MY.UAНовини
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4
Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший тест-драйв SAIC Maxus MIFA 9: преміумний електровен за ціною гібридного RAV4

Перший український тест «максуса» супроводжувався безліччю запитань, часом абсолютно несподіваних. Я взяла його на тест буквально на тому ж тижні, коли на вен встановили номери, тому він спантеличував навіть охорону автосалону. Не кажучи вже про співробітників поліції та сусідів по зарядній станції. Звідки стільки пафосу у китайської маршрутки? Що це взагалі таке? Кого ховаємо? Якої протяжності подовжувач? І хоча численні шильдики на кшталт SAIC MOTORS, MAXUS і MIFA9 нашим всезнайкам ні про що не говорили, китайське походження всі вони виявляли на льоту.

Зміст

  • 1 Оксюморон у квадраті
  • 2 Що таке SAIC та чому Maxus?
  • 3 Що таке Maxus?
  • 4 Що таке MIFA?
  • 5 Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?
  • 6 Корабельні манери
  • 7 Каюта люкс-класу
  • 8 Про комплектації
  • 9 Ціна питання
  • 10 Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?
  • 11 Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Оксюморон у квадраті

Що ж, подібний різновид MPV — дійсно суто китайська екзотика. Започаткована ще наприкінці 80-х у Японії, мода на преміальні однооб’ємники розквітла бурхливим цвітом у Південній Кореї, Малайзії, Сінгапурі, Гонконзі та Таїланді. Але піку своєї популярності вона досягла саме в Піднебесній. Для місцевих бізнесменів преміальні версії венів стали альтернативою лімузинам — завдяки незрівнянному простору в салоні та можливості входу-виходу не пригинаючись. Успіх настільки ж розкішного всередині, наскільки й химерного зовні Lexus LM на тлі рівних продажів Mercedes V-Class і VW Multivan показав, що і ринок ЄС цілком дозрів для подібного роду «шатлів».

Можливо, тому, що в політкоректному Євросоюзі все частіше поглядають на представницькі седани, в той час, як MPV за визначенням не викликають соціального роздратування. Що зауважиш «маршрутці», нехай і наглухо затонованій? Хто ж знає, що за рівнем комфорту MIFA9 на одному рівні з Mercedes S-Class? Хоча, звісно, звучить це не менш претензійно, ніж словосполучення «китайський преміум». Але це поки що.

«З Mifa 9 ми вперше переносимо наш досвід у галузі електричної мобільності в сегмент легкових автомобілів, — презентував новинку в листопаді 2021 року на автосалоні в Гуанчжоу глава Maxus Карстен Дорнхейм. — 7-місний вен не йде на жодні компроміси та завдяки потужному електроприводу та високоякісному обладнанню підходить, як для повсякденного життя великої родини, так і для VIP-поїздок».

Що таке SAIC та чому Maxus?

Давайте чесно — для більшості з нас це типовий китайський виріб з суперечливою зовнішністю, сумнівною якістю і безіменним родоводом, попри розлогу «вивіску» SAIC Maxus MIFA 9. Навіть досвідченим автомобілістам цей набір слів не говорить ні про що, хоча насправді в ньому зашифровано більш ніж достатньо інформації. Що ж, нумо знайомитися.

За абревіатурою SAIC ховається один з провідних виробників автомобілів у КНР, на частку якого припадає чверть (!) всіх продажів найбільшого ринку світу. Щобільше, оскільки це концерн державний, то він слухняно втілює в життя волю керуючої компартії, яка вимагає від китайського автопрому більше працювати на зовнішні ринки. Тому SAIC ще й головний автомобільний експортер КНР. Кожен третій «китаєць», проданий поза Піднебесною, із сузір’я SAIC.

Оскільки в концерні з десяток марок і суббрендів (найвідоміші — Baojun, IM, Maxus, MG, Rising Roewe) плюс колаборації з виробниками рівня Volkswagen і GM, за давньою китайською традицією всередині концерну відбувається справжня бейдж-маркетингова вакханалія.

Говорити про перспективи на європейських ринках поки зарано. Важливо, що MIFA 9 вже активно продається як на ринках ЄС, так і майже «рідної» Великобританії. Не кажучи вже за схиблену на електричках Норвегію.

