MY.UAНовини
Тест-драйв MG ZS EV: швидка робота над помилками
Тест-драйв MG ZS EV: швидка робота над помилками

Тест-драйв MG ZS EV: швидка робота над помилками

Знайомство з рестайлінговою моделлю завжди цікаве тим, що спостерігається чітка взаємодія між брендом та користувачами. І в MG з цим попрацювали добре. Свіжий MG ZS EV виявився куди більш вдалим, ніж його попередник.

Вперше мені випало познайомитись з англо-китайським електромобілем ще у 2021 році, а наприкінці 2023 року з’явився вже свіженький зразок. Зазвичай між рестайлінгом проходить близько чотирьох років, а повністю нове покоління з’являється тільки через шість або сім років. Такий цикл необхідний для аналітики, роботи над новими технологіями та втілення їх в життя. MG ZS EV для мене став яскравим прикладом, коли виробник швидко відпрацював та виправив дрібні недоліки.

Тоді компактний представник модельного ряду виявився дуже близьким до свого побратима зі звичайним ДВЗ. Він мав ту ж зовнішність, мультимедію, майже не відрізнялась приладова панель та не вистачало графіки, інформації та свого окремого шарму, який завжди несе в собі електромобіль.

Зміст

  • 1 Зміна ракурсу в MG ZS EV
  • 2 Запас ходу та зарядка в MG ZS EV
  • 3 Компроміс на службі MG ZS EV
  • 4 Безпека іншого рівня
  • 5 Комфорт та простір в MG ZS EV
  • 6 Загальні враження від MG ZS EV

Зміна ракурсу в MG ZS EV

Новий ZS EV взагалі інший. І це вражає. Бо тут тепер не лише світлодіодна оптика всюди, але й оновлена зовнішність, яка наділяє електромобіль характером. Звісно, він виглядає не вражаюче і зараз, але практично та достатньо сучасно. Особливо, якщо пам’ятати про те, що це найдоступніший електромобіль на ринку України, що представлений офіційно. І за нього просять від 1 009 130 грн (25 613 доларів США) за  стартову комплектацію.

Розміри (4323×1809×1649) і силует не змінилися, але з’явились нові бампери попереду та позаду, глуха декоративна вставка замінила фальшрадіаторну решітку попередника, а свіжа оптика виглядає більш стримано та стильно.

Дешеву і крихку зарядну кришку замінено міцнішою версією з бічними петлями. Лючок став меншим за розміром та трохи зсунувся в бік від центру та логотипу. Приємно, що більше не треба його кілька разів натискати, очікуючи відкриття, достатньо одного разу, але перевірте, щоб авто було розблоковане. Є навіть миготливий світлодіодний індикатор, який показує рівень заряду акумулятора. Свіжий дизайн дисків теж має непоганий вигляд. І варто додати, що вони будуть 17 дюймів в будь-якій комплектації.

Досі ніхто не жалівся на те, що автомобіль не був достатньо надійним, чи міцним, але все одно в компанії наголосили на посиленні конструктиву. Тут ще більш міцна сталь, подушки безпеки по колу, надійний захист батарейного блоку. Жорсткість кузова автомобіля на кручення становить 25 000 Нм, а це непоганий показник. І електромобіль вже встиг отримати 5 зірок за систему безпеки від EuroNCAP.

Передня фара оснащена 21 світлодіодним елементом. Позаду ліхтарі мають цікаву підсвітку у вигляді променів з 8 світлодіодів у кожному.

Запас ходу та зарядка в MG ZS EV

Все це добре, але головне, що тепер електромобіль матиме два види батарей, які дозволяють їхати ще довше ніж попередник. Якщо раніше батарея складала 44,5 кВт ємності, то тепер пропонують 50,3 кВт або 69,9 кВт. Тож замість попередніх 263 км запасу ходу, ZS EV здатен проїжджати 320 км або 440 км. Це за показниками виробника. Звісно реальні умови зменшать пробіг десь на 20-50 км залежно від погодних умов, дорожніх обставин чи стилю водіння.

Батарейний блок має рідинне охолодження та функцію підігріву, що в наших умовах дуже приємно.

