Побутова техніка Bosch, Delonghi і Philips, спочатку призначена для українського ринку, почала продаватися в Росії через маркетплейси і магазини електроніки. Відвантаження здійснюються через турецькі, польські та прибалтійські структури іноземних постачальників для збереження їхніх позицій на російському ринку.
Про це повідомляють росЗМІ. Експерти вважають, що закордонні фабрики перенаправили постачання побутової техніки в Росію через падіння попиту на техніку в Україні на тлі війни.
Попри санкції та економічні обмеження, російські маркетплейси Ozon, Wildberries і "Яндекс Маркет" активно продають техніку призначену для українського ринку. Генеральний директор Kuppersberg Дмитро Шашкін розповів, що техніка Bosch, яка продавалася на російських маркетплейсах мала українські наклейки.
Він підтвердив, що компанія сама замовила посудомийну машину Bosch SMV24AX00K через маркетплейс і отримала її з українськими маркуваннями. Шашкін додав, що поставки такої техніки в Росію мають масовий характер, оскільки деякі іноземні бренди рекомендували своїм фабрикам у Туреччині, Польщі та Прибалтиці продовжувати постачання для збереження позицій на російському ринку.
Техніка Bosch, призначена для українського ринку, була виявлена в мережах "М.Відео", "Сітілінк", "Яндекс Маркет" і Holodilnik.ru. На продукції були штампи і наклейки з місцем доставки – місто Київ, а інструкції були перекладені українською мовою.
Згідно з даними звіту GFK, з березня 2023 року по березень 2024 року в Росії було продано 284 тисячі посудомийних машин на загальну суму 9,8 мільярда рублів, що на 9% більше, ніж у попередньому році. Бренд Bosch зайняв 6% ринку в кількісному вираженні (раніше 10%) та 11% у грошовому вираженні (раніше 15%).
Генеральний директор виробника побутової техніки Weissgauff Дмитро Хлуднєв підтвердив, що крім Bosch, подібним чином до Росії постачається техніка італійської Delonghi та нідерландської Philips. Один із топ-менеджерів великої мережі магазинів електроніки також підтвердив наявність таких товарів у Росії. За його словами, кілька місяців тому турецький дистриб'ютор пропонував мережі придбати іноземну техніку, призначену для українського ринку.
Як повідомляв OBOZ.UA раніше, деякі західні компанії, такі як Avon, Air Liquide та Reckitt, попри початкові плани, вирішили залишитися на російському ринку через складнощі з продажем бізнесу та стратегічні міркування. В Росії залишилося понад 2100 транснаціональних корпорацій, тоді як приблизно 1600 міжнародних компаній пішли з ринку або згорнули свою діяльність.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!