MY.UAНовини
Тест-драйв Volvo C40 Recharge: скандинавський максималізм
Тест-драйв Volvo C40 Recharge: скандинавський максималізм

Тест-драйв Volvo C40 Recharge: скандинавський максималізм

Щоб зрозуміти цінність автомобілів Volvo потрібно до них дорости ментально. Хтось досягає цього вже в 30 років, а хтось — тільки в 50. Volvo не купують на емоціях, не купують тому, що можуть, а обирають зі спокійним розумом та чіткою усвідомленістю. Але цей електричний Volvo С40 викликає інші відчуття і здатен здивувати навіть давніх прихильників бренду.

Важко жити в мінімалізмі не розуміючи, що саме покладено в його основу, так само відбувається і з вибором автомобілів від шведського бренду. А суть в тому, що все приховано, все вирахувано та суто практично. На перший погляд — це якось не загадково, занадто просто та спокійно, але насправді все продумано і збагачене історією, технологіями та інноваціями. Жодної зайвої деталі, зайвого руху, зайвої думки під час керування. Кожен елемент було створено з метою безпеки — для вас та довкілля.

Зміст

  • 1 Особливість Volvo C40 Recharge
  • 2 Безпека найважливіша
  • 3 Прискорення на службі комфорту
  • 4 Екологічний простір у Volvo C40
  • 5 Враження від Volvo C40
  • 6 Конкуренти та можливості на ринку
  • 7 Технічні характеристики Volvo C40 Recharge

Особливість Volvo C40 Recharge

Якщо з дизайном від шведів ми вже давно познайомились і мало що змінюється з роками, то напрямок розвитку технологій в компанії обрали рішуче, і зараз ми вже бачимо результати. П’ять років тому компанія встала на шлях сталого розвитку, поступово перекидаючи виробництво на більш екологічні матеріали. І сьогодні рівень перероблених матеріалів, які використано в обробці сягає вже більше ніж 50%. Нещодавно в компанії повністю відмовились від дизельних агрегатів. З кожним роком електричних моделей стає більше, а бензинових менше. Тож майбутнє від Volvo вже можна зрозуміти.

Так з’явився і Volvo C40 Recharge у 2021 році, на два роки пізніше за електричний XC40. І філософія у новинки геть інша, при тому, що «внутрянка» повністю ідентична. В нашому C40 немає, і не буде, бензинових двигунів — це виключно електромобіль, на відміну від XC40.

«Сороковки» мають однакову колісну базу у 2 702 мм, довжину кузова 4 440 мм. У висоту С40 на 59 мм менше (1591 мм проти 1 647 мм), та на 161 мм ширше (2034 мм проти 1 873 мм).

Обидві моделі побудовано на платформі Volvo CMA та оснащено батареєю ємністю 82 кВт*год. Але купеподібний С40 отримав більше екологічності, більше запасу ходу (569 км проти 582 км) та меншу витрату енергії (17,6 кВт*год/100 км). Обидва можуть споживати енергію від прямого струму потужністю 175 кВт (CCS2) та поповнити запас ходу від 10%до 80% за 28 хвилин.

Ми зараз порівнюємо задньопривідні версії, адже в пропозиції буде і повнопривідні варіації з електромотором на кожній вісі й тоді вже потужність зростає з 252 к. с. до 408 к. с.

Розроблявся С40 саме з метою збереження довкілля, економії та практичності. Тож силует в стилістиці «фастбека» з задертою кормою та інший передній бампер поліпшили аеродинаміку, тим самим надавши більше переваг в технічних даних, та більше спортивності у зовнішності. І якщо в кольорі тестового авто Fjord Blue автомобіль виглядає сучасно та спокійно, то чорний Onyx Black на 20-дюймових колесах перетворює компакт на стильний та агресивний кросовер. І вже в такому вигляді він здатен переплюнути BMW iX2, тим паче, що за технічними характеристиками він виграє за замовчуванням, як і в вартості.

Одночасно дизайн приніс і втрати, адже багажне відділення втратило 39 літрів (443 літри проти 404 літрів в С40), а огляд крізь салонне дзеркало заднього виду має обмежену оглядовість: явно заважає вузьке заднє скло та покатий дах.

