MY.UAНовини
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший український тест «максуса» супроводжувався безліччю запитань, часом абсолютно несподіваних. Я взяла його на тест буквально на тому ж тижні, коли на вен встановили номери, тому він спантеличував навіть охорону автосалону. Не кажучи вже про співробітників поліції та сусідів по зарядній станції. Звідки стільки пафосу у китайської маршрутки? Що це взагалі таке? Кого ховаємо? Якої протяжності подовжувач? І хоча численні шильдики на кшталт SAIC MOTORS, MAXUS і MIFA9 нашим всезнайкам ні про що не говорили, китайське походження всі вони виявляли на льоту.

Зміст

  • 1 Оксюморон у квадраті
  • 2 Що таке SAIC та чому Maxus?
  • 3 Що таке Maxus?
  • 4 Що таке MIFA?
  • 5 Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?
  • 6 Корабельні манери
  • 7 Каюта люкс-класу
  • 8 Про комплектації
  • 9 Ціна питання
  • 10 Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?
  • 11 Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Оксюморон у квадраті

Що ж, подібний різновид MPV — дійсно суто китайська екзотика. Започаткована ще наприкінці 80-х у Японії, мода на преміальні однооб’ємники розквітла бурхливим цвітом у Південній Кореї, Малайзії, Сінгапурі, Гонконзі та Таїланді. Але піку своєї популярності вона досягла саме в Піднебесній. Для місцевих бізнесменів преміальні версії венів стали альтернативою лімузинам — завдяки незрівнянному простору в салоні та можливості входу-виходу не пригинаючись. Успіх настільки ж розкішного всередині, наскільки й химерного зовні Lexus LM на тлі рівних продажів Mercedes V-Class і VW Multivan показав, що і ринок ЄС цілком дозрів для подібного роду «шатлів».

Можливо, тому, що в політкоректному Євросоюзі все частіше поглядають на представницькі седани, в той час, як MPV за визначенням не викликають соціального роздратування. Що зауважиш «маршрутці», нехай і наглухо затонованій? Хто ж знає, що за рівнем комфорту MIFA9 на одному рівні з Mercedes S-Class? Хоча, звісно, звучить це не менш претензійно, ніж словосполучення «китайський преміум». Але це поки що.

«З Mifa 9 ми вперше переносимо наш досвід у галузі електричної мобільності в сегмент легкових автомобілів, — презентував новинку в листопаді 2021 року на автосалоні в Гуанчжоу глава Maxus Карстен Дорнхейм. — 7-місний вен не йде на жодні компроміси та завдяки потужному електроприводу та високоякісному обладнанню підходить, як для повсякденного життя великої родини, так і для VIP-поїздок».

Що таке SAIC та чому Maxus?

Давайте чесно — для більшості з нас це типовий китайський виріб з суперечливою зовнішністю, сумнівною якістю і безіменним родоводом, попри розлогу «вивіску» SAIC Maxus MIFA 9. Навіть досвідченим автомобілістам цей набір слів не говорить ні про що, хоча насправді в ньому зашифровано більш ніж достатньо інформації. Що ж, нумо знайомитися.

За абревіатурою SAIC ховається один з провідних виробників автомобілів у КНР, на частку якого припадає чверть (!) всіх продажів найбільшого ринку світу. Щобільше, оскільки це концерн державний, то він слухняно втілює в життя волю керуючої компартії, яка вимагає від китайського автопрому більше працювати на зовнішні ринки. Тому SAIC ще й головний автомобільний експортер КНР. Кожен третій «китаєць», проданий поза Піднебесною, із сузір’я SAIC.

Оскільки в концерні з десяток марок і суббрендів (найвідоміші — Baojun, IM, Maxus, MG, Rising Roewe) плюс колаборації з виробниками рівня Volkswagen і GM, за давньою китайською традицією всередині концерну відбувається справжня бейдж-маркетингова вакханалія.

Говорити про перспективи на європейських ринках поки зарано. Важливо, що MIFA 9 вже активно продається як на ринках ЄС, так і майже «рідної» Великобританії. Не кажучи вже за схиблену на електричках Норвегію.

