MY.UAНовини
Тест-драйв MG ZS EV: швидка робота над помилками
Тест-драйв MG ZS EV: швидка робота над помилками

Тест-драйв MG ZS EV: швидка робота над помилками

Знайомство з рестайлінговою моделлю завжди цікаве тим, що спостерігається чітка взаємодія між брендом та користувачами. І в MG з цим попрацювали добре. Свіжий MG ZS EV виявився куди більш вдалим, ніж його попередник.

Вперше мені випало познайомитись з англо-китайським електромобілем ще у 2021 році, а наприкінці 2023 року з’явився вже свіженький зразок. Зазвичай між рестайлінгом проходить близько чотирьох років, а повністю нове покоління з’являється тільки через шість або сім років. Такий цикл необхідний для аналітики, роботи над новими технологіями та втілення їх в життя. MG ZS EV для мене став яскравим прикладом, коли виробник швидко відпрацював та виправив дрібні недоліки.

Тоді компактний представник модельного ряду виявився дуже близьким до свого побратима зі звичайним ДВЗ. Він мав ту ж зовнішність, мультимедію, майже не відрізнялась приладова панель та не вистачало графіки, інформації та свого окремого шарму, який завжди несе в собі електромобіль.

Зміст

  • 1 Зміна ракурсу в MG ZS EV
  • 2 Запас ходу та зарядка в MG ZS EV
  • 3 Компроміс на службі MG ZS EV
  • 4 Безпека іншого рівня
  • 5 Комфорт та простір в MG ZS EV
  • 6 Загальні враження від MG ZS EV

Зміна ракурсу в MG ZS EV

Новий ZS EV взагалі інший. І це вражає. Бо тут тепер не лише світлодіодна оптика всюди, але й оновлена зовнішність, яка наділяє електромобіль характером. Звісно, він виглядає не вражаюче і зараз, але практично та достатньо сучасно. Особливо, якщо пам’ятати про те, що це найдоступніший електромобіль на ринку України, що представлений офіційно. І за нього просять від 1 009 130 грн (25 613 доларів США) за  стартову комплектацію.

Розміри (4323×1809×1649) і силует не змінилися, але з’явились нові бампери попереду та позаду, глуха декоративна вставка замінила фальшрадіаторну решітку попередника, а свіжа оптика виглядає більш стримано та стильно.

Дешеву і крихку зарядну кришку замінено міцнішою версією з бічними петлями. Лючок став меншим за розміром та трохи зсунувся в бік від центру та логотипу. Приємно, що більше не треба його кілька разів натискати, очікуючи відкриття, достатньо одного разу, але перевірте, щоб авто було розблоковане. Є навіть миготливий світлодіодний індикатор, який показує рівень заряду акумулятора. Свіжий дизайн дисків теж має непоганий вигляд. І варто додати, що вони будуть 17 дюймів в будь-якій комплектації.

Досі ніхто не жалівся на те, що автомобіль не був достатньо надійним, чи міцним, але все одно в компанії наголосили на посиленні конструктиву. Тут ще більш міцна сталь, подушки безпеки по колу, надійний захист батарейного блоку. Жорсткість кузова автомобіля на кручення становить 25 000 Нм, а це непоганий показник. І електромобіль вже встиг отримати 5 зірок за систему безпеки від EuroNCAP.

Передня фара оснащена 21 світлодіодним елементом. Позаду ліхтарі мають цікаву підсвітку у вигляді променів з 8 світлодіодів у кожному.

Запас ходу та зарядка в MG ZS EV

Все це добре, але головне, що тепер електромобіль матиме два види батарей, які дозволяють їхати ще довше ніж попередник. Якщо раніше батарея складала 44,5 кВт ємності, то тепер пропонують 50,3 кВт або 69,9 кВт. Тож замість попередніх 263 км запасу ходу, ZS EV здатен проїжджати 320 км або 440 км. Це за показниками виробника. Звісно реальні умови зменшать пробіг десь на 20-50 км залежно від погодних умов, дорожніх обставин чи стилю водіння.

Батарейний блок має рідинне охолодження та функцію підігріву, що в наших умовах дуже приємно.

Ну і зовсім сучасна функція в електромобілі — це додаток iSMART, який дозволяє керувати електромобілем віддалено. Це те, що не часто зустрічаєш навіть у преміального класу, не те що бюджетного. За допомогою віддаленого керування можна вмикати/вимикати зарядку, прогріти чи охолодити салон, зачинити вікна, якщо забулись, і таке інше. На момент тест-драйву, додаток не був доступний в країні, але будемо сподіватись колись все запрацює.

До того ж в електромобілі доступна функція зворотної зарядки. Тож від машини можна підживити електроприлади або навіть підтримати живлення в будинку. Правда, видає електромобіль тільки 2,2 кВт і тільки в версії з більшою батареєю, але ж в наші часи це незамінна підтримка. 

Заряджати ж MG ZS EV можна від прямого струму потужністю до 98 кВт і поповнити запас ходу до 80% за 40 хвилин, на останні 20% можна витратити понад дві години, тож під час подорожі достатньо підзаряджатись не до 100% і планувати маршрут з зупинками відповідно. Якщо ж заряджати автомобіль від трьохфазної розетки на 11 кВт, то витратити доведеться вже близько 6-8 годин залежно від ємності батареї.

Якщо ж під’єднати автомобіль до звичайної розетки, то тут вже треба буде чекати більше ніж 20 годин. Тож такий метод можна використовувати тим, хто не поспішає, або не розряджати автомобіль і підтримувати заряд на рівні від 20 до 80%. Це найбільш турботливий метод тримати батарею в тонусі.

Компроміс на службі MG ZS EV

Кожному зрозуміло, що не може автомобіль за 29 606 євро (1 244 030 грн) в топовій комплектації мати неперевершені показники та дивовижну динаміку і комфорт. Завжди доводиться чимось поступатись. Тим більш дивовижним залишається враження від компактного кросовера. Добротна збірка, рівнесенькі зазори, непогана шумоізоляція, адекватне керування і прийнятні технічні характеристики.

Тут встановлено синхронний електродвигун з індуктором, який складається з постійних магнітів (permanent magnet synchronous motor, PMSM). Після рестайлінгу він видає на 40% більше потужності та має менше витрату палива. Розташовано електродвигун на передній вісі, а під капотом звичайні агрегати: пусковий акумулятор, компресор, інвертор і таке інше.

В порівнянні з попередником збільшений не тільки запас ходу, але й потужність: з 85 кВт до 130 кВт (50,3 кВт батарея) та 115 кВт (69,9 кВт батарея). Відповідно зменшили та витрату енергії з 18,6 до 17,3 та 17,8 кВт/100 км. Максимальна швидкість складає 175 км/год, розгін до перших 100 км/год до 8,6 секунди.

З усім цим MG ZS EV їде може і посередньо, але достатньо для будь-яких повсякденних цілей. Кросовер легко керується та поводить себе передбачувано. Доступність крутного моменту дозволяє весело стартувати, приємна крутилка на консолі перемикає редуктор в положення переднього або заднього ходу. Всі необхідні елементи, важелі, кнопки розташовані у звичних місцях та відмінно працюють. В порівнянні з попередником змінились тільки налаштування підвіски та машина стала м’якішою. Добре, що не коштом керованості.

Підвіска має звичну конфігурацію для цього класу: Макферсон спереду та балка — позаду. Дискові гальма на обох осях. Круто, що виробник прямо наголошує на можливості буксування вантажу до 500 кг, що зрідка зустрінеш серед електромобілів. На дах можна кріпити додатково до 75 кг.

Інженери компанії MG добре попрацювали над підвіскою в ZS EV і тепер вона більше працює на комфорт, непогано захищає пасажирів від нерівностей на дорозі та вібрацій. Хоча ті ж корейські суперники, як Hyundai Kona Electric або Kia Niro EV більш турботливо ставляться до пасажирів, але до нас їх поки що не довезли. Основна увага зосереджена на контролі розгойдування кузова, але ZS нахиляється та котиться довше ніж конкуренти, виграючи додаткову економію енергії.

До речі, витрата енергії у кросовера помірна та іноді навіть менше ніж заявлені 17,8 кВт. Але взимку, коли проходив тест-драйв, витрата складала близько 24-26 кВт по місту, бо клімат працював майже завжди.