І те, що йде на експорт під брендом MG, на внутрішньому ринку продається ще під п’ятьма марками, які нам взагалі не відомі. Своєю чергою в Азії під брендом MG продаються навіть комерційні фургони. До того ж вже років двадцять основний прибуток SAIC приносять примітивні мікро- і компактвени Wuling, популярні в провінції у фермерів і торговців. В Україні MIFA 9 продається під брендом, поки що не знайомим, і на це є пояснення.

«У концерні SAIC хочуть уникнути канібалізму між MG i Maxus, — пояснює політику партії Ярослав Гураль, бренд-менеджер Maxus по Центральній і Східній Європі. — Тому там, де ідеологічно «закінчується» модельний ряд першої марки, починається другий».

Що таке Maxus?

Трохи більш знайомим нам є бренд Maxus. Саме так називали сімейство середньотоннажних фургонів компанії Leyland DAF Vans, що збанкрутувало. Спочатку це було спільне підприємство з Daewoo, яке мало штампувати в Любліні по 15 тисяч вантажівок на рік.

Однак спочатку, в кризу 1998 року, крякнув другий за розміром корейський «чеболь» і все обладнання з Польщі вирушило до Великої Британії, а друга криза, яка настала точнісінько через 10 років, добила і сам LDV. Китайці обережно вивезли все обладнання, техдокументацію і права на бренди з Бірмінгема в Шанхай і буквально до минулого року штампували те, що корейці  конструювали ще наприкінці минулого століття.

Для англомовних ринків (Австралія та Нова Зеландія) китайці зберегли «британську» марку LDV, а назву Maxus перетворили на суббренд для своєї комерційної лінійки фургонів і пікапів. Хоча, поклавши руку на серце, наш герой до неї прямого стосунку не має — творці позиціюють «дев’ятку», як першу пасажирську модель марки. Хоча в габарити S-класу легко вмістився трирядний мінівен M-сегмента.

Що таке MIFA?

Це абревіатура від Maxus Intelligent Flexible Architecture — так називається новітня модульна платформа, що покладена в основу героя нашої розповіді, і його бензинової версії Maxus G90 MPV. До речі, іноді нова архітектура розшифровується інакше — Maximum Intelligent Friendly Artistic.

Наприклад, зовнішність шаттла — атрацитово-чорний кузов із підкреслено масивним силуетом і наглухо затонованими панорамним дахом і склом — навіяна образом «космічної капсули». А задня оптика (вона повністю світлодіодна), на їхню думку, повинна нагадувати нам «галактичну алебарду», хоч би що це значило. Зі свого боку комплектації вигукують колоритними назвами: «Хмари на луках», «Великий ліс» і «Чудова гора».

Скільки їде SAIC Maxus MIFA 9?

У рух MIFA9 призводить 245-сильний електромотор (180 кВт, 350 Нм), який обертає передні колеса. І як обертає! За паспортом вен розганяється «до сотні» за 9 секунд. Для когось це забагато, але для такого велетня це добрий показник. Мені ж, судячи з GPS-навігатора, спурт вдався за 8,7. Але тільки «по сухому» — на мокрому асфальті при старті «в підлогу» шини пробуксовують. Явно відпрацьовують всі 350 Нм крутного моменту. 

До речі, ємність батареї — 90 кВт·год. Для порівняння, у спорткара Audi e-tron GT вона лише на 3 кВт·год більша. Максимальна швидкість, від гріха подалі, обмежена на позначці 180 км/год, тому що за такої ваги і спортивного налаштування водіння на «двохстах» шаттл проїхав би з натяжкою кілометрів сто.

Попри удавану «аеродинаміку цегли», коефіцієнт супротиву повітря (Сх) однооб’ємника цілком пристойний — 0,29. А так в економічному режимі легко вичавити трохи більше обіцяних у місті 440 км за методикою WLTP. У нас вийшло майже 470 км, і це не все: в запасі залишалося ще кілометрів 15 — 20. За містом літій-іонна батарея CATL ємністю 90 кВт*год обіцяє запас ходу в 595 км, а середня витрата складе 17,9 кВт*год/100 км.

