Вперше представлений як концепт у 2020 році, Hopper швидко привернув увагу громадськості своїм унікальним дизайном і функціональністю. Цей триколісний транспортний засіб, що нагадує Veemo, має відкритий кузов, який забезпечує значний захист від погодних умов, водночас дозволяючи водієві сидіти за кермом, як у звичайному автомобілі.
Юридично класифікований як електровелосипед, Hopper має перевагу в тому, що може їздити по велодоріжках і велосмугах, але він також обладнаний для пересування звичайними дорогами.
Потужність та продуктивність
В основі продуктивності Hopper лежить 250-ватний двигун на задній втулці, який підсилюється педалюванням велосипедиста. Цей двигун дозволяє транспортному засобу розвивати швидкість до 25 км/год.
Джерелом живлення для цього двигуна є літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 30 А-год/48 В/1 440 Вт-год, що забезпечує запас ходу на одному заряді 65 км. Крім того, опціональна сонячна панель на даху може збільшити цей діапазон, підвищуючи екологічність автомобіля.
Інноваційна інженерія
Однією з визначних особливостей Hopper є його електронна система "педаль за допомогою дроту", яка замінює традиційний механізм з ланцюговим приводом. Ця система перетворює зусилля педалювання в електричну енергію за допомогою генератора.
Потім електрична енергія подається на двигун, який перетворює її назад в механічну енергію для приводу колеса, таким чином спрощуючи обслуговування і зменшуючи механічну складність.
Універсальні моделі
Hopper пропонує дві версії свого транспортного засобу для задоволення різних потреб.
- Пасажирська модель містить друге сидіння позаду водія, що ідеально підходить для перевезення додаткового пасажира.
- Також є така собі "вантажна" версія, яка замінює заднє сидіння на 300-літровий вантажний відсік, що замикається. Це робить транспорт ідеальним для перевезення вантажів.
Обидві моделі витримують максимальну комбіновану вагу пасажира і вантажу 160 кг і важать приблизно 120 кг.
Hopper / Hopper Mobility
Багатофункціональний дизайн
Hopper оснащений цілим рядом практичних функцій, розроблених для зручності та безпеки. До них відносяться:
- комплексна система освітлення з двома фарами потужністю 550 люмен,
- сенсорний центр управління, інтегрований в кермо,
- пристрій для обігріву лобового скла,
- стоянкове гальмо,
- система безпеки з блокуванням коліс.
Крім того, він пропонує два USB-порти для зарядки мобільних пристроїв, і компанія розробляє бічні кришки для захисту автомобіля.
Завдяки фінансуванню Європейського Союзу було побудовано та розповсюджено близько 30 Hopper для тестування користувачами та збору відгуків у реальних умовах. Ці відгуки допомогли вдосконалити дизайн першої комерційної версії, яка зараз доступна для попереднього замовлення в Німеччині за ціною 13 500 євро.
Виробництво цієї початкової серії планується розпочати пізніше цього року, а в найближчому майбутньому планується розширити доступ до неї в інших країнах.