!["Зроблено неналежним чином": додаток "Резерв+" не замінює е-кабінет — адвокат](https://thumbor.my.ua/I3ln4u2AwZUjtkQJFF2gUlEbgx4=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Ffa6f2feed79e357e634aa28013f4487a.jpg)
"Зроблено неналежним чином": додаток "Резерв+" не замінює е-кабінет — адвокат
Застосунок "Резерв+" не можна прирівняти до електронного кабінету військовозобов'язаного, оскільки він не пройшов необхідних тестувань і випробувань, вважає юрист Олег Леонтьєв.
Мобільний застосунок "Резерв+" фактично і юридично не є електронним кабінетом військовозобов'язаного, оскільки в сервісу недостатньо функцій і він не пройшов належних тестувань. Про це сказав адвокат Олег Леонтьєв в ефірі телеканалу "Київ24".
Олег Леонтьєв вказав на те, що в новому законі про мобілізацію йдеться про створення електронного кабінету військовозобов'язаного. Однак наразі в розпорядженні громадян є тільки застосунок до мобільного телефону, який не є е-кабінетом ні згідно із законом, ні за фактом.
"Додаток не може замінити електронний кабінет", — заявив адвокат.
Говорячи про те, який вигляд має мати електронний кабінет, Олег Леонтьєв навів як приклад сервіс Державної податкової служби. Там людина повністю ідентифікована і може виконувати всі необхідні дії. Зокрема, е-кабінет передбачає можливість внесення різного роду даних і підтверджувальних документів. У мобільному застосунку така функція відсутня.
Олег Леонтьєв наголосив, що не є експертом, однак "фахівці кажуть, що цей застосунок зроблений неналежно, не пройшов відповідних тестувань і випробувань".
Нагадаємо, за даними Міноборони України, станом на 20 травня близько 260 тисяч українців оновили свої військово-облікові дані через додаток "Резерв+". У перший день у багатьох людей виникли проблеми із сервісом через перевантаження — були моменти, коли в застосунок одночасно намагалися увійти близько 700 000 осіб.
Заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку Катерина Черногоренко також зазначила, що українці, у яких у мобільному застосунку "Резерв+" показує статус "у розшуку", для виправлення даних можуть звернутися до служби технічної підтримки або фізично з'явитися в ТЦК і СП для виправлення даних.