Клієнти ПриватБанку скаржаться на труднощі під час зняття готівки в банкоматі. Один з клієнтів стверджує, що хотів зняти кошти зі своєї картки, але готівку не отримав, хоча гроші знялися, на що співробітники банку відповіли, до кого потрібно звертатися.
Відповідний відгук клієнт залишив на офіційному сайті Мінфіну.
Один з клієнтів ПриватБанку стверджує, що зіштовхнувся з труднощами, коли хотів зняти готівку зі своєї картки. Він наголосив, що намагався зняти 5 тисяч гривень у банкоматі ПриватБанку з карти іншого банку, але не отримав свої гроші, хоча з картки зняло.
"Банк залишив мене без грошей на ліки, які мені були дуже потрібні, а зателефонувавши до служби підтримки вони, замість того, щоб повернути кошти назад, мене відфутболюють до банка, з картки якого я знімав готівку. Чому я повинен через помилку Приватівського банкомата чи банка витрачати свій час та нерви, щоб повернути свої кошти та чекати на це декілька днів?" – вказав клієнт ПриватБанку.
Працівники банку одразу ж відповіли на цю скаргу, наголосивши на тому, куди потрібно звертатися для повернення грошей. До того ж, у ПриватБанку попросили вибачення за незручності, з якими зіштовхнувся клієнт.
"Для розгляду питання відповідно повернення коштів необхідно звертатися до банку-емітенту Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей", – відповіли у ПриватБанку.
Як повідомляли раніше, ПриватБанк заблокував картку клієнта нібито після донатів на ЗСУ.
Як писав "Знай" раніше, що потрібно зробити, щоб отримати 3 тисячі гривень від ПриватБанку.