Дизайн фар має звичний дизайн ходових вогнів під назвою «Молот Тора», але тепер саме С40 першим серед модельного ряду Volvo отримав головне освітлення з піксельною технологією, що працює на оптимізацію видимості. Тобто в автоматичному режимі кожен блок фар Pixel LED, що налічує 84 світлодіоди, може затемнювати одночасно до 5 автомобілів, які виявляє камера. Це допомагає не засліплювати водіїв зустрічного транспорту чи пішоходів. Крута технологія, яка дозволяє водію взагалі забути про регулювання світла і довірити все автомобілю.

Позаду фонарі, у звичній для бренду формі, мають гостроцікаву анімацію: під час розблокування/блокування дверей автомобіля діодні габаритні вогні загоряються бігучою стрічкою, що виглядає досить ефектно у темну пору доби.

Безпека найважливіша

Тут багато що довіряєш автомобілю за замовчуванням. Доведення технологій активної та пасивної безпеки до досконалості дозволило майже повністю прибрати ручне налаштування. Взагалі за кермом Volvo важко відчути роздратованість від роботи асистентів. Він не буде вас смикати, виривати кермо чи поводитись непередбачувано.

Робота фірмового Pilot Assist майже непомітна, м’яка та надійна. Вмикаючи адаптивний круїз ви допускаєте до керування автопомічників. Volvo триматиме вас у смузі руху так обережно, як колиска малюка, відслідковуючи напрямок смуг. Він уважно слідкує за попередніми автомобілями, тримаючи дистанцію. Система здатна сама зупинити автомобіль та знову почати рух, що робить її незамінною під час руху в заторах, не кажучи вже про далекі дистанції.

Тільки один раз система не змогла вловити схему руху, коли смуги почали розходитись в різні боки на перехресті, сплутавшись з тимчасовими жовтими.

Я так і не змогла намацати рівень роботи системи екстреного гальмування. Можливо вона вмикається дійсно в критичний момент, як і система виявлення пішоходів. Тож зайвий раз С40 не буде вам докучати попередженнями, але пам’ятайте про те, що він постійно спостерігає.

Приємна функція нагадування про початок руху, коли автівки попереду вже рушили, а ви забарилися. Мелодійним звуком Volvo нагадає вам, що треба їхати. І це тільки в тому випадку, якщо ви не вмикали адаптивний круїз.

На приладовій панелі вам постійно повідомляється інформація про обмеження швидкості, є тут і карта маршруту, щоб ви зайвий раз не кидали оком на центральний монітор. Взагалі тут вистачає інформації про швидкість руху, роботу рекуперації, кількість витрати енергії, запас ходу і таке інше. Окремо можна подивитись чи відбити дистанцію на бортовому комп’ютері, але вмикається він окремо на кермі.

Кількість систем безпеки, враховуючи й подушки просто зашкалює: система захисту від хлистових травм, система захисту від бокового удару, подушки безпеки з двома ступенями розкриття, колінна подушка безпеки, з боку водія і інші.

Звичайно в C40 є камери та радари, які допомагають «мозку» авто відстежувати ситуацію навколо. Вам надано можливість подивитись на інтерактивне зображення на центральному дисплеї за допомогою кругового огляду на 360, що досить детально демонструє обставини. Але в дощ зображення буде розмитим і не таким чітким, як хотілось. Доводиться знову покладатись на сам автомобіль, який попередить, якщо позаду буде перепона та навіть зупиниться.

Добре, що можна увімкнути камеру примусово, та навіть обрати ракурс, щоб подивитись проходження складно доступних місць, але така функція доступна тільки в максимальній комплектації.

