіше. Доступ в пасажирську частину салону відкривають просто-таки величезні зсувні двері з притягувачами. Біометрична система запам’ятовує бажані налаштування сидінь, клімат-контролю і навіть музики, як для водія, так і пасажирів, і переносить їх із крісла в крісло.

Фірмова інформаційно-розважальна система радує чіткістю зображення, але перевантажена підменю і звуковими сигналами. І, традиційно для китайців, не дуже дружить з Android Auto і особливо з Apple CarPlay. А ось саме компонування лаунж-зони продумано дуже ретельно. Біля кожного крісла по парі USB-зарядок і розкладних підсклянників плюс між передніми сидіннями повноцінна розетка на 220 В.

Погодьтеся, ідеальне рішення для далекої дороги, коли за кермо можуть сідати одразу кілька людей. Зазвичай в авто такого класу найкомфортніше пасажирам другого ряду. А на «капітанському містку» і «гальорці» підбирають крихти комфорту з панського столу. У нашому ж випадку водієві вільно і просторо, як у кабіні далекобійної вантажівки.

Місця для поцілунків так само мають свої переваги. Якщо немає поклажі (зарядні кабелі та перехідники легко вміщаються у фронтальному багажнику), то третій ряд одним рухом зсувається максимально назад, а його спинки мають кілька варіантів нахилу.

Салон такої форми — далеко не ідеальне приміщення з погляду озвучування. Проте він пристойно шумоізольований і аудіосистема JBL звучить вельми соковито.

Виробник запевняє, що MIFA 9 першою в класі отримала електрорегулювання всіх сидінь. І першою взагалі в галузі, у кого розкладка салону між кількома варіаціями змінюється однією кнопкою, зокрема синхронно зсуваються вперед два задніх ряди, щоб звільнити максимум простору під багаж. Але це стосується тільки топової версії з парою крісел на задньому ряду (посадкова формула 2 + 2 + 2), в той час, як у нас доступна комплектація з 3-місцевим диваном, що зсувається, як говорилося вище, вручну.

Найкрутіше — сидіти в другому ряду. До послуг пасажирів вбудовані в підлокітники екрани, на кшталт iPhone5, які регулюють, як положення крісел, так і вентиляцію, підігрів, масаж тощо. Китайці запевняють, що тут найбільше поздовжнє регулювання в сегменті, але конкретних даних не наводять. Але спинки, за типом літакових, розкладаються «в горизонталь», а з під подушок виїжджають валики підпору голені.

Орієнтований на бізнесменів автомобіль не може бути посереднім у мультимедійному плані. За високошвидкісний зв’язок відповідає 2-ядерна система на базі чипів MediaTek 8666 і Qualcomm 8155. На жаль, про китайський достаток із десятка екранів доводиться тільки мріяти. 

Про комплектації

Як заведено в преміумі, навіть стандартна комплектація вельми щедра. Тут тобі і безключовий доступ, і світлодіодна оптика, і адаптивний круїз-контроль, і асистент дальнього світла, і дві точки «роздачі» клімат-контролю, і задні датчики паркування, і дзеркала з електропідігрівом.

Знову-таки в базі у MIFA 9 системи автоматичного екстреного гальмування, попередження про перехресний рух, розпізнавання дорожніх знаків і контролю смуги руху. Які, в нашому дорожньому хаосі, раз у раз чимось незадоволені. Чим конкретно — не завжди зрозуміло, тому що українська прошивка очікується не раніше осені. Найімовірніше, справа в матеріалах нанесення розмітки. Але найнеприємніше — в таких випадках електроніка не давала ввімкнути поворотник і блокувала кермо, заважаючи спокійній зміні смуги. Благо, що цю дещо нав’язливу функцію можна відключити. 

Комплектація для нашого ринку зібрана із серединної для Європи: Luxury (€7 000) і топової Premium (€14 000). Від першої у неї — електрорегулювання сидінь попереду і люк над ними, панорамний дах над майстер-салоном, система камер з оглядом на 360 градусів, індуктивна зарядка для смартфонів плюс зовнішні дзеркала з електрорегулюванням і функцією складання. У версії Premium запозичені опції масажу, підігріву і вентиляція сидінь спереду, функція розкладання крісел другого ряду і підігріву керма.

Приємна несподіванка — 19-дюймові «легкосплави» з дуже пристойними «самоущільнювальними» шинами Conti, що для китайських автомобілів — велика рідкість. Зазвичай вони обмежуються покришками Made in China, на які можна звалити 50% провини за посередні характеристики керованості.

