MY.UAНовини
Аеропорт "Київ" знаходиться у абсолютно непридатному, з точки зору військових, для використання стані - Голова Ради директорів
Аеропорт "Київ" знаходиться у абсолютно непридатному, з точки зору військових, для використання стані - Голова Ради директорів

Аеропорт "Київ" знаходиться у абсолютно непридатному, з точки зору військових, для використання стані - Голова Ради директорів

Найулюбленішому аеропорту киян та гостей столиці, Міжнародному Аеропорту "Київ" виповнюється 100 років. Найбільший платник податків серед комунальних підприємств Києва, що входив до трійки лідерів за кількістю перевезень пасажирів до початку повномасштабної війни в Україні, готовий приймати пасажирів протягом місяця з моменту відкриття авіаперевезень. Про будні Аеропорту "Київ" під час війни та плани на майбутнє у інтерв’ю з Головою Ради директорів Міжнародного Аеропорту "Київ" Денисом Костржевським.

Джерело: Українські новини.

Розкажіть про стан Аеропорту "Київ" до початку повномасштабного вторгнення, ваші інвестиційні плани та як аеропорт мав зустріти власне сторіччя.

Почнемо здалеку. Аеропорт "Київ" дуже важко пережив карантинні обмеження, пов’язані з коронавірусом, у нас півроку робота була повністю паралізована. І, фактично, напередодні війни, на початку 2022 року, аеропорт перебував у стані відродження та відновлення своєї діяльності. У нас дуже швидко збільшувалася кількість пасажирів, кількість рейсів, велися переговори з новими потенційними авіакомпаніями, які б значно розширили географію польотів. Тобто напередодні війні ми були на підйомі.

Більше того, аеропорт мав дуже амбітні плани розвитку на 5 років вперед, до 2027 року. Ми були націлені потроїти кількість обслуговуваних рейсів, кількість пасажирів - до п’яти мільйонів на рік, в порівнянні з двома мільйонами, що у нас були перед коронавірусом у 2019 році.

Мова іде про інвестиційні плани з реконструкції аеродромного комплексу, правильно?

Безумовно, таке велике збільшення обсягів обслуговуваних рейсів було можливо зробити лише за умови розвитку та реконструкції аеродромного комплексу. Планувалися великі інвестиції в інфраструктуру: подовження злітно-посадкової смуги, реконструкція руліжних доріжок і повне переобладнання навігаційної та світлосигнальної систем. Аеропорт мав стати технологічно більш сучасним, безпечнішим та всепогодним. Ми отримали б можливість обслуговувати літаки з підвищеною пасажиромісткістю, типу А321, які наразі аеропорт не в змозі обслуговувати, але їх використовують і будуть у майбутньому використовувати всі наші базові перевізники. І тому ми розпочали роботи з проєктування масштабної реконструкції, вели переговори з інвесторами і розглядали різні моделі залучення інвестицій.

Про які кошти іде мова?

Ми дуже ретельно вивчали модель державно-приватного партнерства, зокрема, консесійну модель, яка б дозволила залучити великі інвестиції, близько 300 млн євро. Також вели переговори з органами державної та місцевої влади для того, щоб втілити цю модель інвестицій у життя.

Чи був, на вашу думку, об’єкт готовий до російського вторгнення?

Аеропорт "Київ" не є військовим об’єктом, у нас немає ані зброї, ані жодних інших засобів або навичок для відсічі ворога. Звичайно, із засобів масової інформації ми були обізнані, як і вся країна, стосовно ситуації щодо зосередження російських військ на кордоні, ми всі спостерігали вивезення посольств іноземних держав з України, не було секретом й те, що більшість авіакомпаній на момент вторгнення вже припинили польоти до України. Але з іншого боку, керівництво держави запевняло, що вторгнення не буде. І ми не мали жодних підстав цьому не вірити.

Популярні новини зараз
Столичного забудовника через суд змусили заплатити 14,5 млн грн за відмову інвестувати в розвиток інфраструктури ₴9,7 млрд — саме стільки було виділено урядом на захист Трипільської ТЕС Вбитий у київському фунікулері хлопець був учнем 10-го класу та займався футболом Вбивство у фунікулері Києва — стало відомо, де працював нападник
Показати ще

Якими були перші години війни для Аеропорту "Київ" та що відбувалося в перші місяці вторгнення?