Прискорення на службі комфорту

Завжди здається, що їздити на Volvo не цікаво та не весело. Мушу розчарувати тих, хто досі так вважає. Миттєвий розгін здатен вдавити вас і пасажирів в крісла та викликати нудоту, адже крутний момент буде доступний прямо зі старту. Так, запасу ходу вистачає, щоб дозволяти собі бавитись, але в межах розумного. Але пам’ятайте, що в філософії Volvo немає вседозволеності, порушення тут зайві, поспіх відкидається, а поводження на дорозі повинно відповідати цінностям бренду і безпеці. Саме тому ви не зустрінете водіїв на Volvo, які поводять себе нахабно або без поваги. Тут і криється саме та свідомість, до якої потрібно дозріти.

Електромобіль з потужністю у 252 к. с. (185 кВт) та крутним моментом 420 Нм не такий вже й різкий зі своїми 7,2 секундами до сотні, але з двома електродвигунами він видає вже куди більше динаміки (408 к. с. і 4,8 с).

Керування шведським електромобілем просто не здатне викликати якісь зауваження. Легкість, розуміння, комфорт. Багатоважільна підвіска на обох осях турботливо ставиться до кожного в салоні. Навіть на 20-дюймових колесах з низькопрофільною гумою не відчуваєш тремтіння, дрібних недоліків дороги, а амортизатори відпрацьовують пружно та швидко. Кермо передає достатньо інформації від дороги та має небагато обертів. Можливо не вистачає гострого відгуку на кермі, але з електрокаром такі відчуття зайві, тут головне якнайдовше котитись, а не демонструвати маневровість.

Заявлений запас ходу в 582 км в комбінованому циклі (та 783 км в міському) — це скоріше бажання. Як ми знаємо, реальність зовсім інша. Тож кросовер з легкістю зможе долати 450 км, при відключеному кліматі та обережній їзді по місту з використанням рекуперації, якщо ще й дорога дозволить, то можна збільшити дистанцію до 480 км.

Налаштування дозволяють водію керувати навантаженням на акселератор і зробити його основним елементом керування швидкістю та зупинкою. А ось змінити рівень рекуперації не надали можливості, як зайвими виявились і режими їзди.

Заряджання батареї в 82 кВт*год — це справа не така проста. Як я вище вказала, електромобіль здатен споживати до 175 кВт потужної енергії від прямого струму через порт CCS, але зарядна станція повинна бути відповідною. Поки що мені відома лише одна станція, яка здатна видавати рекордні 360 кВт — це чарджер від GO TO-U, який розташовано в Рівному. Вона здатна живити одночасно два електромобілі та віддавати 180 кВт. Можливо у них з’являться ще схожі станції, а поки що здебільшого доведеться користуватись тим, що пропонують на дорогах, а це до 100-150 кВт. Час очікування відповідно розтягується до 40-60 хвилин.

У імпортерів, як Porsche або Jaguar, біля салонів можна знайти зарядну станцію, здатну видавати 320 кВт. Правда підключення до неї — це вже інша історія і важко сказати, чи вже відкрили вони можливість заряджання від неї для інших моделей авто.

Якщо ж заряджатись від трьохфазної розетки на 32А в через Type2, то можна спокійно поповнити запас ходу до максимуму за 8 годин, що вкладається в один робочий день. Звісно, якщо буде менша потужність змінного струму, то і час буде додаватись. Від домашньої розетки, звичайно, заряджати електромобіль теж можна, але страшно навіть уявити, скільки часу буде на це потрібно.

Екологічний простір у Volvo C40

Електромобіль отримав деякі переваги не тільки в керуванні, але і в салоні. У випадку з Volvo C40 відмінностей з салонами інших Volvo майже немає, окрім використання максимальної кількості перероблених матеріалів. Як стверджує виробник, це перша модель, де взагалі не використовували шкіру. Насправді тут всюди шкірозамінник, який вироблено з вторсировини і використано в комбінації з обшивкою із текстильної замші/матеріалу Microtech кольору Charcoal. На підлозі схожа на вовну обшивка, яка огортає більшу частину салону, кольору Fjord Blue.

Стилісти добре попрацювали з якістю матеріалів, і важко відрізнити їх від натуральних, хоча тут можна зустріти перероблений пластик, або джинсу. Але це окрема тема, про яку варто розповідати іншим разом.

