Як передає Укрінформ, про це в інтерв’ю виданню Телеграф повідомив заступник міністра оборони Дмитро Кліменков.
«Від самісінького початку роботи ДОТу більшість закупівель оператором на електронному майданчику є конкурентними. Наприклад, зокрема 99% закупівель речового майна чи 92% паливно-мастильних матеріалів це — конкурентні закупівлі. Також ми спостерігаємо, що активна робота з ринком та роз'яснення дають свої результати. Як саме працювати з державними тендерами, як заохоченим компаніям з'являтись на торгах, приймати участь в аукціонах», - зазначив Кліменков.
Так, за його словами, на тендерах щодо літніх польових костюмів до запуску ДОТ в середньому брали участь шість компаній, а вже при роботі Агенції в аукціонах змагаються в середньому 15 фірм-виробників.
Як повідомляв Укрінформ, Державний оператор тилу закупив військові зимові берці “талан” товариства “Таланлегпром” на 5% дешевше, ніж під час всіх попередніх закупівель даного товару для Збройних сил України. Загальна економія на цій закупівлі становила понад 46 млн грн.