А ось інша преміальна опція MIFA 9 — шкіряні сидіння — не може не викликати скепсису. Хоча, наприклад, у Zeekr 009 це не просто «шкіра по колу», а й Nappa. Не вистачає хіба що розсипу дисплеїв в салоні. Річ у тім, що в КНР працюють виключно свої сервіси, а з глобальними платформами на кшталт Spotify, Youtube і Netflix виробник поки не домовився…

Ціна питання

Якщо на домашньому ринку прайс-лист на «дев’ятку» стартує з позначки 269,9 тисяч юанів ($42,4 тисячі), то у нас офіційний дилер оцінює електрокар у 2,77 млн гривень ($71,7 тисяч). Декілька сірих дилерів пропонують SAIC Maxus MIFA 9 з прайсом $44 — 56 тисяч, залежно від комплектації, але вже з доставленням в Київ. Щоправда, це буде практично максимально оснащена версія Luxury MPV. До якої можна «докупити» хіба що інший колір кузова (59,3 тисяч гривень), тому що базовий білий має вельми скромний вигляд. І воно того варте. Наш антрацитово-чорний шатл мав такий авторитетний вигляд, що йому поступалися дорогою не тільки таксисти.

Конкурентів у MIFA9 — вагон і маленький візок. Тут і законодавці жанру Mercedes V-Klasse і VW Miltivan, і нинішні лідери Toyota Alphard і Lexus LM. І, звісно ж, розсип шатлів від преміумних брендів найбільших концернів КНР: Hongqi HQ9 (FAW), Zeekr 009 (Geely), Wey Alpine/High Mountain (Great Wall), Denza D9 EV (Daimler/BYD), Voyah Dreamer (Dongfeng). Але європейські та японські конкуренти не пропонуються в електричних версіях (Volvo EM90 не береться до уваги — він тільки для Китаю), а «піднебесні» до середини Дніпра поки так і не долетіли.

Саме ось такі троянські коні та проникнуть у найбажаніші для китайських брендів ринки — ЄС і США. Адже конструктивно всі електрички, якщо порівнювати їх з автомобілями з ДВЗ, майже брати-близнюки. І через, мінімум деталей, відносно надійні. Тобто автоматично виключаються три найбільші проблеми автомобілів з Піднебесної: недосконалість конструкції, вкрай низька якість і погані ходові якості. У той час як залишаються головні козирі: сучасна зовнішність, багата комплектація, безліч електронних асистансів і приваблива ціна. На жаль, рівень надійності не в змозі виявити жоден тест-драйв.

Але у MIFA9 офіційна європейська сертифікація і 5-річна гарантія на сам автомобіль (до 100 тисяч км) плюс 8-річна (до 200 тисяч км) — на батарею. Яку, до речі, виробляють на спільному з CATL підприємстві.

Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?

«Ми очікуємо, що пропорція юридичних і фізичних осіб буде приблизно 40:60, — ділиться планами Євгенія Смірнова, директор першого в Україні дилерського центру Maxus. — У першому випадку це сім’ї мінімум із трьома дітьми, які звикли подорожувати з комфортом. У другому — готельєри, прокатні контори та транспортні компанії, що здійснюють доставлення last mile delivery».

Директор ПП «АЙДЖИ», офіційного дилера Maxus в Україні.

ПЛЮСИ: комфортабельний салон класу люкс, масаж, підігріви, простір, максимально обладнаний сучасними системами безпеки та допомоги, тиха та м’яка їзда.

МІНУСИ: іноді нав’язливі функції активної безпеки, розкочує на нерівних дорогах, витрата енергії в реальності більше ніж заявлена.

Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Кузов, тип MPV
Габарити (Д/Ш/В), мм 5270/2000/1840
Колісна база, мм 3200
Заявлений кліренс, мм
Об’єм багажника, л. 55/466/2179
Споряджена маса, кг 2385
Батарея кВт*год 90
Потужність, к.с./кВт 245/183
Крутний момент, Нм 350
Запас ходу, км 595
Тип приводу передній
Підвіска
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 9
Максимальна швидкість, км/год 180
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,9
Вартість, грн 2 770 000
Вартість тестового авто, грн 2 770 000
Конкуренти серед електричних MPV немає

