У разі виявлення некоректних даних в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду, українці мають можливість внести зміни у Реєстрі застрахованих осіб. Нижче подано інструкцію щодо процедури зміни даних на вебпорталі ПФУ.
Реєстр застрахованих осіб - це сучасний автоматизований банк даних, який відображає персональну електронну облікову картку кожного застрахованого з унікальним номером. Тут накопичується, зберігається та автоматично обробляється інформація про фізичних осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, а також інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат.
Перевірити та змінити персональні дані можна в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Щоб сформувати і подати анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб, необхідно виконати наступні кроки:
- Увійдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ за допомогою кваліфікованого електроного підпису (КЕП).
- У розділі "Комунікації з ПФУ" оберіть пункт "Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб".
- Заповніть екранну форму анкети, вказавши всі необхідні дані.
- Поставте мітку "Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних".
- Прикріпіть скан-копії документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків тощо).
- Підпишіть анкету за допомогою КЕП, обравши файл ключа та ввівши пароль.
- Натисніть кнопку "Відправити до ПФУ". Після надсилання заяви на екрані з'явиться повідомлення "Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ".
Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення". Якщо фахівець Фонду успішно опрацював анкету, звернення отримує статус "Виконано".
Раніше ми повідомляли, що В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо