Клієнтка ПриватБанку скаржиться, що її картка раптово була заблокована без попередження під час телефонної розмови з банком. Під час цієї розмови, коли вона відповіла на запитання про місце видачі паспорта, операторка сказала, що інформація частково вірна, і вирішила заблокувати їй картку.
У відповідь на її скаргу, ПриватБанк пояснив, що блокування картки може відбуватися для додаткової перевірки і є частиною стандартної процедури захисту коштів клієнтів від можливого шахрайства. Банк попросив клієнтів бути терплячими і з розумінням ставитись до необхідності таких перевірок.
Банк також запропонував звернутися до онлайн-чату на їхньому сайті для вирішення проблем та можливості провести відеоверифікацію через вебкамеру.
В Україні картки клієнтів можуть бути заблоковані за порушення правил фінансового моніторингу або якщо клієнт не пройшов належну ідентифікацію. У договорах зазвичай зазначається, що банк має право самостійно закрити рахунок, якщо це необхідно, попередивши клієнта письмово.
Банк може припинити співпрацю з клієнтом у випадках:
- відсутності операцій та коштів на рахунку протягом 12 місяців.
- Смерті клієнта для закриття чи переведення рахунку на спадкоємців.
- Невиконання клієнтом договірних зобов'язань, як-от оновлення особистих даних.
- Ризику фінансових збитків або погіршення репутації банку.
- Обману банку з наданням неправдивої інформації.
- Використанні рахунку не за призначенням.
- Незаконній діяльності клієнта.
- Згідно з вимогами фінансового моніторингу.
- Підозрах чи виявленні незаконних операцій.
Це дії для захисту інтересів банку та дотримання законодавства.
Нагадаємо,потрібно надати документи: ПриватБанк звернувся з важливою заявою
Також, Знай.ua писав про помилилися рахунком при переказі коштів: чи варто прощатися з грошима