Зараз, безумовно, легше аналізувати що було правильно зроблено і що повинно було бути зроблено. Однак, зважаючи на те, що аеродроми є потенційно першочерговою ціллю противника, то, на мій погляд, на випадок вторгнення мали б бути розроблені якісь механізми взаємодії між силовими, правоохоронними і військовими структурами на рівні держави. Всі існуючі на підприємстві, прописані і відпрацьовані із силовими структурами антитерористичні алгоритми взаємодії були направлені на боротьбу із терористичними атаками, а тут ми мали справу не з терористичним актом, а повномасштабною війною. А на такий випадок механізмів прописано не було. Ранок 24 лютого 2022 року був для всіх нас шоком. Одразу після евакуації пасажирів, буквально в перші години війни, на територію підприємства зайшли озброєні люди і моментально перекрили доступ усім нашим працівникам на територію.

Хто були ці люди?

Вони нам не представлялися і жодних діалогів не вели. Повідомили лише те, що аеропорт перебуватиме під їхнім контролем. Щось на кшталт самооборони. А коли якийсь доступ працівникам підприємства було відновлено, це сталося десь за тиждень-два, коли туди зайшли регулярні військові формування, які і забезпечили оборону об’єкту, то ми побачили, що багато матеріально-технічних цінностей зникло або знищено. Зараз написані відповідні заяви в правоохоронні органи, і ведеться слідство щодо того хто і що там робив.

Що було далі, коли об’єкт перейшов під опіку військових?

Розумієте, з точки зору логіки, аеродром у центрі столиці потенційно є одним із тих об’єктів, куди росіяни можуть спрямувати свої зусилля в першу чергу. Тому військовими було прийнято єдине на той момент правильне рішення, яке я цілком поділяю – унеможливити використання аеродрому противником. Тому, в першу чергу, злітно-посадкова смуга була заблокована, замінована, пошкоджена, щоб ніякі літаки вже не могли туди сідати та злітати. Про це писали ЗМІ. Було зроблено ще багато чого, про що напишуть потім, після перемоги України. Фактично, Аеропорт "Київ" вніс дуже вагомий вклад в оборону столиці в перші тижні війни.

Як живе Аеропорт "Київ" зараз?

Наразі аеропорт перебуває під посиленою охороною, все що відбувається на території відбувається за погодженням з військовим керівництвом. Спільними зусиллями колективу аеропорту і військових аеропорт перетворено на неприступну фортецю. І зараз ми підсилюємо ці заходи разом із військовими. Але Аеропорт “Київ” – це, в першу чергу, цивільний об’єкт, повітряні ворота столиці. І тому основні зусилля співробітників аеропорту направлені на збереження в придатності основних засобів, термінальних комплексів, аеродромної техніки, підтримання в належному стані всіх інженерних систем. Робота не зупиняється ні на хвилину. Навантаження на людей колосальне ще і тому, що із майже тисячі співробітників, що працювали до війни на підприємстві, на роботу виходить менше сотні. Всіх інших відправлено у вимушені відпустки. Адже грошові надходження в нас припинилися більш ніж два роки тому. Людям просто немає чим платити.

Ви можете підрахувати збитки аеропорту на сьогодні?

Звичайно ми рахуємо наші збитки. Рахуємо, починаючи з перших днів. Це дуже кропітка і серйозна робота, яка проводиться із залученням висококваліфікованих спеціалістів світового рівня. Фінансистів, економістів, навіть будівельників. Адже висновки стосовно збитків лягатимуть в основу судових позовів щодо їх відшкодування за рахунок активів Росії. Наразі ми вже маємо перші два висновки аудиторських компаній і очікуємо загальний, фінальний звіт. Якщо казати взагалі, то збитки аеропорту складаються з трьох чинників. Перший – це пряма матеріальна шкода, яку завдано підприємству безпосередньо – руйнації, пошкодження, втрати тощо. Це, згідно експертного звіту, приблизно 20 млн євро.