Якщо не розряджати батарею «в нуль», а залишити хоча б 5%, то швидкість зарядки змінним струмом при температурі +25 градусів на вулиці складе 8,5 год. Тобто за ніч в домашніх умовах від бортового 11-кіловатного пристрою батарея зарядиться повністю. А ось на станціях швидкої зарядки (CCS Combo 2) високовольтна батарея за паспортом зобов’язана зарядитися з 30% до 80% за пів години.

Корабельні манери

Міркувати про будь-які нюанси пілотажу немає сенсу. Семимісний «вен» не приткий родстер і завдання підкорити водія «прозорим» кермом і задньопривідними манерами точно не ставилось. На перший план в MIFA 9 висунуто комфорт пасажирів, а з плавністю ходу в електричок за замовчуванням все гаразд.

Важко уявити, що керувати таким громіздким MPV не менш приємно, ніж лежати в кріслі другого ряду. Здавалося б м’якотіла на догоду комфорту підвіска і розпливчасте рульове управління не залишають водійському щастю жодного шансу. Так, кермо практично позбавлене зворотного зв’язку, і водій, як капітан, радше задає напрямок руху, ніж пілотує. Але педалювання в спортивному налаштуванні оживляє вен.

Попри помітні крени кузова з приводу і без, MIFA9 приємно дивує стабільністю на високій швидкості в затяжних дугах завдяки наднизькому центру тяжіння і всупереч величезній парусності. Окремої похвали заслуговують гальма, за тонко підібраний баланс між рекуперативним і фрикційним уповільненнями. Звісно, ще не Mercedes EV EVQ300, але на голову вище за «стеллантівське» тріо.

Управляється шатл швидше як катер, настільки ж антидинамічно і з «запасом маневру». Головне — уникати лежачих поліціянтів на кшталт тих, якими багаті спальні райони. Тому що шкрябнути перешкоду хромованим дзьобом — що звичайному рибалці раз плюнути. Річ у тім, що гальмує ця «шафа» так само жваво, як і розганяється. І до того ж помітно клює носом.

На допомогу водію споряджено сонм електронних помічників. Головна фішка напівавтономної системи допомоги Maxus-Pilot — функція автоматичного проїзду вузьких місць. Орієнтуючись по камерах кругового огляду, вона долає складні ділянки з точністю хірурга-офтольмолога. Не кажучи вже за вміння паркуватися в умовах обмеженого простору, змінювати смугу і підлаштовуватися під манеру водіння. З усім цим впоратися з такою махиною простіше простого — 90% асістансів керуються через 12,3-дюймовий сенсорний екран. Включаючи деактивацію паркувального гальма і запуск електромотора. Іншими словами, вимикається автомобіль точнісінько, як ваш планшет.

Каюта люкс-класу

Якщо в плані керованості це цілком передбачуваний, згідно з габаритами і вагою, автомобіль, то в плані комфорту все куди цікавіше. Доступ в пасажирську частину салону відкривають просто-таки величезні зсувні двері з притягувачами. Біометрична система запам’ятовує бажані налаштування сидінь, клімат-контролю і навіть музики, як для водія, так і пасажирів, і переносить їх із крісла в крісло.

Фірмова інформаційно-розважальна система радує чіткістю зображення, але перевантажена підменю і звуковими сигналами. І, традиційно для китайців, не дуже дружить з Android Auto і особливо з Apple CarPlay. А ось саме компонування лаунж-зони продумано дуже ретельно. Біля кожного крісла по парі USB-зарядок і розкладних підсклянників плюс між передніми сидіннями повноцінна розетка на 220 В.

Погодьтеся, ідеальне рішення для далекої дороги, коли за кермо можуть сідати одразу кілька людей. Зазвичай в авто такого класу найкомфортніше пасажирам другого ряду. А на «капітанському містку» і «гальорці» підбирають крихти комфорту з панського столу. У нашому ж випадку водієві вільно і просторо, як у кабіні далекобійної вантажівки.

Місця для поцілунків так само мають свої переваги. Якщо немає поклажі (зарядні кабелі та перехідники легко вміщаються у фронтальному багажнику), то третій ряд одним рухом зсувається максимально назад, а його спинки мають кілька варіантів нахилу.

Салон такої форми — далеко не ідеальне приміщення з погляду озвучування. Проте він пристойно шумоізольований і аудіосистема JBL звучить вельми соковито.

Виробник запевняє, що MIFA 9 першою в класі отримала електрорегулювання всіх сидінь. І першою взагалі в галузі, у кого розкладка салону між кількома варіаціями змінюється однією кнопкою, зокрема синхронно зсуваються вперед два задніх ряди, щоб звільнити максимум простору під багаж. Але це стосується тільки топової версії з парою крісел на задньому ряду (посадкова формула 2 + 2 + 2), в той час, як у нас доступна комплектація з 3-місцевим диваном, що зсувається, як говорилося вище, вручну.

Найкрутіше — сидіти в другому ряду. До послуг пасажирів вбудовані в підлокітники екрани, на кшталт iPhone5, які регулюють, як положення крісел, так і вентиляцію, підігрів, масаж тощо. Китайці запевняють, що тут найбільше поздовжнє регулювання в сегменті, але конкретних даних не наводять. Але спинки, за типом літакових, розкладаються «в горизонталь», а з під подушок виїжджають валики підпору голені.

Орієнтований на бізнесменів автомобіль не може бути посереднім у мультимедійному плані. За високошвидкісний зв’язок відповідає 2-ядерна система на базі чипів MediaTek 8666 і Qualcomm 8155. На жаль, про китайський достаток із десятка екранів доводиться тільки мріяти. 

Про комплектації

Як заведено в преміумі, навіть стандартна комплектація вельми щедра. Тут тобі і безключовий доступ, і світлодіодна оптика, і адаптивний круїз-контроль, і асистент дальнього світла, і дві точки «роздачі» клімат-контролю, і задні датчики паркування, і дзеркала з електропідігрівом.

Знову-таки в базі у MIFA 9 системи автоматичного екстреного гальмування, попередження про перехресний рух, розпізнавання дорожніх знаків і контролю смуги руху. Які, в нашому дорожньому хаосі, раз у раз чимось незадоволені. Чим конкретно — не завжди зрозуміло, тому що українська прошивка очікується не раніше осені. Найімовірніше, справа в матеріалах нанесення розмітки. Але найнеприємніше — в таких випадках електроніка не давала ввімкнути поворотник і блокувала кермо, заважаючи спокійній зміні смуги. Благо, що цю дещо нав’язливу функцію можна відключити. 

Комплектація для нашого ринку зібрана із серединної для Європи: Luxury (€7 000) і топової Premium (€14 000). Від першої у неї — електрорегулювання сидінь попереду і люк над ними, панорамний дах над майстер-салоном, система камер з оглядом на 360 градусів, індуктивна зарядка для смартфонів плюс зовнішні дзеркала з електрорегулюванням і функцією складання. У версії Premium запозичені опції масажу, підігріву і вентиляція сидінь спереду, функція розкладання крісел другого ряду і підігріву керма.

Приємна несподіванка — 19-дюймові «легкосплави» з дуже пристойними «самоущільнювальними» шинами Conti, що для китайських автомобілів — велика рідкість. Зазвичай вони обмежуються покришками Made in China, на які можна звалити 50% провини за посередні характеристики керованості.

А ось інша преміальна опція MIFA 9 — шкіряні сидіння — не може не викликати скепсису. Хоча, наприклад, у Zeekr 009 це не просто «шкіра по колу», а й Nappa. Не вистачає хіба що розсипу дисплеїв в салоні. Річ у тім, що в КНР працюють виключно свої сервіси, а з глобальними платформами на кшталт Spotify, Youtube і Netflix виробник поки не домовився…

Ціна питання

Якщо на домашньому ринку прайс-лист на «дев’ятку» стартує з позначки 269,9 тисяч юанів ($42,4 тисячі), то у нас офіційний дилер оцінює електрокар у 2,77 млн гривень ($71,7 тисяч). Декілька сірих дилерів пропонують SAIC Maxus MIFA 9 з прайсом $44 — 56 тисяч, залежно від комплектації, але вже з доставленням в Київ. Щоправда, це буде практично максимально оснащена версія Luxury MPV. До якої можна «докупити» хіба що інший колір кузова (59,3 тисяч гривень), тому що базовий білий має вельми скромний вигляд. І воно того варте. Наш антрацитово-чорний шатл мав такий авторитетний вигляд, що йому поступалися дорогою не тільки таксисти.