І те, що йде на експорт під брендом MG, на внутрішньому ринку продається ще під п’ятьма марками, які нам взагалі не відомі. Своєю чергою в Азії під брендом MG продаються навіть комерційні фургони. До того ж вже років двадцять основний прибуток SAIC приносять примітивні мікро- і компактвени Wuling, популярні в провінції у фермерів і торговців. В Україні MIFA 9 продається під брендом, поки що не знайомим, і на це є пояснення.

«У концерні SAIC хочуть уникнути канібалізму між MG i Maxus, — пояснює політику партії Ярослав Гураль, бренд-менеджер Maxus по Центральній і Східній Європі. — Тому там, де ідеологічно «закінчується» модельний ряд першої марки, починається другий».

Що таке Maxus?

Трохи більш знайомим нам є бренд Maxus. Саме так називали сімейство середньотоннажних фургонів компанії Leyland DAF Vans, що збанкрутувало. Спочатку це було спільне підприємство з Daewoo, яке мало штампувати в Любліні по 15 тисяч вантажівок на рік.

Однак спочатку, в кризу 1998 року, крякнув другий за розміром корейський «чеболь» і все обладнання з Польщі вирушило до Великої Британії, а друга криза, яка настала точнісінько через 10 років, добила і сам LDV. Китайці обережно вивезли все обладнання, техдокументацію і права на бренди з Бірмінгема в Шанхай і буквально до минулого року штампували те, що корейці  конструювали ще наприкінці минулого століття.

Для англомовних ринків (Австралія та Нова Зеландія) китайці зберегли «британську» марку LDV, а назву Maxus перетворили на суббренд для своєї комерційної лінійки фургонів і пікапів. Хоча, поклавши руку на серце, наш герой до неї прямого стосунку не має — творці позиціюють «дев’ятку», як першу пасажирську модель марки. Хоча в габарити S-класу легко вмістився трирядний мінівен M-сегмента.

Що таке MIFA?

Це абревіатура від Maxus Intelligent Flexible Architecture — так називається новітня модульна платформа, що покладена в основу героя нашої розповіді, і його бензинової версії Maxus G90 MPV. До речі, іноді нова архітектура розшифровується інакше — Maximum Intelligent Friendly Artistic.

Наприклад, зовнішність шаттла — атрацитово-чорний кузов із підкреслено масивним силуетом і наглухо затонованими панорамним дахом і склом — навіяна образом «космічної капсули». А задня оптика (вона повністю світлодіодна), на їхню думку, повинна нагадувати нам «галактичну алебарду», хоч би що це значило. Зі свого боку комплектації вигукують колоритними назвами: «Хмари на луках», «Великий ліс» і «Чудова гора».

Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?

У рух MIFA9 призводить 245-сильний електромотор (180 кВт, 350 Нм), який обертає передні колеса. І як обертає! За паспортом вен розганяється «до сотні» за 9 секунд. Для когось це забагато, але для такого велетня це добрий показник. Мені ж, судячи з GPS-навігатора, спурт вдався за 8,7. Але тільки «по сухому» — на мокрому асфальті при старті «в підлогу» шини пробуксовують. Явно відпрацьовують всі 350 Нм крутного моменту. 

До речі, ємність батареї — 90 кВт·год. Для порівняння, у спорткара Audi e-tron GT вона лише на 3 кВт·год більша. Максимальна швидкість, від гріха подалі, обмежена на позначці 180 км/год, тому що за такої ваги і спортивного налаштування водіння на «двохстах» шаттл проїхав би з натяжкою кілометрів сто.

Попри удавану «аеродинаміку цегли», коефіцієнт супротиву повітря (Сх) однооб’ємника цілком пристойний — 0,29. А так в економічному режимі легко вичавити трохи більше обіцяних у місті 440 км за методикою WLTP. У нас вийшло майже 470 км, і це не все: в запасі залишалося ще кілометрів 15 — 20. За містом літій-іонна батарея CATL ємністю 90 кВт*год обіцяє запас ходу в 595 км, а середня витрата складе 17,9 кВт*год/100 км.

