Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація із посиланням на комунальне підприємство "Київський метрополітен".
“На будівельному майданчику між станціями метро “Деміївська” – “Либідська” фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів”, - ідеться у повідомленні.
Як зазначили в метрополітені, для прискорення виконання робіт спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме - влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів.
Відновлювальні роботи на будівельному майданчику проходять у цілодобовому режимі. Здійснюються розробка котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону.
Крім того, проводяться хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, підготовка поверхні тунелю для додаткового підсилення.
Уметрополітенінагадали, що, за попередніми висновками Науково-дослідної судово-експертної установи, причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт зі спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки.
Остаточні висновки будуть після повного розкриття тунелю та проведення додаткових обстежень.
Як повідомляв Укрінформ, 8 грудня 2023 рокустолична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями "Либідська" і "Деміївська" Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю на вказаній ділянці.
Попередньо встановлено, що підтоплення сталося через розгерметизацію тунелю. За даним фактом прокуратура розпочала досудове розслідування.