Конкурентів у MIFA9 — вагон і маленький візок. Тут і законодавці жанру Mercedes V-Klasse і VW Miltivan, і нинішні лідери Toyota Alphard і Lexus LM. І, звісно ж, розсип шатлів від преміумних брендів найбільших концернів КНР: Hongqi HQ9 (FAW), Zeekr 009 (Geely), Wey Alpine/High Mountain (Great Wall), Denza D9 EV (Daimler/BYD), Voyah Dreamer (Dongfeng). Але європейські та японські конкуренти не пропонуються в електричних версіях (Volvo EM90 не береться до уваги — він тільки для Китаю), а «піднебесні» до середини Дніпра поки так і не долетіли.

Саме ось такі троянські коні та проникнуть у найбажаніші для китайських брендів ринки — ЄС і США. Адже конструктивно всі електрички, якщо порівнювати їх з автомобілями з ДВЗ, майже брати-близнюки. І через, мінімум деталей, відносно надійні. Тобто автоматично виключаються три найбільші проблеми автомобілів з Піднебесної: недосконалість конструкції, вкрай низька якість і погані ходові якості. У той час як залишаються головні козирі: сучасна зовнішність, багата комплектація, безліч електронних асистансів і приваблива ціна. На жаль, рівень надійності не в змозі виявити жоден тест-драйв.

Але у MIFA9 офіційна європейська сертифікація і 5-річна гарантія на сам автомобіль (до 100 тисяч км) плюс 8-річна (до 200 тисяч км) — на батарею. Яку, до речі, виробляють на спільному з CATL підприємстві.

Хто купуватиме SAIC Maxus MIFA 9 в Україні?

«Ми очікуємо, що пропорція юридичних і фізичних осіб буде приблизно 40:60, — ділиться планами Євгенія Смірнова, директор першого в Україні дилерського центру Maxus. — У першому випадку це сім’ї мінімум із трьома дітьми, які звикли подорожувати з комфортом. У другому — готельєри, прокатні контори та транспортні компанії, що здійснюють доставлення last mile delivery».

Директор ПП «АЙДЖИ», офіційного дилера Maxus в Україні.

ПЛЮСИ: комфортабельний салон класу люкс, масаж, підігріви, простір, максимально обладнаний сучасними системами безпеки та допомоги, тиха та м’яка їзда.

МІНУСИ: іноді нав’язливі функції активної безпеки, розкочує на нерівних дорогах, витрата енергії в реальності більше ніж заявлена.

Технічні характеристики Maxus MIFA 9

Кузов, тип MPV
Габарити (Д/Ш/В), мм 5270/2000/1840
Колісна база, мм 3200
Заявлений кліренс, мм
Об’єм багажника, л. 55/466/2179
Споряджена маса, кг 2385
Батарея кВт*год 90
Потужність, к.с./кВт 245/183
Крутний момент, Нм 350
Запас ходу, км 595
Тип приводу передній
Підвіска
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 9
Максимальна швидкість, км/год 180
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,9
Вартість, грн 2 770 000
Вартість тестового авто, грн 2 770 000
Конкуренти серед електричних MPV немає