Конфігурація салону взагалі не змінюється вже багато років. Знайомий 9-дюймовий дисплей на центральній консолі пропонує керування системою кондиціонування, музикою та усіма налаштуваннями. Є тут декілька профілів, які дозволяють зручно користуватись електромобілем різним водіям, змінюючи налаштування майже одним дотиком.
Особливу атмосферу ввечері створюють вставки з орнаментом Topography, які підсвічуються (насправді це топографічна карта Швеції — ред.). Звісно, це не зіркове небо, як в BMW iX, але виглядає не менш стильно.

Залишилось тут і багато глянцевого пластика, який швидко збирає пил та сліди від дотиків. Але, здається що прихильників бренду це ніяк не хвилює. Головне, що все відчуваєш інтуїтивно, або воно вмикається автоматично.

З нового в Volvo C40 — нерухоме панорамне скло з затемненням. Це звісно, збільшує візуально простір та додає світла. На думку виробника, шторка не потрібна, а відсутність люка зменшує наявність зайвих шумів. На жаль, зарядні входи тільки Type C, що від багатьох вимагатиме зміни кабелів, якщо потрібно буде заряджати пристрої. І такими зарядними входами виробник не балує: один вхід є попереду та один — позаду. З приємних дрібниць: наявність невеликого смітника в підлокітнику, який зручно виймати, новий важіль перемикання передач у вигляді петлі, світлодіодна підсвітка, зручні підсклянники та великі кишені в картах дверей.

Ми маємо максимальну комплектацію Ultimate з максимальним оснащенням, що включає електричні регулювання передніх сидінь, камеру 360 та інше. Різниця з комплектацією Plus невелика по оснащенню, але коштуватиме близько 200 тисяч гривень.

Тут є бездротова зарядка для телефону та дротовий Apple CarPlay. Основні з’єднання віддано системі Google, яка побудована на операційній системі Android. Потрібно вставити сімку з інтернетом, під’єднати свій профіль та мати доступ до всіх застосунків та сервісів Google, такі як Google Maps, Google Assistant і Google Play Store та інші. Тож карти з пробками вже будуть у системі за замовчуванням, як і улюблена музика.

Система реагує на голосові команди, як зазвичай робить сам Google: треба промовити «OK Google» і назвати команду. Зручно керувати усією системою тільки голосовими командами, але вимовляти доведеться англійською.

Сидіння ергономічні та прораховані до дрібниць, на чому не варто навіть зупинятись. Регулювань для передніх пасажирів достатньо з головою. Є навіть висувна підставка для ніг, для тих, кому треба сидіти глибше. Не вистачає лише масажу, але в цьому класі не часто зустрінеш таку приємну функцію. Добре що є підігріви сидінь, а також керма, що в електромобілі може дуже згодитись.

Не може не радувати акустична система та преміальна стереосистема Harman Kardon. Саме в салоні Volvo варто слухати класичну музику. А в поєднанні з відмінною шумоізоляцією та тихим ходом електромобіля — це особливе задоволення.

Керувати кліматом можна віддалено через додаток Volvo Cars, вмикати зручну температуру, підігріви, охолоджувати чи прогрівати салон віддалено перед виходом з дому. В системі можна програмувати зарядку та виставляти таймер або обмеження потужності.

Для задніх пасажирів залишили, на перший погляд, достатньо місця, але висока людина буде відчувати деякий дискомфорт. Особливість конструкції електромобіля з батареєю під підлогою, покатий дах та високі задні арки обмежують рухи та стискають в плечах, не кажучи вже про небезпечну близькість голови до задньої стійки. І заднє скло буде опускатись не до кінця — теж особливість дизайну автомобіля.

З’їла конструкція трохи літражу в багажному просторі, як вже писала вище, але залишили під підлогою в багажнику простір для дрібниць, інструментів та інших потрібних речей. Попереду є додатковий багажник на 31 літр, де зручно зберігати кабелі.

Враження від Volvo C40

Треба завжди пам’ятати, що кожен бренд має свій шарм, а у Volvo майже кожен елемент наповнений значенням. Неможливо передати усі почуття, які викликає Volvo C40: від дивування новим сміливим втіленням ідей в життя до теплого відчуття від знайомих деталей, які відгукуються багатством історичної спадщини.