Подорож на дальню дистанцію може стати пригодою, як вийшло у мене. Розраховуючи на працюючу станцію швидкої зарядки, зробила маршрут на 300 км. Але підключитись до потужної зарядки не вийшло через помилки самої станції. Зарядка від трьохфазної розетки на 22 кВт мала зайняти близько 6 годин, тож чекати не стала. Підзарядила за годину і відправилась в дорогу з розрахунком на підзарядку по дорозі і на залишок в 320 км запасу ходу. В результаті майже викотала весь заряд і знайшла невелику розетку теж на 22 кВт тільки на зворотному шляху и майже на “нулях”. Довелось чекати близько 2,5 годин, щоб дістатись до міста і потужного працюючого чарджера. Тож планування — це основна задача усіх власників електромобілів і краще завжди мати запасний варіант.

Є три рівні рекуперації енергії, які дозволяють керувати машиною по місту не сильно чіпаючи гальма. Значної економії рекуперація не несе, але витрату енергії знижує. Тільки зверніть увагу, що електромобіль не запам’ятовує налаштування, тож після вимкнення і нового запуску, доведеться знову все налаштовувати.

Це ж саме стосується і режимів їзди, яких тут три: Normal, Sport, Eco. Змінювати їх можна на середній консолі біля крутилки перемикання передач. Зміна режиму на Sport додає пружності та прискорює реакцію на акселератор, а ось режим Eco повністю перемикає електромобіль в економічний режим, навіть вимикаючи кліматичну систему.

Приємно стало дивитись на приладову панель в 7 дюймів і тепер повністю цифрову. Графіка не в стилі «доповненої реальності», але все чітко, кольорово та інформативно.

Безпека іншого рівня

Повний пакет MG Pilot додає шарму такому «простачку», як ZS EV. Безпеку вже оцінили в Європі та вона стає тільки кращою. В переліку навіть стандартної комплектації вже буде адаптивний круїз-контроль, попередження про лобове зіткнення, система підтримки смуги руху, екстрене гальмування, монітор сліпих зон і система розпізнавання дорожніх знаків. Вже не кажучи про пасивну безпеку, якої тут достатньо.

В заторах ZS EV зможе допомагати утримувати дистанцію до попереднього автомобіля. В смузі руху утримує дуже активно, тож об’їжджати ями доведеться з зусиллям і боротьбою, або відключенням цієї допомоги. Навігація є вбудована, але розмовляє англійською. Машина реагує і чує команди теж англійською.

Система MG Pilot досить чутлива та розпізнає велосипедистів, пішоходів і завжди повідомить про наявність перешкоди. Але камера 360 градусів, що дозволяє бачити все детально навколо машини, буде доступна лише в максимальній комплектації. Самі камери тут непогані, але швидко заляпується, якщо на вулиці брудно, тож доведеться або протирати постійно, або змиритись і користуватись дзеркалами. Погано видно по камерах в темний час доби, хочеться все ж таки більшої якості, тим паче, що в інших моделях MG встановлюють круті камери з чудовим зображенням.

Комфорт та простір в MG ZS EV

Стилістика салону майже не змінилась, окрім деталей. Трошки підтягнули якість матеріалів, але конфігурація така ж сама. Сидіння попереду зручні та мають багато налаштувань, але кермо можна регулювати тільки за висотою, що не дивно в цьому сегменті.

Всі матеріали приємні на дотик та виглядають охайно та стримано. Мінімум алюмінієвих та глянцевих вставок, що робить салон дорожчим на вигляд.

Збільшили екран мультимедіа до 10,1 дюйма і віддали туди керування більшості функцій і налаштувань. Реагує він на дотики посередньо, звичайно, і сильно відсвічує у сонячну погоду. Графіка чітка та кольорова. Саме тут буде керування системами безпеки, навігацією, атмосферою в машині та кліматом. Цікаво, що підігрів сидінь можна знайти тільки у налаштуваннях клімату на основному екрані, і регулювання температурних режимів не буде, а гріє воно пристойно, тож доведеться самостійно і вимикати.

Звісно тут є підключення Apple CarPlay та Android Auto, що дозволяє не залежати від вбудованої навігації та вільно спілкуватись, адже голосовий помічник здатен виконувати команди та навіть прочитати вам повідомлення, чи написати з вашого диктування. Для підключення використовувати краще порт USB на центральній консолі. Є тут і бездротова зарядка для телефона.