Якщо не розряджати батарею «в нуль», а залишити хоча б 5%, то швидкість зарядки змінним струмом при температурі +25 градусів на вулиці складе 8,5 год. Тобто за ніч в домашніх умовах від бортового 11-кіловатного пристрою батарея зарядиться повністю. А ось на станціях швидкої зарядки (CCS Combo 2) високовольтна батарея за паспортом зобов’язана зарядитися з 30% до 80% за пів години.

Корабельні манери

Міркувати про будь-які нюанси пілотажу немає сенсу. Семимісний «вен» не приткий родстер і завдання підкорити водія «прозорим» кермом і задньопривідними манерами точно не ставилось. На перший план в MIFA 9 висунуто комфорт пасажирів, а з плавністю ходу в електричок за замовчуванням все гаразд.

Важко уявити, що керувати таким громіздким MPV не менш приємно, ніж лежати в кріслі другого ряду. Здавалося б м’якотіла на догоду комфорту підвіска і розпливчасте рульове управління не залишають водійському щастю жодного шансу. Так, кермо практично позбавлене зворотного зв’язку, і водій, як капітан, радше задає напрямок руху, ніж пілотує. Але педалювання в спортивному налаштуванні оживляє вен.

Попри помітні крени кузова з приводу і без, MIFA9 приємно дивує стабільністю на високій швидкості в затяжних дугах завдяки наднизькому центру тяжіння і всупереч величезній парусності. Окремої похвали заслуговують гальма, за тонко підібраний баланс між рекуперативним і фрикційним уповільненнями. Звісно, ще не Mercedes EV EVQ300, але на голову вище за «стеллантівське» тріо.

Управляється шатл швидше як катер, настільки ж антидинамічно і з «запасом маневру». Головне — уникати лежачих поліціянтів на кшталт тих, якими багаті спальні райони. Тому що шкрябнути перешкоду хромованим дзьобом — що звичайному рибалці раз плюнути. Річ у тім, що гальмує ця «шафа» так само жваво, як і розганяється. І до того ж помітно клює носом.

На допомогу водію споряджено сонм електронних помічників. Головна фішка напівавтономної системи допомоги Maxus-Pilot — функція автоматичного проїзду вузьких місць. Орієнтуючись по камерах кругового огляду, вона долає складні ділянки з точністю хірурга-офтольмолога. Не кажучи вже за вміння паркуватися в умовах обмеженого простору, змінювати смугу і підлаштовуватися під манеру водіння. З усім цим впоратися з такою махиною простіше простого — 90% асістансів керуються через 12,3-дюймовий сенсорний екран. Включаючи деактивацію паркувального гальма і запуск електромотора. Іншими словами, вимикається автомобіль точнісінько, як ваш планшет.

Каюта люкс-класу

Якщо в плані керованості це цілком передбачуваний, згідно з габаритами і вагою, автомобіль, то в плані комфорту все куди цікавіше. Доступ в пасажирську частину салону відкривають просто-таки величезні зсувні двері з притягувачами. Біометрична система запам’ятовує бажані налаштування сидінь, клімат-контролю і навіть музики, як для водія, так і пасажирів, і переносить їх із крісла в крісло.

Фірмова інформаційно-розважальна система радує чіткістю зображення, але перевантажена підменю і звуковими сигналами. І, традиційно для китайців, не дуже дружить з Android Auto і особливо з Apple CarPlay. А ось саме компонування лаунж-зони продумано дуже ретельно. Біля кожного крісла по парі USB-зарядок і розкладних підсклянників плюс між передніми сидіннями повноцінна розетка на 220 В.

Погодьтеся, ідеальне рішення для далекої дороги, коли за кермо можуть сідати одразу кілька людей. Зазвичай в авто такого класу найкомфортніше пасажирам другого ряду. А на «капітанському містку» і «гальорці» підбирають крихти комфорту з панського столу. У нашому ж випадку водієві вільно і просторо, як у кабіні далекобійної вантажівки.

Місця для поцілунків так само мають свої переваги. Якщо немає поклажі (зарядні кабелі та перехідники легко вміщаються у фронтальному багажнику), то третій ряд одним рухом зсувається максимально назад, а його спинки мають кілька варіантів нахилу.

Салон такої форми — далеко не ідеальне приміщення з погляду озвучування. Проте він пристойно шумоізольований і аудіосистема JBL звучить вельми соковито.

Виробник запевняє, що MIFA 9 першою в класі отримала електрорегулювання всіх сидінь. І першою взагалі в галузі, у кого розкладка салону між кількома варіаціями змінюється однією кнопкою, зокрема синхронно зсуваються вперед два задніх ряди, щоб звільнити максимум простору під багаж. Але це стосується тільки топової версії з парою крісел на задньому ряду (посадкова формула 2 + 2 + 2), в той час, як у нас доступна комплектація з 3-місцевим диваном, що зсувається, як говорилося вище, вручну.

Найкрутіше — сидіти в другому ряду. До послуг пасажирів вбудовані в підлокітники екрани, на кшталт iPhone5, які регулюють, як положення крісел, так і вентиляцію, підігрів, масаж тощо. Китайці запевняють, що тут найбільше поздовжнє регулювання в сегменті, але конкретних даних не наводять. Але спинки, за типом літакових, розкладаються «в горизонталь», а з під подушок виїжджають валики підпору голені.

Орієнтований на бізнесменів автомобіль не може бути посереднім у мультимедійному плані. За високошвидкісний зв’язок відповідає 2-ядерна система на базі чипів MediaTek 8666 і Qualcomm 8155. На жаль, про китайський достаток із десятка екранів доводиться тільки мріяти. 

Про комплектації

Як заведено в преміумі, навіть стандартна комплектація вельми щедра. Тут тобі і безключовий доступ, і світлодіодна оптика, і адаптивний круїз-контроль, і асистент дальнього світла, і дві точки «роздачі» клімат-контролю, і задні датчики паркування, і дзеркала з електропідігрівом.

Знову-таки в базі у MIFA 9 системи автоматичного екстреного гальмування, попередження про перехресний рух, розпізнавання дорожніх знаків і контролю смуги руху. Які, в нашому дорожньому хаосі, раз у раз чимось незадоволені. Чим конкретно — не завжди зрозуміло, тому що українська прошивка очікується не раніше осені. Найімовірніше, справа в матеріалах нанесення розмітки. Але найнеприємніше — в таких випадках електроніка не давала ввімкнути поворотник і блокувала кермо, заважаючи спокійній зміні смуги. Благо, що цю дещо нав’язливу функцію можна відключити. 

Комплектація для нашого ринку зібрана із серединної для Європи: Luxury (€7 000) і топової Premium (€14 000). Від першої у неї — електрорегулювання сидінь попереду і люк над ними, панорамний дах над майстер-салоном, система камер з оглядом на 360 градусів, індуктивна зарядка для смартфонів плюс зовнішні дзеркала з електрорегулюванням і функцією складання. У версії Premium запозичені опції масажу, підігріву і вентиляція сидінь спереду, функція розкладання крісел другого ряду і підігріву керма.

Приємна несподіванка — 19-дюймові «легкосплави» з дуже пристойними «самоущільнювальними» шинами Conti, що для китайських автомобілів — велика рідкість. Зазвичай вони обмежуються покришками Made in China, на які можна звалити 50% провини за посередні характеристики керованості.

А ось інша преміальна опція MIFA 9 — шкіряні сидіння — не може не викликати скепсису. Хоча, наприклад, у Zeekr 009 це не просто «шкіра по колу», а й Nappa. Не вистачає хіба що розсипу дисплеїв в салоні. Річ у тім, що в КНР працюють виключно свої сервіси, а з глобальними платформами на кшталт Spotify, Youtube і Netflix виробник поки не домовився…

Ціна питання

Якщо на домашньому ринку прайс-лист на «дев’ятку» стартує з позначки 269,9 тисяч юанів ($42,4 тисячі), то у нас офіційний дилер оцінює електрокар у 2,77 млн гривень ($71,7 тисяч). Декілька сірих дилерів пропонують SAIC Maxus MIFA 9 з прайсом $44 — 56 тисяч, залежно від комплектації, але вже з доставленням в Київ. Щоправда, це буде практично максимально оснащена версія Luxury MPV. До якої можна «докупити» хіба що інший колір кузова (59,3 тисяч гривень), тому що базовий білий має вельми скромний вигляд. І воно того варте. Наш антрацитово-чорний шатл мав такий авторитетний вигляд, що йому поступалися дорогою не тільки таксисти.

