![Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту](https://thumbor.my.ua/CsOatKAib7FMmfBqEohtcoSPh3I=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F09d0c7c003a3e644dcb464fddd7365f2.jpg)
Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту
Про це під час презентації щорічного дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії», що відбулася в Укрінформі, розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова.
«Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики. Частка тих, хто повністю відмовився від російського інформаційного продукту, коливається від 69% до 79%», – розповіла Марта Наумова.
«Разом з тим зросла частка тих, хто почав дивитися матеріали, до створення яких залучені військові експерти, а також ми спостерігаємо зростання зацікавленості аудиторії в українському контенті – цікавить українська популярна музика, матеріали, що стосуються історії та культури України», - розповіла соціологиня.
Кількісне дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» відбулось методом інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI). Обсяг вибірки склав 1200 респондентів – доросле населення України (18+). Польовий етап здійснено компанією New Image Marketing Group з 15 по 29 січня 2024 року.
Як повідомляв Укрінформ, за даними соцопитування, проведеного соціологічною службою Центру Разумкова з 21 до 27 березня, найбільш негативною з-поміж зовнішніх подій і процесів, що впливають на Україну, українці вважають проблеми у відносинах з Польщею, зокрема тривалу блокаду кордону польськими фермерами.