Ну і зовсім сучасна функція в електромобілі — це додаток iSMART, який дозволяє керувати електромобілем віддалено. Це те, що не часто зустрічаєш навіть у преміального класу, не те що бюджетного. За допомогою віддаленого керування можна вмикати/вимикати зарядку, прогріти чи охолодити салон, зачинити вікна, якщо забулись, і таке інше. На момент тест-драйву, додаток не був доступний в країні, але будемо сподіватись колись все запрацює.

До того ж в електромобілі доступна функція зворотної зарядки. Тож від машини можна підживити електроприлади або навіть підтримати живлення в будинку. Правда, видає електромобіль тільки 2,2 кВт і тільки в версії з більшою батареєю, але ж в наші часи це незамінна підтримка. 

Заряджати ж MG ZS EV можна від прямого струму потужністю до 98 кВт і поповнити запас ходу до 80% за 40 хвилин, на останні 20% можна витратити понад дві години, тож під час подорожі достатньо підзаряджатись не до 100% і планувати маршрут з зупинками відповідно. Якщо ж заряджати автомобіль від трьохфазної розетки на 11 кВт, то витратити доведеться вже близько 6-8 годин залежно від ємності батареї.

Якщо ж під’єднати автомобіль до звичайної розетки, то тут вже треба буде чекати більше ніж 20 годин. Тож такий метод можна використовувати тим, хто не поспішає, або не розряджати автомобіль і підтримувати заряд на рівні від 20 до 80%. Це найбільш турботливий метод тримати батарею в тонусі.

Компроміс на службі MG ZS EV

Кожному зрозуміло, що не може автомобіль за 29 606 євро (1 244 030 грн) в топовій комплектації мати неперевершені показники та дивовижну динаміку і комфорт. Завжди доводиться чимось поступатись. Тим більш дивовижним залишається враження від компактного кросовера. Добротна збірка, рівнесенькі зазори, непогана шумоізоляція, адекватне керування і прийнятні технічні характеристики.

Тут встановлено синхронний електродвигун з індуктором, який складається з постійних магнітів (permanent magnet synchronous motor, PMSM). Після рестайлінгу він видає на 40% більше потужності та має менше витрату палива. Розташовано електродвигун на передній вісі, а під капотом звичайні агрегати: пусковий акумулятор, компресор, інвертор і таке інше.

В порівнянні з попередником збільшений не тільки запас ходу, але й потужність: з 85 кВт до 130 кВт (50,3 кВт батарея) та 115 кВт (69,9 кВт батарея). Відповідно зменшили та витрату енергії з 18,6 до 17,3 та 17,8 кВт/100 км. Максимальна швидкість складає 175 км/год, розгін до перших 100 км/год до 8,6 секунди.

З усім цим MG ZS EV їде може і посередньо, але достатньо для будь-яких повсякденних цілей. Кросовер легко керується та поводить себе передбачувано. Доступність крутного моменту дозволяє весело стартувати, приємна крутилка на консолі перемикає редуктор в положення переднього або заднього ходу. Всі необхідні елементи, важелі, кнопки розташовані у звичних місцях та відмінно працюють. В порівнянні з попередником змінились тільки налаштування підвіски та машина стала м’якішою. Добре, що не коштом керованості.

Підвіска має звичну конфігурацію для цього класу: Макферсон спереду та балка — позаду. Дискові гальма на обох осях. Круто, що виробник прямо наголошує на можливості буксування вантажу до 500 кг, що зрідка зустрінеш серед електромобілів. На дах можна кріпити додатково до 75 кг.

Інженери компанії MG добре попрацювали над підвіскою в ZS EV і тепер вона більше працює на комфорт, непогано захищає пасажирів від нерівностей на дорозі та вібрацій. Хоча ті ж корейські суперники, як Hyundai Kona Electric або Kia Niro EV більш турботливо ставляться до пасажирів, але до нас їх поки що не довезли. Основна увага зосереджена на контролі розгойдування кузова, але ZS нахиляється та котиться довше ніж конкуренти, виграючи додаткову економію енергії.

До речі, витрата енергії у кросовера помірна та іноді навіть менше ніж заявлені 17,8 кВт. Але взимку, коли проходив тест-драйв, витрата складала близько 24-26 кВт по місту, бо клімат працював майже завжди.

