Хоча команда маркетологів прагнула до зухвалої провокації, в кінцевому підсумку все вийшло не так, як вони хотіли, передає Independent.
Реклама, зокрема, використовувала такі слогани як «Обітниця безшлюбності — не вихід» та «Не відмовляйся від побачень і не будь черницею».
У заяві Bumble зазначено, що вони не мали на меті образити, а просто підійти до теми сексу та побачень із «радістю та гумором».
«Ми припустилися помилки. Наша реклама, що згадує про безшлюбність, була спробою прихилити до себе спільноту, розчаровану сучасними знайомствами, і замість того, щоб принести радість і гумор, ми ненавмисно зробили протилежне», - йдеться у заяві Bumble.
У компанії зазначили, що планують зняти білборди і повернутися до розробки нової кампанії, яка б більш репрезентативно відображала послання їхнього бренду. Вони додали, що зроблять пожертвування Національній гарячій лінії з питань домашнього насильства, а також іншим організаціям, щоб продемонструвати свою підтримку людям, які постраждали від насильства.
Суперечлива рекламна кампанія Bumble з'явилася після того, як компанія оголосила про ребрендинг у зв'язку з несприятливим кліматом у сфері знайомств.
Фото: Cluffalo via X
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.