Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Планується, що виробництво китайських автівок буде організовано на колишньому заводі японської компанії Nissan у Каталонії, закритому в 2021 році, і розпочнеться вже цього року.
У спільному підприємстві Chery є молодшим партнером і спочатку почне виробництво своїх моделей Omoda. Головний акціонер EV Motors розпочне виробництво власних авто у четвертому кварталі.
Закритий завод Nissan у Каталонії був частково переданий іспанському виробнику електромотоциклів Silence та місцевим інженерним групам QEV і EV Motors, які планували перетворити його на центр виробництва електромобілів. У березні EV Motors отримала повний корпоративний контроль над підприємством і відіграла ключову роль у переговорах із Chery.
Умови угоди сторони наразі не повідомляють, зокрема, й про те, скільки китайських автівок планується виробляти. Іспанська влада також не розголошує, чи пропонувала державну допомогу Chery, хоча уряд Каталонії заявив, що профінансує навчальні програми для колишніх працівників Nissan, щоб прискорити перехід на виробництво Chery.
Місцева влада очікує, що завдяки Chery вдасться відновити хоча б частину з 1600 втрачених робочих місць після закриття заводу в 2012 році.
Reuters нагадує, що зараз європейський ринок електромобілів знаходиться в розпалі агресивної цінової війни. Єврокомісія проводить розслідування стосовно того, чи отримують китайські виробники електромобілів державні субсидії, за рахунок яких можуть встановлювати нижчі ціни й вигравати конкуренцію з європейськими компаніями.
Як повідомляв Укрінформ, уряд Китаю стривожений триваючим у Європі антисубсидійним розслідуванням стосовно його виробників електромобілів і намагається переконати Європейську комісію та країни-лідери ЄС у відсутності підстав для розслідування.
Фото: Chery