MY.UAНовини
Тест-драйв Changan CS55 Plus: гра в компроміси
Тест-драйв Changan CS55 Plus: гра в компроміси

Тест-драйв Changan CS55 Plus: гра в компроміси

Український авторинок демонструє невгамовну тягу до життя. І готовність пристосуватися до чого завгодно. У січні він офіційно поповнився ще одним брендом з КНР. І не черговим ноунеймом, а гігантом з китайського Топ 5. Ба більше, у Changan є те, чого так не вистачає абсолютній більшості виробників з Піднебесної — родовід довжиною в півтора століття.

Одночасно з офіційним відкриттям представництва і шоуруму було проведено тестову презентацію. Перший час на нашому ринку пропонуватимуть тріо кросоверів на чолі з кроскупе Uni-K. Флагманська «чунгачанга» (1,479 млн грн) потішила нетривіальними екстер’єром та інтер’єром з безліччю дизайнерських знахідок, за які не буде соромно й італійцям. Але розчарувала статечними налаштуваннями шасі. Інша річ — наймолодший у сімействі CS35. Мінімум прикрас і опцій, «збита» підвіска і значно демократичніший цінник у 889 тис. грн.

На їхньому тлі CS55 Plus — та сама золота середина. На фоні лише трохи більшої вартості (+100 тис. вітчизняних юанів) він помітно просторіший і краще оснащений, ніж 35-й, і водночас не має вигляду бідного родича поряд з Uni-K.

На тлі флагмана, CS55 Plus має не такий привабливий вигляд, але значно привабливіший цінник — 990 тис. грн проти 1,479 млн грн. Якщо від Uni-K складно відвести погляд (данке шьонн, герр Бертран Бах), то вигляд CS55 Plus забувається вже дорогою з паркування в офіс. Але ж наша пам’ять вибіркова, як урна для виборів.

Паркетник Changan CS55 презентували на шанхайському автосалоні 2017 року. Його зовнішність повністю розробляли в туринській дизайн-студії концерну. Як не важко здогадатися, референсем служив Land Rover Discovery Sport. Перше покоління кросовера Changan CS55 Plus було представлено в липні 2019 року. Рік потому почалося виробництво його електромобільної версії Changan CS55 EV.

Зміст

  • 1 Бешкетна поведінка Changan CS55 Plus
  • 2 Приховані якості CS55
  • 3 Внутрішній простір Changan CS55 Plus
  • 4 Не нав’язлива допомога
  • 5 Позиціювання та комплектації CS55 Plus
  • 6 Висновок
  • 7 Технічні характеристики Changan CS55 Plus Tech

Бешкетна поведінка Changan CS55 Plus

Справа не тільки в буянні дизайну. Висловлюючись лексиконом «перекупів» і «сірих» дилерів, CS55 Plus — типовий «суповий набір». Безальтернативний передній привід і двигун: бензинова «четвірка» улюбленого китайцями 1,5-літрового турбокалібра. До них додається 7-ступеневий «робот» з парою «мокрих» зчеплень. Загалом все, як у всіх у цьому сегменті. Не забули й типові для «Made in China» огріхи в мультимедіа, відсутність української «озвучки» і чисто китайська ергономіка салону.

Забудьте про задній міст з можливістю підключення, механічну коробку передач, «самозаймисті» дизелі та всі інші забаганки українського ринку. Наші інтереси китайцям не цікаві, як і наша думка про них. Тож сноби можуть далі не читати — це аж ніяк не найцікавіший «китаєць» на нашому ринку. Я б теж так вважала, якби знайомство обмежилося тим півгодинним бліцтестом. А ось через тиждень поїздок по дорогах і не дуже, все куди не тривіальніше.

Так, на відміну від флагманського кросовера герой нашої розповіді позбавлений і дизайнерської іскри, і, схоже, взагалі особливих амбіцій. З іншого боку, зовнішність цілісна, актуальна, без відвертих запозичень. Це міцний середняк в одному з найбільш насичених сегментів ринку, зі своїми плюсами та мінусами.

Ставка тут явно не на впізнаванність, а на співвідношення ціна/якість. Те саме, що й у випадку з Chery Tiggo 7 Pro (921 тис. грн), JAC JS6 (950 тис. грн), Haval Jolion L2 (997 тис. грн) тощо.

