Про це повідомляє Tech Crunch, передає Укрінформ.
Нова опція дозволяє користувачам створювати плейлісти на основі текстових підказок. У Spotify зауважують, що крім стандартних можливостей для створення плейлістів, наприклад, на основі жанру або часових рамок, використання ШІ даватиме змогу користувачам урізноманітнювати плейлісти, шукаючи, наприклад, "пісні, щоб співати серенади своєму коту".
Після створення плейліста користувачі можуть використовувати штучний інтелект для перегляду та вдосконалення кінцевого результату, наприклад, задаючи такі команди, як «зробити плейліст менш оптимістичним» або «більше попмузики».
Spotify застосовує великі мовні моделі (LLM), щоб зрозуміти бажання користувача, а також власну технологію персоналізації, щоб виконати запит і створити персоналізований плейліст, згенерований ШІ.
Спочатку функція буде доступною для користувачів пристроїв на Android та iOS у Великій Британії та Австралії, та впродовж кількох місяців функцію розширять на інші країни.
Як повідомляв Укрінформ, шведська стримінгова компанія Spotify планує вдруге за рік підвищити вартість місячної підписки у кількох країнах приблизно на 1-2 долари.