Асоціація перевізників вирішила боротися з такими випадками. Водіїв фур, які кидають вантажівки за кордоном, хочуть прирівняти до викрадачів.
Українські дальнобійники, які виїхали по роботі за кордон, лишають фури в інших країнах, щоб не повертатися додому через мобілізацію. Про це розповів віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників Віктор Балін.
Почастішали випадки, коли водії міжнародних рейсів, які отримали тимчасове законне право виїхати за кордон за системою "Шлях", відмовляються повертатися назад в Україну і лишають вантажівку деінде. В Асоціації перевізників вирішили боротися з такими випадками. Водіїв фур, які кидають вантажівки за кордоном і не повертаються в Україну через мобілізацію, хочуть прирівняти до викрадачів.
Такі дії водіїв-ухилянтів приносять додаткові труднощі для компаній, оскільки їм потрібно знайти водія і забрати фуру з-за кордону. Також перевізника, водій якого не повертається до України, блокують у системі "Шлях", через це на маршрути за кордон просто нема кого відправляти.
"Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом з юристами і доводитимемо до водіїв, що у них будуть не лише проблеми з поліцією, а саме розглядатиметься ситуація як викрадення автомобіля, — сказав Віктор Балін.
За його словами, інформація про таких водіїв передаватиметься до Інтерполу, щоб вони не змогли знайти роботу за кордоном.
Нагадаємо, що у Верховній Раді планують зареєструвати законопроєкт щодо збільшення терміну для оновлення військово-облікових даних військовозобовʼязаних з 60 до 150 днів.