«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі огляди читайте тут, а попереднього тижня — тут.
Лідери телеперегляду. Провідні шість українських телеканалів за підсумками 17 тижня 2024 року (22–28 квітня)
Starlight Media — незмінні лідери серед українських телеканалів. СТБ повернувся на перше місце з часткою 8,28% (зростання на 7 відсоткових пунктів відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 7,76% (зменшення на 8 в.п.). ICTV2 займає 3-тю позицію з часткою 6,37% (зростання на 7 в.п).
На 4-му місці — канал «2+2» (4,69%, зростання на 2 в.п.). НТН утримує 5-те місце з часткою 4,09% (без змін). Канал ТЕТ — на 6-му з часткою 4,04% (без змін). На 7-му місці — «1+1 Україна» (3,21%, зростання на 6%).
Десятку закривають «Оце» (1,80%, зменшення на 13 в.п.), «Бігуді» (1,74%, зменшення на 13 в.п.) та «Плюс плюс» (1,72%, зростання на 19 в.п.).
Показники медіагруп
Starlight Media зберігає лідерство серед медіагруп — минулого тижня компанія мала частку 26,12% (без змін відносно попереднього тижня). Друге місце займає «1+1 Media» з часткою 16,83% (зростання на 3 в.п.). На третьому місці — група «Інтер» із часткою 8,61% (зростання на 2 в.п.).
Марафон «Єдині новини»
Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон новин, тримаються на рівні 5,86% за комерційною аудиторією і 9,93% за широкою аудиторією віком 18+ років у містах із населенням 50 тис.+ жителів.
Прем’єри тижня
Минулого тижня було чимало серіальних новинок. У понеділок СТБ презентував новий детективний серіал «К.О.Д.», який зайняв перше місце в слоті (rat 2,88%, shr 11,99%). Одразу після нього мовник розпочав показ проєкту «Історія одного злочину» (rat 1,39%, shr 7,55%, 2-ге місце в слоті).
На ICTV2 відбувся показ кримінальної драми «Подвійні ставки» (rat 1,12%, shr 4,72%, 5-те місце в слоті).
Канали групи «1+1 Media» представили 4-серійні проєкти. До дня пам’яті аварії на Чорнобильській АЕС на «2+2» відбувся показ серіалу «Переслідуючи вогонь» (rat 0,83%, shr 4,57%, 5-те місце в слоті). «1+1 Україна» випустив драму «Продовження роду» (rat 1,19%, shr 5,80%, 4-те місце в слоті).
Також «2+2» показав новий документальний проєкт «Тайванський вузол» (rat 0,39%, shr 3,77%, 5-те місце в слоті).
На Новому каналі відбулася телепрем’єра іноземного кримінального трилеру «Королеви криміналу» (rat 2,24%, shr 9,48%, 2-ге місце в слоті), а на ICTV2 — комедійного бойовика «Людина з Торонто» (rat 1,52%, shr 6,09%, 2-ге місце в слоті).
Провідні програми 17-го тижня телеперегляду
Перші три місця серед найрейтинговіших програм тижня — за серіалами групи Starlight Media. На першому — прем’єрний детективний серіал каналу СТБ «К.О.Д.» із такими показниками перегляду: rat 3,15%, shr 12,99%. Друге місце — ще за одним серіалом мовника — «Сліпа» (rat 2,93%, shr 13,06%). На третьому — «Будиночок на щастя 5» (rat 2,69%, shr 12,00%). Четверте — за «МастерШеф-13» (rat 2,33%, shr 11,44%), п’яте місце посів фільм на Новому каналі «Королеви криміналу» (rat 2,24%, shr 9,48%).
До провідної десятки потрапили серіали «Слід» та «Історія одного злочину» (СТБ), повтор попередніх сезонів «Будиночок на щастя», шоу «Супермама» та «єПитання».
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
На першому місці провідних програм за чоловічою аудиторією — серіал «Будиночок на щастя 5» (rat 2,46%, shr 12,14%). Ще одне — за «МастерШеф-13» (rat 2,13%, shr 11,44%). До п’ятірки потрапив кінопоказ на Новому: «Королеви криміналу» (rat 2,32%, shr 10,51%), «Великий куш» (rat 2,21%, shr 13,2%) та «Термінова доставка» (rat 2,03%, shr 8,94%).
Наступні позиції у десятці займають фільми «Лисий нянька» (Новий канал), «Персонаж» («2+2»), серіали «Будиночок на щастя» та «Сліпа», а також шоу «єПитання».
Лідери за жіночою аудиторією
Чотири з п’яти провідних програм тижня за жіночою аудиторією — серіали на СТБ: прем’єрний «К.О.Д.» (rat 4,70%, shr 18,10%), «Сліпа» (rat 4,16%, shr 16,82%), «Слід» (rat 3,19%, shr 21,97%) та «Історія одного злочину» (rat 3,06%, shr 12,17%). Ще одне місце — за прем’єрним серіалом Нового «Будиночок на щастя 5» (rat 2,92%, shr 11,88%).
Десятку закривають серіали «Аля» (СТБ), прем’єрний «Продовження роду» («1+1 Україна»), шоу «Супермама», «МастерШеф-13» і фільм від Нового «Королеви криміналу».
Лідери серед молоді
На першому місці за молодою аудиторією — фільм «Великий куш» на Новому (rat 2,51%, shr 19,81%), друге — за «МастерШеф 13» (rat 2,48%, shr 17,24%). П’ятірку закривають серіали: «Сліпа» (rat 2,46%, shr 17,29%), «Аля» (rat 2,29%, shr 14,72%), «Будиночок на щастя 5» (rat 2,26%, shr 15,05%).
У десятці також прем’єрний серіал СТБ «К.О.Д.» і кінопоказ: «Персонаж» («2+2»), «Термінова доставка», «Людина зі сталі» та «Захоплення підземки 123» (Новий канал).
17-го тижня успішно стартувала прем’єра детективу «К.О.Д.» на СТБ. Привертають увагу й інші серіали на СТБ («Слід», «Сліпа», серіали вихідного дня). Також продовжують потрапляти до найкращих програм шоу СТБ, Нового каналу, і, звичайно, кінопоказ.
Титульне фото: серіал «К.О.Д.»/Starlight Media
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.