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Стало известно, кто мог предоставить Путину разрешение напасть на Украину
Comments UA
2024-05-28T17:12:28Z
Политический эксперт рассказал, кто может стать президентом Украины после Зеленского
Знай
2024-05-23T12:42:25Z
Зачем Янукович прилетал в Беларусь: какую игру затеял Путин
Comments UA
2024-05-25T16:27:22Z
Страшная катастрофа остановит войну в Украине: старец Игнатий получил пророческое видение
Апостроф
2024-05-23T19:33:23Z
Высадили пехоту: ВС РФ атаковали к северу от Часового Яра, возможна оккупация села, — Bild
Новости Украины
2024-06-02T18:30:40Z
Война в Украине – это огромная возможность для разведки США вербовать российских шпионов – CNN
TSN
2024-06-02T18:26:58Z
Стало известно о тайной просьбе союзников к Зеленскому: что теперь будет с членством Украины в НАТО
Comments UA
2024-05-29T07:42:01Z
У Зеленского объяснили, почему люди не хотят идти на войну
Comments UA
2024-05-22T08:54:19Z
Оккупируют ли россияне Сумы: проводница в Высшие измерения сделала предсказание
TSN
2024-05-23T08:36:13Z
Лечение не помогает: бывшая певица из Украины показала своего мужа-стриптизера в неадекватности
Comments UA
2024-05-26T20:45:50Z
Забрала детей и бросила мужа: российская певица уехала из страны
Comments UA
2024-05-21T20:42:59Z
Потап с шевелюрой, а Козловский – в штанах-клеш: как выглядели украинские звезды на последнем звонке. Фото
Обозреватель
2024-05-25T01:04:00Z
"Вова, почему ты меня не вызываешь?" Грубич рассказал о знакомстве с Зеленским в лифте
Обозреватель
2024-05-22T13:52:28Z
Поговорили о хобби: Дэвид Бекхэм встретился с королем Чарльзом ІІІ
Фокус
2024-06-02T18:15:12Z
Не успел даже выйти из дома: известный украинский телеведущий травмировался, вешая шторы
Знай
2024-06-02T16:53:52Z
Светлана Тарабарова сообщила о горе в семье
Корреспондент
2024-05-28T10:51:01Z
17-летняя внучка российского клоуна превращается в пластиковый манекен
Comments UA
2024-05-26T19:51:09Z
Канны 2024: Лени Клум в откровенном платье вышла на красную дорожку со своей мамой
Фокус
2024-05-24T11:30:16Z
До какого возраста в Украине начисляют надбавки к пенсиям, и повезет ли тем, кто в группе "65+"
Знай
2024-06-02T05:06:21Z
Пенсии в Украине пересчитают с 1 июня не всем: кто получит 1000 грн прибавки
Обозреватель
2024-05-24T22:34:45Z
В Минэнерго почти определились с новым тарифом на свет: каким будет подорожание
Знай
2024-05-23T18:30:51Z
"Вынужденный временный шаг": "Укрзалізниця" сообщила об изменениях в курсировании нескольких поездов
Обозреватель
2024-06-01T10:32:12Z
Помидоры за 60 гривен, а огурцы за 70: ​​цены на тепличные овощи шокируют украинцев
Знай
2024-06-02T17:09:41Z
Правительство разрешило повышение цен на некоторые продукты: дорожающее на 10%
Политека
2024-06-02T16:40:55Z
Украинцам могут отменить пенсии: существует пять оснований для прекращения выплат
Политека
2024-05-22T16:40:30Z
Цена важного продукта растет по всему миру: какая стоимость будет в украинских магазинах
Политека
2024-06-01T10:32:41Z
В Украине скорректировали цены на крупы: сколько заплатим за гречку, рис и пшено
Знай
2024-05-30T05:06:20Z
Прогноз погоды на июнь 2024 года: появилось предупреждение о возможных морозах
Политека
2024-06-01T03:23:11Z
Возле Киева появился гигантский столб дыма: что произошло
TSN
2024-05-25T13:18:37Z
Россияне нацелились на крупный украинский город: враг хочет "перерезать" ключевую трассу на востоке
Comments UA
2024-05-28T18:51:36Z
Аналитики назвали площадь Украины, захваченную россиянами с 2024 года
TSN
2024-06-01T09:33:45Z
Гороскоп на июнь 2024: чего ждать Стрельцам в первый месяц лета
GlavRed
2024-06-02T18:28:19Z