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Раніше було власністю Росії: суд зняв арешт з судна Nika Spirit
24tv
2025-07-11T13:40:07Z
Фінляндія інвестує €30 мільйонів у телеком-мережі України
УкраинФорм
2025-07-11T13:37:58Z
В Україні запускають нову платформу для підтримки жінок-підприємиць
УкраинФорм
2025-07-11T13:37:07Z
Мін'юст США вважає Каліфорнію винною у стрімкому подорожчанні яєць
AgroPortal
2025-07-11T13:31:38Z
Європейський супутниковий оператор Eutelsat отримає €163,3 млн для конкуренції зі Starlink
AIN
2025-07-11T13:31:19Z
Україна та США спільно вироблятимуть порох
УкраинФорм
2025-07-11T13:28:43Z
Єврокомпанії крадуть секрети виробників дронів в Україні - The Telegraph
GlavRed
2025-07-11T13:25:49Z
870 грн щомісяця: деякі пенсіонери України скоро отримають доплату до пенсії
GlavRed
2025-07-11T13:25:37Z
Ціни злетять на 10-15%: в Україні дорожчатимуть топфрукти нового врожаю
GlavRed
2025-07-11T13:25:14Z
У спортзал йти не треба: учені розказали, чоловіків з якою зовнішністю хочуть жінки
Фокус
2025-07-03T10:12:24Z
МОЗ забороняє госпіталізацію дітей до психіатричних лікарень з 1 липня
24tv
2025-06-29T12:09:08Z
Стан мозку може передбачити тривалість життя
Portaltele
2025-07-11T13:40:37Z
В Україні з 2026 року безкоштовно вакцинуватимуть дівчат 12-13 років від ВПЛ
VGorode
2025-07-11T12:40:26Z
Регенерація без хірургії, нова технологія може змінити лікування печінки
360ua.news
2025-07-11T12:04:52Z
Аномальна спека: як вижити, коли термометр зашкалює
24tv
2025-07-11T11:58:33Z
Учені виявили небезпечні метали у вейпах: ними виявилися просякнуті самі пристрої
Фокус
2025-07-11T11:58:12Z
В лікарні "Охматдит" за участі БФ "Шлях сердець" відновили знищене росіянами відділення генетики
24tv
2025-07-11T11:46:27Z
Учені дізналися реальні наслідки відмови від антидепресантів: вони виявилися неоднозначними
Фокус
2025-07-11T11:28:26Z
Підтримка України з боку США продовжиться найближчим часом – Буданов
ГЛАВКОМ NET
2025-07-11T13:40:47Z
Залужний: США вже не рятують старий світовий порядок, а готуються до нового
ZN UA
2025-07-11T13:40:25Z
МЗС: заява Будапешта про нібито смертельне побиття угорця в ТЦК – це маніпуляція
Европейская правда
2025-07-11T13:40:13Z
Спецпосланець Трампа Кіт Келлог приїде до України на цілий тиждень - що відомо
GlavRed
2025-07-11T13:37:33Z
Україна виробляє майже 50% всього, що потрібно для війни - Паліса
УкраинФорм
2025-07-11T13:37:16Z
Буданов: Допомога США у найближчому майбутньому буде продовжуватися
Лига
2025-07-11T13:37:11Z
У МЗС України закликали Угорщину не спекулювати на темі мобілізації
УкраинФорм
2025-07-11T13:34:18Z
Росія закриває генконсульство Польщі в Калінінграді
Европейская правда
2025-07-11T13:34:03Z
Над Києвом помітили літак: експерт пояснив, навіщо Україна пішла на ризик
Фокус
2025-07-11T13:31:59Z
Робота для пенсіонерів у Миколаєві: найактуальніші вакансії з середньою зарплатою у 30 тисяч
Политека
2025-07-11T13:31:24Z
Частину України накриють дощі, а в іншій буде спека: прогноз погоди на 12 липня
24tv
2025-07-11T13:30:27Z
Відпочинок в Одесі: за скільки можна орендувати квартиру поблизу моря
ГЛАВКОМ NET
2025-07-11T13:30:04Z
На Південно-Слобожанському напрямку росіяни атакували один раз, на Куп’янському відбулося два боєзіткнення — Генштаб ЗСУ
Мій Харків
2025-07-11T13:22:46Z
Окупація Дніпропетровщини: розвідка повідомила про плани РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-07-11T13:22:36Z
Де поїсти в центрі Києва не за всі гроші світу: ТОП-5 закладів з обідами до 250 гривень
Telegraf
2025-07-11T13:16:57Z