Мене завжди дивувало, що виробник робить бездротову зарядку та не може зробити бездротове підключення телефону до Apple CarPlay та Android Auto. Вже навіть корейці встановлюють його, хоча тільки в максимальні комплектації. 

Добре, що основні клавіші керування кліматом винесли на окрему панель, але найкраще в цих автівках вмикати автоматичний клімат-контроль, адже встановити температуру буде дуже важко і перемикати доведеться постійно. Автоматика напрочуд працює досить пристойно, тож легше довірити їй підтримувати комфортну температуру.

В електромобілях завжди більше простору в салоні коштом пласкої батареї в основі, тож зрідка зустрічається центральний тунель на другому ряді. Заднім пасажирам буде просторо, а також для них виділили дифузори повітря та порти для зарядки гаджетів. Є кишені та центральний підлокітник, що опускається.

Велике панорамне скло зі зсувним переднім люком додає світла та простору. Це завжди виглядає дорого. Тільки це прерогатива комплектації Lux та Lux LR.

Задній ряд розкладається за формулою два до одного, але рівної підлоги не буде. Багажне відділення просторе для цього класу і складає 448 літрів, що доволі пристойно. Складені спинки заднього ряду збільшують простір до 1166 літрів. Під підлогою ховаються ще додаткові ємності для дрібниць, ремкомплекту та проводів.

Особливості посадки на задньому ряді буде низьке положення крісел, що змушує більше згинати ноги. Але загалом достатньо зручно сидіти навіть у довгих поїздках.

Загальні враження від MG ZS EV

В цілому цей електромобіль майже немає конкурентів на ринку України, якщо брати до уваги офіційних представників з гарантією, як в нашому випадку. І поки що я знайшла тільки Opel Mokka-e, який дорожче за топову версію MG, але з батареєю в 50 кВт. І Mokka-e менший за простором та пробігом.

Якщо брати серед «сірих» дилерів і там вже можна назвати VW ID4, і BYD Atto 3, і ще повно різних представників з Піднебесної. Звісно можна знайти версії з цікавими пропозиціями та низькою ціною, але гарантій ніяких. Ризикувати чи ні, вибір кожного, але потрібно добре перевіряти сам автомобіль і дуже вірити продавцю.

У випадку MG ZS EV можна отримати пристойний автомобіль для сім’ї в категорії ціна-якість, оснащений усіма сучасними фішками, з непоганим запасом ходу та комфортом. Це суто практичне рішення, яке обирають прагматичні люди, які вірять в електричне майбутнє. 

ПЛЮСИ: вартість, гарантія, запас ходу, простір в салоні і в багажнику, оснащення, практичність, легке керування.

МІНУСИ: застарілий дизайн, мало простору над головою, обмежене регулювання керма.

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4323/1809/1649
Колісна база, мм 2581
Заявлений кліренс, мм 161
Об’єм багажника, л. 448/1166
Споряджена маса, кг 1620
Батарея, кВт 50,3/69,9
Потужність, к.с. (кВт) 130/115
Крутний момент, Нм 280
Запас ходу, км 320/440
Тип приводу передній
Підвіска Макферсон/ торсіона балка
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 8,6
Максимальна швидкість, км/год 175
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,3/17,8
Вартість, грн 1 009 131
Вартість тестового авто, грн 1 244 030
Конкуренти Opel Mokka (є офіційно)
Peugeot 2008-e (очікується)
Toyota bZ4
Kia Niro Electro
Hyundai Kona Electro