Під капотом «п’ятдесят п’ятки» — двигун сімейства BlueCore (181 к. с., 300 Нм) з турбонаддувом і прямим вприскуванням. Конструкція не найсучасніша і не економічна — в місті витрата раз у раз виходить близько 10 л/100 км, навіть по трасі найменша цифра склала 7,4 літра. Зворотний бік медалі — напевно роками відпрацьована конструкція, що побічно підтверджується гарантією на 150 тис. км пробігу за умови рекомендованого ТО кожні 10 тис. км.

Двигун має алюмінієвий корпус та чавунні гільзи, на додаток ланцюговий привід ГРМ з заявленим ресурсом в 150 км пробігу. Турбонадув, пряме впорскування палива та гідрокомпенсатори.

В парі з двигуном працює настільки ж перевірений «робот» 7DCT. І справу свою знає куди краще, згладжуючи моторні шорсткості і радуючи майже «безшовною» зміною. Головне — не захоплюватись, під час продавлювання акселератора «pedal to metal» (кікдаун — ред.) ви насамперед зіштовхнетеся з виттям і ступором коробки та, тільки через пару секунд, які здаватимуться найдовшими в житті, 55-й почне прискорюватись. Але вже після досягнення 4250 об/хв все закінчується — розгін згасає, немов кросовер утикається в прозору стіну. Тож під час обгонів потрібно бути напоготові. Тим паче що все це супроводжується не найкращим саунд-треком.

Приховані якості CS55

Взагалі, шумоізоляцію СS55 Plus важко додати до чеснот — китайці явно на цьому частково заощадили. Особливо докучають гравійний «піскоструй» порогів і арок. При зростанні швидкості ближче до 100 км/год на перший план виходить завивання вітру в зовнішніх дзеркалах. І не допускайте думки, щоб відчинити вікно, бо гул зросте до головної болі. Аеродинаміка теж не сильна сторона китайців.

Не налаштовує на азартну їзду і «ватне» рульове управління з вкрай низьким рівнем інформативності. Можна сказати, що електропідсилювач (тут він на рульовому валу) живе власним життям, порожніючи та наливаючись вагою за одним йому відомим алгоритмом. Так, і крутити обрізане кермо не так зручно.

Таке налаштування виглядає тим більш нелогічно на тлі практично нейтральної обертальності. Взутий у пристойну гуму (в нашому випадку — Dunlop Grandtrek ST30 225/55 R19), кросовер до останнього чіплявся за апекс і тільки після явного перебору зі швидкістю починав плужити.

Аналогічна картина з калібруваннями акселератора і гальма. Перші пів години доводиться звикати до мінімальної затримки між відкриттям дроселя і прискоренням, немов їдеш на електрокарі. А під час уповільнення і зовсім киваєш, немов електроніка врубає рекуперацію. Перехід на екорежим не рятує — їздити овочем у міському потоці немає ніяких сил, навіть для смикання в заторах. Дивно й те, що під час вимкнення мотора обрані пресети Sport і Normal не зберігаються — за замовчуванням кросовер переходить в екорежим.

І не було б у CS55 Plus шансу, якби не недбалість «Укравтодора». Поворотом до мого будинку захищає настільки вбита ділянка дороги, що на крокування переходить навіть «Шерп». І якщо під час проїзду всіх цих кратерів Maxus Mifa9, що коштує втричі дорожче, втрачав усю преміальність, розвантажуючись під час відбою аморта і скрегочучи всіма своїми люками та зсувними дверима як старий баркас, то CS55 скакав бадьоро. Жодного пробою: амортизатори раз від разу відпрацьовували кожен витрачений юань. У якийсь момент я просто перестала звертати увагу на цю смугу перешкод. Виявляється, місцями надмірно жорстка, не дивлячись на багатоважільну конфігурацію, для міста підвіска явно створювалася з оглядкою на посередні дороги, яких вистачає в провінції КНР. Тому тим, хто чекає від «плюса» легкової плавності ходу поза Києвом, доведеться погратися з розмірністю покришок і тиском.