Конкурентів у MIFA9 — вагон і маленький візок. Тут і законодавці жанру Mercedes V-Klasse і VW Miltivan, і нинішні лідери Toyota Alphard і Lexus LM. І, звісно ж, розсип шатлів від преміумних брендів найбільших концернів КНР: Hongqi HQ9 (FAW), Zeekr 009 (Geely), Wey Alpine/High Mountain (Great Wall), Denza D9 EV (Daimler/BYD), Voyah Dreamer (Dongfeng). Але європейські та японські конкуренти не пропонуються в електричних версіях (Volvo EM90 не береться до уваги — він тільки для Китаю), а «піднебесні» до середини Дніпра поки так і не долетіли.

Саме ось такі троянські коні та проникнуть у найбажаніші для китайських брендів ринки — ЄС і США. Адже конструктивно всі електрички, якщо порівнювати їх з автомобілями з ДВЗ, майже брати-близнюки. І через, мінімум деталей, відносно надійні. Тобто автоматично виключаються три найбільші проблеми автомобілів з Піднебесної: недосконалість конструкції, вкрай низька якість і погані ходові якості. У той час як залишаються головні козирі: сучасна зовнішність, багата комплектація, безліч електронних асистансів і приваблива ціна. На жаль, рівень надійності не в змозі виявити жоден тест-драйв.

Але у MIFA9 офіційна європейська сертифікація і 5-річна гарантія на сам автомобіль (до 100 тисяч км) плюс 8-річна (до 200 тисяч км) — на батарею. Яку, до речі, виробляють на спільному з CATL підприємстві.

Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?

«Ми очікуємо, що пропорція юридичних і фізичних осіб буде приблизно 40:60, — ділиться планами Євгенія Смірнова, директор першого в Україні дилерського центру Maxus. — У першому випадку це сім’ї мінімум із трьома дітьми, які звикли подорожувати з комфортом. У другому — готельєри, прокатні контори та транспортні компанії, що здійснюють доставлення last mile delivery».

Директор ПП «АЙДЖИ», офіційного дилера Maxus в Україні.

ПЛЮСИ: комфортабельний салон класу люкс, масаж, підігріви, простір, максимально обладнаний сучасними системами безпеки та допомоги, тиха та м’яка їзда.

МІНУСИ: іноді нав’язливі функції активної безпеки, розкочує на нерівних дорогах, витрата енергії в реальності більше ніж заявлена.

Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Кузов, тип MPV
Габарити (Д/Ш/В), мм 5270/2000/1840
Колісна база, мм 3200
Заявлений кліренс, мм
Об’єм багажника, л. 55/466/2179
Споряджена маса, кг 2385
Батарея кВт*год 90
Потужність, к.с./кВт 245/183
Крутний момент, Нм 350
Запас ходу, км 595
Тип приводу передній
Підвіска
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 9
Максимальна швидкість, км/год 180
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,9
Вартість, грн 2 770 000
Вартість тестового авто, грн 2 770 000
Конкуренти серед електричних MPV немає