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Павленко: Буданов дав старт кампанії з підриву ВПК РФ
УкраинФорм
2025-07-18T20:00:23Z
Радник Орбана заявив, що Україну "не просили воювати" з Росією від імені Угорщини
Европейская правда
2025-07-18T19:57:27Z
WhatsApp можуть заборонити в Росії: в чому причина
InternetUA
2025-07-18T19:57:24Z
Подвійний удар Китаю і РФ: у Заходу є півтора року на підготовку до глобальної війни, — командувач НАТО
Фокус
2025-07-18T19:57:02Z
Кандидатів багато: Свириденко розповіла, чому досі не обрали нового міністра культури
24tv
2025-07-18T19:54:01Z
США затримують постачання систем Patriot для Швейцарії через пріоритет України, - Олександр Мусієнко
Знай
2025-07-18T19:48:58Z
Путін не прийме ультиматум Трампа і здатен на відчайдушний крок - Foreign Affairs
GlavRed
2025-07-18T19:39:31Z
Україна висловила солідарність із партнерами через кібератаки Росії
Европейская правда
2025-07-18T19:31:26Z
НАТО має 18 місяців до можливої війни з Китаєм і росією — Bild
iPress
2025-07-18T19:30:53Z
Трамп підписав визначальний для ринку криптовалюти закон про стейблкоїни
УкраинФорм
2025-07-18T19:48:44Z
Rheinmetall веде переговори з Румунією щодо створення спільного підприємства
Европейская правда
2025-07-18T19:22:29Z
Що робити, коли запізнилися на потяг: провідниця пояснила
TSN
2025-07-18T19:21:17Z
Трамп наполягає на мінімальному тарифі для всіх товарів з ЄС
ZN UA
2025-07-18T19:19:43Z
Ветерани ДТЕК зустрілися з Борисом Джонсоном
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T19:06:08Z
Сербська компанія, повʼязана з "Газпромом", укотре просить відстрочки від санкцій США
Европейская правда
2025-07-18T18:49:39Z
В Україні оренда квартир зросла до 47 тис. грн: скільки платять у великих містах
Фокус
2025-07-18T18:33:56Z
Дефіцит продуктів у Львівській області: через нестачу зростають ціни
Политека
2025-07-18T18:00:55Z
Топ-10 професій з бронюванням: що змінилось на ринку праці
24tv
2025-07-18T17:51:30Z
Лінія фронту станом на 18 липня 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T20:45:40Z
Грошова допомога у Миколаївській області: як отримати 1000 доларів США
Политека
2025-07-18T20:00:37Z
У Києві чутно вибухи: на столицю летять "табуни" Шахедів
GlavRed
2025-07-18T19:48:45Z
Нова система оплати проїзду в Рівному: про які зміни повідомили жителям
Политека
2025-07-18T19:30:34Z
Найближчим часом буде масований обстріл: біля Києва вже працює ППО
GlavRed
2025-07-18T19:27:35Z
Робота для пенсіонерів у Харкові: де готові платити від 25 тисяч гривень
Политека
2025-07-18T19:00:48Z
Обмеження руху в Чернівецькій області: де перекриють дороги
Политека
2025-07-18T18:31:10Z
Справжній потоп накрив Україну: синоптики та рятувальники б'ють на сполох
GlavRed
2025-07-18T18:27:49Z
3 знаки зодіаку, у яких після ретроградного Меркурія почнеться чорна смуга у житті
24tv
2025-07-18T18:24:05Z
Ось якого розміру мають бути біцепси у вашому віці
24tv
2025-07-18T18:39:33Z
МОЗ отримало велику партію вакцини ПЕНТА-Hib для захисту дітей від п’яти хвороб
360ua.news
2025-07-18T18:21:51Z
Що таке медикаментозний сон: коли його застосовують та наскільки він безпечний
24tv
2025-07-18T18:09:32Z
Знижує стрес, відновлює гормональний фон та зміцнює волосся: дивовижні властивості звичайної липи
Знай
2025-07-18T17:51:40Z
Генетично відбірні діти: у США тестують ембріони на шизофренію, рак і IQ, серед клієнтів – Маск
24tv
2025-07-18T16:15:30Z
У Вінниці відкрився центр психологічного здоров’я «Відновлення»
УкраинФорм
2025-07-18T15:57:22Z
Дослідження на мільйонах дітей ще раз спростувало брехню, яку поширюються антивакцинатори