Ролики снимают на оккупированных территориях: Россия готовит новые ИПСО, нацеленные на дискредитацию сотрудников полиции и ТЦК
Обозреватель
2024-06-02T18:09:05Z
"Стыдно на них смотреть": пенсионер пытался записаться в ВСУ из-за уклонистов
Фокус
2024-05-23T08:51:37Z
Россияне отводят войска от украинского города, который хотели захватить: в ВСУ объяснили ситуацию
Comments UA
2024-05-22T18:51:44Z
Счастливчики судьбы: три знака Зодиака, которые получат все, о чем мечтали в июне
Апостроф
2024-05-27T18:30:19Z
Война закончилась, но не для него: пенсионер 10 лет действовал на нервы соседям, стреляя в них из рогатки
Знай
2024-06-02T13:21:52Z
Удар по пятиэтажке в Харькове 31 мая: число погибших увеличилось
ZN UA
2024-06-01T10:33:20Z
"Будет катаклизм": люди заметили выброшенную на берег рыбу, предвещающую катастрофу
Фокус
2024-06-02T11:37:04Z
В центре Москвы "накрыли" большой бордель с мужчинами-шлюхами
Корреспондент
2024-05-21T10:24:28Z
Погибли все: пассажиры самолета случайно запечатлели свои последние минуты жизни
Фокус
2024-06-02T18:21:31Z
Известная украинская ведущая погибла во время страшного пожара
Comments UA
2024-06-02T18:15:44Z
В Харькове произошла драка с участием мужчин в военной форме: что известно
Фокус
2024-05-22T16:36:42Z
На Волыни ликвидировали подпольный завод по производству бытовой химии
Корреспондент
2024-05-31T19:06:39Z
Удар по Харькову: известно о 10 пострадавших
Корреспондент
2024-05-22T12:30:18Z
Ольгу Сумскую всколыхнуло новое большое горе: "Светлая память"
Политека
2024-05-31T08:04:15Z
Настанет время великой радости: старец Анастасий увидел конец войны
Апостроф
2024-05-27T20:39:47Z
Уничтожили все: мужчина показал, что арендаторы сделали с его идеальным жильем
Фокус
2024-06-01T06:10:15Z
Стало известно, как в Китае унизили Путни с помощью еды: чем кормили диктатора
Comments UA
2024-05-20T16:09:15Z
Кроме тебя - никто не решит: можно ли украинцам платить добровольные взносы, находясь за границей
Знай
2024-06-02T18:31:22Z
Пляжный сезон "на носу": какой штраф за купание в запрещенном месте
Апостроф
2024-06-02T18:27:38Z
Украинцы могут перейти на другой вид пенсии и получать большее: в ПФУ сообщили важные моменты
Политека
2024-05-21T18:01:59Z
Вы спите, а ваш телефон отправляет платные СМС: украинцев предупредили о "делишках" Vodafone
Знай
2024-05-20T18:12:47Z
ВСУ выбивают окупантов на севере Харьковщины: что происходит на фронте
Comments UA
2024-05-26T18:03:01Z
"Одна из ужаснейших вещей". То, что сделал Фьюри после боя с Усиком, вызвало возмущение в сети
Обозреватель
2024-05-23T16:58:14Z
21-летняя гимнастка, оскандалившаяся ненавистью к полякам, завершила карьеру
Знай
2024-06-02T12:51:46Z
В чемпионате Иране забит фантастический победный гол с центра поля. Видео
Обозреватель
2024-06-02T12:48:53Z
Экс-чемпион мира пересмотрел бой Усик – Фьюри и сделал откровенное признание о случившемся в поединке
Обозреватель
2024-05-22T16:52:39Z
"Обязательного претендента больше нет". С реваншем Усик – Фьюри случился неожиданный поворот
Обозреватель
2024-06-02T17:55:10Z
Определились победители стыковых матчей за право участия в УПЛ
ZN UA
2024-06-02T16:08:56Z
Драматичная развязка! Полуфинал чемпионата мира по хоккею завершился громкой сенсацией. Видео
Обозреватель
2024-05-25T19:49:04Z
Реванш Фьюри против Усика все же будет: промоутер британца назвал время и место
Comments UA
2024-05-22T08:22:49Z
Промоутер Фьюри заявил, что британец действительно победил Усика
Корреспондент
2024-05-24T14:12:21Z
Как уберечь собак и кошек от клещей: простые правила по средствам защиты
Обозреватель
2024-05-21T06:31:09Z
Испортите безвозвратно: какие два ингредиента ни в коем случае нельзя добавлять в маринад для шашлыков