Другий чинник – недоотримані доходи за два роки. Це ті гроші, які поступили б на рахунки підприємства, якби Росія не розпочала війну. Із них би платились зарплати, податки, тощо. Ці збитки фінансисти оцінюють більш ніж у 160 млн євро.

І третій чинник – це знецінення підприємства, як об’єкту бізнесу. Там досить складна формула розрахунку, але якщо пояснити простими словами, то для оцінки аеропорту, як бізнесу, необхідно помножити річний прибуток підприємства на певний множник. Для аеропортів, згідно світової практики, цей множник складає від 10 до 20, в залежності від багатьох факторів ризику. Тобто, якщо аеропорт, скажімо за 2019 рік, заробив 40 мільйонів євро – його мінімальна вартість – 400 млн євро. А якщо в 2023 році аеропорт заробив нуль, то і вартість його відповідно нульова. Виходячи з таких попередніх експертних розрахунків, наші сукупні збитки складають понад п’ятсот мільйонів євро на сьогоднішній день.

Яку програму "мінімум" необхідно виконати для того, аби після відкриття повітряного простору над Україною аеропорт запрацював?

Із військової точки зору, Аеропорт "Київ" знаходиться у абсолютно непридатному для використання стані. Літаки не можуть приземлюватись і злітати.

Це – з одного боку. Але, водночас, аеропорт знаходиться у такому стані, що всі ті пошкодження, всі ті заходи, які були зроблені для унеможливлення використання аеродрому супротивником, можна досить швидко усунути. Можу з упевненістю сказати, що ми будемо готові приймати пасажирів через місяць з моменту, коли буде прийнято рішення про відкриття повітряного простору над Україною. Техніка – в придатності, фахівці – готові.

А як щодо готовності працівників розпочати роботу?

Питання дуже непросте. Я вже казав, що з огляду на повне припинення надходження грошей, на жаль, від держави аеропорт не отримав ні копійки, 90% персоналу було відправлено в неоплачувані відпустки. Багато хто з працівників пішов захищати Україну із зброєю в руках, хтось допомагає в тилу. Багато людей опанували нові спеціальності. І тому реальність така, що частина фахівців може не повернутись на підприємство, взагалі у галузь. В авіації, в аеропортовій справі є такі спеціальності, коли, якщо відриваєш від діяльності людину на два чи три роки, то вона втрачає кваліфікацію. Це питання нам дуже болить. В Аеропорту «Київ» ми робимо все можливе, щоб якось утримати, зберегти той основний кістяк, тих фахівців, техніків, інженерів, який стане основою відродження підприємства. І саме ці люди зараз підтримують підприємство у належному стані і будуть приймати перших пасажирів після відкриття повітряного простору. А далі – будемо нарощувати кількість і кваліфікацію працівників, навчати і перенавчати їх відповідно до тих нових технологій, які з’являться на момент відкриття нових сполучень.

Які ваші плани на перспективу? Програма "максимум"?

Ви абсолютно праві, задаючи це питання. Незважаючи на скрутні часи, колектив Аеропорту «Київ» продовжує працювати над програмою розвитку. Адже ті вихідні дані, які у нас були до початку війни і обумовили початок проєктування реконструкції аеродрому, нікуди не ділися. Вони стали ще актуальнішими. Київ, як столиця України, виходячи із загальнодержавних, стратегічних міркувань повинен мати потужний всепогодний аеропорт на правому березі Дніпра. Аеропорт, який здатен приймати будь-які сучасні типи літаків. І тому, не зважаючи на скрутні часи, ми, хоч і в борг, але продовжуємо проєктувати реконструкцію. І як тільки дозволить час, обставини, наше фінансове становище ми розпочнемо втілення цих планів.