24tv
2025-07-18T14:39:20Z
Як захистити килим від вицвітання на сонці: поради для довговічності
24tv
2025-07-18T14:36:41Z
У Трампа діагностували хронічну венозну недостатність - що відомо про цю хворобу
Gazeta UA
2025-07-18T14:33:20Z
Ніде в світі такого досі нема: експерт розповів, як Україна створила новий тип зброї
InternetUA
2025-07-18T19:48:40Z
В Україні дозволять брати на роботу без документів ТЦК: що відомо про новий закон
Хвиля
2025-07-18T19:42:27Z
Без шансів на бронювання: ТЦК масово "забуває" зняти з розшуку
Знай
2025-07-18T19:36:59Z
Поки "Боривітер" у Лондоні: українців просять допомогти врятувати останню мозаїку Алли Горської
24tv
2025-07-18T19:30:35Z
Чи можна відправляти панахиду раніше чи пізніше: священник назвав "правильний" час
GlavRed
2025-07-18T19:27:01Z
Мадяр: Ми не бачимо закінчення війни – ні завтра, ні, ймовірно, цього року
Лига
2025-07-18T19:06:38Z
Чи можна зрізати дерево на власному подвір'ї без дозволу
24tv
2025-07-18T19:06:10Z
Греція готується до аномальної спеки: названо дату
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T19:03:00Z
В Україні змінили процедуру обміну водійських прав: що потрібно знати у 2025 році
Хвиля
2025-07-18T18:51:44Z
Правила стилю Пріянки Чопри: як одягається відома модель
24tv
2025-07-18T19:51:48Z
Хороших новин немає: Симоньян розповіла про стан Кеосаяна
GlavRed
2025-07-18T19:27:38Z
Вилитий Кіркоров: син Стоцької пішов ще й на зріст
GlavRed
2025-07-18T19:27:29Z
Руйнування будівлі в Буенос-Айресі: Netflix використав штучний інтелект у серіалі
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T18:54:18Z
Батіг Індіани Джонса, подарунок від Гаррісона Форда, продали за шалені гроші: сума вражає
Фокус
2025-07-18T18:27:32Z
Після скандалу зі зрадою на концерті Coldplay Федоров анонсував цікаву послугу в Дії
24tv
2025-07-18T18:03:05Z
Disney бореться за Міккі Мауса в суді
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T17:42:12Z
Грала з кожної праски: яку пісню кожен українець чув у 2009 році
24tv
2025-07-18T17:18:26Z
Netflix змінив правила: ШІ вперше в справжньому серіалі – вибухова сцена в El Eternauta
Фокус
2025-07-18T16:57:11Z
Цей секрет змінює все: варена картопля буде смачної як ніколи – хитрість із сіллю
24tv
2025-07-18T19:24:53Z
Всі здивуються, що це з "Мівіни": простий і смачний салат з вермішелі
Telegraf
2025-07-18T19:24:51Z
Гороскоп на 19 липня: Овнам - зустрічі, Тельцям - пропозиція на співпрацю
FaceNews
2025-07-18T19:15:39Z
Несподіване місце, що приваблює комах у ванну кімнату: як цьому покласти край
24tv
2025-07-18T19:00:12Z
У мережі показали європейський острів, який з висоти нагадує відбиток пальця: у чому феномен
24tv
2025-07-18T18:39:34Z
Для чого насправді потрібна "Х" на спині піджака - стиліст розкрив таємницю
GlavRed
2025-07-18T18:27:46Z
Більше не треба гнути спину. Як зробити своїми руками крапельний полив
Telegraf
2025-07-18T18:06:20Z
Ці речі в секонд-хенді краще не купувати: тільки витратите гроші дарма
24tv
2025-07-18T17:57:47Z
Ніжні, соковиті та з хрусткою скоринкою: як приготувати зрази з кабачків
Telegraf
2025-07-18T17:54:40Z
У Росії пролунали вибухи: деякі регіони опинилися під атакою дронів
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T21:54:33Z
У Києві на дах будинку впала частина БпЛА
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T21:12:15Z
Поліція затримала підозрюваного в підпалі греко-католицької церкви на Закарпатті
УкраинФорм
2025-07-18T19:54:50Z
На Прикарпатті померла постраждала внаслідок удару РФ, скоєного 29 червня
УкраинФорм
2025-07-18T19:33:36Z