TSN
2024-05-22T12:36:46Z
От них болит живот: 8 фруктов, которые могут вызвать вздутие живота
Фокус
2024-05-27T16:27:44Z
Бережет от множества болезней. Ученые назвали черту характера, защищающую наш мозг
Фокус
2024-05-25T16:57:32Z
Полезный завтрак: эти вкусные продукты могут укрепить вашу иммунную систему
Обозреватель
2024-06-02T17:08:06Z
Из-за комаров, переносящих страшную болезнь, объявили чрезвычайное положение
TSN
2024-06-02T16:33:08Z
Почему с возрастом появляются пятна на коже и как это предотвратить
Знай
2024-05-29T18:21:27Z
Напоите свой мозг: 4 напитка, которые улучшат память, настроение и концентрацию
Фокус
2024-05-28T20:36:28Z
Без химии: 5 эфирных масел, которые помогут от мошек и комаров
Фокус
2024-05-27T09:12:45Z
"Дьявольская комета подлетает": известный астролог определил, что ждет Украину летом на всех фронтах
Знай
2024-05-27T01:30:12Z
Как дома сделать фонарь из подручных средств: будет светить долго
Апостроф
2024-05-22T18:27:53Z
Слух: раскрыты спецификации первых процессоров AMD Ryzen 9000 для платформы AM5
Overclockers
2024-05-31T21:15:17Z
Правды никто не рассказал. Насколько действительно больно терять голову на гильотине
Фокус
2024-05-24T09:51:53Z
Китайцы создали уникальный смартфон, но с него нельзя звонить: для чего он нужен
Знай
2024-06-02T17:52:40Z
Парад планет 3 июня: каким знакам Зодиака улыбнется Фортуна
Апостроф
2024-06-02T17:46:05Z
Не от мира сего. В глубинах Северного Ледовитого океана нашли то, чего "там быть не должно"
Фокус
2024-05-24T08:36:56Z
Ученые нашли человека, чьи предки были представителями разных биологических видов
Фокус
2024-05-25T16:30:13Z
Неожиданно: обнаружен самый древний предок пауков, живший почти 500 млн лет назад
Фокус
2024-05-26T14:33:10Z
Шеф-секреты: как приготовить молодой картофель с чесноком и травами
Comments UA
2024-05-21T07:45:46Z
Секреты хозяйкам: как почистить молодой картофель без ножа
Апостроф
2024-05-24T19:12:41Z
Как замариновать свежие огурцы за 5 минут: с чесноком, укропом и медом
Обозреватель
2024-05-26T20:07:19Z
Пышная сырная запеканка без муки: чем заменить продукт, чтобы блюдо не было очень калорийным
Обозреватель
2024-05-24T03:10:54Z
Сливовый пирог из The New York Times: как приготовить легендарный десерт
Политека
2024-06-02T18:18:44Z
Клубника будет лежать неделю и не будет портиться: как правильно хранить ягоду
Апостроф
2024-06-02T18:14:30Z
Летний ужин: как приготовить фаршированные кабачки – три лучших рецепта
Comments UA
2024-05-23T09:15:37Z
Лучше любых закусок: "Мастер Шеф" Ярославский дал оригинальный и очень вкусный рецепт
Политека
2024-05-23T09:01:57Z
Комплексы наружу: 5 цветов в одежде, которые выдают женщину с заниженной самооценкой
Marie Claire
2024-05-24T15:31:10Z
Свежий, мощный и современный: в сети неожиданно появились эскизы новой модели "Lanos"
Знай
2024-05-24T16:51:23Z
В Украине собственники авто с ГБО под угрозой потери прав: почему не получится "сэкономить"
Знай
2024-05-25T14:51:52Z
Новый недорогой Volkswagen для большой семьи выехал на дорогу. Фото
Обозреватель
2024-05-31T21:49:22Z
Как развивалось автомобильное ателье Pininfarina
AutoCentre
2024-05-22T21:57:34Z
Как нельзя мыть авто летом: это должен знать каждый водитель
Апостроф
2024-06-02T14:30:05Z
Последствия будут катастрофическим и для вас, и для машины: украинцам рассказали про зимнюю резину
Знай
2024-06-02T14:22:12Z
В Китае выпустили стильный и недорогой гибрид с рекордным запасом хода
Фокус
2024-05-24T16:45:48Z
На дорогах был замечен автопоезд со стратегическим бомбардировщиком B-1
AutoCentre
2024-05-25T17:04:42Z
Зарядки на колесах: какие модели электрокаров могут питать дом
Апостроф
2024-05-22T21:18:25Z