Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва та заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень у сфері цифрового розвитку Петро Оленич, передає Укрінформ з посиланням на Київську міську державну адміністрацію.
«У межах цієї ініціативи планується створення спеціальних груп швидкого психологічного реагування, які оперативно виїжджатимуть на місця, де учасники освітнього процесу потребуватимуть психологічної допомоги у зв’язку з надзвичайними ситуаціями, такими як ракетні обстріли, суїциди, булінг тощо», - ідеться у повідомленні.
Завдяки проаналізованим даним і виявленню потреб буде розроблений унікальний ІT-сервіс, що забезпечуватиме максимальну ефективність програми психологічної підтримки. Внаслідок чого програма матиме максимальний вплив на життя учасників освітнього процесу.
На даний час вже провели понад 50 тренінгів серед педагогів і психологів, під час яких обрали та підготували команди швидкого реагування.
Тренінги проводяться для того, щоб навчити персонал надавати оперативну психологічну підтримку в разі виникнення кризових ситуацій у навчальних закладах.
Мета проєкту - надавати швидку психологічну допомогу учням, їхнім батькам, педагогам та адміністраціям шкіл у кризових ситуаціях.
Проєкт діятиме в межах унікального Київського психологічного протоколу, що враховує специфіку українських реалій та потреби всіх учасників освітнього процесу.
«Цим проєктом ми прагнемо покращити психологічну безпеку учнів та всіх учасників освітнього процесу і сприяти створенню стійкого механізму підтримки в закладах освіти», - зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
За словами директорки Департаменту освіти і науки КМДА Олени Фіданян, «діти під час війни стають особливо вразливими до психологічних травм». «Групи реагування допоможуть їм впоратися з травмою, отримати необхідну психологічну підтримку та відновити емоційний стан», - додав він.
Окрім цього, завдяки проєкту «Ментальна Варта» вдасться знизити рівень психологічного напруження в дітей, їхніх батьків та освітян, підвищити стійкість до стресу та створити безпечне й комфортне середовище в закладах освіти.
Як зазначили в КМДА, міжнародний досвід і світові практики надання психологічної допомоги в кризових ситуаціях, помножені на Київську експертизу реагування під час війни, стали ключовим для розробки ефективних протоколів і методик роботи груп швидкого реагування.
За результатами створили унікальний Київський протокол, що регламентує діяльність груп швидкого реагування та визначає стандарти надання психологічної допомоги в освітньому середовищі.
Проєкт отримав підтримку від Klitschko Foundation, Департаменту освіти і науки та Київ Цифровий.
Як повідомлялося, у застосунку «Київ Цифровий» до 2 травня триває опитування щодо ментального здоров’я.