Внутрішній простір Changan CS55 Plus

За посередню зовнішність і «подвійні стандарти» керованості наче перепрошує просторий салон СS55 Plus. Багате оснащення, вигадлива архітектура, ковшо-подібні крісла, підсвічування мерехтливою бірюзою. Для цього цінового сегмента це швидше виняток. Окрема подяка за якісніші оздоблювальні матеріали. У «безплюсового» попередника CS55 було сім видів пластику, до того ж переважали на вигляд найдешевші.

Навіть багажник приємно здивував місткістю, продуманими дрібничками на кшталт органайзера і задніми сидіннями, що розкладаються практично «в підлогу». Тож у разі затримки в дорозі можна не побоюватися, що не встигнете повернутися додому до настання комендантської години.

Зсувна «панорама» майже на пів даху дарує воістину кабріолетові відчуття. У рідкісні квітневі погожі дні вона дозволяла максимально насолоджуватися теплом, приймаючи сонячні ванни на ходу. Головне увімкнути музику гучніше, бо завивання вітру через декілька хвилин починає дратувати. 

А ось з управлінням мікрокліматом у «китайців» традиційно все погано — тут явно справа в наших ментальних відмінностях. Гірше тільки з аудіосистемою і з комунікабельністю. Я не кажу про «блютузні» протоколи Android Auto та Apple CarPlay — вони й сьогодні наявні далеко не у всіх преміумних «європейців». Але навіть дротове підключення цих додатків картину не рятує.

Аналогічна історія з голосовим керуванням — навіть нехитрий функціонал, на кшталт увімкнення музики і керування дзвінками, невидима помічниця виконувала з таким небажанням, що простіше без неї. Не додає комфорту і натужний гул кондиціонера. Все це компенсується пристойним інтерфейсом мультимедійної системи з монітором в 12,3 дюйма, вбудованим реєстратором і багатим набором камер на чолі з круговою відеопанорамою. За бажанням автомобіль можна взагалі спрямовувати, дивлячись виключно на монітор. І з ювелірною точністю пробиратися через найвужчі паркування, забиті автобусами з «тецекашниками».

Не забули встановити для нас підігрів крісел, навіть заднім пасажирам відсипали. Підігрівається тут і заднє скло, і дзеркала, а також окремо — лобове скло. По ньому наче павутиння повзуть тонесенькі смужки обігріву. І якщо позаду підігрів має фізичні кнопки та навіть зміну рівня потужності, то водію потрібно буде лізти в кліматичні налаштування на центральному моніторі, щоб увімкнути чи вимкнути обігрів.

«Двійку» можна поставити й за крісла. Подушка така коротка, що влаштуватись зручно навіть дівчинці важко. Розуміння китайцями положення тіла в машині схоже має неабиякі відмінності від європейського бачення або справа в відмінності конституції. Влаштуватись за підрізаним кермом, щоб не тягнутись до нього потрібно, задираючи коліна, але і так згодом втомлюєшся і починаєш шукати нове положення. І не допомагають навіть електричні регулювання у всіх можливих напрямках.

Пасажирам пощастило більше. Задній диван СS55 Plus має зручний кут нахилу, глибоку посадку та майже відсутній тунель на підлозі. Тут є і повітряні дефлектори, і два виходи USB для зарядки гаджетів. 

Варто зазначити й аудіосистему, яка виявилась напрочуд пристойною. І скромний надпис на колонках Pioneer каже про те, що все ж таки щось точно розроблялось японцями. Колонки не великі, але розташовані по салону в необхідних місцях, а в дуеті з пристойною шумкою все працює як треба.

В налаштуваннях можна вибрати коли буде вмикатись камера, тільки за вашим бажанням і натиском кнопки біля важеля перемикання передач, чи автоматично при зниженні швидкості та вмиканні поворотника. Це зручно, адже камера іноді показує вам більшу частину перехрестя, ніж ви можете побачити, але така поведінка може бути й нав’язливою, коли перекриває нам навігацію.

Не нав’язлива допомога

Маневрувати може завадити і цілий ланцюг систем безпеки, яких тут назбиралось чимало. Від звичайних подушок безпеки та ESP, ABS, EBD до інтелектуального адаптивного круїзу, який пропонує максимальна комплектація Tech. Можливо інтелект у нього своєрідний, але алгоритми роботи відразу не вловиш, треба звикати. Хоча кросовер здатен сам тримати дистанцію до попередніх автомобілів, утримуватись у смузі руху та тримати швидкість.

Навіть сам CS55 постійно нагадує на приладовій панелі (10 дюймів) про те, що ви керуєте автомобілем, адже автоматично авто не зупиниться, але пригальмує. 

Цікаво, що графіка на панелі показує скільки метрів до попереднього автомобіля. Дистанцію ви можете виставити і СS55 Plus буде підтримувати відстань від 65 метрів до 24 метрів, залежно від вашого вибору.

Вам не доведеться турбуватись за склоочисники в автоматичному режимі, добре справляються та зайвий раз про себе не нагадують. Як і освітлення: один раз увімкнути автоматичний режим і можна забути. Приємно, що як раз китайці не економлять на діодному світлі та зазвичай його повністю вистачає.

Позиціювання та комплектації CS55 Plus

Насправді розповідати про кросовер можна багато чого і враження від нього суперечливі. Кожен буде формувати свою думку про машину і варто це робити під час тест-драйву. Для тих, хто ретельно перераховує кожну гривню, тут є над чим подумати.

Нам пропонують три комплектації СS 55 Plus від 989 000 грн до 1 079 000 грн. Якщо перша буде майже пуста в плані активних помічників та комфортних функцій,  псуючи враження від автомобіля, то максимальна запропонує все переваги, які можливі в цьому випадку. І цей автомобіль явно виграє з запасом у найближчих конкурентів та земляків: Chery Tiggo 7 Pro та Haval Jolion. Але новий MG HS може і переплюне цей кросовер, але подивимось на наступному тижні, адже він потрапить до нас на тест.

Висновок

Changan хоч і новий для нас бренд, але має багаторічну історію в виробництві автомобілів та співпрацю з такими брендами, як Suzuki, Ford, Mazda, DS. Четверте місце серед автовиробників в  КНР багато про що кажуть. І тепер бренд офіційно представлений в Україні, тож кожен представник модельного ряду має офіційну гарантію, сервісне обслуговування та кредитні пропозиції.

Фото Changan

Свій шлях Changan почав у 1862 році як снарядний завод Shanghai Foreign Gun Bureau. Автомобільне виробництво стартувало в 1959-му з випуску Chongqing Chang’an 46 — максимально спрощених копій Jeep CJ5. З 1959 по 1963 рр. «китайські товариші» зібрали 1428 «чан’янів», що стали першими позашляховиками Піднебесної.

Підсумовуючи зазначимо, що своїх грошей CS55 Plus явно вартий. Звичайно, з головним «китайським» застереженням. Адже яким би довгим не був тест-драйв, він ніколи не дасть відповідь на одвічне питання до будь-якого виробу з КНР — що з надійністю? Навіть якщо в цьому нас переконує сама назва бренду, яка з путунхуа перекладається як «надійність, перевірена часом». Тож час покаже.

Технічні характеристики Changan CS55 Plus Tech

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4515/1865/1680
Колісна база, мм 2 656
Заявлений кліренс, мм 190
Об’єм багажника, л. 55/466/2179
Споряджена маса, кг 2385
Двигун Рядний, 4-х циліндровий з турбонагрівачем, бензиновий -1.5 л
Потужність, к.с. (кВт) 181 (133)
Крутний момент, Нм 300
Тип приводу передній
Підвіска Макферсон/ багатоважільна
Трансмісія 7DCT
Динаміка 0-100, с 8,2
Максимальна швидкість, км/год 190
Споживання палива, л 8,3
Вартість, грн 989 000
Вартість тестового авто, грн 1 079 000
Конкуренти Chery Tiggo 7 Pro (921 690 грн)
Haval Jolion (997 000 грн)
JAC JS6 (950 000 грн)
Mitsubishi Eclipse Cross (1 265 000 грн)

 

Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Остап Ступка рассказал подробности романа с младшей на 35 лет возлюбленной
Комсомольская правда
2025-01-11T07:51:48Z
Известная украинская ведущая высказалась о проблемах в браке после рождения сына: "Меньше романтики"
TSN
2025-01-11T14:54:58Z
Как в фильме "Рэмбо": Южная Корея создала тяжелый ударный вертолет MAH для морской пехоты
Фокус
2025-01-24T13:00:18Z
Финалисты Нацотбора-2025 прокомментировали слова Кондтратюка, который назвал их музыку "чертишо"/Продюсеру не понравилась песня группы "Циферблат"
Апостроф
2025-01-24T12:06:48Z
Стрижка на среднюю длину волос – самая выигрышная прическа этой зимы, в которую все влюбляются
TSN
2025-01-24T11:33:30Z
Как укладывать каре, чтобы прическа держалась весь день: видео с пошаговой инструкцией
Marie Claire
2025-01-24T11:00:35Z
Нацотбор на Евровидение-2025: песни всех претендентов
VGorode
2025-01-24T10:27:17Z
"Мир замер на две минуты": в сети в восторге от кавера Дантеса на песню Ирины Билык/Исполнитель перепел песню артистки 1997 года
Апостроф
2025-01-24T10:24:14Z
Александр Волошин признался в зависимостях
Корреспондент
2025-01-24T10:09:35Z
"Это пример другим": Зеленский рассказал, где находятся его дети во время войны
Фокус
2025-01-11T11:51:36Z
Германия создаёт новую дивизию для защиты стратегических объектов
Апостроф
2025-01-11T15:12:30Z
Ударные дроны поразили стратегические объекты РФ в нескольких регионах - ЦПД
ZN UA
2025-01-24T13:13:39Z
Личная прихоть: можно ли изменить дату получения пенсии
Telegraf
2025-01-24T13:03:17Z
Западные системы ПВО в Украине под угрозой: куда переводят техников
Comments UA
2025-01-24T12:57:49Z
Германия значительно увеличивает количество своего военного контингента в Литве
Известия Киев
2025-01-24T12:39:49Z
Суд над генералами: Галушкин выразил готовность воевать за Украину в должности солдата
Апостроф
2025-01-24T12:33:24Z
Греческий принц-плейбой собрался женится после скандального развода
Фокус
2025-01-24T12:27:38Z
До 40 тыс. грн помощи получат некоторые семьи. Кто есть в списке
Telegraf
2025-01-24T12:27:26Z
Почему портится цвет маникюра, и как этого избежать, – рекомендации от мастера
Фокус
2025-01-24T12:45:57Z
Биохакер, тратящий $2 млн, чтобы "жить вечно", шокировал данными об их с сыном эрекции — фото
TSN
2025-01-24T10:21:04Z
Гороскоп для знаков зодиака на выходные 25-26 января 2025 года
Корреспондент
2025-01-24T09:27:34Z
Пять лучших сортов ранних огурцов: будут давать богатый урожай даже на бедной почве
TSN
2025-01-24T09:21:00Z
В эти даты рождаются самые надежные мужчины для брака: они очень любят своих жен и детей
TSN
2025-01-24T08:24:09Z
5 причин, почему у вас нет друзей
Marie Claire
2025-01-24T08:00:50Z
Овсянка может быть вкусной: приготовьте ее по этому рецепту
Telegraf
2025-01-24T04:15:29Z
Самые плохие месяцы для Раков: что подготовил 2025 год
Comments UA
2025-01-24T03:42:35Z
Этим знакам Зодиака категорически запрещено заводить кошек
Comments UA
2025-01-24T00:30:13Z
У Трампа готовят встречу с Путиным — Reuters
ZN UA
2025-01-10T17:33:22Z
В МИД РФ истерически отреагировали на адские санкции Байдена: каким ответом грозят
Comments UA
2025-01-11T18:42:38Z
Сбежавший в Румынию детектив НАБУ оказался причастен к фальсификации дела ПриватБанка
Комсомольская правда
2025-01-11T17:12:43Z
"Родной дядя Никиты Михалкова был ССовцем": художника впечатлили приключения брата автора гимна СССР/Дядя Михалкова написал гимн дивизии СС "Мёртвая голова"
Апостроф
2025-01-24T13:18:40Z
Путин идет ва-банк: как теперь граждан РФ заманивают на войну
