Про це повідомляє Tech Crunch, передає Укрінформ.
Відеоплатформа впроваджує Content Credentials - технології Коаліції з перевірки походження та автентичності контенту, співзасновниками якої є Microsoft і Adobe. Content Credentials додає до контенту певні метадані, які TikTok може використовувати для миттєвого розпізнавання та маркування контенту, створеного ШІ.
Хоча TikTok вже маркує матеріали, створені за допомогою ШІ-ефектів на платформі, тепер він автоматично маркуватиме контент, створений на інших платформах, які впровадили Content Credentials.
Зміна починає діяти із четверга і буде застосована до всіх користувачів по всьому світу протягом найближчих тижнів.
У найближчі місяці TikTok також почне додавати Content Credentials до ШІ-контенту, який створюють на платформі за допомогою ШІ-ефектів. Метадані Content Credentials міститимуть детальну інформацію про те, де і як був створений або відредагований ШІ-контент, і залишатимуться прикріпленими до контенту при завантаженні.
Таким чином, хоча TikTok зобов'язався маркувати ШІ-контент на своєму власному сервісі, він також прагне забезпечити, щоб ШІ-контент, створений у TikTok, також точно маркувався при публікації на іншій платформі.
TikTok стверджує, що це перша платформа для обміну відео, яка впровадила Content Credentials.
У четвер TikTok заявив, що зобов'язується боротися з використанням штучного інтелекту для омани щодо виборів, і що його політика категорично забороняє оманливий контент, створений ШІ, незалежно від того, позначений він маркуванням чи ні.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Adobe заявила, що перебуває на початковій стадії роботи над тим, щоб дозволити використання сторонніх інструментів генеративного ШІ від OpenAI та інших розробників у своєму програмному забезпеченні для редагування відео.
Фото: Jakub Porzycki/NurPhoto/Getty Images