Це один з небагатьох електромобілів, який не викликав у мене роздратування, запитань з зарядкою, нервувань з обмежуванням дистанції, чи будь-яких хвилювань. Настільки все зрозуміло, легко та просто.

І так, дистанції навіть в 400 км буде достатньо, щоб тиждень не згадувати взагалі про зарядку, а якщо підзаряджати Volvo C40 під час роботи чи вдома вночі, то це вийде взагалі безпроблемне авто на кожен день. І я б сміливо відправилась з ним у далеку подорож, просто знаючи, що в запасі є енергія та можливості.

Конкуренти та можливості на ринку

Важко порівнювати Volvo C40 з кимось, бо наш ринок пропонує занадто різні варіанти в ціновому діапазоні та походженні. Можна сказати, що основний конкурент — це VW iD4, але він за оснащенням, дальністю пробігу, потужністю та рівнем безпеки та надійності ніяк не може стати гідним суперником. Можна порівняти С40 з Tesla Model Y, але вона не має офіційного представництва та плюшек, які надає імпортер для Volvo. Однак, Tesla Model Y перевищує шведа по всім показникам від розгону, потужності до запасу ходу та поведінки на дорозі.

В той самий час Volvo C40 явно переплюне в дистанції дорожчих суперників BMW iX1 та Mercedes-Benz EQA. Серед аналогів за якістю оздоблення та рівнем задоволення, я можу назвати Jaguar i-Pace, але і позиціювання у них різне.

Вартість Volvo С40 Recharge стартує з 1 742 241 грн за комплектацію Plus, а такий електромобіль, як у нас на тест-драйві, в комплектації Ultimate буде коштувати 1 968 523 грн.

Тож Volvo залишиться унікальним, уважним до споживача. І шансів збільшити аудиторію у бренду стає все більше. Окрім гарантії на батарею до 8 років імпортер запропонував для Volvo в Україні спеціальні умови: програму Volvo Care Offer сервіс на 3 роки вже включений у вартість авто. Діє вона до 100 тисяч пробігу або до трьох років.

Плюс із 2023 року Volvo пропонує електромобілі за підпискою. Тобто сплачуючи фіксований платіж на місяць ви отримуєте автомобіль з усіма послугами за замовчуванням: гарантія, страховка, сервісне обслуговування, підтримка в дорозі тощо. Стандартні умови передбачають можливість обрати період користування електромобілем від 6 до 36 місяців. Також можна замінити автомобіль на інший Volvo або скасувати замовлення, попередивши дилера за 3 місяці. Тож С40 Recharge можна отримати у користування за фіксованим місячним платежем від 57 704 грн.

Технічні характеристики Volvo C40 Recharge

Кузов, тіп SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4440/1591/2034
Колісна база, мм 2 702
Заявлений кліренс, мм 171
Об’єм багажника, л. 404/1205
Споряджена маса, кг 2460
Батарея, кВт*год 82
Потужність, к.с. (кВт) 252/185
Крутний момент, Нм 420
Запас ходу, км 578
Тип приводу задній
Підвіска Макферсон/ багатоважільна
Трансмісія одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 7,3
Максимальна швидкість, км/год 180
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,6
Вартість, грн 1 742 241
Вартість тестового авто, грн 1 968 523
Конкуренти VW iD4
Tesla Model Y
Jaguar I-Pace
BMW iX2
Mercedes-Benz EQA

 