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Чистим зубы не только зубной пастой: названа ошибка, превращающая уход за полостью рта в кошмар
Фокус
2025-02-25T12:30:37Z
«Лучший ИИ для айтишников»: Anthropic представила гибридную модель, которая «думает»
ZN UA
2025-02-25T12:24:12Z
Каково это — быть проглоченным большой белой акулой: ученые засняли удивительное видео
Фокус
2025-02-25T11:57:27Z
не спасла: Krafton уволила большую часть сотрудников Striking Distance Studios
GameMag
2025-02-25T11:46:45Z
Энергия на 30 лет: вертикальная турбина мощностью 10 КВт заменит солнечные панели
Фокус
2025-02-25T11:30:12Z
Официально: Bloober Team создает для Konami новую игру
GameMag
2025-02-25T11:16:39Z
Магнитные бури, прогноз на три дня: чего ожидать от солнечной активности 24-26 февраля
UAToday
2025-02-25T11:06:41Z
Какой смарт-телевизор выбрать в 2025 году: топ-5 лучших протестированных моделей
Фокус
2025-02-25T11:06:28Z
Новые обвинения и сенсации: беременная мумия оказалась в центре споров
Фокус
2025-02-25T10:51:42Z
Как использовать кофейную гущу на огороде, в саду: что говорят эксперты
TSN
2025-02-25T12:21:34Z
Черная магия: миф или реальность, 10 тревожных признаков магического воздействия
Знай
2025-02-25T10:51:45Z
Бюджетно, просто и вкусно: нежная запеканка из макарон с курицей и томатами, рецепт на ужин
Знай
2025-02-25T09:51:06Z
Какие растения не стоит покупать как рассаду: они будут плохо расти и не будут родить
TSN
2025-02-25T09:24:16Z
15 причин, почему стоит пригласить на свидание мужчину, который вам нравится
Marie Claire
2025-02-25T08:00:45Z
С куриной печенью: рецепт вкусного салата
Фокус
2025-02-25T05:06:11Z
Бьюти-находки дня: двухцветный стик для скульптурирования лица Ninelle, матирующая пудра Essence и сатиновый блеск-глазурь Thim
Marie Claire
2025-02-25T04:15:00Z
Не сравнить с магазинным: рецепт невероятно паштета, который будет таять во рту
GlavRed
2025-02-25T01:27:56Z
Знаки зодиака, которые любят долго спать: кто рекордсмен
Comments UA
2025-02-25T00:30:48Z
В Конго вспышка неизвестной болезни унесла жизни 50 человек
Корреспондент
2025-02-25T12:45:57Z
Известную мошенницу и экс-директора представительства компании FOREX MMCIS group Юту Романченко заметили в Дубай на конференции Sigma
Новости Украины
2025-02-25T12:13:34Z
Российская агентка готовила теракты в Одессе: СБУ задержала диверсантку
Comments UA
2025-02-25T11:57:43Z
Взрывы на Харьковщине: оккупанты устроили авиабомбардировку
Comments UA
2025-02-25T11:42:48Z
Перед судом предстанет экс-правоохранитель, "сливавший" данные об умерших
Корреспондент
2025-02-25T11:42:14Z
Рухнул в прямом эфире: падение моста в Южной Кореи попало на видео
Фокус
2025-02-25T10:00:51Z
В Запорожье саперы обезвредили российский УАБ-500
Корреспондент
2025-02-25T09:06:47Z
Россияне атаковали Житомирскую область: есть последствия и пострадавшие
Корреспондент
2025-02-25T08:24:50Z
Муж отомстил бывшей, слив интимные фото: еще и привлек несовершеннолетнюю дочь
Знай
2025-02-25T05:51:28Z
Нокаутировал бы любого: Тренер Паркера оценил победу над Баколе
Корреспондент
2025-02-25T12:42:37Z
Сын Виталия Кличко дебютировал в сборной Украины по баскетболу
Фокус
2025-02-25T12:15:27Z
Стало известно, сколько матчей пропустит Забарный из-за дисквалификации за красную карточку в АПЛ
TSN
2025-02-25T12:06:41Z
Галатасарай обвинил Моуринью в расизме и подаст в суд
Корреспондент
2025-02-25T12:03:31Z
В Турции хотят возбудить уголовное дело против футбольного тренера Моуриньо
ZN UA
2025-02-25T12:01:27Z
План не изменился: Промоутер озвучил главную цель Джошуа