Зараз ми ведемо перемовини з кількома партнерами, як на державному так і приватному рівнях. Не хочу передчасно називати ці компанії. Скажу лише те, що попри війну є велика зацікавленість аеропортовою галуззю України, і, зокрема, нашим підприємством на міжнародному рівні. Наведу приклад. Є така міжнародна подія Global Airport Development, що збирає основних гравців аеропортового ринку двічі на рік. Це найбільш видатна світова конференція в аеропортовій галузі. Так от, на останній GAD, що походила у листопаді 2023 року, ми відчули безпрецедентний рівень зацікавленості з боку іноземних партнерів. Ми мали колосальну кількість зустрічей та професійних контактів.

Тому я впевнений, що всі наші плани стосовно реконструкції аеродрому і розвитку підприємства, про які я казав, неодмінно справдяться. Україна матиме оновлений Аеропорт "Київ", кияни будуть пишатись повітряними воротами столиці, а пасажири насолоджуватись відмінним сервісом.

Раніше повідомлялось: З аеропорту "Бориспіль" евакуювали найбільший в Україні пасажирський літак

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Тарас Тополя на тлі розлучення зізнався, що вважає зрадою
FaceNews
2025-12-06T19:06:59Z
Осадча розповіла, навіщо Лобода ховалась у туалеті на «Голос. Діти»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:09:33Z
Куди сходити у Києві 8-14 грудня: дайджест культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T17:03:14Z
Автор пісні «Піду втоплюся» виконав свій хіт у день народження
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T15:36:09Z
Який український фільм про Миколая варто подивитись усією сім'єю
24tv
2025-12-06T09:15:11Z
Які українські фільми та серіали зараз популярні на Netflix
24tv
2025-12-03T21:18:58Z
Джейк і Нейтірі повертаються: про що довгоочікуваний фільм "Аватар: Вогонь і попіл"
24tv
2025-12-03T20:27:21Z
Компанія Prada купила модний дім Versace
УкраинФорм
2025-12-03T20:06:06Z
Оголошено фіналістів Нацвідбору на Євробачення-2026
360ua.news
2025-12-03T19:21:55Z
«Укренерго» повідомило, скільки часу займе відновлення енергосистеми після обстрілу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T21:03:15Z
Відключення світла 7 грудня 2025 року: графіки
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:18:10Z
Атомні електростанції знизили потужність після масованої атаки РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:09:46Z
Атомні станції скоротили генерацію після масованого удару Росії по енергомережах
FaceNews
2025-12-06T17:33:19Z
Шанси на відстрочку CBAM високі, але уряд має діяти швидко – директор GMK Center
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T16:24:54Z
Найбільший аеропорт Швейцарії зніме обмеження на контейнери з рідинами
Европейская правда
2025-12-06T16:12:51Z
Аварійні відключення світла застосовано у низці регіонів України
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T12:57:57Z
Запорізька АЕС пів години була була у повному блекауті. Заява МАГАТЕ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T11:42:19Z
В Україні оновили графіки відключень на 6 грудня: хто сидітиме без світла 11 годин
Фокус
2025-12-06T09:15:31Z
Соратник Путіна зробив заяву про можливу війну з Європою
ГЛАВКОМ NET
2025-12-07T01:12:00Z
Зеленський зустрінеться з Макроном, Стармером та Мерцом у Лондоні: названо дату
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T23:21:40Z
Глава Пентагону заявив про намір модернізувати ядерну тріаду США
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T22:51:42Z
Росіяни атакували Новгород-Сіверський: пошкоджено поліцію, медколедж та житлові будинки
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T22:33:06Z
Активісти закидали їжею вітрину з королівськими коштовностями в Лондонському Тауері
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T22:15:24Z
Орбан відправляє делегацію в Москву на переговори для закінчення війни в Україні
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:54:44Z
Стало відомо, які питання обговорювали Зеленський з Віткоффом та Кушнером
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:39:56Z
Як Тимошенко святкувала день народження. Свідчення очевидця