Дякуємо Winner Imports Ukraine за надане авто.
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
ЄС ударив санкціями по Росії за використання хімічної зброї проти України
Европейская правда
2025-05-20T15:57:35Z
Навроцький готовий обіцяти не підтримати вступ України до НАТО
Европейская правда
2025-05-20T15:45:01Z
Путін призначив нового командувача сухопутних військ, відомого тактикою "м'ясорубки"
FaceNews
2025-05-20T15:33:05Z
Глава МЗС Литви закликав ЄС вдарити агресора санкціями туди, де справді боляче
Европейская правда
2025-05-20T15:21:57Z
Зеленський обговорив із Мелоні свою розмову із Трампом
Европейская правда
2025-05-20T15:21:05Z
Пакистан та Індія домовилися вивести війська: названо дату
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T15:15:45Z
"Запанувала здивована тиша": Axios пише, що дипломатія Трампа шокувала лідерів Європи
FaceNews
2025-05-20T15:06:32Z
Майже 60% американців вважають, що Трамп недостатньо жорсткий з Путіним
Европейская правда
2025-05-20T15:04:32Z
У Польщі висунули звинувачення заарештованому за сприяння замаху на Зеленського
Европейская правда
2025-05-20T15:04:29Z
"Євробачення-2025": полька в сексі-вбранні ошелешила танцями та небезпечно політала над сценою
ТСН
2025-05-17T21:18:58Z
Народилася у Дніпрі, не знала свого батька і писала листа Сталіну: як у дитинстві виглядала Лія Ахеджакова
Telegraf
2025-05-11T17:30:58Z
Донька Мозгової заручилася з коханою
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T14:39:11Z
Іво Бобул виказав образу на покійного Назарія Яремчука
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:57:06Z
76-річна Кеті Бейтс приголомшила схудненням на 45 кіло і розсекретила, як їй це вдалося
ТСН
2025-05-20T13:21:48Z
З Кеті Перрі злетів бюстгальтер просто під час концерту
ТСН
2025-05-20T12:33:59Z
«Було заборонено співати». Соліст Ziferblat розповів про проблеми зі здоров'ям
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T12:24:31Z
Відомому гурту заборонили проводити благодійні концерти одразу в двох містах України і здивували чому
TSN
2025-05-20T11:36:15Z
Садові дивани із дерева: як вибрати і які характеристики
GlavRed
2025-05-20T10:43:53Z
Один хитрий трюк, який допомагає знизити калорійність картоплі та рису: тепер улюблені страви можна їсти навіть на дієті
ТСН
2025-05-20T12:33:14Z
Як і коли правильно обрізати іриси: секрети пишного цвітіння
TSN
2025-05-20T11:09:57Z
Найкращий спосіб приготування сосисок: один невеликий нюанс робить їх дуже смачними
TSN
2025-05-20T09:36:44Z
Лаврове листя творить дива: сім способів застосування, про які ви точно не знали
TSN
2025-05-20T08:55:58Z
Улюблений напій виявився рятівником чоловічої потенції: про це мало хто знає
TSN
2025-05-20T08:55:36Z
Забудьте про майонез та олію: ця заправка зробить найпростіший салат в рази смачнішим
ТСН
2025-05-20T08:54:54Z
В Україні зросла кількість хворих на алергію: чи пов'язано це з війною
ТСН
2025-05-20T08:54:28Z
Сезон черешні: кому не можна їсти літні ягоди і чому
ТСН
2025-05-20T08:54:21Z
Роки за телефоном закінчилися операцією на хребті: історія японського геймера
ТСН
2025-05-20T08:54:09Z
Які продукти не треба мити перед приготуванням: про це майже ніхто не знає
ТСН
2025-05-20T12:21:25Z
Чому тріскається морква і що робити, щоб коренеплоди виросли рівними та гладкими
TSN
2025-05-20T11:09:03Z
Кукурудза: які елементи живлення потрібні культурі на старті росту
AgroPortal
2025-05-20T11:00:50Z
Найефективніший засіб від колорадських жуків на думку агрономів: потрібно лише розчинити у воді доступний продукт
TSN
2025-05-20T08:55:53Z
Чим видалити борщівник з ділянки: як самостійно боротися з бур’яном і перемогти
TSN
2025-05-20T08:55:05Z
Як посадити огірки в пластикових пляшках: переваги методу і покрокова інструкція