Корреспондент
2025-02-25T11:03:01Z
Энтони Джошуа считает, что Фьюри на пенсии, но еще имеет шансы вернуться в большой бокс
Известия Киев
2025-02-25T08:27:59Z
Накатани нокаутом защитил титул WBC в легчайшем весе
Корреспондент
2025-02-25T04:57:42Z
Украина в дебютном матче сына Виталия Кличко одолела Португалию
Корреспондент
2025-02-24T23:21:37Z
Стихийные свалки в Дарницком районе Киева: Госэкоинспекция требует решить проблему до марта
Знай
2025-02-25T12:42:15Z
Укрывались среди могил на кладбище: в ГУР показали, как уничтожили оккупантов с помощью FPV-дронов
Апостроф
2025-02-25T12:27:41Z
Пленный российский боец вспомнил, как послал начальника штаба «в ад» и ушел в СЗЧ
Апостроф
2025-02-25T12:27:14Z
Из-за транспортного коллапса в Киеве сервисы такси безумно задрали цены: известны суммы
TSN
2025-02-25T12:06:34Z
Кличко поймали на манипуляции: в Киевсовете указали, какую информацию мэр скрыл от киевлян
Comments UA
2025-02-25T11:24:10Z
Киев встречает весну 2025: прогноз синоптиков на март
VGorode
2025-02-25T11:15:56Z
Синоптики сообщили, каким будет первый месяц весны
Корреспондент
2025-02-25T11:09:31Z
Киевлян призвали закрыть окна и включить воздухоочистители
Корреспондент
2025-02-25T11:06:20Z
Мэр Покровска обратился к президенту на русском языке: «Заключайте мир»
Comments UA
2025-02-25T11:03:21Z
Вдохновилась или скопировала? Меган Маркл обвиняют в плагиате кулинарного шоу Памелы Андерсон
Marie Claire
2025-02-25T12:12:48Z
"Ради чего все это?" В сети возмутились интервью Эммы Антонюк с российскими военнопленными
Апостроф
2025-02-25T12:06:56Z
Фото Зеленского в кругу иностранных гостей пошло в мемы - увидели также косплей на «Запорожцы пишут письмо...»
Апостроф
2025-02-25T11:54:16Z
Netflix готовит 8 фильмов по "Хроникам Нарнии": слухи, надежды и реальность
Знай
2025-02-25T11:51:06Z
Меган Маркл уличили в копировании Памэлы Андерсен: что появилось у жены Гарри
GlavRed
2025-02-25T11:27:13Z
Алек Болдуин пригрозил двойнику Трампа расправой
Фокус
2025-02-25T10:30:12Z
«По дороге мешал доехать танк»: беременная украинская актриса пережила страшные приключения
Апостроф
2025-02-25T10:24:23Z
Виталий Козловский показал подросшего сына-копию и чувственно поздравил его с первым днем рождения
TSN
2025-02-25T10:21:53Z
Партнер Дженнифер Гарнер не в восторге от ее связи с Беном Аффлеком
Корреспондент
2025-02-25T10:18:27Z
На вооружение ВСУ будут поставлять высокоскоростные дроны Ведьмак
Корреспондент
2025-02-25T12:42:48Z
57% поляков считают, что Украина должна быстро заключить мир с Россией
Европейская правда
2025-02-25T12:19:49Z
Догнать Китай: в США создают ракету класса "воздух-воздух" AIM-260A нового поколения
Фокус
2025-02-25T12:16:30Z
«Ведьмак» в бою: ВСУ получили сверхбыстрые дроны
Comments UA
2025-02-25T12:09:42Z
Не все попадут под мобилизацию. Кто сможет оформить отсрочку в марте
UAToday
2025-02-25T12:06:29Z
Оформление дарственной: сколько придется заплатить в 2025 году
Политека
2025-02-25T12:00:29Z
СТБ анонсировал возвращение в эфир шоу "Зважені та щасливі" и объявил кастинг
Комсомольская правда
2025-02-25T11:58:24Z
Сантехник нашел древний клад и продал его за 5 тысяч долларов
Фокус
2025-02-25T11:57:58Z
Пустырь на "улице миллиардеров" выставлен на продажу за ошеломляющую сумму в $200 млн
Фокус
2025-02-25T11:51:19Z
Психическое здоровье украинцев под угрозой: почти половина населения страдает из-за войны
TSN
2025-02-25T12:06:20Z
Выживаемость возросла на 83%: ученые назвали продукты, спасающие мозг от деменции
Фокус
2025-02-25T12:00:10Z
