/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2ee92dddd85efa793730c5594bb1571c.jpg)
Створив вишиванку з емблемою армії, яка вбивала українців: бренд Etnodim потрапив у скандал
В Etnodim зазначили, що на гроші з цього проєкту закуплять засоби зв'язку для військових міжнародного легіону при ГУР МО України. Однак згодом у мережі з'явилася інформація, що одна з вишиванок присвячена польській Армії Крайова, передає Fashion 24.
Український бренд Etnodim потрапив у скандал
На вишиванку з емблемою Польської підпільної держави та Армії Крайова звернув увагу громадський активіст Олег Слабоспицький. На своїй фейсбук-сторінці він написав, що під час Другої світової війни вона воювала з УПА та вбивала цивільних українців, що мешкали на Волині.
Згодом Олег Слабоспицький оновив допис та зазначив, що бренд Etnodim прибрав зі свого сайту ці вишиванки. Проте їх досі можна знайти у магазині та на міжнародній платформі DressX.
Бренд Etnodim відреагував на скандал з вишиванкою
Etnodim вже відреагував на скандал у своєму інстаграмі. У повідомленні йдеться – для того, щоб створити сорочки, проводилися дослідження та опитування, а вже згодом розроблявся дизайн. Бренд визнав, що в одному з символів припустився помилки, яку готовий виправляти.
Історія ховає в собі багато болю. І коли ми говоримо про минуле, чиїсь символи боротьби можуть бути нашою раною. Символ, зображений на одній із сорочок, є саме таким. Осмислюючи цей досвід, ми хочемо сказати – він не має бути на вишиванці,
– зазначили в Etnodim.
Бренд подякував воїнам міжнародного легіону за захист України. Також додав, що хоче з гідністю презентувати голос нашої держави у світі.