ТСН
2025-05-20T08:54:57Z
Bukovel доєднався до міжнародної програми Climate Friendly Travel
TSN
2025-05-20T08:54:28Z
Весняне закушування з редискою, яке готується за 15 хвилин: стане "родзинкою" на столі
ТСН
2025-05-20T08:52:57Z
Які слова ніколи не бувають вставними: що потрібно знати, щоб уникати пунктуаційних помилок
TSN
2025-05-20T08:52:49Z
Винищувачі НАТО кілька разів супроводжували літаки РФ минулого тижня
Европейская правда
2025-05-20T15:58:23Z
Суд відібрав доньку у найстаршої матері України
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T15:00:36Z
Нова зброя для України: KNDS Belgium та «Укроборонпром» домовились про спільне виробництво
ТСН
2025-05-20T14:45:49Z
Ектора Хіменеса-Браво, який мобілізувався до ЗСУ, сьогодні помітили в Харкові: нові фото та відео
FaceNews
2025-05-20T14:12:06Z
Скандал з фіктивними "бойовими" виплатами у 155-й бригаді: ОК "Захід" проводить розслідування
TSN
2025-05-20T13:51:10Z
Робот допоміг військовим евакуювати пораненого побратима
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:48:15Z
Батьки в Україні можуть отримати компенсацію до 8 тисяч гривень за послуги няні: як подати заявку
VGorode
2025-05-20T13:36:33Z
Авіаносець Truman залишає Близький Схід після серії інцидентів і бойових втрат
ТСН
2025-05-20T13:33:13Z
Винищувачі МіГ-29 від Польщі: експерт пояснив, чи варто Україні купляти літаки
ТСН
2025-05-20T13:21:45Z
У екопарку в Харкові собака взяла під опіку тигренят, від яких відмовилась мама
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T15:09:08Z
Чому Кримський міст досі не знищений: речник ВМС пояснив
TSN
2025-05-20T14:18:29Z
Іноземка намагалася вивезти з України старовинну картину
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:51:21Z
«Київтеплоенерго» ліквідувало 15-метровий «фонтан» на Осокорках
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:39:38Z
"Фонтан" на Осокорках: в "Київтеплоенерго" прокоментували прорив труби
ТСН
2025-05-20T13:21:11Z
Містичний прогноз на 19-25 травня 2025 року: що руни нам віщують
TSN
2025-05-20T12:48:43Z
Російський дрон "Молнія" вдарив по блокпосту на Харківщині: постраждали силовики
ТСН
2025-05-20T12:33:48Z
Чоловік отримав три повістки і ухилився від мобілізації: як це закінчилось
ТСН
2025-05-20T12:21:35Z
Оренда житла у Києві та передмісті: де ціна зросла найбільше
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T09:51:54Z
На Закарпатті засуджено подружжя, яке закувало сина в ланцюг і підпалило
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T15:39:13Z
До суду скеровано справу хакера, який торгував талонами «е-черги» сервісних центрів МВС
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:54:20Z
У Японії арештовано мафіозі, бо їх офіс розташований близько до бібліотеки
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T12:39:49Z
Чоловіка, який захищав село від окупантів, засудили: в чому його звинуватили
ТСН
2025-05-20T12:33:55Z
У фінській школі стався напад з ножем, підозрюваний – учень
Европейская правда
2025-05-20T12:04:47Z
Хлопець намагався стрибнути зі скляного мосту на Володимирській гірці
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T10:30:17Z
Підпал будинку Стармера: заарештували третього підозрюваного
ТСН
2025-05-20T10:27:20Z
В Одеській області живцем згоріли двоє дітей
TSN
2025-05-20T08:56:05Z
На Драгобраті в горах зірвався та загинув киянин
TSN
2025-05-20T08:55:46Z
Як зробити так, щоб пральна машина не "стрибала": цікавий спосіб, щоб змусити її стояти нерухомо
ТСН
2025-05-17T20:22:21Z
Зарядити електромобіль стало дорожче: як змінилися ціни
ГЛАВКОМ NET
2025-05-16T17:42:59Z
AWT Bavaria оголошує про відкриття нового інноваційного простору - AWT Studio UNIT.City
Корреспондент