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:12:48Z
Переговори Зеленського з посланцями Трампа, збільшення графіків відключень. Головне за 6 грудня
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:36:23Z
Індія: пожежа в нічному клубі забрала життя щонайменше 23 людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-07T01:36:20Z
Польща: автобус з українцями потрапив в аварію
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T22:54:11Z
Російський літак скинув бомбу на електропідстанцію в Білгороді
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:57:44Z
У Фастові залізничники розгорнули тимчасовий вокзал на місці зруйнованого
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T17:21:58Z
Дніпро накрив густий дим: горять склади бинтів, шин і шоколаду Millenium
FaceNews
2025-12-06T14:18:50Z
Рух поїздів через Фастів після нічного удару по вокзалу відновлено
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T12:15:44Z
Вщент спалені локомотиви: з'явилося відео розгромленого Фастівського депо після атаки
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T11:15:53Z
Вибух в Одесі: чоловік підрвав гранати у під’їзді
TSN
2025-12-03T20:48:21Z
"Лежить і стогне": в Одесі чоловік підірвав три гранати у під'їзді будинку
FaceNews
2025-12-03T20:42:10Z
7 грудня: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T22:03:21Z
Яке релігійне свято відзначається 7 грудня 2025: традиції та молитва
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:03:16Z
Повітряні сили показали, як відбивали масований обстріл РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:57:52Z
«Метінвест» спрямував 5,2 млрд грн на підтримку Сил оборони України від початку повномасштабної війни
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:51:37Z
Андрій Білецький анонсував створення Ветеранського корпусу для всіх підрозділів Сил Оборони
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T13:09:04Z
Різні, але рівні: у Дніпрі з’явилась брендзона "Жити назустріч" з унікальними манекенами
VGorode
2025-12-06T12:18:42Z
Зеленський присвоїв звання бригадного генерала шістьом військовослужбовцям
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T12:03:13Z
Як працює армія: яка у військових зарплата та де і як вони живуть
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T09:15:51Z
Авіаційний скандал: через дії слідчих військо втратило два бойових вертольоти
UNN
2025-12-04T14:00:00Z
Чому діти бояться лікарів: педіатри назвали головні помилки батьків
Знай
2025-12-03T18:51:02Z
МОЗ пояснив, чому в Україні не вистачає вакцин від грипу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-03T18:27:49Z
6 грудня стартує освітній цикл «Майбутнє вже» про права людини в епоху ШІ та біотехнологій
Детектор М
2025-12-03T18:27:24Z
Старі обличчя — нові схеми? Київ збільшує медичний бюджет, але першою покупкою став супердорогий кіберніж – розслідування ЗМІ
Политека
2025-12-03T18:27:17Z
У держбюджеті-2026 на охорону здоров’я передбачили ₴258,6 мільярда - МОЗ
УкраинФорм
2025-12-03T18:00:34Z
До чого сняться зуби та чи варто боятися такого сну
24tv
2025-12-03T17:39:43Z
Як смартфони впливають на очі і що робити, щоб зберегти зір
InternetUA
2025-12-03T17:16:32Z
До уваги батьків: дітям змінили умови вакцинації
Знай
2025-12-03T16:51:38Z
У лікарів немає таємниць: як медики повертають військових до життя після надскладних поранень
24tv
2025-12-03T16:48:33Z
Олександр Бондарев виграв першу гонку другого етапу Formula Trophy
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T16:00:17Z
Росіяни показали нові моделі «Волги»: виявилося, це копії китайської Geely
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T13:36:11Z
Клей зникне за хвилину: як зняти старі наліпки зі скла авто без подряпин
GlavRed
2025-12-03T18:54:57Z
Занедбаний Aston Martin DB5 повернули до життя
AutoCentre
2025-12-03T16:09:12Z
Жінка затонувала вікна у своїй Tesla, але тепер боїться відкривати двері
24tv
2025-12-03T15:51:10Z
Водійська хитрість: як за лічені хвилини очистити лобове скло від льоду
GlavRed
2025-12-03T15:27:29Z
Honda відзначила 50-річчя R&D-центру у США
