Фільм Антона Птушкіна "Ми, наші улюбленці та війна" став рекордсменом всеукраїнського кінопрокату. За перший вікенд показу картина зібрала 2,3 мільйона гривень, випередивши за зборами фільм "20 днів у Маріуполі". Її переглянули близько 13 440 глядачів. Про це Forbes розповіла СЕО дистриб'юторської компанії Green Light Films Вероніка Ясінська.
Крім того, стрічка зібрала найбільший бокс-офіс за результатами першого дня прокату у ніші документального кіно – 359 000 грн. Її транслювали 142 кінотеатри на 174 екранах. Щодня кінотеатри показували близько 240 сеансів фільму.
Водночас, найкасовішому українському документальному фільму "20 днів у Маріуполі" Мстиславу Чернову знадобилося 16 вікендів, щоб зібрати 2,1 мільйона гривень та аудиторію у 17 000 глядачів. Станом на початок квітня 2024-го бокс-офіс стрічки "20 днів у Маріуполі" становив 8,7 млн грн.
Головними героями картини стали коти, собаки, ведмеді, леви, лемури та єменський хамелеон на ім'я "Ігор", а також люди, які їх рятують, ризикуючи своїм життям. Фільм створено у рамках українсько-канадської копродукції, його знімали останні півтора року. За цей час блогер провів близько 60 інтерв'ю у більш ніж 10 містах України, зокрема в Бахмуті незадовго до окупації, а також в Іспанії, Нідерландах та Польщі.
Документалка стане фільмом відкриття цьогорічного міжнародного фестивалю середньометражного глядацького документального кіно DocKyivFest. Фільм буде недоступним у YouTube.