Подорож на дальню дистанцію може стати пригодою, як вийшло у мене. Розраховуючи на працюючу станцію швидкої зарядки, зробила маршрут на 300 км. Але підключитись до потужної зарядки не вийшло через помилки самої станції. Зарядка від трьохфазної розетки на 22 кВт мала зайняти близько 6 годин, тож чекати не стала. Підзарядила за годину і відправилась в дорогу з розрахунком на підзарядку по дорозі і на залишок в 320 км запасу ходу. В результаті майже викотала весь заряд і знайшла невелику розетку теж на 22 кВт тільки на зворотному шляху и майже на “нулях”. Довелось чекати близько 2,5 годин, щоб дістатись до міста і потужного працюючого чарджера. Тож планування — це основна задача усіх власників електромобілів і краще завжди мати запасний варіант.

Є три рівні рекуперації енергії, які дозволяють керувати машиною по місту не сильно чіпаючи гальма. Значної економії рекуперація не несе, але витрату енергії знижує. Тільки зверніть увагу, що електромобіль не запам’ятовує налаштування, тож після вимкнення і нового запуску, доведеться знову все налаштовувати.

Це ж саме стосується і режимів їзди, яких тут три: Normal, Sport, Eco. Змінювати їх можна на середній консолі біля крутилки перемикання передач. Зміна режиму на Sport додає пружності та прискорює реакцію на акселератор, а ось режим Eco повністю перемикає електромобіль в економічний режим, навіть вимикаючи кліматичну систему.

Приємно стало дивитись на приладову панель в 7 дюймів і тепер повністю цифрову. Графіка не в стилі «доповненої реальності», але все чітко, кольорово та інформативно.

Безпека іншого рівня

Повний пакет MG Pilot додає шарму такому «простачку», як ZS EV. Безпеку вже оцінили в Європі та вона стає тільки кращою. В переліку навіть стандартної комплектації вже буде адаптивний круїз-контроль, попередження про лобове зіткнення, система підтримки смуги руху, екстрене гальмування, монітор сліпих зон і система розпізнавання дорожніх знаків. Вже не кажучи про пасивну безпеку, якої тут достатньо.

В заторах ZS EV зможе допомагати утримувати дистанцію до попереднього автомобіля. В смузі руху утримує дуже активно, тож об’їжджати ями доведеться з зусиллям і боротьбою, або відключенням цієї допомоги. Навігація є вбудована, але розмовляє англійською. Машина реагує і чує команди теж англійською.

Система MG Pilot досить чутлива та розпізнає велосипедистів, пішоходів і завжди повідомить про наявність перешкоди. Але камера 360 градусів, що дозволяє бачити все детально навколо машини, буде доступна лише в максимальній комплектації. Самі камери тут непогані, але швидко заляпується, якщо на вулиці брудно, тож доведеться або протирати постійно, або змиритись і користуватись дзеркалами. Погано видно по камерах в темний час доби, хочеться все ж таки більшої якості, тим паче, що в інших моделях MG встановлюють круті камери з чудовим зображенням.

Комфорт та простір в MG ZS EV

Стилістика салону майже не змінилась, окрім деталей. Трошки підтягнули якість матеріалів, але конфігурація така ж сама. Сидіння попереду зручні та мають багато налаштувань, але кермо можна регулювати тільки за висотою, що не дивно в цьому сегменті.

Всі матеріали приємні на дотик та виглядають охайно та стримано. Мінімум алюмінієвих та глянцевих вставок, що робить салон дорожчим на вигляд.

Збільшили екран мультимедіа до 10,1 дюйма і віддали туди керування більшості функцій і налаштувань. Реагує він на дотики посередньо, звичайно, і сильно відсвічує у сонячну погоду. Графіка чітка та кольорова. Саме тут буде керування системами безпеки, навігацією, атмосферою в машині та кліматом. Цікаво, що підігрів сидінь можна знайти тільки у налаштуваннях клімату на основному екрані, і регулювання температурних режимів не буде, а гріє воно пристойно, тож доведеться самостійно і вимикати.

Звісно тут є підключення Apple CarPlay та Android Auto, що дозволяє не залежати від вбудованої навігації та вільно спілкуватись, адже голосовий помічник здатен виконувати команди та навіть прочитати вам повідомлення, чи написати з вашого диктування. Для підключення використовувати краще порт USB на центральній консолі. Є тут і бездротова зарядка для телефона.

Мене завжди дивувало, що виробник робить бездротову зарядку та не може зробити бездротове підключення телефону до Apple CarPlay та Android Auto. Вже навіть корейці встановлюють його, хоча тільки в максимальні комплектації. 

Добре, що основні клавіші керування кліматом винесли на окрему панель, але найкраще в цих автівках вмикати автоматичний клімат-контроль, адже встановити температуру буде дуже важко і перемикати доведеться постійно. Автоматика напрочуд працює досить пристойно, тож легше довірити їй підтримувати комфортну температуру.

В електромобілях завжди більше простору в салоні коштом пласкої батареї в основі, тож зрідка зустрічається центральний тунель на другому ряді. Заднім пасажирам буде просторо, а також для них виділили дифузори повітря та порти для зарядки гаджетів. Є кишені та центральний підлокітник, що опускається.

Велике панорамне скло зі зсувним переднім люком додає світла та простору. Це завжди виглядає дорого. Тільки це прерогатива комплектації Lux та Lux LR.

Задній ряд розкладається за формулою два до одного, але рівної підлоги не буде. Багажне відділення просторе для цього класу і складає 448 літрів, що доволі пристойно. Складені спинки заднього ряду збільшують простір до 1166 літрів. Під підлогою ховаються ще додаткові ємності для дрібниць, ремкомплекту та проводів.

Особливості посадки на задньому ряді буде низьке положення крісел, що змушує більше згинати ноги. Але загалом достатньо зручно сидіти навіть у довгих поїздках.

Загальні враження від MG ZS EV

В цілому цей електромобіль майже немає конкурентів на ринку України, якщо брати до уваги офіційних представників з гарантією, як в нашому випадку. І поки що я знайшла тільки Opel Mokka-e, який дорожче за топову версію MG, але з батареєю в 50 кВт. І Mokka-e менший за простором та пробігом.

Якщо брати серед «сірих» дилерів і там вже можна назвати VW ID4, і BYD Atto 3, і ще повно різних представників з Піднебесної. Звісно можна знайти версії з цікавими пропозиціями та низькою ціною, але гарантій ніяких. Ризикувати чи ні, вибір кожного, але потрібно добре перевіряти сам автомобіль і дуже вірити продавцю.

У випадку MG ZS EV можна отримати пристойний автомобіль для сім’ї в категорії ціна-якість, оснащений усіма сучасними фішками, з непоганим запасом ходу та комфортом. Це суто практичне рішення, яке обирають прагматичні люди, які вірять в електричне майбутнє. 

ПЛЮСИ: вартість, гарантія, запас ходу, простір в салоні і в багажнику, оснащення, практичність, легке керування.

МІНУСИ: застарілий дизайн, мало простору над головою, обмежене регулювання керма.

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4323/1809/1649
Колісна база, мм 2581
Заявлений кліренс, мм 161
Об’єм багажника, л. 448/1166
Споряджена маса, кг 1620
Батарея, кВт 50,3/69,9
Потужність, к.с. (кВт) 130/115
Крутний момент, Нм 280
Запас ходу, км 320/440
Тип приводу передній
Підвіска Макферсон/ торсіона балка
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 8,6
Максимальна швидкість, км/год 175
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,3/17,8
Вартість, грн 1 009 131
Вартість тестового авто, грн 1 244 030
Конкуренти Opel Mokka (є офіційно)
Peugeot 2008-e (очікується)
Toyota bZ4
Kia Niro Electro
Hyundai Kona Electro

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Особисті речі та життєві історії: у Сент-Ендрюсі відкрили виставку про українців у Шотландії
ZN UA
2025-09-22T15:54:51Z
Хто зіграє Волдеморта: "Гаррі Поттер" від HBO кидає виклик Джоан Роулінг
GlavRed
2025-09-22T15:27:58Z
Співачка Тейлор Свіфт отримала власний радіоканал, який цілодобово транслюватиме її пісні
Детектор М
2025-09-22T15:27:44Z
Конкурс "традиційних цінностей": переможець російського "Інтербачення" виявився представником ЛГБТ
Фокус
2025-09-22T15:27:30Z
Імʼя, інтриги та походження: 3 міфи про Роксолану, у які всі досі вірять
24tv
2025-09-22T15:15:48Z
Її впізнають з перших нот: яка пісня була найпопулярнішою у 1996 році в Україні та світі
Telegraf
2025-09-22T15:06:54Z
У Києві відбувся концерт на підтримку інклюзії та безбар'єрності
УкраинФорм
2025-09-22T15:00:52Z
Том Голланд отримав струс мозку на зйомках нового фільму Marvel
360ua.news
2025-09-22T14:51:51Z
"Людина-павук 4: Новий день" – дата виходу фільму та деталі зйомок з Томом Голландом
Фокус
2025-09-22T14:51:30Z
Ціни на яйця змінилися: вартість у супермаркетах різко змінилася
GlavRed
2025-09-22T15:27:46Z
В Україну на пільгових умовах в серпні завезли енергетичного обладнання на понад ₴6 мільярдів
УкраинФорм
2025-09-22T15:27:46Z
«І тютюн, і алкоголь стануть дорожчими»: журналістка попередила про нові ціни у жовтні
Политека
2025-09-22T15:18:28Z
Нафтогаз та західні партнери спрямували $2,5 мільярда на закупівлю газу для України
УкраинФорм
2025-09-22T15:15:40Z
НБУ продав валюти на 47% більше: як це вплинуло на курс долара
24tv
2025-09-22T15:15:28Z
Фонд держмайна продав Укррибпроєкт за ₴61 мільйон
УкраинФорм
2025-09-22T15:03:42Z
Тарифи у жовтні: скільки українці платитимуть за світло
24tv
2025-09-22T14:57:11Z
«Укрзалізниця» тимчасово змінює рух низки поїздів до Карпат
ГЛАВКОМ NET
2025-09-22T14:36:31Z
Ціни на ринку дивують: які продукти різко здешевшали, а які у топі найдорожчих
TSN
2025-09-22T14:36:27Z
Глава МЗС Британії: якщо нам доведеться дати відсіч літакам РФ, ми це зробимо
Европейская правда
2025-09-22T15:57:32Z
Зеленський у Нью-Йорку зустрівся з генсеком НАТО Рютте
ГЛАВКОМ NET
2025-09-22T15:57:27Z
Глава МЗС Польщі на Радбезі ООН пригрозив Росії: "Вас попередили"
Европейская правда
2025-09-22T15:57:23Z
Це принципово, – ветеран Симороз різко висловився про нібито "службу" засудженого Косова
24tv
2025-09-22T15:54:52Z
НАТО під тиском реагує на вторгнення Росії в його повітряний простір, – Bloomberg
24tv
2025-09-22T15:54:51Z
Штати в ООН: Росія має негайно припинити небезпечну поведінку в Європі
УкраинФорм
2025-09-22T15:54:03Z
Направлення підрозділів ЗСУ до інших держав: Зеленський вніс до Ради законопроєкт
ГЛАВКОМ NET
2025-09-22T15:51:51Z
Росія передала КНДР технології, які ставлять світ під ядерну загрозу
TSN
2025-09-22T15:51:31Z
Азербайджан знову відклав відкриття сухопутних кордонів
УкраинФорм
2025-09-22T15:33:50Z
Понад 10 000 людей евакуйовано: експерти попереджають про "масштабну катастрофу"
Фокус
2025-09-22T15:51:00Z
Китай евакуює 400 тисяч людей через наближення тайфуну, який уже вдарив по Філіппінах
УкраинФорм
2025-09-22T15:42:23Z
У Запоріжжі до 7 років позбавлення волі засуджено ґвалтівника неповнолітньої
Украина Криминальная
2025-09-22T15:33:39Z
Довічне та 15 років ув’язнення: пара отримала суворе покарання за подвійне вбивство
Украина Криминальная
2025-09-22T15:33:29Z
Поліцейські встановили осіб, причетних до побиття дівчини «на камеру» у Львові
Украина Криминальная
2025-09-22T15:24:54Z
Вбивство підлітка на станції фунікулера у Києві: суд оголосив вирок
ГЛАВКОМ NET
2025-09-22T15:09:34Z
Жорстоке побиття танцюриста Наді Дорофєєвої: постраждалий вперше розповів про свого кривдника
Telegraf
2025-09-22T15:00:27Z
Двоє львів’ян підпалили гараж депутата
Украина Криминальная
2025-09-22T14:48:32Z
Замкнули зі змією: чоловік та родичі намагалися вбити жінку через придане
Фокус
2025-09-22T14:36:08Z
Фрагментарні знання замість мислення: що насправді показали тести НМТ-2025
ZN UA
2025-09-22T15:51:43Z
Тімур Мірошниченко відростив чубчик і здивував новим амплуа: який вигляд має 39-річний ведучий зараз
TSN
2025-09-22T15:51:32Z
Як зміниться мобілізація після створення Єдиного державного реєстру військовозобов’язаних
24tv
2025-09-22T15:51:23Z
Нова батарея для FPV-дронів збільшила радіус удару до 38 км — що відомо
InternetUA
2025-09-22T15:51:16Z
На міні підірвався головний інженер «Суспільне Херсон» Вадим Хоменко
Детектор М
2025-09-22T15:48:22Z
Присутні плакали та аплодували: репортаж після вироку у справі Максима Матерухіна
24tv
2025-09-22T15:48:10Z
Власник продає квартиру, але залишає шалено популярні речі попередніх мешканців
Фокус
2025-09-22T15:45:19Z
Росіяни рвуться до околиць: в ЗСУ попередили про загрозу для кількасоттисячного міста
GlavRed
2025-09-22T15:45:17Z
До Умані вже приїхали майже 400000 хасидів
УкраинФорм
2025-09-22T15:42:27Z
Тахікардія, брадикардія чи норма: яким має бути пульс у різному віці
24tv
2025-09-22T13:24:15Z
Вбережіть троянди в сезон дощів: корисна порада на жовтень
24tv
2025-09-22T12:48:25Z
Цілющі властивості гарбуза: користь і шкода, чи можна його їсти сирим
Комсомольская правда
2025-09-22T12:15:26Z
Росія втрачає покоління через масову наркоманію серед молоді
Хвиля
2025-09-22T12:15:24Z
Парацетамол під час вагітності та ризик аутизму: дослідники у США знайшли зв'язок
ГЛАВКОМ NET
2025-09-22T11:15:14Z
Як діагностують РДУГ у дорослих: пояснення психіатра
24tv
2025-09-22T09:33:01Z
Зловісний експеримент: лікар влаштував дослід, що лякає, і знайшов "21 грам смерті"
GlavRed
2025-09-22T09:27:31Z
Як відбілити білі речі в домашніх умовах: що додати у пральну машину
TSN
2025-09-22T08:06:25Z
Чому виникає здуття та метеоризм: головні помилки в харчуванні та як їх виправити
24tv
2025-09-22T06:12:21Z
Porsche повертає бензинові двигуни до нової моделі 718
Топ Жир
2025-09-22T15:51:36Z
Старший брат Duster отримав яскраві спортивну та позашляхову версії
Фокус
2025-09-22T15:45:25Z
Китай відкликає понад третину всіх електромобілів Xiaomi SU7 після фатальної аварії
Топ Жир
2025-09-22T15:21:15Z
MG представив великий пікап U9 на ринку Австралії
AutoCentre
2025-09-22T15:12:21Z
Новий XC90 вперше доступний у версії Black Edition
AutoCentre
2025-09-22T14:42:20Z
Не для тих клієнтів: Audi відмовляється від випуску заряджених електромобілів RS6 e-tron
AutoGeek
2025-09-22T14:21:34Z
У Литві виготовили першу бронемашину класу MRAP
AutoCentre
2025-09-22T14:12:17Z
Чи натякає BMW на нову i4 завдяки цьому загадковому седану?
Топ Жир
2025-09-22T14:06:14Z
Через Leaf: Популярний в Україні електромобіль Nissan йде з ринку США
AutoGeek
2025-09-22T13:51:09Z
Росія змінила тактику наступу на Костянтинівку через невдачі
Хвиля
2025-09-22T15:48:45Z
Росіяни вдарили дроном по автівці у селищі на Харківщині