Сили оборони відбили танкову атаку РФ під Торецьком
УкраинФорм
2025-07-11T13:13:23Z
Печерський суд відправив екссекретаря Київради Бондаренка під домашній арешт
ГЛАВКОМ NET
2025-07-11T13:10:50Z
Війська Росії хочуть увійти вглиб Дніпропетровської області на 10 кілометрів, – Буданов
24tv
2025-07-11T12:55:47Z
Армія бджіл-кіборгів: як Китай впроваджує технології в комах для військових цілей
InternetUA
2025-07-11T13:31:55Z
Чи можна брати дрова з кладовища: священник здивував відповіддю
GlavRed
2025-07-11T13:31:34Z
Бронь від мобілізації скасують без внесених змін до військового обліку
360ua.news
2025-07-11T13:31:30Z
США готуються до війни дронів: Гегсет оголосив прорив і зняв бравадне відео
InternetUA
2025-07-11T13:28:49Z
Тепер усі знають: на початку липня у Лісабоні - День борщу. Як живе українська діаспора в Португалії
Комсомольская правда
2025-07-11T13:28:31Z
Здивувала родину: 84-річна прабабуся вперше стрибнула на батуті
Фокус
2025-07-11T13:22:28Z
Залужний: Солдат — головна опора фронту. Україні необхідна нова парадигма захисту ЗСУ
ZN UA
2025-07-11T13:16:15Z
Суспільне запрошує митців та мисткинь взяти участь у конкурсі зі створення відеоролика до Дня Незалежності України
Детектор М
2025-07-11T13:13:53Z
Україна готує технології боротьби з реактивними дронами – Мінцифри
iPress
2025-07-11T13:13:23Z
Стефанчук, Зібров, Кудлай. Хто прийшов на похорон Поклада
ГЛАВКОМ NET
2025-07-11T13:34:02Z
3 найновіші кримінальні серіали, які тримають в напрузі та не дозволяють розслабитись до кінця
24tv
2025-07-11T13:10:34Z
Сумку Birkin придбали на аукціоні за рекордні 10,1 мільйона доларів
Комсомольская правда
2025-07-11T13:10:02Z
У Києві попрощалися з композитором Ігорем Покладом
УкраинФорм
2025-07-11T12:40:58Z
Її досі знає кожен: якою була найпопулярніша українська пісня у 2005 році
24tv
2025-07-11T12:28:30Z
Новий директор Молодого театру заявив про підставу з боку Білоуса, якого звільнили через скандал
Фокус
2025-07-11T12:22:38Z
Кондратюк розніс Данилка через російськомовні концерти Сердючки: "Йому до дупи, що гинуть українці"
TSN
2025-07-11T12:16:17Z
Диван зачекає: куди піти у Києві цими вихідними, 12 – 13 липня
VGorode
2025-07-11T12:04:09Z
Вдячні за кожну мелодію, – Зеленський щемливо висловився про покійного Ігоря Поклада
24tv
2025-07-11T11:22:16Z
Як прибрати черв'яків з черешні: перевірений метод
GlavRed
2025-07-11T13:40:35Z
Не додавайте хліб у фарш: замініть цей продукт і котлети вийдуть нереально соковитими
Telegraf
2025-07-11T13:37:26Z
Йому близько 1000 років. Де в Україні росте дуб-велетень, неподалік якого стратили одного з найвидатніших князів Русі
Telegraf
2025-07-11T13:25:23Z
Як зрозуміти, що час копати молоду картоплю: просте правило
24tv
2025-07-11T13:18:44Z
Вапняний наліт з крана зникне за 5 хвилин: потрібен фрукт з холодильника
24tv
2025-07-11T13:18:32Z
Рибалка чи риболовля: як правильно назвати це улюблене літнє заняття
24tv
2025-07-11T13:10:50Z
Пляжний відпочинок в Одесі подорожчав: скільки коштує шезлонг, бунгало, коктейль
Фокус
2025-07-11T12:46:16Z
Де 2 відмінності між хлопчиками, які граються з котом: загадка на 19 секунд
GlavRed
2025-07-11T12:25:38Z
Найзанедбаніше місце на кухні: як ефективно очистити щілину між плитою та стільницею
24tv
2025-07-11T12:18:19Z
У Харкові викрили масштабний схрон зброї: російські спецслужби намагалися приховати цей арсенал для своїх диверсійних груп
Мій Харків
2025-07-11T13:40:59Z
Агента ФСБ, який за гроші допомагав окупантам знищувати логістику на Сумщині, засуджено на 9 років позбавлення волі
InternetUA
