![«Укрзалізниця» відкрила доступ до моніторингу квитків з можливістю автовикупу через застосунок](https://thumbor.my.ua/lQLWb-ZyMIF7oLfb3f3xmudALJQ=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F30%2F7b8f11d5aa9146acca831971c5e13c59.jpg)
«Укрзалізниця» відкрила доступ до моніторингу квитків з можливістю автовикупу через застосунок
«Укрзалізниця» повідомила про загальний запуск функції моніторингу квитків з можливістю автовикупу. Раніше компанія провела тестування послуги за участю понад 3000 користувачів, отримала близько 500 повідомлень із пропозиціями й виправленнями, а тепер готова запропонувати ці можливості всім користувачам свого застосунку.
Зазначається, що відтепер для користувачів, авторизованих через «Дія.Підпис», доступний моніторинг двох типів:
- моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
- моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).
У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення. При активації функції відразу відбуватиметься зняття коштів. У випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично.
Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку. Якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.
Моніторинг квитків та автоматичний викуп недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ – Відень. Проте користувачі можуть отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.
Застосунок «Укрзалізниця» доступний для мобільних платформ Android та iOS.