Солдат ТЦК і його командир вбили мобілізованого у Києві: у ДБР розповіли подробиці
24tv
2025-07-18T19:24:27Z
На Прикарпатті власника підпільної ІТ-компанії викрили у співпраці з Росією
УкраинФорм
2025-07-18T19:09:37Z
На Вінниччині викрито злочинну групу, яка заволоділа паями померлих людей
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T18:48:53Z
В навчальному центрі шерифа Лос-Анджелеса стався вибух, загинули троє правоохоронців
Лига
2025-07-18T18:48:08Z
"Понабирали кредитів": українка розповіла, як її "Дію" зламали шахраї
Фокус
2025-07-18T18:36:30Z
Продовження "дружби": Ноттінгем продав гравця за 23 млн євро до Ботафогу – той має 276 хвилин за сезон АПЛ
Football.ua
2025-07-18T20:00:47Z
Кохання, перевірене часом: найкращі романтичні фото Олександра Усика з дружиною Катериною
24tv
2025-07-18T19:51:56Z
Ювентус може підписати Васкеса – журналіст
Football.ua
2025-07-18T19:42:35Z
Легендарний Леннокс Льюїс розповів, коли Усик має завершити кар'єру
24tv
2025-07-18T19:36:42Z
Спортсмени закликають FIE переглянути спрощений допуск росіян до змагань
iPress
2025-07-18T19:30:51Z
Штутгарт не планує продавати Вольтемаде до Баварії навіть за 60 млн євро — Плеттенберг
Football.ua
2025-07-18T19:30:05Z
Усик показав рекордну вагу в кар'єрі перед реваншем проти Дюбуа
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T19:24:39Z
Слава Україні! Усик потужно завершив останню дуель поглядів із Дюбуа
Telegraf
2025-07-18T19:09:21Z
Арсенал та Челсі стежать за ситуацією навколо майбутнього Хаві Сімонса — Романо
Football.ua
2025-07-18T19:00:54Z
ChatGPT забирає читачів у Google: що буде з новинами?
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T20:03:36Z
Чим відрізняються 2 дідусі: із загадкою впораються лише справжні інтелектуали
GlavRed
2025-07-18T19:27:38Z
Жодних вологих серветок. Як правильно чистити екран смартфона
InternetUA
2025-07-18T19:13:19Z
Новий інструмент ChatGPT може виконувати доручення та керувати комп’ютером
360ua.news
2025-07-18T19:12:45Z
Монітори пишуть, що могли злетіти Ту: в ЦПД закликали бути уважними до тривог
24tv
2025-07-18T19:09:35Z
Американські розробники представили новітній дрон Z1 класу Group II, що працює на водні
InternetUA
2025-07-18T18:28:22Z
У ChatGPT додалися функції агента-помічника
ZN UA
2025-07-18T18:24:40Z
Золото, бурштин і тисячі артефактів: археологи знайшли у Чехії масштабне поселення кельтів
24tv
2025-07-18T18:03:49Z
Що робити, якщо протекла батарейка: корисні поради на всі випадки життя
Фокус
2025-07-18T17:36:04Z
Феєрійний мотоцикл з двигуном Ferrari V8 стає загрозою для суперкарів
Топ Жир
2025-07-18T19:18:46Z
Наступний електричний позашляховик від Porsche може викликати найбільше суперечок
Топ Жир
2025-07-18T18:48:28Z
Прощання з трасою: чемпіон «Формули-1» Дженсон Баттон завершить гоночну кар’єру після сезону 2025 року
ITC
2025-07-18T18:19:04Z
Плани Jaguar та Range Rover щодо випуску електромобілів несподівано відклали, повідомляють джерела
Топ Жир
2025-07-18T18:03:03Z
Цей легкий двигун видає потужність, яка перевершує більшість суперкарів
Топ Жир
2025-07-18T17:33:52Z
Бензин, гібрид або електро: General Motors показали семимісний кросовер за $10 000
Фокус
2025-07-18T16:57:42Z
Цей GR Corolla спочатку намагався наздогнати Porsche 911, а потім згорів у вогні
Топ Жир
2025-07-18T16:48:13Z
Subaru представила електрокросовер Uncharted — з розгоном до «сотні» за 5 секунд і запасом ходу 492 км
ITC
2025-07-18T16:28:32Z
Цей Volkswagen не потребує ідентифікації, щоб подарувати вам заряд енергії, який змусить вас злетіти
Топ Жир
2025-07-18T16:03:49Z