Apple рекламує свою майбутню подію «Let loose», використовуючи шість художніх логотипів, оскільки очікується, що буде оголошено новий Apple Pencil.
Шість різних логотипів змінюються випадковим чином під час оновлення домашньої сторінки Apple. У 2018 році Apple рекламувала свою подію «There’s more in making», під час якої було представлено радикально оновлений iPad Pro та Apple Pencil другого покоління з використанням понад 350 єдиних у своєму роді логотипів Apple.
Художні логотипи, ймовірно, натякають на ілюстрації та можливості графічного дизайну iPad Pro та Apple Pencil, обидва з яких, як очікується, отримають суттєве оновлення апаратного забезпечення на заході. На головному творі мистецтва, який використовується для реклами події, зображено Apple Pencil, і генеральний директор Apple Тім Кук сьогодні натякнув на важливість аксесуара для події в новій публікації на X.