2025-07-11T13:25:15Z
Продавали підроблені меддовідки по 2000 доларів – повідомлено про підозру і затримано організаторів
Украина Криминальная
2025-07-11T13:19:41Z
Поліція «накрила» виробництво фальшивих довідок про інвалідність - одночасно провели 50 обшуків
УкраинФорм
2025-07-11T13:16:58Z
Вимагав і отримав гроші за «допомогу»: у Харкові затримано посадовця ЦНАПу
Мій Харків
2025-07-11T13:16:22Z
Здійснив кілька пострілів та втік: на Тячівщині затримали підозрюваного у замаху на вбивство
Украина Криминальная
2025-07-11T13:10:43Z
В Одесі кількість постраждалих унаслідок атаки РФ зросла до 11
УкраинФорм
2025-07-11T13:01:48Z
Атака дронів по Одесі: кількість постраждалих збільшилася до дев'яти
УкраинФорм
2025-07-11T12:46:20Z
В Одесі внаслідок дронової атаки згоріла стайня, один кінь загинув
УкраинФорм
2025-07-11T12:37:14Z
IVECO Bus презентує компактні автобуси на біометані та електротязі
AutoCentre
2025-07-11T13:25:06Z
Заряджений електромобіль Hyundai Ioniq 6 N показали офіційно
AutoGeek
2025-07-11T13:22:49Z
Подушки безпеки Toyota GR Corolla спрацьовують без аварії, але виробник стверджує, що це нормально
Топ Жир
2025-07-11T13:18:42Z
Maserati презентувала у Гудвуді новий суперкар MCPura
AutoCentre
2025-07-11T13:07:49Z
Тепер Nissan Ariya можна орендувати дешевше, ніж базову версію Leaf
Топ Жир
2025-07-11T13:04:07Z
Найпопулярніші електрокари в Україні: які автомобілі найчастіше обирають українці в різних регіонах
Фокус
2025-07-11T12:46:23Z
Новий MITSUBISHI L200: дизайн і комплектації в офіційного дилера
AutoGeek
2025-07-11T12:31:51Z
На дорогах України помітили нові Гелендвагени з номерними знаками МНС
Топ Жир
2025-07-11T12:00:56Z
Власники Cullinan можуть персоналізувати свій позашляховик без відвідування Mansory
Топ Жир
2025-07-11T11:48:31Z
Chrome на Android тепер попереджає про небезпечні сайти
Portaltele
2025-07-11T13:40:43Z
Без грама майонезу та з трьох інгредієнтів: рецепт смачного та ситного салату
GlavRed
2025-07-11T13:40:42Z
Батареї електромобілів запрацюють "як скажені": яку загадку розгадали вчені
Фокус
2025-07-11T13:37:40Z
ШІ на чотирьох лапах: вчені створили робота, який адаптує ходу до незнайомої місцевості
ZN UA
2025-07-11T13:28:34Z
Samsung розкрила, які AI-фішки Galaxy будуть безкоштовними назавжди
InternetUA
2025-07-11T13:16:41Z
Чи вигідно запускати рекламу в Facebook для малого бізнесу
24tv
2025-07-11T13:04:33Z
Galaxy S26 Ultra отримає рекордно тонкі рамки й нову камеру
InternetUA
2025-07-11T13:01:50Z
Корея представила першу в історії невидиму сонячну панель: як вона працює
Фокус
2025-07-11T13:01:44Z
У Швеції знайшли незвичайне доісторичне вістря стріли: з чого його зробили
Фокус
2025-07-11T13:01:00Z
Марсель запропонував контракт Обамеянгу — Скіра
Football.ua
2025-07-11T13:34:45Z
"Навіть з однією рукою": український "Халк" одіозно викликав на бій непереможного земляка
24tv
2025-07-11T13:30:46Z
Баєр придбав талановитого камерунського нападника
Football.ua
2025-07-11T13:25:38Z
Визначився розширений склад жіночої збірної з баскетболу перед Євро-2025
УкраинФорм
2025-07-11T13:25:10Z
Роналду заробляє більше, ніж усі зіркові бійці UFC: про яку суму йдеться мова
24tv
2025-07-11T13:24:20Z
Один з найбагатших боксерів в історії: які статки в Усика та на чому він заробляє
24tv
2025-07-11T13:04:09Z
Рома продовжила контракт із Свіларом
Football.ua
2025-07-11T12:55:40Z
Луїс Діас хоче перейти до Баварії, а не Барселони
Football.ua
2025-07-11T12:52:20Z
«Більше немає болю». Експерша ракетка світу розповіла про життя без тенісу
ГЛАВКОМ NET
2025-07-11T12:42:38Z