AutoCentre
2025-12-03T15:09:16Z
Nissan розпочав продаж гібридного седана N6
AutoCentre
2025-12-03T14:07:40Z
Кінець епохи: завершено виробництво Bugatti Bolide з легендарним W16
Топ Жир
2025-12-03T13:39:34Z
З'явилися перші подробиці масованої атаки РФ на Кременчук
ГЛАВКОМ NET
2025-12-07T00:36:47Z
Фастів знову опинився під ударом росіян
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T23:15:40Z
Росіяни масовано атакують Кременчук «шахедами»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T23:00:47Z
Окупанти завдали авіаудару по Слов'янську: є поранені
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T21:15:04Z
Лінія фронту станом на 6 грудня 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:27:15Z
Мадяр показав момент ураження Рязанського НПЗ і меткомбінату в Алчевську
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:54:01Z
Покровськ став символом нового етапу війни – The Telegraph
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:24:53Z
Окупанти випустили по Херсонській ТЕЦ близько сотні снарядів
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T15:54:10Z
Сили оборони атакували Рязанський НПЗ та завод із виготовлення корпусів для снарядів
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:54:19Z
Чи любите ви коньяк і шампанське так, як люблю їх я?
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T15:03:38Z
Розбудіть фаленопсис взимку: почне шалено цвісти
24tv
2025-12-03T21:21:01Z
Мінімум витрат – максимум емоцій: куди хочуть поїхати всі мандрівники світу
24tv
2025-12-03T20:36:18Z
Після першої ложки не відірватися: шикарний салат з оселедця за 10 хвилин
GlavRed
2025-12-03T20:24:17Z
Десерт за 5 хвилин: готуємо суперпростий кекс у чашці
24tv
2025-12-03T20:21:03Z
Потішать око: які кімнатні рослини треба перенести на зиму на балкон
24tv
2025-12-03T20:06:21Z
Як українець навчив Європу пити каву та зробив круасани популярними
24tv
2025-12-03T20:06:04Z
Названо найчистіше місто
ГЛАВКОМ NET
2025-12-03T18:18:13Z
Неочікуваний лайфхак: як зробити так, щоб дім пахнув живою ялинкою цілий сезон
24tv
2025-12-03T17:54:46Z
Штучний інтелект під загрозою: науковці критикують потік низькоякісних досліджень
ГЛАВКОМ NET
2025-12-07T00:45:28Z
Лайфхак для шпигунів: голос людини можна змінити, але є нюанс
Фокус
2025-12-06T09:15:07Z
Недорогі смартфони майже наздогнали великі флагмани: чи є сенс переплачувати
Фокус
2025-12-03T20:57:15Z
Ігри зі Steam можуть стати доступними на смартфонах і планшетах – як це працюватиме
24tv
2025-12-03T20:36:13Z
Шукали одне, а знайшли зовсім інше: випадкові відкриття, які змінили світ назавжди
24tv
2025-12-03T20:15:35Z
Творці Deus Ex стають студією підтримки для Microsoft, але звільняють людей і закривають проєкти
24tv
2025-12-03T20:15:16Z
Оновлення Android 16: смартфони отримають нову функцію, якої всім не вистачало
Фокус
2025-12-03T19:51:39Z
Як посилити сигнал Wi-Fi у квартирі: прості й ефективні рекомендації
InternetUA
2025-12-03T18:52:00Z
Запит "6-7" потрапив в тренди: які сленгові слова у 2025 році найчастіше шукали в Google
Фокус
2025-12-03T18:30:58Z
Був призером Олімпіади. Пішов з життя легендарний український боксер
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T21:12:35Z
Суперкомп'ютер назвав фаворитів чемпіонату світу з футболу 2026 року
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:51:16Z
Окіпнюк здобув золото на першому етапі Кубка світу з лижної акробатики
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:12:27Z
ЗСУ на фронті знищили члена збірної Росії з кросу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T13:06:36Z
Назвав дві цілі: Шевченко розповів, завдяки чому Україна може вийти на ЧС-2026
24tv
2025-12-03T21:18:48Z
"Двома руками за такий поєдинок": промоутер Джошуа розкрив плани боксера на майбутнє
24tv
2025-12-03T21:12:56Z
Аморім розповів, як рятується від токсичності фанатів
Football.ua
2025-12-03T20:42:26Z
Усик заспівами на заході WBC, зірвавши овації: кумедне відео
24tv
2025-12-03T20:30:08Z
Українська чемпіонка світу зі стрибків у воду отримала російське громадянство: деталі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-03T20:27:45Z