Comments UA
2025-01-24T13:18:27Z
Чиновница АМКУ Римма Исаева, попавшаяся на очередной взятке, не потеряла должность и отделалась домашним арестом
Знай
2025-01-24T13:12:52Z
МИД ответило на требование РФ отменить обещание по Украине в НАТО: Москве слова не давали
Лига
2025-01-24T13:01:58Z
Глава Европарламента: Мы и США – исторические союзники, не нужно бояться Трампа
Лига
2025-01-24T13:00:30Z
Журналист раскрыл доходы Арестовича
Апостроф
2025-01-24T12:57:25Z
Мэр Ирпеня мог подделать представление благотворительного фонда для выезда уклонистов
Апостроф
2025-01-24T13:03:00Z
Безуглая назвала позором поведение военных ВСУ перед расстрелом: реакция военных
Comments UA
2025-01-24T12:51:42Z
В ВСУ сообщили о ситуации вокруг Покровска
Корреспондент
2025-01-24T12:39:39Z
Мобилизация мужчин от 50 лет: продолжат ли призывать предпенсионный возраст
Знай
2025-01-24T12:30:07Z
Журналисты установили имена более 90 тысяч оккупантов, погибших на войне в Украине
Апостроф
2025-01-24T12:16:09Z
Ситуация на фронте на утро 24 января
UAToday
2025-01-24T12:15:10Z
Буковинские десантники показали, как превращают вражескую технику на Курщине на металлолом
Апостроф
2025-01-24T11:57:29Z
Выходные в Украине будут сырыми, местами дожди
Корреспондент
2025-01-24T11:54:36Z
Установлен один из российских оккупантов, расстрелявших 6 украинских военнопленных
Апостроф
2025-01-24T11:51:31Z
Железнодорожные перевозки в России упали до 15-летнего минимума - СМИ
Корреспондент
2025-01-24T13:13:46Z
Румынские фермеры отказываются от выращивания картофеля: слишком высокие затраты
Лига
2025-01-24T13:00:38Z
Рост экономики Украины замедлился: объяснение НБУ
Хвиля
2025-01-24T12:51:09Z
Украине нужно добиваться исключения из-под действия экологической пошлины CBAM из-за войны – эксперт
Апостроф
2025-01-24T12:27:36Z
Украинцев ждет ценовое землетрясение: какие продукты из основного рациона станут на вес золота
Знай
2025-01-24T11:30:51Z
Мясо, овощи, фрукты и не только. Можно ли сегодня уложиться на базовый набор в 1000 гривен?
Telegraf
2025-01-24T10:30:48Z
Яблоки, бананы и апельсины на вес золота: любимые фрукты оставят с пустым кошельком
Знай
2025-01-24T10:12:33Z
В ОП назвали желаемую цену на российскую нефть
Корреспондент
2025-01-24T09:54:45Z
Наличный доллар ускорил снижение в обменниках
Корреспондент
2025-01-24T09:36:52Z
В Киеве столкнулись минивэн и автобус: есть погибшие, а среди травмированных - дети
Апостроф
2025-01-11T21:48:39Z
Мазут из затонувших российских танкеров добрался до побережья Одесщины: украинский ученый бьет тревогу
Апостроф
2025-01-24T13:13:16Z
В Британии парня приговорили к 52 годам заключения за убийство троих детей
Корреспондент
2025-01-24T13:09:47Z
Препятствовали мобилизации: на Львовщине разоблачили администраторов Viber-групп
Корреспондент
2025-01-24T13:06:21Z
Известная харьковская блогерша погибла в ДТП: без мамы осталось трое детей
Comments UA
2025-01-24T12:54:46Z
Звезду OnlyFans арестовали сразу после заявления о том, что она переспит с сотней "жеребцов": мужа тоже задержали
Знай
2025-01-24T12:51:07Z
Покушение на убийство чиновника: в РФ украинца приговорили к 14 годам
Корреспондент
2025-01-24T12:33:48Z
Ужасный момент: самолет еле приземлился в аэропорту при скорости ветра 180 км/час
Фокус
2025-01-24T12:21:15Z
Пожары, взрывы и закрытые аэропорты: какие последствия массированного удара дронов в РФ
UAToday
2025-01-24T12:15:30Z
Возьмут ли в армию с туберкулезом или гепатитом: какие болезни освобождают от службы
Знай
2025-01-10T19:06:40Z
Вреднее алкоголя: продукты, убивающие здоровье нашей печени
UAToday
2025-01-24T12:15:19Z
Почему каждому необходимо делать скрабирование кожи головы
Comments UA
2025-01-24T12:00:53Z
Какие продукты не нужно мыть перед приготовлением: советы экспертов
TSN
2025-01-24T11:51:38Z
Кровь морского существа может помочь в борьбе с супербактериями: о ком речь
ZN UA
2025-01-24T10:39:36Z
Реформа МСЭК: когда экспертная команда может оформить направление
ZN UA
2025-01-24T10:27:06Z
Не обязательно делать упражнения, чтобы похудеть: эксперты рассказали о новых способах
Comments UA
2025-01-24T08:30:52Z
Уменьшится в разы: какой будет численность населения Украины в 2040 году
Comments UA
2025-01-24T08:12:45Z
Кому полезно мыть голову дважды, а кому, напротив, противопоказано
Comments UA
2025-01-24T07:33:33Z
Регулятор заблокирует новые клоны пиратских сайтов Baskino, Filmix и HD Rezka
Комсомольская правда
2025-01-24T13:16:28Z
В Китае создали эффективную замену бойлерам: греют больше воды и экономят деньги
Фокус
2025-01-24T13:06:09Z
Физики впервые обнаружили в известном металле новый тип сверхпроводимости: что известно
Фокус
2025-01-24T12:51:30Z
Это звонят мошенники: на номера с этими цифрами отвечать ни в коем случае нельзя
TSN
2025-01-24T12:39:44Z
Ученые придумали, как добывать электричество из воды и питать им устройства
Фокус
2025-01-24T12:16:40Z
Как выглядела Солнечная система 4,5 млрд лет назад: астрономы сделали неожиданное открытие
Фокус
2025-01-24T11:57:04Z
Найдена точка, где на Земле появились первые динозавры: ученые не могут к ней подобраться
Фокус
2025-01-24T11:30:13Z
Можно забыть о коммуналке. Появились дома, которые сами генерируют электричество
Фокус
2025-01-24T11:21:48Z
Системные требования для Assassin's Creed Shadows: у кого пойдет игра
Фокус
2025-01-24T11:21:45Z
Иноуэ эффектно разобрался с корейцем, наказав за дерзкий "призыв" атаковать
Корреспондент
2025-01-24T13:12:58Z
Кремль вернул сборную России на международную арену
Telegraf
2025-01-24T12:48:06Z
Тренер Кроуфорда сообщил, когда состоится поединок с Альваресом
Корреспондент
2025-01-24T12:33:57Z
Тренер Ромы объяснил замену Довбика в проигранном матче Лиги Европы
Корреспондент
2025-01-24T11:48:45Z
"Боруссия" Д - "Шахтер": где и когда смотреть решающий матч Лиги чемпионов
Telegraf
2025-01-24T11:42:04Z
Беринчик сменил тренера перед первой защитой чемпионского титула
Корреспондент
2025-01-24T10:48:15Z
Обидчик Чухаджяна получил объединительный бой
Корреспондент
2025-01-24T10:39:21Z
МЮ сделает новое предложение по приобретению игрока аутсайдера Серии А
Корреспондент
2025-01-24T10:09:14Z
Предательница Украины Навка отгрохала дворец в Москве
Telegraf
2025-01-24T09:54:03Z
Какие авто чаще всего воруют в Украине: ТОП-10 от полиции
Comments UA
2025-01-24T13:12:08Z
Пылился в гараже 10 мятежных лет: в Украине отрыли легендарный американский седан Lincoln из 80-х
Знай
2025-01-24T10:51:45Z
Спрос превзошел ожидания: новый кроссовер Peugeot активно раскупают
Фокус
2025-01-24T10:51:04Z
В Польше заметили редкий суперкар McLaren на украинских номерах
Фокус
2025-01-24T09:57:46Z
Мощность — до 830 сил: знаменитый спортивный Ford возвращается на рынок
Фокус
2025-01-24T09:00:47Z
Ремонт турбин и другие услуги в сети автосервисов TurboSTO
InternetUA
2025-01-24T08:25:19Z
"Лайфхаки" для авто, которые вас обанкротят: картошка вместо стеклоочистителя и зубная паста на царапины
Знай
2025-01-24T07:51:27Z
Классика во дворе: обнаружено кладбище старинных Mercedes-Benz
Фокус
2025-01-23T17:45:57Z
615 сил и 3,3 с до сотни: General Motors презентовали скоростного конкурента Tesla
Фокус
2025-01-23T16:42:15Z