УкраинФорм
2025-09-22T15:48:39Z
«Це виживання». Влада повідомила про ситуацію у Куп’янську
ГЛАВКОМ NET
2025-09-22T15:42:23Z
Береги Дніпра у Києві стали бірюзовими: у чому причина дивного забарвлення
TSN
2025-09-22T15:33:52Z
Робимо все, щоб прориву не сталось, – Трегубов про кордон Донеччини та Дніпропетровщини
24tv
2025-09-22T15:30:35Z
Росіяни продовжують атакувати Харківщину: загинула мирна мешканка
Мій Харків
2025-09-22T15:30:29Z
У Криму активістку Лілію Хвильку заочно засудили до пʼяти років увʼязнення
Детектор М
2025-09-22T15:15:16Z
На деяких перехрестях вулиці Клочківської тимчасово заборонять рух транспорту
Мій Харків
2025-09-22T15:13:57Z
Пошкоджений в Індустріальному районі будинок не підлягає відновленню
Мій Харків
2025-09-22T15:13:26Z
Ростиме як на дріжджах: що кинути в лунку, щоб полуниця родила відрами
24tv
2025-09-22T15:54:46Z
Викидати точно не варто: що можна зробити із втулок від туалетного паперу
GlavRed
2025-09-22T15:45:31Z
Де розташований палац на Львівщині, який був серцем "лісової імперії"
24tv
2025-09-22T15:15:55Z
Омолоджуючі стрижки для жінок після 50 років: результат приголомшить
24tv
2025-09-22T15:15:50Z
Наповніть дім затишком: елементи декору, які дизайнери рекомендують цієї осені
24tv
2025-09-22T14:54:26Z
Покроковий етап посадки півоній восени: у травні вже почнеться пишне цвітіння
24tv
2025-09-22T14:54:01Z
Як освіжити одяг без машинки: швидкі методи проти запаху поту
TSN
2025-09-22T14:36:56Z
Чи можна їсти кров’янку: секрети страви, яку цінували наші предки
GlavRed
2025-09-22T14:27:34Z
Хітова осіння закуска: намазка з гарбуза та плавлених сирків – кращого не вигадаєш
24tv
2025-09-22T14:12:24Z
Рівнодення та сонцестояння – у чому полягає ключова різниця астрономічних явищ
24tv
2025-09-22T15:54:36Z
Зіткнувся із Землею і зник - куди подівся велетенський астероїд-убивця динозаврів
GlavRed
2025-09-22T15:54:28Z
Кумедний баг у Borderlands 4 може залишити вашого персонажа без одягу
24tv
2025-09-22T15:42:58Z
Оператор не потрібен: новий далекобійний дрон D4 сам знайде та уразить ціль
Фокус
2025-09-22T15:42:39Z
Озера під Антарктидою — ключ до розуміння кліматичних змін у світі
360ua.news
2025-09-22T15:30:25Z
Як поставити пісню у профіль в Telegram: покрокова інструкція
InternetUA
2025-09-22T15:27:43Z
Генератори чи сонячні панелі: що краще захистить ваш будинок від можливих блекаутів
Фокус
2025-09-22T15:00:20Z
Коти можуть впливати на мозок своїх власників: учені розповіли, як
ZN UA
2025-09-22T14:51:51Z
ChatGPT навчився обходити CAPTCHA: що це означає для безпеки в інтернеті
InternetUA
2025-09-22T14:48:01Z
Барса націлилася на нападника Атлетіко
Football.ua
2025-09-22T15:54:32Z
Антоненко: Пропущені голи після стандартів – це моя проблема
Football.ua
2025-09-22T15:51:45Z
Карпати здобули першу перемогу в УПЛ, впевнено обігравши Оболонь
24tv
2025-09-22T15:51:21Z
Мілан знайшов заміну Меньяну у Лізі 1
Football.ua
2025-09-22T15:33:09Z
Ванат — єдиний українець у заявці Жирони на матч з Атлетіком
Football.ua
2025-09-22T15:27:13Z
Динамо сенсаційно втратило очки у матчі з Олександрією
24tv
2025-09-22T15:21:24Z
"Динамо" та "Олександрія" завершили матч внічию
Gazeta UA
2025-09-22T15:18:12Z
Форвард "Ліверпуля" Екітіке: вартість переходу мене не хвилює
Gazeta UA
2025-09-22T15:06:28Z
Став відомий володар "Золотого мяча-2025": у мережі назвали ім'я переможця
24tv
2025-09-22T15:06:17Z