Між клієнтом та Ощадбанком стався конфлікт щодо блокування доступу до "Особистого кабінету". Клієнт висловив невдоволення, що його відключили від облікового запису лише тому, що банк сам дозволив здійснювати перекази на несанкціоновані картки.
Щойно платіж було проведено, "кабінет" заблокували.
У відповідь банк повідомив, що блокування відбувається тільки при виявленні несанкціонованих операцій з метою захисту коштів клієнта та запобігання подальшим загрозам, що суперечить їхньому ж дозволу на проведення транзакцій картами інших банків.
Оператор порадив зателефонувати 0800210800 і дізнатися деталі того, що сталося, але відновити доступ можна тільки особисто, з'явившись у відділення банку.
Однак клієнт не погодився з поясненням і наполягав на тому, щоб йому було надано підстави для блокування доступу та можливість самостійно відновити доступ.
"Поясніть мені, на яких підставах ви відключили мені доступ до програми дистанційно, не сповістивши мене, що було здійснено несанкціонований вхід, і не надали час і можливість мені за вашим посиланням замінити пароль або підтвердити, що цю операцію здійснював особисто я.
На це прохання банк роз'яснень не надав.
Однак Ощадбанк нагадав, як можна захистити свої карти та рахунки від підозрілих дій – оформити страховку.
Її дія поширюється на такі випадки, як:
- шахрайство у торгово-сервісній мережі,
- в інтернеті,
- у самому банкінгу,
- чи з використанням банкомату.
Програма страховки включає "Базову" (15 грн/місяць) і "Розширену" (25 грн/місяць). У першому випадку страховою сумою будуть 30 000 грн., у другому – 50 000 грн. В обох програмах у разі втрати платіжної картки ліміт виплати становитиме 500 грн.
Раніше ми писали, як відкрити рахунок для пенсії: основні вимоги банку