Компактний кросовер Changan CS35 Plus — новачок на українському ринку. Фокус дізнався, чим може зацікавити доступна модель.
Незважаючи на війну, авторинок України не лише демонструє зростання, але й поповнюється новими брендами. Недавно в нашій країні з’явилася марка Changan і в її лінійці наразі вже нараховується чотири моделі. Фокус випробував найдоступнішу з них — кросовер Changan CS35 Plus.
Дизайн Changan CS35 Plus
Новий Changan CS35 Plus – компактний кросовер сегменту B-SUV із доволі стриманим дизайном. У зовнішності переважають грані та прямі лінії. Широка решітка радіатора поєднується із дворівневими фарами, причому оптика світлодіодна вже в базовій версії. Нижня частина кузова прикрита вираженим пластиковим обвісом.
Ззаду звертають на себе увагу ліхтарі, з’єднані діодною смугою, великий спойлер на даху та дві вихлопні труби. Дорожчий варіант Luxe можна відрізнити за 18-дюймовими дисками.
Розміри Changan CS35 Plus 2024:
- довжина – 4330 мм;
- ширина – 1825 мм;
- висота – 1660 мм;
- колісна база – 2600 мм.
Салон Changan CS35 Plus
Заглянемо усередину. У оздоблені використана екошкіра з контрастними червоними швами, присутні й сріблясті вставки "під алюміній". Якість матеріалів досить непогана: всередині вистачає як м’якого, так і жортского пластику.
У Changan постаралися додати спортивного стилю, тому кермо CS35 Plus скошено знизу, центральна панель трохи повернута до водія, а передні сидіння розділено високим тунелем.
На передній панелі встановлено два дисплеї. Графіка цифрового щитка приладів доволі проста, зате покази добре зчитуються завдяки крупному шрифту.
А от мультимедійна система Changan CS35 Plus не надто вражає. Вона підгальмовує, в ній немає Apple CarPlay та Android Auto, а ще чомусь постійно збиваються налаштування радіо. Клімат-контроль можна регулювати як через тачскрін, так і кнопками.
Нижче знаходяться USB-роз’єм та бездротова зарядка для смартфонів. Місця для дрібної поклажі вистачає: у кросовера досить місткі бардачок та бокс у підлокітнику.
Важливо Кросовер старої школи: тест-драйв Subaru ForesterНаскільки просторий компактний кросовер Changan
Сідаємо на водійське місце. Крісло має електропривід, але лише для горизонтального регулювання. В принципі, діапазон регулювань достатній, аби підібрати зручну позицію, хоча у кермової колонки хотілося б трохи більше вильоту.
Самі сидіння досить комфортабельні, але трохи більше бокової підтримки їм би не завадило. Підігрів крісел є у всіх Changan CS35 Plus 2024. До оглядовості питань немає – вона хороша у всіх напрямах і до габаритів авто швидко звикаєш.
Перемістимося на другий ряд. Для своїх розмірів новий Changan CS35 Plus достатньо просторий і місця для ніг і над головою вистачає навіть пасажирам ростом вище середнього. Проте салон не надто широкий, тому ззаду все ж комфортніше двом пасажирам.
На другому ряді є підлокітник, вентиляційні дефлектори та USB-порт. Також передбачений підігрів, але чомусь кнопка його ввімкнення лише одна, тобто не можна окремо обігріти праву чи ліву частину дивану.
Багажник Changan CS35 Plus не дуже великий – 403 л. Висота його порогу досить велика, а бокові стіни не обшиті тканиною і чутливі до подряпин. Зате якщо зі складеними задніми кріслами виходить рівна підлога. Піднею встановлено органайзер з невеликими відсіками, а під ним – запаска-докатка.
Комплектація Changan CS35 Plus
Новий Changan CS35 Plus в Україні пропонують у двох варіантах комплектації. Базова версія Comfort вже непогано оснащена – безключовий доступ, клімат-контроль, круїз-контроль, датчик світла, камера, парктронік.
Топовий варіант Luxe додає панорамний дах, датчик дощу, адаптивний круїз контроль і систему автоматичного гальмування. Для бюджетного сегменту — досить непогано.
Жвавий, але з "апетитом" — двигун Changan CS35 Plus
Єдиний доступний двигун – 1,4-літрова 150-сильна турбочетвірка. Він досить бадьорий, а педаль газу надзвичайно чутлива, тому з місця Changan CS35 Plus стартує досить жваво. Тяги також вистачає, адже пікові 255 Н∙м крутного моменту доступні в широкому діапазоні 1500-4000 об/хв.
Динаміка адекватна – 11 с до 100 км/год, хоча здається, що кросовер все ж розганяється швидше. Максимальна швидкість становить 200 км/год.
Варто відзначити, що мотор стає досить гучний у міру зростання обертів. 7-ступінчастий робот із двома зчепленнями може трохи смикатися на перших двох передачах.
Заявлена витрата пального – 10,3 л/100 км в міському циклі та 7,2 л/100 км — на трасі. При акуратній та спокійній їзді містом нам вдавалося досягати 9-9,5 л на 100 км. У принципі, в цьому сегменті є і економічніші моделі аналогічної потужності.
Підвіска — для наших доріг
Кросовер Changan CS35 Plus пропонують виключно з переднім приводом. Кліренсу в 180 мм достатньо для міста чи виїзду на природу.
Підвіска Changan CS35 Plus залишає приємне враження: вона енергоємна і комфортна — те що треба для наших доріг. Водночас, із такими налаштуваннями кросовер не надто крениться в поворотах. А от шумоізоляції днищу не вистачає, та й взагалі на великих швидкостях в салоні не надто тихо.
Кермо Changan CS35 Plus не дуже інформативне. Утім, воно досить точне, компактний кросовер слухається його і впевнено маневрує. До гальм та курсової стабільності питань немає.
Ціна Changan CS35 Plus
Доступність — чи не основна перевага Changan CS35 Plus. Базова версія коштує від 889 000 гривень, а багатше оснащений варіант Luxe не набагато дорожчий — 929 000 гривень. Так, у цьому сегменті є й дешевші моделі, проте й оснащені вони бідніше.
Вердикт Фокуса
Кросовер Changan CS35 Plus приваблює, передусім, невисокою ціною, яка дозволяє закрити очі на слабкі сторони автомобіля на кшталт архаїчної мультимедіа. До того ж, автомобіль багато оснащений та має непогану підвіску.
Плюси Changan CS35 Plus:
- невисока ціна;
- багате оснащення;
- енергоємна підвіска.
Мінуси Changan CS35 Plus:
- застаріла мультимедійна система;
- слабка шумоізоляція.
Технічні характеристики Changan CS35 Plus
Тип двигуна | бензиновий з турбонаддувом |
Кількість і розташування циліндрів | R4 |
Об'єм двигуна | 1392 |
Потужність двигуна, к. с./об/хв | 150/5500 |
Обертальний момент, Нм/об/хв | 255/1500 - 4000 |
Коробка передач | 7-ст. роботизована, з двома зчепленнями |
Привід | передній |
Споживання пального, місто-траса | 10,3-7,2 л/100 км |
Макс. швидкість, км/год | 200 |
Розгін 0–100 км/год, с | 11 |
Об'єм паливного баку, л | 53 |