2025-05-16T12:39:48Z
Mercedes переносить виробництво своєї популярної моделі авто у США через мита Трампа
ГЛАВКОМ NET
2025-05-13T11:45:58Z
Водіїв закликали ні в якому разі не залишати цю річ у салоні у спекотний день
24tv
2025-05-12T14:09:13Z
Кібертрак перевернувся після ймовірного нападу в дорожній люті
Топ Жир
2025-05-12T14:03:19Z
“Новий автомобіль та старий водночас: Volkswagen Beetle 1972 року з пробігом лише 104 милі”
Топ Жир
2025-05-12T14:00:33Z
Водій вантажівки перевернув Cybertruck у лютій дорожній сутичці
Топ Жир
2025-05-12T13:45:04Z
Через ризик шпіонажу: в Британії ввели обмеження для власників китайських машин
AutoGeek
2025-05-12T13:27:59Z
Настрої українського бізнесу покращились: дефіцит кадрів — головна проблема
AgroPortal
2025-05-20T16:00:48Z
Чехія за час війни збільшила постачання агропродукції до України на 60%
AgroPortal
2025-05-20T15:00:31Z
Україна пропонує США угоду про вільну торгівлю
AgroPortal
2025-05-20T14:30:20Z
«Є дуже серйозна небезпека, і не лише для Енергодара». Експрацівник ЗАЕС пояснив, чому росіяни не в змозі запустити станцію
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T14:09:07Z
Черешня за тисячу. Столичний супермаркет шокує цінами на фрукти
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T14:09:00Z
У Бразилії вперше виявили пташиний грип на фермі: ЄС і Китай призупинили імпорт
AgroPortal
2025-05-20T14:00:12Z
Американська кукурудза витіснила українську з міжнародного ринку
AgroPortal
2025-05-20T13:30:47Z
Сибіга закликав знизити стелю ціни на російську нафту до $30
Европейская правда
2025-05-20T13:22:57Z
Corteva Agriscience увійшла в 50 найкращих роботодавців України
Agravery
2025-05-20T13:15:45Z
Науковці наблизилися до «теорії всього»: гравітація може бути зовсім іншою
TSN
2025-05-20T14:06:09Z
Переворот у космології: ця галактика може довести існування невідомої темної матерії
TSN
2025-05-20T13:06:24Z
Новий вид бактерій: знайдений на орбіті мікроорганізм шокував вчених
ТСН
2025-05-20T11:36:36Z
Магнітна буря 20 травня: яка її активність
TSN
2025-05-20T10:21:35Z
Темні смуги на Марсі: дослідження поставило крапку в суперечці про воду на Червоній планеті
ТСН
2025-05-20T09:45:23Z
Цікаві факти про іриси: квіти, що пройшли крізь віки
ТСН
2025-05-20T08:55:56Z
У Лохнеського чудовиська з’явилось "дитинча": мисливець показав фото істоти
TSN
2025-05-20T08:53:58Z
"Дія" стане як ChatGPT?: в Україні з’явиться ШІ-асистент для держпослуг
ТСН
2025-05-20T08:53:07Z
Звичайний давач смартфона може шпигувати за вами: дослідники виявили нову загрозу
ТСН
2025-05-20T08:51:53Z
У тренера збірної Росії з футболу виявилося дві дружини
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T14:45:05Z
Пішов з життя 31-річний гравець збірної Ізраїлю з футболу
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:54:23Z
Визначилися всі суперники України на чемпіонаті світу з хокею 2026 року
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:27:46Z
Чемпіонат світу з футболу : визначилися всі учасники турніру, на якому гратиме Україна
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T13:03:31Z
Жіноча збірна України з футболу у червні зіграє товариську гру з Польщею
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T12:54:07Z
Екстенісиста академії Надаля відсторонено від змагань за вживання кокаїну
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T12:45:54Z
Британець перетнув Австралію за 35 днів і заявив про новий світовий рекорд
ТСН
2025-05-20T12:21:53Z
Скандал на Кубку України з бодібілдингу: один з учасників виступав під російський реп
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T12:21:52Z
Україна здобула дві нагороди на чемпіонаті Європи зі скелелазіння серед молоді
ГЛАВКОМ NET
2025-05-20T11:30:53Z