Какие продукты нужно обязательно есть людям за 60: защищают от рака, деменции и ломкости костей
TSN
2025-02-25T11:33:34Z
Поспешите к семейному врачу: правила кардинально меняются с 1 марта
Знай
2025-02-25T11:30:38Z
Шелковое полотенце: стоит ли оно своих денег и как влияет на состояние волос
Marie Claire
2025-02-25T11:16:28Z
Срочно уберите эти предметы из кухни: они являются рассадниками плесени и неприятного запаха
TSN
2025-02-25T10:36:27Z
Чем заменить кофе: 5 бодрящих напитков, которые повысят вашу энергию
UAToday
2025-02-25T10:03:10Z
Добавьте к утреннему кофе одну популярную специю — сможете влезть в старые джинсы к лету
TSN
2025-02-25T09:33:37Z
Это масло чудодейственное для мужского здоровья
Comments UA
2025-02-25T09:27:32Z
Доллар и евро в Украине снова начали дорожать - курс валют на сегодня
Известия Киев
2025-02-25T12:46:56Z
Пенсия в размере 50% от зарплаты: кому это доступно
Фокус
2025-02-25T12:45:47Z
Названа необходимая сумма на восстановление Украины
Корреспондент
2025-02-25T12:16:22Z
МВФ может не предоставить Украине критически важный транш: стала известна причина
Comments UA
2025-02-25T11:57:13Z
В РФ фиксируют рекордные убытки: по какой отрасли больно ударили санкции
Comments UA
2025-02-25T11:51:37Z
Бундесбанк зафиксировал рекордный убыток в истории
Корреспондент
2025-02-25T11:45:30Z
Продажи Tesla в Европе упали наполовину
UAToday
2025-02-25T11:42:24Z
Коррупционер из команды Ольги Стефанишиной Андрей Гайченко вывел из-под действия санкций банк российского олигарха
Новости Украины
2025-02-25T11:33:13Z
В Украине появятся новые правила оплаты счетов за воду: что важно знать
Фокус
2025-02-25T11:21:42Z
Роскошь из 90-х: обнаружен культовый 35-летний Mercedes W126 в новом состоянии
Фокус
2025-02-25T12:06:37Z
Падение акций Tesla: среди причин – политическая активность Маска
Апостроф
2025-02-25T11:03:15Z
В Украине появится новый флагман Opel: цены и подробности
Фокус
2025-02-25T10:00:07Z
Монстр для бездорожья: известная студия собрала двухместный пикап-спорткар Jeep Wrangler
Знай
2025-02-25T06:51:32Z
Мощный внедорожник от Great Wall станет дешевой альтернативой Mercedes-AMG G63
Фокус
2025-02-24T14:30:36Z
Кардинальные изменения: новый Citroen C5 Aircross показали до премьеры
Фокус
2025-02-24T11:06:02Z
Для серьезного бездорожья: кроссовер Lamborghini Urus получил внедорожную версию
Фокус
2025-02-24T09:21:43Z
Неожиданный лайфхак для водителей: какой овощ спасет лобовое стекло вашего авто от льда
Знай
2025-02-24T05:51:28Z
Китай подложил России неожиданную "свинью": о чем идет речь
Comments UA
2025-02-23T14:12:13Z
Кремль назвал этапы "нормализации" отношений с США
Корреспондент
2025-02-25T12:42:53Z
Украина передаст США часть доходов от природных ресурсов без гарантий безопасности — NYT
TSN
2025-02-25T12:39:28Z
Как США приняли сторону России в голосовании резолюций по Украине в ООН: все ли уже потеряно
Comments UA
2025-02-25T12:39:19Z
Зеленскому настоятельно советуют не "вытирать ноги" о важного партнера в Европе
Comments UA
2025-02-25T12:30:51Z
"Она этими сапогами печати на депутатских обращениях ставит": "слуга народа" засветила в Раде дорогую обувь/Депутат пришла в дорогих сапогах на фигурных каблуках
Апостроф
2025-02-25T12:30:50Z
Берлин обсуждает рекордное финансирование армии на €200 млрд - СМИ
Корреспондент
2025-02-25T12:21:59Z
Российский певец Shaman получил подозрение от СБУ
Корреспондент
2025-02-25T12:18:04Z
ЕС подготовил новый перечень пошлин для США в ответ на торговые угрозы Трампа
ZN UA
2025-02-25T12:16:38Z
Буданов: Россия тратит на войну против Украины 41% госбюджета
ZN UA
2025-02-25T12:16:08Z