Українці скаржаться, що не можуть сплатити комуналку у додатку "Приват24". Фахівці ПриватБанку пояснили, як розв'язати проблему.
Багато українців вважають за краще платити за комунальні послуги онлайн, зокрема через "Приват24". Але часом платежі не проходять і причини не завжди зрозумілі користувачам мобільного банкінгу.
Так, українець залишив скаргу на ПриватБанк через те, що не зміг здійснити оплату послуг ЖКГ, де потрібно заповнити показники лічильника. Він зазначив, що раніше подібних проблем не спостерігав.
"У вас погана програма з оплати комунальних послуг. Я не можу сплатити ті послуги, де потрібно заповнювати покази лічильника. Відображається інформація, що не можна змінювати номер параметра. Раніше всі оплати проходили успішно", - поскаржився клієнт.
Фахівці ПриватБанку у відповідь на скаргу розповіли, як діяти, якщо не вдається провести платіж.
"Надішліть скриншоти екрану з помилкою при заповненні поля Значення лічильника, нам в приватні повідомлення або на пошту help@pb.ua, щоб ми могли розібратись в ситуації", - йдеться в повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, виконайте три простих кроки: ПриватБанк роздає сертифікати на 55 та 100 тисяч гривень.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку".