Можливості, які він відкриває охоплюють обслуговування супутників на навколоземній орбіті та міжпланетні польоти крізь Сонячну систему, які раніше займали надто багато часу.
Детальніше про розробку
Двигун H71M знаменує собою значне вдосконалення і мініатюризацію давніх електричних ракетних двигунів на ефекті Холла, які були невід'ємною частиною космічних досліджень протягом понад п'яти десятиліть.
Хоча конкретні технічні деталі залишаються нерозкритими, досягнення NASA полягає у створенні більш ефективної і компактної ітерації цієї усталеної технології.
- Порівняно зі своїми попередниками, двигун H71M обіцяє переробляти більший об'єм палива – до 30% маси космічного апарату.
- Крім того, збільшено термін експлуатації до 15 000 годин, що є суттєвим покращенням у порівнянні з поточними можливостями.
Однією з найвагоміших переваг двигуна H71M є його потенціал для підвищення маневреності малих супутників. Завдяки збільшенню дальності польоту та тривалому прискоренню і сповільненню, ці супутники можуть з легкістю рухатися більш різноманітними орбітами, полегшуючи місії до далеких небесних тіл, таких як Марс.
Ще й надто, нові можливості маневрування відкривають для супутників можливості автономного переходу з низьких орбіт на вищі траєкторії, зменшуючи залежність від дорогих ресурсів для запуску.
Випробування двигуна H71M / Фото NASA
Коли ми побачимо двигун в роботі
NASA планує надати ліцензію на технологію H71M приватним компаніям. Лідером у цій справі є компанія Northrop Grumman, яка отримала першу ліцензію і активно розробляє власну версію двигуна, що отримала назву NGHT-1X.
Наразі двигун NGHT-1X проходить ретельні випробування в дослідницьких центрах Northrop Grumman, що є важливим кроком на шляху до комерціалізації.
Перший апарат
Дочірня компанія Northrop Grumman, SpaceLogistics, використовує цю революційну технологію для створення службового супутника Mission Extension Pod (MEP).
Оснащені двома двигунами NGHT-1X, супутники MEP планується розгорнути у 2025 році, де вони продовжать термін експлуатації супутників зв'язку, забезпечуючи рухові можливості, подібні до "реактивних ранців" у космосі.
Ці супутники MEP пропонують економічно ефективне рішення для підтримки життєво важливої інфраструктури на орбіті, забезпечуючи довговічність космічних активів.
Сміливе майбутнє
У майбутньому, коли технологія електричних ракетних двигунів буде розвиватися і входити в комерційний мейнстрім, NASA залишається відкритим для закупівлі цих двигунів для власних ініціатив і космічних програм, що фінансуються урядом.
Обіцяючи підвищену ефективність і безпрецедентну маневреність, двигун H71M провіщає нову еру космічних досліджень, відкриваючи безмежні можливості для подорожей людства за межі Землі.